Historik
Föregående · 11 · Nästa
Timrå IK > Sv: Frölunda - Timrå IK 2010-10-21
73Sjöbba: jadu lite :) fattar bara inte varför ni ska gnälla :) gnäll på nå annat istället.
Timrå IK > Sv: Frölunda - Timrå IK 2010-10-21
erathoo: uhmm.... en helt onödig kommentar av någon jag aldrig pratat med,
men nej det är det inte, du kan väl sköta ditt eget istället?
men nej det är det inte, du kan väl sköta ditt eget istället?
Timrå IK > Sv: Frölunda - Timrå IK 2010-10-21
Simmalugnt: jag vet :) men jag är positiv! sa innan matchen att det skulle bli 2-5 :D
Timrå IK > Sv: Frölunda - Timrå IK 2010-10-21
Kattgubben: snygga :S?
frölundas andra mål var ju bra snyggare än båda timrås, med hahls styrning
frölundas andra mål var ju bra snyggare än båda timrås, med hahls styrning
Timrå IK > Sv: Frölunda - Timrå IK 2010-10-21
73Sjöbba: trodde du höll på brynäs ;)?
fattar inte allt gnäll på frölunda här :)
har ni inge bättre för er?
Tips 2-5
fattar inte allt gnäll på frölunda här :)
har ni inge bättre för er?
Tips 2-5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Mappe: väldigt patetisk ranking..
Schubert, bästa backen i frölunda hittills, han är defensiv så han står inte ut så mycket, och mäntymaa... lätt bästa backen i FHC förra året.. mäenpää har varit bra också.
så patetiskt...
Schubert, bästa backen i frölunda hittills, han är defensiv så han står inte ut så mycket, och mäntymaa... lätt bästa backen i FHC förra året.. mäenpää har varit bra också.
så patetiskt...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
73Sjöbba: det var väl några veckor sen :)
men men.. man kan inte alltid vara snabb...
la till dig nu igen :) nu kan vi vara vänner och hejja på brynäs båda 2 :D
men men.. man kan inte alltid vara snabb...
la till dig nu igen :) nu kan vi vara vänner och hejja på brynäs båda 2 :D
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
Per HApps: haha ni snackar ju mer om frölunda än timrå i detta forum...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Blizzard: säg de :), det där funkar inte, gör er bara mer omogen :)
Frölunda HC > Sv: Nu ska jag skapa ett rykte - Sonnenberg till Frölunda!?!
Klinth: nubben gillar ju inte kanadensare
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek: om du läser vad nubben skriver så har vi redan målskyttar och därför värvade vi Robin eftersom han är en hårt jobbande forward...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: jo du, jag är där hela tiden :) och kommenterar också:D
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Blizzard: nej det gjorde jag inte, jag kan säga att enligt mig själv så har jag aldrig hållit på dom, har bara gillat 3 spelare i laget...
höll inte på nått speciellt lag då..
höll inte på nått speciellt lag då..
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
tik02: det är bra att du kan...
Conny lämnade frölunda 2004
frölunda vann SM guld 2005! med lillis som tränare
förlora finalen 2006...
ta reda på lite fakta innan du börjar snacka skit...
Conny lämnade frölunda 2004
frölunda vann SM guld 2005! med lillis som tränare
förlora finalen 2006...
ta reda på lite fakta innan du börjar snacka skit...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
HAHA pisslunda och kuklunda, det är därför man är här inne, man får ett gott skratt
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Blizzard: kuklunda? gå och lägg dig :) med tanke på den där kommentaren så måste du va ca 11 år?
Frölunda HC > Sv: Det går gött nu!
spud: mäenpää har varit allt annat än dålig...
allt över -10 är väl bra i dagens frölunda ;)?
allt över -10 är väl bra i dagens frölunda ;)?
Frölunda HC > Sv: Det går gött nu!
spud: sämsta backarna.... så du säger att tex Schubert,Mäntymaa,Bäckman och mäenpää är dåliga backar?
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
superfalle: det var inte det som var sagt, bara timrå som överdriver som vanligt
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
Pätr: hittills har han bara värvat vidare sina egna värvningar...
utom just nu med lindqvist
utom just nu med lindqvist
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
Jacksson 71: läktarn...? om det blir dåligt blir det väl ändå borås? tror aldrig frölunda skickat upp någon på läktarn...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
spud: äru dum? jag sa det bara för att ingen annan gjort det...
jävla idiotisk kommentar
jävla idiotisk kommentar
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Åkerlund blir borta i en månad
Länkar:
Timråmålvakten borta i en månad | Timrå | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Timråmålvakten borta i en månad | Timrå | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Frölunda HC 2010-10-05
MorganaLefaey: nä men någon av dom kanske läser det sen :)
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Frölunda HC 2010-10-05
oj vad fint mitt frölunda spelar :)
fan va besviken man blir
fan va besviken man blir
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
haggen: haha :) heart of boxing
med tanke på timrås fina spel dom senaste matcherna:)
med tanke på timrås fina spel dom senaste matcherna:)
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Frölunda HC 2010-10-05
haha vilken rolig bild xD
asså den där uppe :)
asså den där uppe :)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
jonmannen: sant... tycker också att HV får fördelar men inte resten av klubbarna som DIF,FHC,FBK
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
här har ni nått att läsa :) man skrattar juh :D
det är om halonens straff och inte om pikkarainens som man kan tro haha!
det är om halonens straff och inte om pikkarainens som man kan tro haha!
Redigerad kommentar
Föregående · 11 · Nästa