Historik
Föregående · 2 · Nästa
Färjestads BK > Sv: FBK-VF
mattias - 74: Håller med dig men en NHL spelare borde ju kunna ta den iallafall i ett sådant läge
Färjestads BK > Sv: FBK-VF
Förresten så borde ni ha ett alternativ då man kan få rösta på att ni förlorar för kom inte och tro att ni är bäst som alla FBKare verkar tro.
Djurgården Hockey > Sv: Silly season-tråd
Saknar ni Jonte? Hehe hoppas han bara inte går från Timrå till SAIK
Brynäs IF > Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Måste faktist få säga att jag hoppas på att Brynäs blir kvar i ES (Även fast jag håller på Timrå). Det är därför att jag bor på vägen till Brynäs och då är det perfekt att kliva på våran supporter buss.
Frölunda HC > Sv: SM-Final 1:7
Vf chefen: Aja nu måste ni ju vända 0-3 läge. Har alltid trott att ni skulle vinna överlägset. Har hört att Frölunda också brukar bli otända när dom haft ledigt länge ja nu måste det vara felet då.
Café > Sv: Officiell speltråd
Kvinnohund: Det här blir man ju beroende av asså kan inte sluta. Kommer hålla på med det här hela kvällen nu så kommer säkert slå det men vi får väll se det då.
Café > Sv: Hitta bilden!
Paddan: Jag har redan besvarat han och visat han världens största flygplan så det är nog min tur på gång. Jag önskar mig och se en flygplans bild från Area 51
Café > Sv: Hitta bilden!
Salle: Här är världens största flygplan
www.mil.se/int/photo.php?id=92213&nid=26706
Jag vill se en bild på Area 51. Den kan gå med en flygbild på Area 51 men inget påhitt eller fantasi.
www.mil.se/int/photo.php?id=92213&nid=26706
Jag vill se en bild på Area 51. Den kan gå med en flygbild på Area 51 men inget påhitt eller fantasi.
Café > Sv: Aprilskämt.
Salle: Man kör Aprilskämt den första April så du är nog lite sent ute. =)
Men den var kul iallafall.
Men den var kul iallafall.
Timrå IK > Sv: Silly Season 05/06
arf: Det tror jag inte att du kommer hålla har hört fler som sagt så :)
Support > Sv: HockeySnack WAP
Jätte bra ide det här. Jag skulle nog vilja kunna tjuvkika förutom dom övriga funktionerna
Svenska Hockeyligan > Sv: Kvalserien 2005
Theodore: Man ser den på TV.. Ett hett tips kolla www.expressen.se
Länkar:
http://www.expressen.se
http://www.expressen.se
Timrå IK > Sv: Silly Season 05/06
Frella: Håller med skönt att Nordgren stannar iallafall. Vore bra om han kunde komma upp i form nu till hösten och visa vad han kan för han har ju inte haft nån bra säsong detta år.
Timrå IK > Sv: Silly Season 05/06
Tallnäs: Kung att Manderville stannar förstog väll det. Ävene om inga kontrakt är klara så ser ju det ljust.
Timrå IK > Sv: Den s k Läktargruppen
Inte konstigt heller att Läktargruppen inte vill starta "TIMRÅ IK ÄR DOM BÄSTA" för den nöts ju kanske minst 15 min varje match och alla dom andra ramsorna. Jo lite är det dom som bestämmer också för dom gör ett jävulskt bra jobb tycker jag. Om du då Orion är så jävla duktig och sånt varför inte bli klackledare eller änns komma och hjälpa dom på den hära dagen då LG [Läktargruppen] behövde hjälp. Nyss också när vi förlorade mot LHC med 2-8 var det också nån som gnällde här över att klacken hade varit så dålig. Inte konstigt att det inte var så bra stämning när Timrå spelade så bedrövligt. Men nu kommer ni också och gnäller då klacken gjorde ett kanon jobb i Lördags. Den hära diskussionen kommer ingen vart så varför dra upp den om och om igen och gnälla på allt och alla?
Som Frella också sa du bör vara glad när Skarin lägger stockarna på hyllan.
Som Frella också sa du bör vara glad när Skarin lägger stockarna på hyllan.
Timrå IK > Sv: Den s k Läktargruppen
Helg Ernest: Om du och Orion tycker fel om klacken eller nåra andra varför då inte kliva fram och prata med läktargruppen efter match eller före match. Nä för ni kan bara gnälla på dom här på HS för mer vågar ni inte.
Timrå IK > Sv: Lockouten över?
Kronblom: Förstog att dom skulle hålla på och ändra sig och massa annat
Föregående · 2 · Nästa