Farsang: haha du är helt fel ute med ditt gissande det är absolut inte Boqvist
Historik
Föregående · 2 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: mycket gissningar undra vem gissar rätt på Centern ;)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vill ni vänta till Brynäs går ut med nästa värvning eller vill ni ha den före ;)?
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Liten snabb jävel verkar det vara . Bra skott och fina assist ;)
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nittontolv: verkligen ingen slump men folk här inne kanske inte uppskattar silly och källor med kött på benen tråkigt håller saker för mig själv härdanefter slipper man få privata meddelande av folk som ska klaga och misstro saker
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Om ni har tråkigt så kan ni , börja kolla lite highlights på vår ny gamle back djoos 💣😍
+ 12
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Min källa har hört att en första center är nära nu 💣 men först ut är djoos 💣
+ 18
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta:tackar! nu kör vi Brynäs!! Nejdå har lite källor som är pålitliga
+ 13
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: va inte orolig har jävligt mycket kött på benen
+ 6
Föregående · 2 · Nästa
