Inlägg: 2016624
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Chanzone: Rykten ska väl tas för just rykten.... Men... Dessa frustrationer speglar ju nästan exakt hur man som supporter ser på ledarskapet... Så det låter väl rimligt.
Hävdar fortfarande att kontraktet med Sundqvist tillhör toppen av märkliga beslut som tagits i föreningens historia...
Hävdar fortfarande att kontraktet med Sundqvist tillhör toppen av märkliga beslut som tagits i föreningens historia...
+ 8
Sv: A proposito de nada
Chanzone: Jag har även hört att det är någon form av spricka i truppen , det kan vara gällande fimval eller val av toalettpapper i spelarbussen, vissa vill ha slätt papper med fin textur andra vill ha papper med mönster, Sunken själv vägrar använda toaletten och vissa spelare känner osäkerhet om hur de ska göra. Enligt en källa i klubben kan det vara orsaken till att de sett lite skitnödiga ut i vissa sekvenser i matcherna. Ni får ta det för var det är. God Jul
+ 7
Som jag förstod det hela så är mer eller mindre hela spelartruppen riktigt leds och frustrerad på Sunken. Dom tycker han parar ihop fel spelare med varandra och sen är dom inte alls nöjd med hans taktiska upplägg. Dom vill spela på ett annat sätt. Lyckades dock inte få reda på vad exakt. Om det är offensivt kontra defensivt eller någon annan taktisk detalj.