Historik
1 · Nästa
IF Björklöven > Sv: silly 25-26
BurkLeffe: Tur vi har högt i tak hos oss så du får härja lite med tanke på ditt brottsregister du är blockerad hos:
BIK Karlskoga, Brynäs IF, Café, Djurgården Hockey, Fotboll, Frölunda HC, Luleå HF, NHL, Timrå IK
BIK Karlskoga, Brynäs IF, Café, Djurgården Hockey, Fotboll, Frölunda HC, Luleå HF, NHL, Timrå IK
+ 2
IF Björklöven > Sv: silly 25-26
BurkLeffe: hellre bottengäng i Shl än sopgäng i nån gärsgårdsliga som ni haha..
+ 2
IF Björklöven > Sv: silly 25-26
BurkLeffe: Theocharidis klar för Allmänna idrottsklubben och därmed cementerar Shl avancemanget. Cuckarna från alfredshem får gnugga några sässar till i HA...
IF Björklöven > Sv: silly 25-26
Modo skulle haft lite kenttä testo, hinken är 100% en cuck och Modos förfall
IF Björklöven > Sv: silly 25-26
MrLoven: Jag är inte orolig, vi har goda förutsättningar att lyckas.
+ 1
IF Björklöven > Sv: silly 25-26
MrLoven: Vill inte ha nått surr om oro än va?🤣 Nu ska vi fortfarande njuta och realisera att det omöjliga hänt och att hantaviruset TM by Israel inte annulerat kommande säsong ännu..
Ska man tro enroth spikar igen buren och säkrar gnagets biljett till finrummet?
Ska man tro enroth spikar igen buren och säkrar gnagets biljett till finrummet?
IF Björklöven > Sv: silly 25-26
MrLoven: Tror det blir Aik - Leksand i final men jag törs nog fan inte tippa den.. finalserien slutar nog 4-3 till något av dom ovan
IF Björklöven > Sv: silly 25-26
Costanza: Har sophinken fått ihop nått lag än? Vesel till aik iaf, tror gnaget blir tunga.
+ 1
IF Björklöven > Sv: silly 25-26
De la rose och shinimin är klara för löven enligt säkra källor, mark my words.
Leksands IF > Sv: Silly season
Saltmasen: Jag tror ni gör en brynäs kommande säsong, ni vinner mot Aik i finalen🥇. Modo åker i 8delsfinalen om det inte blir negativt kval..🤔
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
När kommer de presentera nya värvningar tror ni?
"I nuläget ryktas Måns Carlsson, Emil Larsson, Linus Andersson och Gerry Fitzgerald ha osäkra framtider i MoDo. Gällande Larsson och Andersson hänvisar Gradin till att de har befintliga kontrakt, även om de enligt rykten skulle kunna brytas. Carlsson och Fitzgerald blir däremot kontraktslösa och enligt Henrik Gradin för MoDo en dialog med duon. "
"I nuläget ryktas Måns Carlsson, Emil Larsson, Linus Andersson och Gerry Fitzgerald ha osäkra framtider i MoDo. Gällande Larsson och Andersson hänvisar Gradin till att de har befintliga kontrakt, även om de enligt rykten skulle kunna brytas. Carlsson och Fitzgerald blir däremot kontraktslösa och enligt Henrik Gradin för MoDo en dialog med duon. "
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2025-2026: Vägen mot nästa SM-glud!
Sven.Savage: "Bygdens lag" kommer bli bygdens luder där vi dubblar na i varsitt hål nästa säsong 😉
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Gavelo: Ni kan trösta er med att marklunds låt under le mat pokalen påminde om en pridefestival
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
modomille: ja löven verkligen sNuBblAdE över mållinjen med 4-0 i matcher mot enkla bofors, ni däremot hade nog haft mer framgång om ni skickade in damlaget istället för där finns nog mer testosteron😋
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
modomille: Nä vi ska göra exakt tvärtom mot för vad ni gör det ger framgång
IF Björklöven > Sv: Uppsnack kringa första matchen Löven mot BIK 20260415
Klåparna: Tror ångesten börjar sätta in rejält för "heart of hockey", speciellt när deras junisar lär lämna för chansen att få lira på allra högsta nivå i SHL för Björklöven. Tror det lockar mer än att åka färja till Visby eller torska borta mot vimmerby i November 🤣 så jag tror hockeygymnasiet och juniorverksamheten kommer bli stark om vi naglar oss fast några säsonger.
+ 2
IF Björklöven > Vägen mot SM-GULDET
Nu laddar vi inför kommande säsong och sätter siktet på Le mat trophy gubbar😎
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
DrCox: Hur kan hallen ens vara relevant i diskutionen? Ni har ju en fin arena men det gör er ju bevisligen inte till mer än ett mediokert HA lag?
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Gavelo: jo absolut återstår att se vad kenttä har för planer. Men exempelvis brodin är ju utan kontrak, modo skulle verkligen behövt en sådan spelare i laget.
IF Björklöven > Sv: Uppsnack kringa första matchen Löven mot BIK 20260415
Zource: han på din profilbild är nog ert största bekymmer tror jag...
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
ante08: Kan hända, hudik spelade bättre hockey nästan hela matchen tycker jag men saknar konkreta avslut.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hahaha alltså gradin, man ser ju karljäveln att det är nå fel han! Karlin i Kalmar kan fan bli heta, lite ödets ironi incoming..
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Bad_Brett: haha tänkte fan det med, snacka om pajjkastning..
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Modo tog sommarlov i 3de, fan så man skäms i era vägnar.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Det syns ju tydligt vad som brister, ändå sker inga riktiga förändringar. Då blir det snarare envishet än något annat, att stå kvar i samma spår när det uppenbart inte funkar är inte styrka det är svaghet.
+ 1
IF Björklöven > Sv: Kan sakna SHL och matcherna på lördag lite
Enda roliga om modo fixar det är att man kan se live iprincip hela final serien
+ 1
1 · Nästa

