Historik
1 · Nästa
Timrå IK > Sv: Fredagen närmar sig
Fet-Ecke: Jo det är ju så gott som säkert men på Jonte låter det väldigt tveksamt i den kommentaren.
Timrå IK > Sv: Fredagen närmar sig
LingaN: Jag håller med dig, men det skulle också kanske vara bra om dom kommer överens någon gång. Fast för mig så skulle det passa bra att dom kommer överens när Jonte har skrivit på för Timrå (om han gör det).
Timrå IK > Sv: Medlemsförmåner
Kanske lite fel ämne. Men tänkte bara dra det dära med att Jonte snart har skrivit på för Timrå IK (NHL). 9 dagar kvar nu tills beslutet kommer...
Timrå IK > Sv: Förslag till SK
Knylan: Kanske lite billigare grejor i E.ON Arena köket, resturangen...
Timrå IK > Sv: Förslag till SK
Laken: Vet ej om Timrå IK gillar det men det var iallafall en bra ide. Super om det skulle gå bra...
Timrå IK > Sv: E.ON Arena
mason: Tror inte en jumbopatron blir av detta år. Vi får se i framtiden hur det blir, men det lär väl komma så småningom :) ...
Matchtips > Sv: Hockey-VM 7/5
Belarus-Kazakstan 3-3
Lettland-Ukraina 3-3
Slovakien-Tjeckien 3-3
Kanada-Sverige 3-3
Lettland-Ukraina 3-3
Slovakien-Tjeckien 3-3
Kanada-Sverige 3-3
Matchtips > Sv: Hockey-VM 1/5
USA-Slovenien 6-2
Schweiz-Tjeckien 2-5
Ukraina-Sverige 1-7
Tyskland-Kazakstan 2-3
Schweiz-Tjeckien 2-5
Ukraina-Sverige 1-7
Tyskland-Kazakstan 2-3
Timrå IK > Sv: Tallarna tillbaka - så här gör du!
Frella: Man kan också undra varför dom hade 30 procents rea för några veckor sen i Souvenirbutiken det kan också vara ett tecken på att tallarna är tillbaka.
Matchtips > Sv: Hockey-VM 30/4
Ryssland - Österike 5-2
Lettland - Kanada 1-4
Slovakien - Vitryssland 2-2
Finland - Danmark 3-1
Lettland - Kanada 1-4
Slovakien - Vitryssland 2-2
Finland - Danmark 3-1
Timrå IK > Sv: Silly Season 05/06
rullis: Ifall du vill ha till baka gamla tallarna så kan du ju alltid skriva på tallarna tillbaka.
Länk finns här nere
Länk finns här nere
Timrå IK > Sv: Silly Season 05/06
Undra när Hedström och Manderville tänker skriva på. Båda väntar säkert på NHL
Timrå IK > Sv: Tack och lycka till, Kimmo
Inte Kimmo ta vem som helst i laget utom Kimmo. Fan asså...
Men aja tack och adjö Kimmo och lycka till i framtiden. Vi får väl se vad våran nya finska målvakt kan erbjuda.
Men aja tack och adjö Kimmo och lycka till i framtiden. Vi får väl se vad våran nya finska målvakt kan erbjuda.
Timrå IK > Sv: Silly Season 05/06
Trevligt att Peter Regin har skrivit på. Lär säkert bli en bra forward.
Färjestads BK > Sv: Grattis VF
Tycker Frölunda förtjänade att vinna detta så kan inget mer säga än grattis frölunda
Timrå IK > Sv: Silly Season 05/06
Laken: Jimmy Danielsson är väl inte utlånad till Bobcats? Han har väl vi fått lånat från Bobcats
Timrå IK > Sv: Silly Season 05/06
Ja en lysande back klar då. Synd då att han inte blev årets rookie för det förtjänade han.
Timrå IK > Sv: Stubinerna
Kvinnohund: Vart fel. Det ska vara såhär "Nej det kan inte vara många som har skrikit sig torra om halsen denna säsong"
Timrå IK > Sv: Stubinerna
Angående det nicket "Stubinerna" tycker jag att det inte passar för att inte många i vår klack är "tuffa" eller vågar skrika sig torr om halsen. Nej det kan inte vara många som har gjort det.
Matchtips > Sv: KVALSERIEN!
Nyköpings IK-Skellefteå AIK 3-5
Leksands IF-Malmö Redhawks 1-3
Brynäs IF-Oskarshamn IK 6-2
Leksands IF-Malmö Redhawks 1-3
Brynäs IF-Oskarshamn IK 6-2
Timrå IK > Sv: Jonte
Jonathan Hedström till Anaheim, Yared Hagos till Dallas och Lars Jonsson till Buffalo.
- Jag har pratat med dom, men det är ju ingen som vet vad som händer där borta, säger Norberg.
Hedström har tidigare klargjort att det är Timrå som gäller om det inte blir NHL.
Kopierat från ST.
Tack för att du hittade den Hälge
- Jag har pratat med dom, men det är ju ingen som vet vad som händer där borta, säger Norberg.
Hedström har tidigare klargjort att det är Timrå som gäller om det inte blir NHL.
Kopierat från ST.
Tack för att du hittade den Hälge
Café > Sv: Hitta bilden!
Salle tycker att du vinner den hära tråden nästa jämt ju =).
Jag har aldrig vunnit men jag har bara försökt en gång på största flygplanet då jag hade fel tydligen
Jag har aldrig vunnit men jag har bara försökt en gång på största flygplanet då jag hade fel tydligen
Färjestads BK > Sv: FBK-VF
Dawidovski: Om det är precis likadant nästa match så vinner ju ni. Frölunda var helt kassa idag. Men målsättningen nu är väll att vinna och inte bara försvara sig från 0-4 i matchserie som du tänker på
Färjestads BK > Sv: FBK-VF
Frölunda var ju precis inte bra idag då håller med alla andra som tycker det.
Grattis till segern igen... =)
Grattis till segern igen... =)
Timrå IK > Sv: Jonte
TIKA: Jag tror inte att han sagt att han ska stanna i Timrå men för det behöver ju han inte möjligtvis skriva på för SAIK. Tror han stannar i Timrå för han verkar trivas här runt omkring och i själva laget väldigt mycket. Han tänker nog att han hinner med att spela i SAIK också så han tar det säkert lite lugnt.
1 · Nästa