mattias - 74

30844 inlägg · 47918 besäkare

Historik

· 108 ·
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lunkan:

Nej han är såklart störst ;)

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas:

Kollar Portugal - Schweiz i Fotbolls VM, Ronaldo bänkad av "disciplinära" skäl

Tänk om alla lag i SHL bänkade spelare för att de inte presterar, det vore onekligen intressant och se hur många spelare som blev bänkade från de olika lagen i SHL.

Vill minnas att Hellkvist bänkade Chelarik " tror jag det var " i någon match för att han hade synpunkter på laguttagningen, sådant borde alla lag göra. Ingen är större än laget

Fotboll > Sv: Fotbolls-VM i Qatar 2022
Ronaldo bänkad av disciplinära skäl. Äntligen en tränare som inte tar massa gnäll, han är säkert gubbgrinig för att han blev utbytt sist.

Ingen är större än laget

Bra gjort av Santos

Fotboll > Sv: Fotbolls-VM i Qatar 2022
Grattis Marocko, Spanien är så tråkiga

Fotboll > Sv: Fotbolls-VM i Qatar 2022
Herminator:

Hoppas Spanien åker nu, de spelar så tråkig och förutsägbar fotboll.

Fotboll > Sv: Fotbolls-VM i Qatar 2022
Herminator:

Jösses vilket bra försvarsspel Marocko spelar. Spaniens spel är sönderläst för längesedan

Synd att man skall behöva lyssna på Hanna Marklunds dialekt haha

avskyr den ;)

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
Sven.Savage:

Vi har spelat uselt på slutet, hoppas BH har fått fart på grabbarna under veckan. Hrivik har mycket att bevisa denna säsongen.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
ante08:

Hoppas verkligen de personer som gjort detta får ett rejält kännbart straff. Om det nu stämmer, flashback brukar dock va ganska snabba att ta fram resultat när det gäller vissa saker.

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
pyts:

Hoppas ni är rejält slitna tills på Torsdag ;)

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Malken:

Tror jag med. även om han inte kanske riktigt presterat i Brynäs sett till förväntningarna så är sådant här väldigt roligt för en målvakt med ett eventuellt sargat självförtroende. Hoppas det går bra för honom.

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Luleå borta TIK borta och Örebro borta, detta är vad som väntar Leksand de 3 kommande matcherna, HUALIGEN

Spelar laget som mot HV och IKO blir det 0 poäng på dessa matcher.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae:

Kan va den bästa svenska sketchen någonsin, den blir aldrig gammal. Det var sannerligen bättre förr

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:

Kan jag absolut göra, hur tror det gått för BIF när serien summeras?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JanT:

Inlägget var inte riktat mot dig personligen så du behöver inte svara spydigt.

Fattar ärligt talat inte hur vissa orkar älta det där med trottoarkanter fortfarande.

Visst har vi leksingar ett forum och vara i men det är inte lika stor aktivitet därinne som hos er, jag tycker om att läsa i ert forum, har alltid gjort men nu är det som sagt ett vuxendagis i erat forum och det är inte mitt fel eller någon annan leksings fel.

Många tycks vara överens om att nivån bör höjas i ert forum, och det tycker jag med

Detta är ett diskussionsforum och inte en sandlåda. Eller hur?

Önskar alla en fin dag

Puss och kram från ett kylslaget Dalarna.

Fotboll > Sv: Fotbolls-VM i Qatar 2022
Herminator:

Där blev det 1 - 1 tror inte japanerna orkar med tyngden i Kroatien nu, det slutar med att Kroatien vinner efter 90

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Börjar bli rätt tröttsamt att läsa här inne nu.

Att HS största vuxenmobbare skall få sitta på en moderatorposition är fan inget annat än skandal.

Funderar på att regga av mig för gott snart om inte någon gör något.

Nu blir man väl avstängd för att man kommenterat detta.

Huge är som en gammal grammofonskiva som hakat upp sig, så jävla tröttsamt att läsa dag efter dag.

Väx upp Huge, hur gammal är du?

Mina barn på fritids har med hyfs och vet hur man skall förhålla sig på internet, det vet sannerligen inte du.

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{9742}:

Att Göteborg har ett dåligt hockeylag vet de flesta ;)

Dock kan de göra bra musik, detta är enligt mig Sveriges bästa liveband, sett dom 3 gånger

Varning utfördas för hård musik ;)

www.youtube.com/watch?v=iBGgNzhJVt8

Fotboll > Sv: Fotbolls-VM i Qatar 2022
{9742}:

Och där var Giroud Frankrikes meste målskytt genom tiderna, inte illa för en spelare som får epitetet målsumpare av många, han är bättre än Greizman och är en otroligt bra ersättare till Benzema, tror han vinner skytteligan om Frankrike går till final vilket de såklart kan göra,

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Honken72:

Problem i Leksand med

Riktigt illa faktiskt, torsk mot 2 bottenlag på 2 dagar är inte ok

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lunkz:

Tack och jag dricker alltid Gevalia utan och skämmas, bästa kaffet, bodde iof i Uppsala i 12 år och kände lukten från Lindvalls rosteri och det var gudomligt ;)

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63:

HAHA hoppas du tar dig en knäckemacka från Leksandsbröd ikväll om vi vinner ;)

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Farsang:

Han har tydligen spelat alla matcher i SHL hittills? Stämmer verkligen det?

Brynäs har verkligen gett honom förtroende

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sportnisse:

Bäst i Brynäs hittills. otrolig kämpavilja

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63:

Det som halva Brynäsforumet sagt utom Huge

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lunkz:

När man ser intervjun med Loui på C more så säger han på frågan om varför han valde Frölunda att det var aldrig något svårt val även om jag fick anbud från Schweiz, detta tolkar jag som om han går ner i lön ganska rejält, hursomhelst så är det en rejäl förstärkning för Frölunda.

Killen verkar oerhört ödmjuk av det lilla man sett av honom.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan:

Tacka vet jag Hot Shots, det var grejer det när det begav sig ;)

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
KB:

Ja det är nog inte bra för Brynäs att ta in en sådan här karaktär med tanke på hur dåliga dom är nu, jag skulle gissa på att han hamnar i ett annat lag i SHL, typ Örebro eller Rögle, Alcen är nog inte så korkad att han tar in Q i laget som läget är nu, knappaste denna karaktär BIF behöver.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Chanzone:

Bedrövligt är bara förnamnet, hoppas på en bra sista period näst bäst i ligan

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978:

Du ser tydligen inte Leksandsmatchen, sämsta insatsen denna säsong. Avgå ALLA

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
Sven.Savage:

Hur är målvaktsspelet? Står ju 2 ganska oerfarna målvakter idag

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Av det jag sett av eran match så är Ljungkrantz en frisk fläkt, bra kille det där

Hoppas han stannar ett tag i Brynäs.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge:

Ja den där var klar

kollar eran match samtidigt som Leksands

Fotboll > Sv: Fotbolls-VM i Qatar 2022
{9742}:

Ja Kroatien är riktigt bra. Deras mittfält är kanske Vm-s bästa.

Fotboll > Sv: Fotbolls-VM i Qatar 2022
{9742}:

Kanske men Sverige är ju inte speciellt bra heller nu men Belgien är absolut inte märkvärdiga tycker jag, de har 2 spelare som är bäst på sina positioner i världen enligt mig, de är KDB och courtois

Fotboll > Sv: Fotbolls-VM i Qatar 2022
Erol Ateceae:

Belgien utslaget, känns som om den sk gyllene generationen inte kommer vinna något alls.

Tycker synd om KDB som skall bära detta lag

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2022-12-01
Sputnik:

Det är så tråkigt med Almtuna, bodde i Uppsala i 12 år och var och såg mycket matcher mot Leksand när de spelade i samma serie i många år, Rönnqvist tog "nästan" laget till SHL och de hade mycket folk på alla matcher, nu är det så tråkigt enligt vänner som bor där. knappt inga folk alls på matcherna

Man har 3 bra lag i innebandy Sirius, Storvreta och "Hagunda" som satsar för framtiden.

Basketen är väl sådär nu den var bättre förut och hockeyn är värdelös

Man har även Sirius i fotbollsallsvenskan som inte heller satsar rejält tyvärr

Sveriges 4e största stad med 240 000 invånare borde kunna bättre när det kommer till idrott men just nu bygger dom sönder staden tyvärr, ¨åkte igenom förra v, så jävla tragiskt och se

Fattar inte varför man inte satsar rejält på hockeyn?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Honken72:

Jag spelar väldigt sällan för mycket pengar men spelar ibland och jag försöker hitta odds som är bra i förhållande till vinstchans.

LHC saknar kanske little idag vet inte om han är med eller inte efter skadan sist.

Brynäs är dock väldigt dåliga just nu " förlåt " men kanske vänder det idag.

Dagens roligaste spel är Rögle som kom igen starkt sist och fått en rejäl boost av det

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
En av hans bättre som soloartist.

www.youtube.com/watch?v=aPvF3gyv4Dc

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blipp62:

Visst kan det va så men det är såklart ett rejält avbräck för Skellefteå ändå.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Till er som brukar köra spel på Powerplay eller oddset kan ha i åtanke att Skellefteå saknar båda sina målvakter idag enligt Norran

Kanske dags att lägga en slant på Luleå nu?

norran.se/sport/ishockey

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}:

En underbar låt

Färjestads BK > Sv: Det elfte Guldet
eltifoso:

Ja man är glad att man inte är Brynäsare, vi har varit där dom är nu, det är sannerligen inte roligt

Färjestads BK > Sv: Det elfte Guldet
Grattis, det var faktiskt en roligt match och kolla på.

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{9742}:

Jag kontrar med denna, Borlängeband så lite stolt över våran stad att vi fått fram så bra band i våran lilla stad

Detta är ju bara ett av många ;)

www.youtube.com/watch?v=JJNQgJmYgy4

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}:

Nu har jag inte orkat scrolla men om det är någon som funderat på varför - Lakers - Skellefteå startar tidigare så är det ett försök av SHL att göra matcherna mer attraktiva för barnfamiljer

'Gemensamt test i SHL för att göra hockeyn mer tillgänglig för barnfamiljer på vardagar.

Låter ju faktiskt riktigt bra

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad:

Ja man får lite 1998 vibbar av Kroatien, Modric verkar kunna hålla en hög nivå länge, bäst på plan idag var Kramaric utan tvekan,

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Chanzone:

Japp det stämmer.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin:

Tycker Alcen skal leta i AHL, Oskarshamn hittade Suomela t.ex, gäller bara att scouta rätt. Finns mycket bra spelare i den ligan som inte lyckats i NHL men som lyckats i andra ligor i Europa.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IF Björklöven : 2022-11-26
Gavelo:

Jag sticker ut hakan rejält och säger att om Mario Kempe kommer till Sverige blir det Linköping eller Lakers, magkänslan. LHC letar ju febrilt efter forwards och en frisk Kempe gör nytta i alla lag trots att han är till åren kommen.

Luleå har ju nämnts men det känns som om de har tillräckligt med Forwards.

Fotboll > Sv: Fotbolls-VM i Qatar 2022
Erol Ateceae:

Och Belgiens gyllene generation fortsätter briljera. Är det världens mest överskattade landslag? Nu kommer Lukaku iof in så är det någon som skall kunna göra match av detta är det han.

Laget är ju sjukt starkt på papperet.

Tycker synd om KDB som skall styra över detta laget på planen, världens mest komplette fotbollsspelare när han är skadefri

· 108 ·
Om mattias - 74
Hejar på: 0x20-leksandsiflogosvg.png Leksands IF

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Uppsala