KulaShaker

5237 inlägg · 7392 besäkare

Historik

· 43 ·


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Gavve: Är man Privatpartner fick man reda på det ett bra tag innan.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Det känns positivt att vara Privatpartner...









Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Då tar jag ett till



Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Ja, det vore enkelt att lägga till på respektive J-lags sida.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Luddf: Strömsbro kanske har frivilliga gratisarbetare medan Brynäs har en en personal bestående av kortidspermiterade.

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
KulaShaker: Vad kan jag se fram emot ikväll då...
Se Caspar sjunga Fleetwood Mac


Brynäs IF > Sv: Frölunda HC - Brynäs IF 08-10-2020
Blå grottan: Dålig slutledning tycker jag. Problemet är väl att laget inte motsvarar den spelarbudget vi har och laget håller inte topp 6 klass.


Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Känner mig ganska pigg fortfarande

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Kul, hade valt den först men så kom jag på den med Jon.

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Så finns ju Vangelis här tillsammans med Jon Anderson(Yes)


Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Mer gitarrer








Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 01-10-2020
TobbeJ: Det är knappast ovanligt att special games fungerar knackigt i början på säsongen och särskilt inte nu när mycket är förändrat. Ge det ett antal matcher till så ser det garanterat bättre ut.

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Men Chicago är alltid lite före...

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}:

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}: Säger väl Häpp, så blir puffe nöjd


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
majk: Ni är ute och tigger i smyg alltså!


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Luddf: Färjestad ser även de ut att drabbas hårt, men de har ju ett mycket bättre utgångsläge.

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Varje gång saik-krypet poppar upp med sin dynga hoppas jag att Victor ska dyka upp och göra sitt jobb... ordentligt



Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: Dessutom ska man betala för att läsa copy/paste journalistik...

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Härlig lördag för Brynäsare!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Men vi har ett grymt boxplay 😎

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: Brynäs saknar fortfarande Scott och Danielsson, så fortfarande är två tredjedelar av den tänkta förstakedjan borta.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lindström: Sen när började en bra målvakt kallas slips?

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Jepp, Hendrix spelade även låten.


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9179}: ” Solem...? Birgersson?? Kvist... ja du hör ju.”
Självklart kommer vår förstacenter att ersättas av någon längst ner i hierarkin...

· 43 ·
Om KulaShaker
Hejar på: 0x20-bif1bif.svg Brynäs IF

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Gävle: Brynäs. Utflyttad till Stockholm