Jan Grismöbel: jepp, dom mörkar också för hockeynämnden. Rahimi fick böter som visade sig att han tjänar 150-200k i mån, Welch fick böter som visade sig tjäna 50-100k. Växjö mörkar, Brynäs fans vet bäst. Borde anmäla det!
+ 1
74 inlägg · 28 besäkare