Inlägg: 2053099
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Skrubben: När du vet vad Dackell kan bidra med och vilka förutsättningar som gäller för övrigt, kan du låta tvärsäker, annars låter du som vilken twittersopa som helst.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Det beror väl på under vilka villkor han var anställd. Kan vara bättre att utnyttja hans kompetens om Brynäs ändå ska betala lön under säsongen.
Är detta ett skämt eller?