Historik
Föregående · 44 · Nästa
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: Kanske är gammalt, men rolig är den.
Ser fram emot lite bitska kommentarer mellan tränarna den här säsongen också. https://t.co/CDRmQzebkw
— RoadLaker (@RoadLaker) September 16, 2020
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: Undrar jag hur många långtradare det behövdes för att frakta scenbygget på den turnén
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ove Myling: Utan förstakedjan i ett lag som bara har två vettiga kedjor kan man nog inte begära så mycket
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
dAVydov: Tre är förkylningssymtom, sådan frånvaro blir nog rätt stor i år
Anton Rödin (fotskada), Greg Scott (förkylningssymptom), Nicklas Danielsson (överkroppsskada), Daniel Mannberg (förkylningssymptom), Simon Bertilsson (förkylningssymptom) och Samuel Asklöf (axelskada) är inte tillgängliga i kvällens träningsmatch mot Leksand.
Anton Rödin (fotskada), Greg Scott (förkylningssymptom), Nicklas Danielsson (överkroppsskada), Daniel Mannberg (förkylningssymptom), Simon Bertilsson (förkylningssymptom) och Samuel Asklöf (axelskada) är inte tillgängliga i kvällens träningsmatch mot Leksand.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rödin inte spelklar till premiären.
Magnus Ågren:
– Nej, det går enligt plan än så länge. Men stygnen efter operationen ska tas bort innan han gå på is, kanske nästa vecka.
Magnus Ågren:
– Nej, det går enligt plan än så länge. Men stygnen efter operationen ska tas bort innan han gå på is, kanske nästa vecka.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det här med damer och hållbarhetstänk kanske inte är så dumt...
Tisdag morgon! Rolig nyhet! Vår säljare @LarsaLindberg1 kommer från ett möte igår med ett företag som kliver in som ny partner på nivå 250 tkr. Anledning: Brynäs IF:s jämställdhets- (hockey-för-alla) och hållbarhetssatsning.👍❤️💪🌟 @Brynas
— Johan Cahling (@JCahling) September 8, 2020
+ 20
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Har du försökt att kommunicera med Brynäs ledning, tex Campese och Sundlöv? De har uttalat sig om vikten att vara transparenta och lyhörda för åsikter. Du har förmågan att uttrycka dig väl i skrift och motivera ditt resonemang och dina åsikter. Om du inte har det tycker jag du borde göra ett försök att höras och påverka som medlem. Jag menar det är väl ganska meningslöst att skriva på Hockeysnack om man tycker sig ha något relevant att säga som skulle kunna innebära förbättringar för Brynäs och dess medlemmar
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8975}: Vore trevligt om hans avslut någon gång kunde bli annat än fösare längs isen
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8975}: Kan inte begära underverk som att de helt plötsligt skulle lärt sig spela hockey under sommaren
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Ngt bättre bilder på vuxentröjan
Länkar:
https://cdn.intersport.se/productimages/690x600/148518002000_10.jpghttps://cdn.intersport.se/productimages/690x600/148518002000_20.jpg
https://cdn.intersport.se/productimages/690x600/148518002000_10.jpghttps://cdn.intersport.se/productimages/690x600/148518002000_20.jpg
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Två år kvar, du får kämpa!
Tycker själv att den vid en första anblick är snygg, vita siffror eller inte.
Tycker själv att den vid en första anblick är snygg, vita siffror eller inte.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe:
I Gävle syns det vilket lag som har spelat fyra träningsmatcher och vilket som har spelat en. För att uttrycka det diplomatiskt.
— Hans Abrahamsson (@69Abris) August 26, 2020
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charles: Jag trodde det var för att de hade gällande kontrakt med sina svenska klubbar och därför kan spela där.
Föregående · 44 · Nästa