Historik
Föregående · 57 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
ellis: Nu är det väl inte direkt någon ”kritisk granskning” han kritiserar utan mer att kommentarerna är mer utav slaget negativa rygradsreflexmässiga kommentarer utan någon som helst analys.
+ 7
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Jnp928: ”Rödin och Scott är ju era absolut starkaste värvningar inför nästa säsong men båda kommer ju från svaga säsonger i KHL respektive NLA men i medialt så är det ju två frälsare som vänt hem. Varför tar man aldrig upp hur de står sig idag exempelvis? Det hade jag funderat över.”
Varenda hockeytyckare slänger väl in en brasklapp angående just detta!
Varenda hockeytyckare slänger väl in en brasklapp angående just detta!
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Det mesta verkar vara skit med Skellefteå!😉
+ 3
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
{8399}: Ja vad fan, låt han utbilda sig till brunkare i AHL! Familjen bråttom.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
xxx BIF xxx: Har alltid uppskattat trolleri, till skillnad mot Alexander Bard. Intressant att se hur dina formuleringar kan tolkas på olika sätt på ett magiskt vis beroende på läsarens tolkning.
Däremot är väl ett troll ett troll och ingen person, ;-)
Däremot är väl ett troll ett troll och ingen person, ;-)
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
ellis: Det här är de spelare du kan hoppas på att slippa efter den kommande säsongen.
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Clarence: Det har de väl sagt bestäms närmre seriestart, som vanligt alltså.
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Rodrigo: Jag kommer inte ihåg vad företaget heter som man ingått avtal med, men de hade väl fler produkter än grafiskt stöd för matchanalyser a la det som används på tv. Fanns det inte också moduler för statistikinsamling?
Brynäs har väl inte själva gått ut och offentliggjort det samarbetet?
Brynäs har väl inte själva gått ut och offentliggjort det samarbetet?
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Jösses, vilken parodi!
Var? Skellefteåsidan...
Var? Skellefteåsidan...
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Rytter: De satt där och försökte provocera fram någon reaktion men ingen nappade, tills Peter dök upp och svalde hela betet. Suck!
+ 5
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Makita: Självklart är det det enda tänkbara scenariot du målar upp. Några andra möjligheter finns inte på kartan, men det är klart, isåfall kan du ju inte klaga.
Framförde du dina dubier angående den sportsliga ledningens kompetens på årsmötet?
Framförde du dina dubier angående den sportsliga ledningens kompetens på årsmötet?
+ 2
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
En förening som saknar stil och självdistans, precis som ett antal anhängare till föreningen.
Noll matcher med @skelleftea_aik, men ta äran ni....🤔 https://t.co/TBwV88ZwlF
— Viktor Alner (@ViktorAlner) June 22, 2019
+ 8
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Brynäsgubbe: Damlaget har ju haft/har lite mer att ersätta så...
Men herrlaget verkar ju å andra sidan gå minus på spelarfronten sista tiden.
Men herrlaget verkar ju å andra sidan gå minus på spelarfronten sista tiden.
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Clarence: Men du vet väl inte vad ansvariga gör och tänker i det här fallet! Du vet inte om man har alternativ eller om det finns en deadline för svar.
+ 3
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
{7536}: Till och med Brynäs lyckades gå pluss trots en turbulent säsong personalmässigt och ingen hjälp av att gå vidare i ett slutspel. Undran; budgeterar SkeAIK med att gå minst till semi med utsåld ishall?
+ 2
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Mattson: Ta längre tid behöver det inte göra, däremot blir det troligtvis dyrare då det krävs att spelare som inte lever upp till kraven och har kontrakt måste lösas ut alt hitta nya klubbar som tar över kontrakten.
Rögle rensade ganska hårt inför föregående säsong t ex.
Rögle rensade ganska hårt inför föregående säsong t ex.
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
xxx BIF xxx: Dina önskningar lär knappast bli uppfyllda. En ”Kellman” och ev en FW med eller utan spets. Sen är det väl stopp.
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
{8399}: Han är 31 år och vill naturligtvis säkra ekonomisk trygghet så mycket det går.
Bara hoppas att Brynäs visar handlingskraft så vi inte står där i augusti och inser att Scott var den enda center vi hade slag på under sex månader.
Bara hoppas att Brynäs visar handlingskraft så vi inte står där i augusti och inser att Scott var den enda center vi hade slag på under sex månader.
+ 3
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
pekka85: Ja jävlar vilken sportchef de har!
Vilka lag han bygger och det till samma kostnad som Brynäs.
Vilka lag han bygger och det till samma kostnad som Brynäs.
+ 4
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Makita: Spricker det med Scott i augusti finns det säkert ngn lovande center i allsvenskan som har outklausul.😉
+ 3
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Makita: Hej, jo de reserverade väl medel för kommande lönekostnader redan nu. Eller, hur man uttrycker det på bokföringsteknokratiska.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Tjurn : Borde de väl veta, finns inga Brynäsare som ger upp i första taget!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Passa på och läs, öppen till 13:15.
"Nu har skutan vänt och vid årsmötet nästa tisdag kommer Brynäs, som omsätter 160 miljoner kronor, kunna visa en vinst på cirka en miljon."
"Campese berättar att det likt förra året inte finns några kostnader som släpar med från den gångna säsongen in i nästa."
"Men det är oerhört viktigt för oss att bygga ett Brynäs som inte är beroende av intäkter utifrån i framtiden, poängterar Micke Campese."
"Nu har skutan vänt och vid årsmötet nästa tisdag kommer Brynäs, som omsätter 160 miljoner kronor, kunna visa en vinst på cirka en miljon."
"Campese berättar att det likt förra året inte finns några kostnader som släpar med från den gångna säsongen in i nästa."
"Men det är oerhört viktigt för oss att bygga ett Brynäs som inte är beroende av intäkter utifrån i framtiden, poängterar Micke Campese."
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
xxx BIF xxx: Min reflexion är: att ska besparingen göras måste kostnaden för det avtalade kontraktet tas över av annan part.
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
xxx BIF xxx: Hur skulle kickandet ha bidragit till vinsten, förklara tack.
+ 3
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Niinimaa, Bartecko, Melart och Philipp. Kanske finns det fler jag inte kommer ihåg. En och annan skönt borttrollad krona gav det nog. 😉
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Låter ju bra!
Liten ledtråd så vi inte är nervösa i onödan. @Brynas kommer göra ett ok plus. Omsättningen är riktigt bra. Nu ska vi se till att effektivisera oss så vi kan bygga klubben ramstark. Eget kapital är nödvändigt så vi kan investera i oss själva och vinna saker. Nya org, blir 👌
— Micke Campese (@micke_campese) June 5, 2019
+ 22
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Larsson, har någon överhuvdtaget trott på den värvningen? Är han ekonomiskt oberoende och totalt trött på sin livssituation, ja då kanske...
Scott har vi väl chans på om han inte får förlängt ned CSKA eller något lukrativt kontrakt med en Schweizisk klubb. Ölund? Jomenvisst, den köper jag.
Spännande fortsättning hursomhelst...
Scott har vi väl chans på om han inte får förlängt ned CSKA eller något lukrativt kontrakt med en Schweizisk klubb. Ölund? Jomenvisst, den köper jag.
Spännande fortsättning hursomhelst...
+ 5
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Tjurn : Och det baserar du på vad? Bara för att jämföra med vad som var känt när wiDDing86 kom med sin profetia...
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
SvennEG: Om Ölund får kontrakt är han nog bara en bonus till kommande förstecentern. Sedan är ju frågan hur Boqvists vara eller inte vara hanteras.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Brynäsgubbe: Det var ju bara två dagar sedan Dacke uttalade sig senast.
+ 2
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Blixt1980: Nej, Jere har lämnat Örebro för HIFK.
Tomi däremot är kvar i Brynäs.
Tomi däremot är kvar i Brynäs.
+ 3
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
{8785}: Men det är ju klart till 99%, det är ju bara den sista procenten som ska till dvs namnteckningen! ;-)
+ 2
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Skrubben: Ja, att halva världen dementerade såg jag väl, men inte att JL själv gått ut och gjort det.
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Clarence: Men, JL dementerar Brynäs... Var hittade du den infon?
+ 2
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Jan Grismöbel: Ungefär samma klass som att avnjuta Brynäs årgång 18/19!
Föregående · 57 · Nästa
