Historik
Föregående · 43 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Gavve: Är man Privatpartner fick man reda på det ett bra tag innan.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Ja, det vore enkelt att lägga till på respektive J-lags sida.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Luddf: Strömsbro kanske har frivilliga gratisarbetare medan Brynäs har en en personal bestående av kortidspermiterade.
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
KulaShaker: Vad kan jag se fram emot ikväll då...
Se Caspar sjunga Fleetwood Mac
Se Caspar sjunga Fleetwood Mac
Brynäs IF > Sv: Frölunda HC - Brynäs IF 08-10-2020
Blå grottan: Dålig slutledning tycker jag. Problemet är väl att laget inte motsvarar den spelarbudget vi har och laget håller inte topp 6 klass.
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Kul, hade valt den först men så kom jag på den med Jon.
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Så finns ju Vangelis här tillsammans med Jon Anderson(Yes)
+ 1
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 01-10-2020
TobbeJ: Det är knappast ovanligt att special games fungerar knackigt i början på säsongen och särskilt inte nu när mycket är förändrat. Ge det ett antal matcher till så ser det garanterat bättre ut.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Är det någon som har tid och ork att plöja igenom rapporten så varsågod.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Luddf: Färjestad ser även de ut att drabbas hårt, men de har ju ett mycket bättre utgångsläge.
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Varje gång saik-krypet poppar upp med sin dynga hoppas jag att Victor ska dyka upp och göra sitt jobb... ordentligt
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: Dessutom ska man betala för att läsa copy/paste journalistik...
+ 2
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: Brynäs saknar fortfarande Scott och Danielsson, så fortfarande är två tredjedelar av den tänkta förstakedjan borta.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9179}: ” Solem...? Birgersson?? Kvist... ja du hör ju.”
Självklart kommer vår förstacenter att ersättas av någon längst ner i hierarkin...
Självklart kommer vår förstacenter att ersättas av någon längst ner i hierarkin...
Föregående · 43 · Nästa