mattias - 74

30844 inlägg · 47918 besäkare

Historik

· 107 ·
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2022-12-10
Kebab_House:

Kan tycka att 5000 är lite oavsett vad du tjänar, visst är böterna baserade på lön? Man borde göra som i NHL att man höjer böterna för varje gång spelare filmar eller förstärker, vet inte om Hartmann har filmat förut så låter det va osagt.

5000 är oftast inga pengar alls för spelare i SHL, kanske man borde börja med avstängning istället? Det är vidrigt och se oavsett vilket lag du håller på, skulle någon i Leksand hålla på sådär skulle jag förvänta mig att han ber klubben om ursäkt och står det med skämskudden, var någon som föreslog det här läste jag, kanske det tar mer än att betala pengar som egentligen inte är något?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen:

Huge kollar nog på text tv 377 och bildar sin uppfattning därifrån.

Fotboll > Sv: Premier League
Var det inte någon som hade QPR som favoritlag här inne, de visat strax matchen mot Burnley på Viasat Sport fotboll ;)

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2022-12-10
{297}:

Storsint av de flesta här inne och ta avstånd från Hartmanns agerande igår.

Respekt.

För övrigt vann vi inte för att vi var så mycket bättre framåt utan för att vi för närvarande kanske har våran målvakt i storform.

Hade Dahlen satt chansen i början på 3e är det inte säkert vi vunnit, skulle kalla det små mariginaer.

Ni kommer igen, ni ligger ju 5a efter 25 omgångar, vilka trodde det? inte många sk experter iaf.

Sluta lipa nu och se framåt ;)

Fotboll > Sv: Fotbolls-VM i Qatar 2022
Tarasov:

Nu håller vi på England 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 😁

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2022-12-10
{297}:

Jag tror Leksand kommer ut som ett helt nytt lag i 2a, kan ju knappast bli sämre än i första haha

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2022-12-10
1a perioden till Timrå

Har aldrig sett Leksand så illa i egen zon med pucken.

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2022-12-10
Synct:

Skönt med lite känslor ;)

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2022-12-10
bar mofftak:

eran period hittills utan tvekan

Fotboll > Sv: Fotbolls-VM i Qatar 2022
{9742}:

Ronaldo bänkad igen.

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2022-12-10
BlackBay:

Vet faktiskt inte alls. Det jag vet är att Hrivik och Quennville inte kommer till start.

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2022-12-10
Herminator:

Styv om att komma tillbaks till Timrå

Fotboll > Sv: Fotbolls-VM i Qatar 2022
Messi slipper undan gult kort för århundradets mest solklara hands.

Fotboll > Sv: Fotbolls-VM i Qatar 2022
Rip Kirby:

Och jag håller på England om inte Sverige är med, dels pga tipsextra och uppvuxen med Engelsk fotboll samt att Engelsmännen är fantastisk trevliga.

Varit över 3 gånger och sett Liverpool på Anfield och blivit så väl omhändertagen

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Enligt uppgifter till Sportbladet så har Kloos förlängt med Leksand, det skall vara ett flerårigt avtal.

Källa: sportbladets plusartikel.

Fotboll > Sv: Fotbolls-VM i Qatar 2022
Rip Kirby:

Jag tippar att Nederländerna vinner med 2 - 1

Fotboll > Sv: Fotbolls-VM i Qatar 2022
Rip Kirby:

Skönt och se fotbollsvärldens största pajas ligga i gräset och lipa.

Fotboll > Sv: Fotbolls-VM i Qatar 2022
eltifoso:

Nej så är det, Tror Kroatien vinner på straffar nu.

Fotboll > Sv: Fotbolls-VM i Qatar 2022
Rip Kirby:

Där kom 1 - 1

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62:

HAHA var det han du menade, kopplade inte först haha

Fotboll > Sv: Fotbolls-VM i Qatar 2022
Rip Kirby:

Tycker kroaterna har lyckats bra med sin gameplan och spela defensivt mot Brassarna,

Nu blir det tufft

Tycker synd om Modric , unnar honom ett VM Guld.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62:

Brosnan och Moore ;)

Brosnans filmer är helt fantastiska, otroligt bra skådespel , av Craigs filmer är Skyfall bäst

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
Sven.Savage:

Tittar man på erat spelschema så är det Malmö hemma för er imorgon, sedan 3 bortamatcher, nu är alla matcher viktiga. vi har Timrå borta imorgon

Blir tuffa papper

Färjestads BK > Sv: Det elfte Guldet
eltifoso:

Lotteri i alla sådana här fall, man undrar vad det är för idioter som sitter i DN?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:

Jag kör James Bond maraton idag på datorn och har fotbollen på TV

Är en bondnörd ;)

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
Sven.Savage:

Vad har du för kommentar till fansens banderoll igår? De verkar helt klart rejält missnöjda

Jag som många andra hade Luleå i toppen av tabellen innan SHL startade, vad är det som är fel? Bulan?

Laget ni har på papperet är ju ett slutspelslag utan tvekan.

Fotboll > Sv: Fotbolls-VM i Qatar 2022
Dags för Kvartsfinaler, Kan Kroatien skrälla eller är brassarna för bra

Blir det Argentina eller Nederländerna som vinner den sena matchen ikväll, jag tror Holland vinner på straffar. Vore kul om VVD fick avgöra ;)

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2022-12-08
Vi spelade bra idag och hade eran match på samtidigt men ni var i ärlighetens namn inte så dåliga, blir nog jämnt på Lördag.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Spacebb:

Visst är det så

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
Sven.Savage:

Var längesedan jag såg Luleå såhär dåliga, vad är det som är fel?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Spacebb:

Som Staffan säger det är olyckligt, inte meningen av Larsson men regelverket kanske säger 5 min?

Kan inte det riktigt

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978:

Den där är rejält tuff, man ser att han åker in i timråspelaren med knä mot knä men max 2 för den där men nu är ju jag ingen domare heller.

En olyckshändelse och inte medvetet av JL som jag ser det

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
Sven.Savage:

1 - 3

Ärligt talat, är ni inte bättre än såhär? Leksand är ju knappast så mycket bättre



Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nygren lämnar Schweiz efter säsongen, vad är oddsen på att han hamnar i FBK?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Alcen kommer intervjuas av C More i första periodpausen.

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
BJ#21:

Slängde i lite grädde i smeten då Älgfärs är ganska torrt och har kryddat med Salt Svartpeppar och lite kryddpeppar, blir nog hur gott som helst ;)

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
BJ#21:

Blir att ha Timrå - BIF på paddan och Luleå - LIF på tv

Pannbiffar av älgfärs samt en god svampsås och ett kallt glas mjölk låter som en perfekt kombo ikväll till hockeyn. ;)

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
BJ#21:

Hoppas på en spännande match, Leksand är fantastiskt usla just nu så det skall mycket till om de skall ta poäng i Luleå ikväll.

NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
dempa:

Skinner har imponerat stort på mig hittills, Känns som att Oilers äntligen fått en hyfsad bra målvakt, har inte hänt sedan Salos tid typ.

Bedard jämförs med Mcdavid och Crosby och killen är en exceptionell talang, skulle tro att han går 1a och Michkov 2a. Ryssen är äckligt bra, blir spännande och se vilka som får dessa spelare.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}:

Nej jag skrev ju att så kunde va fallet, jag går på min magkänsla bara.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Södertälje 2022-12-07
Gavelo:

SSK har öppnat riktigt bra, mitt x ser bra ut än så länge ;)

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}:

Skulle Q lämna Leksand tror jag inte Brynäs är aktuellt, skulle gissa på att han söker sig till klubbar som Luleå, Linköping eller Örebro om det ens blir SHL

Blir spännande och se.

Magkänslan säger att det blir någon av nämnda klubbar, om han inte fortsätter i LIF.

Skulle det vara så att han skapar osämja i omklädningsrummet som det snackas om så vill nog inget lag ha honom,.

Fotboll > Sv: Fotbolls-VM i Qatar 2022
{9742}:

Vi möts nästa säsong

I SHL såklart ;)

Fotboll > Sv: Fotbolls-VM i Qatar 2022
{9742}:

Det kommer bli en riktigt rolig match och kolla på.

Fotboll > Sv: Fotbolls-VM i Qatar 2022
{9742}:

Jag hoppas på England, de har ett av de bättre lagen på länge, håller alltid på England när inte Sverige är med ;)

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Förlåt om jag lägger mig i diskussionen om Palmu men är verkligen han vad Brynäs behöver?

Han får fina lovord på Eliteprospects men är det inte en riktig målskytt samt en stabil back som Brynäs behöver? Hade jag varit Alcen hade jag iaf prioriterat det.

Känns som om ni har tillräckligt med spelartyper som Palmu i truppen.

Bara min åsikt

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lordi73:

Ja Goren var en personlig favorit när han spelade i FBK, en sådan spelartyp är viktig för alla lag och kanske ännu viktigare i ett eventuellt slutspel

Otroligt bra spelare men också en gris

129 utv minuter på 37 matcher för Färjestad säsongen 2008 - 2009

Dessutom 31 poäng samma säsong, 18 + 13.

Önskar Leksand kunde värva någon liknande spelartyp.

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}:

Eftersom Kiss är klara för Dalhalla i sommar så kommer här en liten melodi med gubbarna ;)

www.youtube.com/watch?v=fTqLf1A-Q-4

· 107 ·
Om mattias - 74
Hejar på: 0x20-leksandsiflogosvg.png Leksands IF

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Uppsala