Historik
Föregående · 53 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Kan inte läsa låsta artiklar, kan ngn redogöra för huvuddragen?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7044}: Hur stor andel av dessa miljoner petas in i den SHL-relaterade verksamheten. Damlag, ”En bra start”, Hall, Restaurang, ungdomsverksamhet mm vad kostar dom?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Jag som hört att Sundlöv inte gärna värvar, men det var kanske fel ;)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Glad över att ha kommit undan men tror knappast att jag tyckt att det varit rätt.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skrubben: Det håller jag med om, skulle verkligen hänga ut truppen på ett negativt sätt. ”Rödin lyxrenoverar villan med skattemedel”
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Vad jag vet består semestern i att träningen startar på tisdag.
Sedan att många drar i nödbromsen innan man ser vart åt det barkar kan väl ifrågasättas, men vi vet ännu inte hur Brynäs kommer att göra med ansökning till staten för att täcka lönekostnader.
Sedan att många drar i nödbromsen innan man ser vart åt det barkar kan väl ifrågasättas, men vi vet ännu inte hur Brynäs kommer att göra med ansökning till staten för att täcka lönekostnader.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Jag har naturligtvis inte en aning då jag inte känner honom men är av den meningen att han efter alla år kan bidra. Sedan om det är värt en avlönad tjänst är väl upp till arbetsgivaren att bedöma. Peja resonerade klokt i frågan tycker jag.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skrubben: Jag tycker att du ska tagga ner lite! Han har blivit anställd för en roll av Campese och vi känner inte villkoren. Det föll inte så väl ut och då försöker man lösa det enligt de lagar och förutsättningar som reglerar arbetsmarknaden i Sverige.
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skrubben: Det beror väl på under vilka villkor han var anställd. Kan vara bättre att utnyttja hans kompetens om Brynäs ändå ska betala lön under säsongen.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Är bara Barbro som modererar och så länge som det(Barbro) anser att allt Yoda skriver är poesi så lär det väl inte hända något. Alla andra, i princip, har övergett boken.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är det korrekt uppfattat att LIF och OIK kommer att få 40+6 miljoner i tv-ersättning? Såg det nämnas på Lövensidan och har för mig att jag läst det i skvallerpressen tidigare.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Förr hade jag ”hat”känslor gentemot Leksand av sportsliga skäl, stulet SM-guld mm. Men nu ser jag dem som en förening som gång på gång beter sig moraliskt tveksamt och inte har någon som helst självkritik. Usch!!
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Berge: Det känn lite svårt! Ett ”nytt” virus som det saknas vaccin mot, klart att det drabbar många. Min fru som arbetar på äldreboende för gravt dementa har en boende som har bekräftad Corona dessutom två av hennes arbetskamrater varav den ena varit inlagd för andningssvårigheter. Hustrun har definitivt varit exponerad(oskyddad) för smitta. Hon har varit hemma sedan i onsdags för förkylningssymptom och övertemp. Jag själv har valt att arbeta hemma sedan I torsdags för irritation i halsen/halsont men ingen feber. Om vi haft samma symtom för ett år sedan hade vi gladeligen arbetat vidare. Inga tester, ingen vetskap, ingen vet egentligen hur allvarligt det är mer än att i princip hela jordens befolkning är mottaglig för smittan.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: Vore ju kul om det skulle börja röra på sig i Brynästruppen också.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Jag har i alla fall ingen aning om hur sponsoravtalen är skrivna. Vilken period löper de under, hur och när betalas ök belopp ut osv. Kan väa vara så att avtal upphör vid säsongsslut och att sponsorer är tveksamma på om de kan gå in och i vilken omfattning och storlek av spons. Brynäs kanske riskerar att behöva ta av eget kapital under en period och vill därför minimera kostnaderna under tiden?
Men som sagt, jag har ingen aning.
Men som sagt, jag har ingen aning.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
ellis: Du skrev optimistisk! Var hittade du det ordet någonstans?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kopenga Kickass: Frölunda, HV och Rögle har gjort det, Malmö har korttidspermiterat adm personal men gör ev detsamma med spelarna snart.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Utrensningen inkluderar då Rödin, Scott och Kilström?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
magr: Då ligger ansvaret på arrangören att göra en riskbedömning enl de riktlinjer som finns. Det tror jag dock att man struntat i, i det aktuella fallet.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Jahaja, grattis Leksand... Rätt säsong att vara nästan sämst. Nu får ni och OIK ytterligare ett år på er att förstärka truppen för att undvika nedflyttning.
Synd om topplagen i allsvenskan som kommer att bli utsatta för cherry picking.
Synd om topplagen i allsvenskan som kommer att bli utsatta för cherry picking.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lindström: Tror inte att det är styrelseproffs som främst behövs
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Berge: Brynäs har inte budgeterat för slutspel de senaste åren och det har de varit väldigt tydliga med.
Så går vi minus i år beror det på att vi inte hanterat kostnaderna för verksamheten på ett sunt sätt.
Sorry, vi kanske skulle varit dom...
Så går vi minus i år beror det på att vi inte hanterat kostnaderna för verksamheten på ett sunt sätt.
Sorry, vi kanske skulle varit dom...
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Berge: Ska väl inte ligga några tränarlöner kvar sedan tidigare, de har man ju sagt att man tagit höjd för vid tidigare bokslut och skrivit av.
Brynäs är en osund förening!!
Brynäs är en osund förening!!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Frågan är om ledningen är kapabel, Sundlöv har erfarenhet men i övrigt?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pod med Campese på söndag
Har du frågor du önskar ställa? Varmt välkommen att maila vår kommunikationschef innan klockan 9.30 lördag (då intervjun spelas in): [email protected]
Intervjun kommer att bygga på sex delar:
Reflektion och analys av missat slutspel även 19/20
Vikten av att bryta en kultur – vad betyder och innebär det?
Vikten av nuvarande tränarrekrytering
Vikten av förbättrad spelarrekrytering
Föreningens ekonomi och vad som krävs för att nå målen
Vägen mot nästa säsong
Har du frågor du önskar ställa? Varmt välkommen att maila vår kommunikationschef innan klockan 9.30 lördag (då intervjun spelas in): [email protected]
Intervjun kommer att bygga på sex delar:
Reflektion och analys av missat slutspel även 19/20
Vikten av att bryta en kultur – vad betyder och innebär det?
Vikten av nuvarande tränarrekrytering
Vikten av förbättrad spelarrekrytering
Föreningens ekonomi och vad som krävs för att nå målen
Vägen mot nästa säsong
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Det är ju bara
Blomqvist
Danielsson
Jocke Eriksson
Ersson, M
Kilström
Molin
Norin
Rohdin
+Ölund
som inte har kontrakt nästa säsong, kommer Brynäs verkligen att bryta ytterligare kontrakt, fan trot!
Blomqvist
Danielsson
Jocke Eriksson
Ersson, M
Kilström
Molin
Norin
Rohdin
+Ölund
som inte har kontrakt nästa säsong, kommer Brynäs verkligen att bryta ytterligare kontrakt, fan trot!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Sedan kommer en silly som väl också slutar i total misär...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: Då han varit tillgänglig en tid är det väl en spelare Brynäs inte velat ha eller som inte velat komma...
Föregående · 53 · Nästa