Historik
Föregående · 3 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
mattiask: Kortfattat skulle jag beskriva det som att vi har dubbelt så mycket skott som Timrå men hälften så mycket farliga skott. Om ens det.
Släpper ju till farliga lägen från ingenstans och i andra änden kan vi inte skapa några.
Släpper ju till farliga lägen från ingenstans och i andra änden kan vi inte skapa några.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Det är ju inte bara att sparka hur som helst.
Låna ut isåfall så man får nån som tar en del av spelarens lön, men nån ska vilja låna dom också.
Melin står väl fortfarande på lönelistan? En hyfsad lön också kan jag tänka mig.
Låna ut isåfall så man får nån som tar en del av spelarens lön, men nån ska vilja låna dom också.
Melin står väl fortfarande på lönelistan? En hyfsad lön också kan jag tänka mig.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7800}: Nä, dålig har han knappast varit eftersom han varit kvar till sista veckan innan seriestart...
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Anders Berg: Ja du, det är det nog ingen som vet...
+ 3
Brynäs IF > Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Forsberg 1978: Vi har förhoppningsvis en ny förstamålvakt...
Känns tom genom teven att spelarna känner sig lugnare med finnen.
Kanske tom genom text-tv...
Känns tom genom teven att spelarna känner sig lugnare med finnen.
Kanske tom genom text-tv...
+ 3
Brynäs IF > Sv: Matchtråd säsongen 2018 - 2019
Brynäsgubbe: 26 skott har Timrå mot sig och håller än så länge nollan, vem står där?
+ 2
Brynäs IF > Sv: Visas Luleå - Brynäs i Stockholm ?
Inte nån premiär man slår kullerbyttor av men, jag tycker inte det såg SÅ illa ut som några här vill göra gällande. Mycket måste bli bättre naturligtvis men tycker ändå det finns hopp...
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jävligt tråkigt, har sett fram emot att se Adam nästa säsong. Tror tyvärr inte mycket på Henrik...
+ 2
Föregående · 3 · Nästa