Historik
Föregående · 16 · Nästa
Frölunda HC > Sv: Frölunda-Brynäs
Poffa: ja men de där är omöjligt att inte gnälla om, men ja kan även komma med en positiv kommentar :) jag tyckte dom gjorde en väldigt bra tredje period fast dom borde börjar spela sådär tidigare
Frölunda HC > Sv: Frölunda-Brynäs
Frölunda är världens J'vla FAIL LAG!
3-1 mot dif nu herregud..... och helt kass är dom också
3-1 mot dif nu herregud..... och helt kass är dom också
Frölunda HC > Sv: Frölunda-Brynäs
Sannes: men herregud de har han ju gjort... han och nubben
det finns massa tränare som vet frölundas fel och inte bara säger "jag tyckte vi gjorde en bra tredje period"
det finns massa tränare som vet frölundas fel och inte bara säger "jag tyckte vi gjorde en bra tredje period"
Frölunda HC > Sv: Frölunda-Brynäs
Sannes: vem som helst som lär sig att inte köra med D&C, dahlén har förstört frölunda.
Frölunda HC > Frölunda-Brynäs
jaha.. väldigt dålig inlätt som vanligt och första skott efter 08:47 och ligger under med 1-0 :/ sparka dahlén snälla...
Frölunda HC > Sv: Frölunda - HV 71
Sannes: åh herregud va frölunda är ett dåligt lag i år.
Honkens sista insläppta va ju helt omöjligt att släppa in.
besviken.
Honkens sista insläppta va ju helt omöjligt att släppa in.
besviken.
Frölunda HC > Gott nytt år!
Gott nytt år allihopa får hoppas att de blir bättre resultat i kommande matcher
Frölunda HC > Sv: Skador, skador, alltid dessa skador...
Poffa: har faktiskt sluta med det och jag är iaf i rätt forum och gnäller, och varför lägger du dig i?
Frölunda HC > Sv: Skador, skador, alltid dessa skador...
Salle och svanru vad gör ni här om ni bara ska gnälla?
Frölunda HC > Sv: Skador, skador, alltid dessa skador...
qslig: asså..... kan inte ha kvar han. han tar bara pengar och när han väl spelar är han dålig
Frölunda HC > Sv: Kalle Anka cup, Channel One....
JBlom: du fick som du ville Honken har också tackat nej nu PGA huvudvärk
Frölunda HC > Sv: MoDo - Frölunda
Haha visste de nån mer än jag som inte blir förvånad om vi förlora med 4-1 fast än modo inte har foppa
Frölunda HC > Sv: Frölunda - Luleå
Åh herregud! hur lyckas man 2 gånger med för många spelare på¨isen?!
Dom färtjänar att förlora med 0-23
Dom färtjänar att förlora med 0-23
Frölunda HC > Sv: Frölunda - Luleå
vi blir slaktade av luleå på 3 minuter + Timout efter 03:47,
förlust idag med 1-6
förlust idag med 1-6
Frölunda HC > Sv: Ny superkedja???
frölunda spelare i channel one cup:
Målvakt: Johan holmqvist
Backar: oscar hedman, Christian bäckman
Forward: Per-johan axelsson, Joel lundqvist.
;)
Målvakt: Johan holmqvist
Backar: oscar hedman, Christian bäckman
Forward: Per-johan axelsson, Joel lundqvist.
;)
Frölunda HC > Sv: Namn lista!!!
varför..... alla som ja säger spelar dåligt gör mål :/ men bra att han fick gö sitt första iaf :)
Frölunda HC > Sv: Namn lista!!!
smart av bäckman, han förstörde vårat 3 minuter PP nu får dom 4-3 Istället, bäckman är ju sämst
Redigerad kommentar
Frölunda HC > Sv: Rögle - Frölunda
ah men va i hel'ete Vi ligger under mot ett av elitseriens sämsta lag! de är pinsamt och helt kasst spelat av hela laget
Frölunda HC > Sv: Rögle - Frölunda
nu är de ju skit spel igen. Första perioden hur bra som helst men andra är ju pinsamt!!
Föregående · 16 · Nästa