Historik
Föregående · 107 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 9
Fotboll > Sv: Premier League
Var det inte någon som hade QPR som favoritlag här inne, de visat strax matchen mot Burnley på Viasat Sport fotboll ;)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2022-12-10
{297}:
Storsint av de flesta här inne och ta avstånd från Hartmanns agerande igår.
Respekt.
För övrigt vann vi inte för att vi var så mycket bättre framåt utan för att vi för närvarande kanske har våran målvakt i storform.
Hade Dahlen satt chansen i början på 3e är det inte säkert vi vunnit, skulle kalla det små mariginaer.
Ni kommer igen, ni ligger ju 5a efter 25 omgångar, vilka trodde det? inte många sk experter iaf.
Sluta lipa nu och se framåt ;)
Storsint av de flesta här inne och ta avstånd från Hartmanns agerande igår.
Respekt.
För övrigt vann vi inte för att vi var så mycket bättre framåt utan för att vi för närvarande kanske har våran målvakt i storform.
Hade Dahlen satt chansen i början på 3e är det inte säkert vi vunnit, skulle kalla det små mariginaer.
Ni kommer igen, ni ligger ju 5a efter 25 omgångar, vilka trodde det? inte många sk experter iaf.
Sluta lipa nu och se framåt ;)
+ 13
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2022-12-10
{297}:
Jag tror Leksand kommer ut som ett helt nytt lag i 2a, kan ju knappast bli sämre än i första haha
Jag tror Leksand kommer ut som ett helt nytt lag i 2a, kan ju knappast bli sämre än i första haha
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2022-12-10
1a perioden till Timrå
Har aldrig sett Leksand så illa i egen zon med pucken.
Har aldrig sett Leksand så illa i egen zon med pucken.
+ 3
Fotboll > Sv: Fotbolls-VM i Qatar 2022
Messi slipper undan gult kort för århundradets mest solklara hands.
+ 3
Fotboll > Sv: Fotbolls-VM i Qatar 2022
Rip Kirby:
Och jag håller på England om inte Sverige är med, dels pga tipsextra och uppvuxen med Engelsk fotboll samt att Engelsmännen är fantastisk trevliga.
Varit över 3 gånger och sett Liverpool på Anfield och blivit så väl omhändertagen
Och jag håller på England om inte Sverige är med, dels pga tipsextra och uppvuxen med Engelsk fotboll samt att Engelsmännen är fantastisk trevliga.
Varit över 3 gånger och sett Liverpool på Anfield och blivit så väl omhändertagen
+ 1
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Enligt uppgifter till Sportbladet så har Kloos förlängt med Leksand, det skall vara ett flerårigt avtal.
Källa: sportbladets plusartikel.
Källa: sportbladets plusartikel.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 2
Fotboll > Sv: Fotbolls-VM i Qatar 2022
Rip Kirby:
Tycker kroaterna har lyckats bra med sin gameplan och spela defensivt mot Brassarna,
Nu blir det tufft
Tycker synd om Modric , unnar honom ett VM Guld.
Tycker kroaterna har lyckats bra med sin gameplan och spela defensivt mot Brassarna,
Nu blir det tufft
Tycker synd om Modric , unnar honom ett VM Guld.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62:
Brosnan och Moore ;)
Brosnans filmer är helt fantastiska, otroligt bra skådespel , av Craigs filmer är Skyfall bäst
Brosnan och Moore ;)
Brosnans filmer är helt fantastiska, otroligt bra skådespel , av Craigs filmer är Skyfall bäst
+ 2
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
Sven.Savage:
Tittar man på erat spelschema så är det Malmö hemma för er imorgon, sedan 3 bortamatcher, nu är alla matcher viktiga. vi har Timrå borta imorgon
Blir tuffa papper
Tittar man på erat spelschema så är det Malmö hemma för er imorgon, sedan 3 bortamatcher, nu är alla matcher viktiga. vi har Timrå borta imorgon
Blir tuffa papper
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Jag kör James Bond maraton idag på datorn och har fotbollen på TV
Är en bondnörd ;)
Jag kör James Bond maraton idag på datorn och har fotbollen på TV
Är en bondnörd ;)
+ 2
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
Sven.Savage:
Vad har du för kommentar till fansens banderoll igår? De verkar helt klart rejält missnöjda
Jag som många andra hade Luleå i toppen av tabellen innan SHL startade, vad är det som är fel? Bulan?
Laget ni har på papperet är ju ett slutspelslag utan tvekan.
Vad har du för kommentar till fansens banderoll igår? De verkar helt klart rejält missnöjda
Jag som många andra hade Luleå i toppen av tabellen innan SHL startade, vad är det som är fel? Bulan?
Laget ni har på papperet är ju ett slutspelslag utan tvekan.
+ 1
Fotboll > Sv: Fotbolls-VM i Qatar 2022
Dags för Kvartsfinaler, Kan Kroatien skrälla eller är brassarna för bra
Blir det Argentina eller Nederländerna som vinner den sena matchen ikväll, jag tror Holland vinner på straffar. Vore kul om VVD fick avgöra ;)
Blir det Argentina eller Nederländerna som vinner den sena matchen ikväll, jag tror Holland vinner på straffar. Vore kul om VVD fick avgöra ;)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-12-08
Vi spelade bra idag och hade eran match på samtidigt men ni var i ärlighetens namn inte så dåliga, blir nog jämnt på Lördag.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Spacebb:
Som Staffan säger det är olyckligt, inte meningen av Larsson men regelverket kanske säger 5 min?
Kan inte det riktigt
Som Staffan säger det är olyckligt, inte meningen av Larsson men regelverket kanske säger 5 min?
Kan inte det riktigt
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978:
Den där är rejält tuff, man ser att han åker in i timråspelaren med knä mot knä men max 2 för den där men nu är ju jag ingen domare heller.
En olyckshändelse och inte medvetet av JL som jag ser det
Den där är rejält tuff, man ser att han åker in i timråspelaren med knä mot knä men max 2 för den där men nu är ju jag ingen domare heller.
En olyckshändelse och inte medvetet av JL som jag ser det
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
Sven.Savage:
1 - 3
Ärligt talat, är ni inte bättre än såhär? Leksand är ju knappast så mycket bättre
1 - 3
Ärligt talat, är ni inte bättre än såhär? Leksand är ju knappast så mycket bättre
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nygren lämnar Schweiz efter säsongen, vad är oddsen på att han hamnar i FBK?
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
BJ#21:
Slängde i lite grädde i smeten då Älgfärs är ganska torrt och har kryddat med Salt Svartpeppar och lite kryddpeppar, blir nog hur gott som helst ;)
Slängde i lite grädde i smeten då Älgfärs är ganska torrt och har kryddat med Salt Svartpeppar och lite kryddpeppar, blir nog hur gott som helst ;)
+ 2
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
BJ#21:
Blir att ha Timrå - BIF på paddan och Luleå - LIF på tv
Pannbiffar av älgfärs samt en god svampsås och ett kallt glas mjölk låter som en perfekt kombo ikväll till hockeyn. ;)
Blir att ha Timrå - BIF på paddan och Luleå - LIF på tv
Pannbiffar av älgfärs samt en god svampsås och ett kallt glas mjölk låter som en perfekt kombo ikväll till hockeyn. ;)
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
BJ#21:
Hoppas på en spännande match, Leksand är fantastiskt usla just nu så det skall mycket till om de skall ta poäng i Luleå ikväll.
Hoppas på en spännande match, Leksand är fantastiskt usla just nu så det skall mycket till om de skall ta poäng i Luleå ikväll.
+ 2
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
dempa:
Skinner har imponerat stort på mig hittills, Känns som att Oilers äntligen fått en hyfsad bra målvakt, har inte hänt sedan Salos tid typ.
Bedard jämförs med Mcdavid och Crosby och killen är en exceptionell talang, skulle tro att han går 1a och Michkov 2a. Ryssen är äckligt bra, blir spännande och se vilka som får dessa spelare.
Skinner har imponerat stort på mig hittills, Känns som att Oilers äntligen fått en hyfsad bra målvakt, har inte hänt sedan Salos tid typ.
Bedard jämförs med Mcdavid och Crosby och killen är en exceptionell talang, skulle tro att han går 1a och Michkov 2a. Ryssen är äckligt bra, blir spännande och se vilka som får dessa spelare.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}:
Nej jag skrev ju att så kunde va fallet, jag går på min magkänsla bara.
Nej jag skrev ju att så kunde va fallet, jag går på min magkänsla bara.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}:
Skulle Q lämna Leksand tror jag inte Brynäs är aktuellt, skulle gissa på att han söker sig till klubbar som Luleå, Linköping eller Örebro om det ens blir SHL
Blir spännande och se.
Magkänslan säger att det blir någon av nämnda klubbar, om han inte fortsätter i LIF.
Skulle det vara så att han skapar osämja i omklädningsrummet som det snackas om så vill nog inget lag ha honom,.
Skulle Q lämna Leksand tror jag inte Brynäs är aktuellt, skulle gissa på att han söker sig till klubbar som Luleå, Linköping eller Örebro om det ens blir SHL
Blir spännande och se.
Magkänslan säger att det blir någon av nämnda klubbar, om han inte fortsätter i LIF.
Skulle det vara så att han skapar osämja i omklädningsrummet som det snackas om så vill nog inget lag ha honom,.
Fotboll > Sv: Fotbolls-VM i Qatar 2022
{9742}:
Jag hoppas på England, de har ett av de bättre lagen på länge, håller alltid på England när inte Sverige är med ;)
Jag hoppas på England, de har ett av de bättre lagen på länge, håller alltid på England när inte Sverige är med ;)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Förlåt om jag lägger mig i diskussionen om Palmu men är verkligen han vad Brynäs behöver?
Han får fina lovord på Eliteprospects men är det inte en riktig målskytt samt en stabil back som Brynäs behöver? Hade jag varit Alcen hade jag iaf prioriterat det.
Känns som om ni har tillräckligt med spelartyper som Palmu i truppen.
Bara min åsikt
Han får fina lovord på Eliteprospects men är det inte en riktig målskytt samt en stabil back som Brynäs behöver? Hade jag varit Alcen hade jag iaf prioriterat det.
Känns som om ni har tillräckligt med spelartyper som Palmu i truppen.
Bara min åsikt
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lordi73:
Ja Goren var en personlig favorit när han spelade i FBK, en sådan spelartyp är viktig för alla lag och kanske ännu viktigare i ett eventuellt slutspel
Otroligt bra spelare men också en gris
129 utv minuter på 37 matcher för Färjestad säsongen 2008 - 2009
Dessutom 31 poäng samma säsong, 18 + 13.
Önskar Leksand kunde värva någon liknande spelartyp.
Ja Goren var en personlig favorit när han spelade i FBK, en sådan spelartyp är viktig för alla lag och kanske ännu viktigare i ett eventuellt slutspel
Otroligt bra spelare men också en gris
129 utv minuter på 37 matcher för Färjestad säsongen 2008 - 2009
Dessutom 31 poäng samma säsong, 18 + 13.
Önskar Leksand kunde värva någon liknande spelartyp.
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}:
Eftersom Kiss är klara för Dalhalla i sommar så kommer här en liten melodi med gubbarna ;)
www.youtube.com/watch?v=fTqLf1A-Q-4
Eftersom Kiss är klara för Dalhalla i sommar så kommer här en liten melodi med gubbarna ;)
www.youtube.com/watch?v=fTqLf1A-Q-4
Föregående · 107 · Nästa

Kan tycka att 5000 är lite oavsett vad du tjänar, visst är böterna baserade på lön? Man borde göra som i NHL att man höjer böterna för varje gång spelare filmar eller förstärker, vet inte om Hartmann har filmat förut så låter det va osagt.
5000 är oftast inga pengar alls för spelare i SHL, kanske man borde börja med avstängning istället? Det är vidrigt och se oavsett vilket lag du håller på, skulle någon i Leksand hålla på sådär skulle jag förvänta mig att han ber klubben om ursäkt och står det med skämskudden, var någon som föreslog det här läste jag, kanske det tar mer än att betala pengar som egentligen inte är något?