Historik
Föregående · 24 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Chanzone: Jag har även hört att det är någon form av spricka i truppen , det kan vara gällande fimval eller val av toalettpapper i spelarbussen, vissa vill ha slätt papper med fin textur andra vill ha papper med mönster, Sunken själv vägrar använda toaletten och vissa spelare känner osäkerhet om hur de ska göra. Enligt en källa i klubben kan det vara orsaken till att de sett lite skitnödiga ut i vissa sekvenser i matcherna. Ni får ta det för var det är. God Jul
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag har en viss förståelse för KK om det är så att någon blir avstängd 18 månader utan riktig anledning (nu tror jag inte att det är så, men ord står mot ord). Med det sagt allt är inte svart eller vitt när man inte har all fakta.
Trist dock att stämningen i rinken blivit sämre.
Trist dock att stämningen i rinken blivit sämre.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Självklart glad för poängen men orolig för spelet, helt ärligt ser det ju ut som skit.
En annan sak, förlängningen av Alcen på 3 (TRE!?) år måste vara den märkligaste Brynäs historia, Dackell kan du förklara hur du tänkte?
En annan sak, förlängningen av Alcen på 3 (TRE!?) år måste vara den märkligaste Brynäs historia, Dackell kan du förklara hur du tänkte?
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Elixiret heter brännvin, funkar fint efter en förlust, det gäller bara att inte dricka för lite
+ 1
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 2019-12-17
Stefan R 63: vilket bedrövligt lag, allt hopp är ute, en pensionär får stå ohotad i en kvart framför mål, Jocke och backarna simmar
+ 1
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 2019-12-17
Zappaholic: Tyvärr är det sanningen, blir riktigt förvånad om vi vänder detta
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 2019-12-17
Zappaholic: domarna förnekar sig inte, de är lika usla som Brynäs denna period
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mrassarson: Det är kul för Söderström och de andra junisarna som får lira JVM men för Brynäs (och andra klubbar) är det det sämsta som kan hända. Dels får de klara sig utan sina spelare under turneringen, dels skaderisk, dels brukar de vara helt slutkörda när de kommer hem men framförallt gör de en bra turnering så lirar de inte i Sverige säsongen efter.
Brynäs IF > Sv: Rögle-Brynäs torsdag 2019-12-05
Zappaholic: Tyvärr en riktigt svag insats, jag hade lurat mig själv och trodde vi hade något på gång.
Brynäs IF > Sv: Rögle-Brynäs torsdag 2019-12-05
xxx BIF xxx: för många gamla och trötta i BIF orkar inte pressa
Brynäs IF > Sv: Rögle-Brynäs torsdag 2019-12-05
Forsberg 1978: Riktigt riktigt dåligt nu, fan fan fan
Brynäs IF > Sv: Rögle-Brynäs torsdag 2019-12-05
Bäska droppar: Väl i första femman gör han två snabba till vilket ger ringar på vattnet, Bäckis, Silverberg, Ekholm och Djoos vill alla genast spela med det nya stärnskottet vips så har vi en helt ok andralina redan i mitten av januari!
+ 6
Brynäs IF > Sv: Rögle-Brynäs torsdag 2019-12-05
xxx BIF xxx: Herrtruppen har precis rest mot Ängelholm. Här är det senaste från omklädningsrummet före nedsläpp.
✔️ Rödin spelar inte - har ej rest med laget
✔️ Solem är tillbaka i Karlskrona
✔️ J20:s interna poängligaledare Oscar Birgersson gör A-lagsdebut
Se mer här ⤵️ t.co/aWkuuPQyI1
✔️ Rödin spelar inte - har ej rest med laget
✔️ Solem är tillbaka i Karlskrona
✔️ J20:s interna poängligaledare Oscar Birgersson gör A-lagsdebut
Se mer här ⤵️ t.co/aWkuuPQyI1
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Linköping HC 2019-11-28
Brynäsgubbe: det ryktas om rökheroin i domarrummet
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
88 läser här! Han lirade för kontraktet idag, nu vågade jag inte kolla vidare efter 2-0 utan snabbspolade till 55 sek kvar (såg matchen nyss) men tycker han var riktigt bra i 1a!
Bygg på det här nu gubbar
Bygg på det här nu gubbar
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2019-11-16
{7981}: Jag kan iaf bekräfta att Sundqvist var på Cheers.
+ 3
Föregående · 24 · Nästa
Tomten kom med usla paket i år en vinst ikväll och jag förlåter honom.