Inlägg: 1859103
Sv: A proposito de nada
Judas11: Okej. Pettersson och Kiiskinen är så klart tunga tapp för just den här matchen. Pesonen missar halva säsongen. Resten ses väl mer eller mindre som breddspelare.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Alla har en given plats i laget. Welch är knappast en breddspelare. Pesonen kommer tillbaks vilken dag som helst nu. Kiiskinen-Pesonen-Pettersson hade bildat seriens bästa kedja. Just nu består de 2 första kedjorna med två 18 åriga juniorer, vilket försvårar offensiven en del.