KulaShaker

5237 inlägg · 7392 besäkare

Historik

· 42 ·

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Ingen aning... Hade glömt bort henne , men älskade alla galna kast i musiken

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Då kombinerar jag vilt


Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}: Jag! Välkänd signatur också


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lindström: En annan reflektion är att det är kul att se två lag som klarar av att lyckas med flera passningar i följd...


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Berge: Pröjsa, pröjsa, pröjsa😉

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Syftar till pressmeddelanden, som jag tolkar det.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Du ser, du visste ju!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Att vara medlem i en idrottsförening innebär i regel något annat, som du säkerligen blev informerad om när du tecknade medlemskapet.
Privatpartner är något annat som också finns väl beskrivet på Brynas.se.
Att sitta här och skriva magsura kommentarer i efterhand känns lite fel, tycker jag.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
puffe: Hittade ingen bild på en vattenskadad puppa med tre tallar på...

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Uppladdat:

500x0-ab1b1f6e-2950-45ab-a340-ea78a17fbe35.jpeg


Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Det här är också uppfriskande även om det är fokus på percussion istället för blås

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Men vi har våra fantastiska damer redan i år; 8-1 mot gnaget idag!


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
majk: Rödin höll på med en del skit även förra säsongen(om jag inte minns helt fel) innan han hittade formen.






Brynäs IF > Sv: HV71 - Brynäs IF 22-10-2020
{8399}: Härligt, ekonomin är räddad...

Brynäs IF > Sv: Växjö - Brynäs IF 17-10-2020
{7981}: Det är väl ganska förståeligt att det tar lite mer tid för Rödin och Scott att komma upp i kapacitet.

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Ha, ha. Har dubbelvinyler med Allman Brothers Band där en låt fortsätter från ett album till ett annat...

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Måste sova nu. Jobbar hemifrån, men ändå...

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Ja, månlandning... vilka tider!
Vilket album det är! Lyssnar ofta på olika låtar från det

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Bra!
Bläddrar lite längre ner efter Ten Years After och hittar som ett tecken denna


Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Den här har jag tyckt varit lite småbra sedan 1972. Året då jag gled runt på en Zündapp och livet hade just börjat


Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}: Säsong ett, verkligen bra.

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Coca-Cola jojo det var grejer det. Tränade som f.n inför tävlingen i Jakobsbergs centrum



Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Fortsätter med stilla vacker musik



Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: Jag trodde tabellen såg ut så här

1 Brynäs IF 10 9 0 1 27 27
2 Luleå HF 10 8 1 1 20 25


Sorry my bad,
läste lite slarvigt vad du skrivit!

Brynäs IF > Sv: Växjö - Brynäs IF 17-10-2020
{2064}:

Brynäs IF > Sv: Växjö - Brynäs IF 17-10-2020
Anders Berg: Du får nog ge Rödin och Scott lite tid innan du jämför...

Brynäs IF > Sv: Växjö - Brynäs IF 17-10-2020
mattiask: Ja, domaren gjorde väl ”en bedömning”...

Brynäs IF > Sv: Växjö - Brynäs IF 17-10-2020
BratwurstMsenap: Häng dom högt...

Brynäs IF > Sv: Växjö - Brynäs IF 17-10-2020
Forsberg 1978: Bäst att ducka så man inte får den i huvudet

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Tyvärr, sjunger väldigt blandat urval.
Se upp...

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Fick skit av portvakten för att vi gjorde arkeologiska utgrävningar i sandlådan...




· 42 ·
Om KulaShaker
Hejar på: 0x20-bif1bif.svg Brynäs IF

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Gävle: Brynäs. Utflyttad till Stockholm