Historik
1 · Nästa
Timrå IK > Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Ja nu borde det här vara rätt:) gjorde lite fel sist men nu så kanske det funkar.
Ja bor själv i sundsvall och jag tycker ändå att arenan ska vara i Timrå.
kan inte tänka mig nåt annat,timrå är timrå.
har disskuterat det med några här på jobbet o ingen här tycker olikt mig.
bakåtsträvare som vi är.
Bygg ut nuvarande om det går istället.
Heja Tik!!
kickipia
Ja bor själv i sundsvall och jag tycker ändå att arenan ska vara i Timrå.
kan inte tänka mig nåt annat,timrå är timrå.
har disskuterat det med några här på jobbet o ingen här tycker olikt mig.
bakåtsträvare som vi är.
Bygg ut nuvarande om det går istället.
Heja Tik!!
kickipia
1 · Nästa
Vad är det som säger att Tik får mer folk på matcherna om dom flyttar till Sundsvall?.
Tyvärr tror jag att det är en trend som kommer att hålla i sig över hela hockeysverige till slut.
Matcherna går på tv i varje hem..har man barn är det svindyrt att gå på varje match utan sitter hellre hemma o glor.
Måste vara bättre att satsa på det som finns o bygga ut den.