Historik
Föregående · 8 · Nästa
Timrå IK > Sv: Böter för Charles, ska supporterklubben starta en insamling?
JimmyH: Han är Modoit, det räcker väl? ;)
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ingen Sanny mot Ryssland
www.expressen.se/sport/ishockey/1.1359018/sanny-lindstrom-stoppas-passet-ar-trasigt
Challes dom är kommen! '
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/elitserien/article3705768.ab
www.expressen.se/sport/ishockey/1.1359018/sanny-lindstrom-stoppas-passet-ar-trasigt
Challes dom är kommen! '
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/elitserien/article3705768.ab
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Både aftonbladet och expressen har noterat att Bogg är på väg hem till Sverige... Som de verkar äre bara Timrå och Luleå som är aktuellt för Bogg!
Timrå IK > Sv: Hedström till Modo
När väntas detta bli offentligt då? Skulle ju vara roligt att veta om det nu stämmer!
Timrå IK > Sv: Positivt, för oss som tror på en framtid
Mackelito: Genom en säker källa, brukar stämma så!
Timrå IK > Sv: Positivt, för oss som tror på en framtid
John K: Ny finsk center skall vara på G! Någon positivt :) något namn har jag dock inte
Timrå IK > Sv: Det måste till en förändring och det nu.
• Prioriterar ni en back eller en center?
– Vi prioriterar de spelare som redan sitter i omklädningsrummet. Sedan får vi se om det tillkommer någon spelare.
Tog de från Dagbladet...
Kan säga att en finsk Center är på G!!! Har dock inte fått något namn
– Vi prioriterar de spelare som redan sitter i omklädningsrummet. Sedan får vi se om det tillkommer någon spelare.
Tog de från Dagbladet...
Kan säga att en finsk Center är på G!!! Har dock inte fått något namn
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-11-01
Barbarossa: Nu tänkte jag på de du skrev om Sundsvalls matchen
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-11-01
Barbarossa: Motivation slår klass.. Brukar ofta vara så.. Mr Negativ 100%!!
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-11-01
saasta: Jepp åh 1-0 Luleå nu..... åååååååååååååååååååååååååååååh *suck*
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-11-01
Bagarn spelar Box play trots han sitter i utvisningsbåset (Y) Duktigt radiosporten, kass koll som alltid!
Timrå IK > Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Notera mest speltid idag! Eric Moe med 23:13 .. 2 Sekunder före Lehtonen :P
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs 2008-10-23
Hälge: Moe förtjänade istiden, imponerad av honom idag jag!
Timrå IK > Sv: Svarta fanor och talande tystnad
Skarin: Som spelare skall man vara värd att få en kväll på krogen.
Är Timrå det? NEJ!
Med deras spel i dagens läge så äre väl mittenklass i Allsvenskan.
Se hellre till att komma hem och komma upp och börja träna FÖRSVARSSPEL istället för att kasta massa pengar i sjön på att gå på krogen! Festa kan dom göra när det inte är säsong istället!
Är Timrå det? NEJ!
Med deras spel i dagens läge så äre väl mittenklass i Allsvenskan.
Se hellre till att komma hem och komma upp och börja träna FÖRSVARSSPEL istället för att kasta massa pengar i sjön på att gå på krogen! Festa kan dom göra när det inte är säsong istället!
Timrå IK > Sv: Nåt måste hända
zaccodog: Kanske. Typ " Ge dom en rolig utekväll, så kanske dom kan vinna nästa match " Vad fan vet jag
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2008-10-18
General_Moisio: Med dagens sportchef. hm aldrig? Kanske vill ha oss ner och spela banan hockey med Sundsvall, vad vet jag!
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2008-10-18
Ambroo:
Genirer? Här finns inga jävla genier..
Detta är mer en dagissida ;) Om du frågar mig!
Genirer? Här finns inga jävla genier..
Detta är mer en dagissida ;) Om du frågar mig!
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2008-10-18
Ambroo:
Tyckte du sa att du skulle skita i detta förut, men lik förbannat så sitter du kvar.. Nästan lika roligt som dit val av länk
Tyckte du sa att du skulle skita i detta förut, men lik förbannat så sitter du kvar.. Nästan lika roligt som dit val av länk
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2008-10-18
Med Backlund - Vinner vi inga matcher
Med Åkerlund - Vinner vi matcher
Men dom vägrar spela Åkerlund
Så ganska enkelt - Kvalserien nästa!
Med Åkerlund - Vinner vi matcher
Men dom vägrar spela Åkerlund
Så ganska enkelt - Kvalserien nästa!
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2008-10-18
falo: Tydligen. Jävligt tragiska människor att kommentera.
Valat att maila dom och sagt vad jag tycker om detta!
Valat att maila dom och sagt vad jag tycker om detta!
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2008-10-18
Bigthelin: Inte många rätt från någon av dom, tydligen stod det ju någon Bäcklund när det blev 1-0
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2008-10-18
Gud vilken stjärna som kommenterar matchen om man lyssnar via radiosporten, han har ju nästan ingen koll alls
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2008-10-16
Såhär gör då jag det:
19. SVENSSON, Björn
24. SAMUELSSON, Jesper
75. MÄKIAHO, Toni
4th Line
7. HYNNING, Fredrik
71. HEDSTRÖM, Jonathan
62. TENKRAT, Petr
3. ERIXON, Sebastian
36. STYF, Pär
3rd Line
16. AXELSSON, Anton
17. ANDERSSON, Johan
10. SUNDH, Oscar
8. PERSSON, Dennis
23. SKOGS, Thomas
2nd Line
37. PYÖRÄLÄ, Mika
13. WANDELL, Tom
91. PÄÄJÄRVI-SVENSSON, Magnus
26. LEHTONEN, Mikko
2. MOE, Eric
1st Line
Goalkeepers
1. ÅKERLUND, Magnus
31. BACKLUND, Johan
19. SVENSSON, Björn
24. SAMUELSSON, Jesper
75. MÄKIAHO, Toni
4th Line
7. HYNNING, Fredrik
71. HEDSTRÖM, Jonathan
62. TENKRAT, Petr
3. ERIXON, Sebastian
36. STYF, Pär
3rd Line
16. AXELSSON, Anton
17. ANDERSSON, Johan
10. SUNDH, Oscar
8. PERSSON, Dennis
23. SKOGS, Thomas
2nd Line
37. PYÖRÄLÄ, Mika
13. WANDELL, Tom
91. PÄÄJÄRVI-SVENSSON, Magnus
26. LEHTONEN, Mikko
2. MOE, Eric
1st Line
Goalkeepers
1. ÅKERLUND, Magnus
31. BACKLUND, Johan
Timrå IK > Sv: Tom Wandell
Så kan det gå när man gör bra ifrån sig. Nu verkar han duga för dom igen, dock inga planer på denna säsong, men inte fan skulle man bli förvånad!
Timrå IK > Sv: Fejkade publiksiffror
Marcus: Du kommer ALDRIG få en exakt publiksiffra...
Finns alltid några biljetter som aldrig blir inscannade på hockeyn.
Finns alltid några biljetter som aldrig blir inscannade på hockeyn.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - FBK 2008-10-11
Massa skador hit och dit *suck*
E Andersson och Samuelsson hade strax över 5 minuters istid tillsammans.. Man kan ju undra varför dessa inte får spela mer som en avlastning, men aja, Challes problem och inte mitt!
E Andersson och Samuelsson hade strax över 5 minuters istid tillsammans.. Man kan ju undra varför dessa inte får spela mer som en avlastning, men aja, Challes problem och inte mitt!
Timrå IK > Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Gissar att många av er är nöjd när ni får denna läsning....
Bara dummt att flytta!
Bara dummt att flytta!
Föregående · 8 · Nästa