Historik
Föregående · 12 · Nästa
Frölunda HC > Sv: Det går gött nu!
Dragan 2k: vi behöver inte oroa oss för koistinen, eftersom han bara vill ha korttids kontrakt
Frölunda HC > Sv: Det går gött nu!
Förlust mot SSK! i förlängning! fy helvete vad less man blir på detta lag....
så jävla dåligt
så jävla dåligt
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Skarin: det börjar bli för mycket backar... tänk när alla blir frisk(om dom blir de) då blir det kaos...
Frölunda HC > Sv: Det går gött nu!
Dragan 2k: haha :) vi hade väl runt 6-7 juniorer förra matchen...
Frölunda HC > Sv: Det går gött nu!
tydligen en till back på väg... hur mkt ska nubben värva??? de va ju slut på pengar när dom skulle värva pyörälä typ..
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bilden längst upp är lite pinsam eftersom vi alla vet hur den slutar ^^
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
73Sjöbba: och då menar jag efter säsongen 03-04 var slut.
fattar dock inte vad det här har med saken att göra?
fattar dock inte vad det här har med saken att göra?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
nej det var det inte, jag såg final matcherna mellan frölunda och FBK och jag vet att jag va ett Fhc fan då...
så de va 03-04
så de va 03-04
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
73Sjöbba: okej då var jag 11 då... eftersom jag fyller år i oktober
2003/2004 gick jag över till FHC
och passar på att länka denna samtidigt :)
2003/2004 gick jag över till FHC
och passar på att länka denna samtidigt :)
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Timrå 2010-09-30
73Sjöbba: och ja om du inte ser att han träffar ena sidan av ansiktet så är du lite blind :)
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Timrå 2010-09-30
73Sjöbba: fortfarande Hoppning och jävligt ful tackling
Frölunda HC > Sv: Det går gött nu!
timrå värvar förra frölunda junioren mattias skogs
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
honhunden:....
nä.. gud... jag pratar om att du sa att det inte kunde hända nått allvarligt med många hjärnskakningar!
nä.. gud... jag pratar om att du sa att det inte kunde hända nått allvarligt med många hjärnskakningar!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
honhunden: nä jag skrev till dig in om pikkarainen
du skrev
"naaaaw fick han en hjärnskakning!! stackarn då? han måste fått men för livet!!
ingen hockeyspelare har någonsin fått en hjärnskakning, det måste ju vara skandal, herregud häng honom, stena honom till döds.."
"han måste fått men för livet"
det kunde det blivit, om man får för många hjärnskakningar kan det göra en handikappad...
du skrev
"naaaaw fick han en hjärnskakning!! stackarn då? han måste fått men för livet!!
ingen hockeyspelare har någonsin fått en hjärnskakning, det måste ju vara skandal, herregud häng honom, stena honom till döds.."
"han måste fått men för livet"
det kunde det blivit, om man får för många hjärnskakningar kan det göra en handikappad...
Redigerad kommentar
Frölunda HC > Sv: Färjestad - Frölunda
oj trodde de va 2 till, såg att de va en till nu :) tackar :)
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
honhunden: fusklunda haha :) P12 :) och eftersom mäntymaa har fått ca 4 hjärnskakningar på senaste åren så är det väldigt farligt! läs på lite...
Frölunda HC > Sv: Färjestad - Frölunda
Dragan 2k: så de blev lite mer än 3 matcher totalt. eftersom han redan varit avstängd 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Berglund: pikkarainen sa inget om i media utom "det var en schysst tackling" osv.
och thörnberg är en jävla f'tta så det går inte att jämföra.
och thörnberg är en jävla f'tta så det går inte att jämföra.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Åkerblom i 6e: du är ju dum i huvudet du...
han sa bara att det vore kul om han ringde.
han förolämpade inte pikkarainen på nått sett... fast än det var väldigt dumt/omoget att inte ringa...
han sa bara att det vore kul om han ringde.
han förolämpade inte pikkarainen på nått sett... fast än det var väldigt dumt/omoget att inte ringa...
Färjestads BK > Sv: FBK - VF 23/9, 19:00
Olle: okeej... fattar inte vad jag har sagt som är så konstigt?
Färjestads BK > Sv: FBK - VF 23/9, 19:00
Olle: det tycker jag också, det var en väldigt ful tackling.
Färjestads BK > Sv: FBK - VF 23/9, 19:00
Olle: han skulle inte be om ursäkt på telefon om de inte va med vilje
se länk!
se länk!
Färjestads BK > Sv: FBK - VF 23/9, 19:00
Olle: och föresten så menar jag 1-2 mer matchers avstängning än han redan har, han fick ju 1 redan så de blir ca 3 st.
Färjestads BK > Sv: FBK - VF 23/9, 19:00
Olle: vafan jag har sagt att han ska ha en avstängning, så fattar inte din kommentar. Blev du sur för att jag sa att pikkarainen gjorde en ful tackling med vilje?
Färjestads BK > Sv: FBK - VF 23/9, 19:00
Olle: jag tycker pebben ska ha 1-2 machers avstängning men pikkarainen gjorde sin äckliga tackling med vilje iaf.
Färjestads BK > Sv: FBK - VF 23/9, 19:00
Fysisk hockey: vadårå? va ju inte bara pebbens fel direkt...
han kunde inte vika undan och paulsson blev tacklad pga att han skulle vända och akta sig, annars hade det aldrig blivit sådär.
han kunde inte vika undan och paulsson blev tacklad pga att han skulle vända och akta sig, annars hade det aldrig blivit sådär.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
erathoo: det var inte lundqvist.
kommer inte ihåg vem de var just nu, någon runt 20 år tror jag.
kommer inte ihåg vem de var just nu, någon runt 20 år tror jag.
Timrå IK > Sv: Pikkarainens tackling
Åkerblom i 6e: om du inte ser att han hoppar är du helt dum i huvudet
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
– Det här är bara för att det är Frölunda som är en storklubb, säger han till Sundsvalls Tidning.
haha patetiskt..
haha patetiskt..
Föregående · 12 · Nästa
och jag bryr mig inte om hur jag stavar på forum...