Inlägg: 1285208
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: det har vi ju gjort redan :)? pikkarainen och mäntymaa:)
och jag bryr mig inte om hur jag stavar på forum...
och jag bryr mig inte om hur jag stavar på forum...
Just precis. Det kommer även ni att få smaka på senare under säsongen. Är du skraj eller?