Historik
Föregående · 16 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blir kval å hv har vi alltid haft svårt mot hoppas på de bästa men börjar vika ner mig tyvärr men ingen blir gladare än jag å alla brynäsare om vi slår hv. För vem fan vill ha hv kvar
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vem fan trodde på 3 raka å slutspel. Kan ju fan inte stå upp alls när de gäller så sjukt dåligt
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L: de ända grabben har efter farsan är 🤔 nä kommer inte på nåt
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nää blir nog kval å där e vi totalt borta tyvärr får väl kolla på damerna nästa år vill ju se elithockey
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Va e de för jävla fårskallar under all kritik så jävla dåliga vill dom åka ur
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Så jävla dåliga vill skriva nåt jävligt elakt men ska ta de lugnt
Brynäs IF > Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2021-03-18
Hoppas dif tar ut målisen å kör 6-5 då kanske kanske kanske vi kan hänga nån
Brynäs IF > Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2021-03-18
Vad i helvete e de för period. Totalt utspelade i 15 min riktigt jävla dåligt å pp är ju fan ett skämt
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Äntligen går man å lägger sig med ett leende å lite förhoppning.🙏
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8975}: klockrent matchstraff vi har åkt dit för mindre som gett matchstraff Domarn står ju fan bara 4 m därifrån
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kanon period kul å se inställningen synd att vi får pp bara😂
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: känns så faktiskt dax å lägga på mål hocky å börja jobba
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är PA kvar kontraktet ut så heter motståndet.
Hudiksvall teg forshaga boden borlänge haninge osv låter väl jävligt lockande
Hudiksvall teg forshaga boden borlänge haninge osv låter väl jävligt lockande
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Andersen hade ju ett bra snack före match att ta det lugnt å va rätt han fick
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Va fan e detta blir hv vi får möta i kvalet å dom har vi ju svårt för
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sportnisse: jo blir nog så om dom inte tar 2 p idag men ser mörkt ut
+ 1
Föregående · 16 · Nästa