Inlägg: 2053107
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Det beror väl på under vilka villkor han var anställd. Kan vara bättre att utnyttja hans kompetens om Brynäs ändå ska betala lön under säsongen.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
KulaShaker: För mig luktar det bara så jävla ruttet att man ska ha kvar honom i en roll runt laget när det är helt uppenbart att han är kocken bakom denna stinkande soppa. Sen undrar jag varför man mörkar kontraktslängden?
+ 1