mattias - 74

30846 inlägg · 47922 besäkare

Historik

· 112 ·
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{9742}:

Hehe

Hon är helt fantastisk, såg Thåström 2009 på 3 spelningar på hans turne och hon gästspelade på nästan alla, hon har en sådan fantastisk röst, så glad att hon är med i Så mycket bättre så man får höra lite bra sång.

www.youtube.com/watch?v=fRi_MoZBgNU

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Silly:

Idag har jag bokat biljett till denna fantastisk röst i Falun i Mars nästa år.

En låt som Fletwood mac skall va nöjda över och som hon behärskar hur bra som helst.

En helt fantastisk röst.

www.youtube.com/watch?v=X-3qOkEtml8

Rögle BK > Sv: Säsong 2022-23
eltifoso:

såklart

Rögle BK > Sv: Säsong 2022-23
eltifoso:

Du har helt rätt och jag vet också det men det är som du säger en märklig regel, Björn va ut i tidningen idag och sa att han vill se en regeländring av detta och att det är farligt och hade kunnat gå rejält illa igår om Noren träffat Rifalk, han kan fan dö om pucken träffar i huvudet.

Jag tycker man skall blåsa av direkt masken åker av. Allt annat är ju fan i mig vansinne

MoDo Hockey > Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
Heyerdal:

Se upp för Vela och Brickley, stänger ni ner dom så vinner ni denna match, annars är det tufft i Västervik, Leksand torskade där för ett tag sedan, va med från start så fixar ni detta.

Gäller och inte underskatta den här typen av lag.

Lycka till.

Synd att Berg inte är med idag heller, hade velat se honom. Blir er match på datorn och Mora - Djurgården på TV.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge:

Jag har en lösning.

Jag tycker Brynäs IF skall utse dig till Sportchef, tränare, PR ansvarig, massör, damtränare. målvaktstränare etc

Du verkar alltid veta vad som är bäst för klubben, du kan verkligen allt och har såklart inga brister och kan hockey till punkt och prickar.

Skulle vi ha sådana som dig i Leksands gästbok skulle du va avstängd på obestämd framtid.

Tänkte kalla dig för idiot men jag låter bli.

Timrå IK > Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-10-25
Zäta75:

Ser att Alvarez gör mål, var det inte han som många här inne spydde galla över för ett tag sedan ;)

Grattis förresten, vi fick storstryk men det var väntat efter 5 raka. ;)

Rögle BK > Sv: Säsong 2022-23
Charliejfz:

Grattis ni vinner matchen pga en imponerade 2 period.

eran bästa insats?

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Bichsel är osmidig och övertänd, hoppas Björn tar honom i Örat

Rögle BK > Sv: Säsong 2022-23
Charliejfz:

dålig domarnivå, 2 första målen skall inte tillkomma, pinsam utvisning på Ahnelöv som tar på axeln, Leksands kvittering skall självklart inte godkännas Kunnat sluta illa men det ser ut som att det är en Röglespelare som gör arr Rifalk tappar hjälmen men det skall inte godkännas ändå

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lub:

Detta hade kunnat gå illa, Noren sa att det såklart skall blåsas av och att han glad at ingen skadades efter skottet i pausen

twitter.com/swehockeygifs/status/1584962478982987777

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad:

Huge har alltid tyckt Brynäs spelat bra oavsett hur det ser ut, jag har varit medlem här sedan jesus gick i kortbyxor, lika bra du vänjer dig.

Kan även skriva att inget av de 2 första målen i Ängelholm borde kommit till, Leksand får en pinsam utvisning på en tackling som tar i axeln och Rögle gör 1 - 0, sedan gör Leksand 1 - 1 när Rögles målvakt tappar hjälmen och domaren blåser inte av och Leksand gör 1 - 1. Hade kunnat gå riktigt illa om Noren träffar honom i Huvudet, man skäms över och se hur dåliga SHL domarna är. Pinsamt. i NHL hade de såklart inte blivit ett skit

Kom igen nu Brynäs och vänd mot Rogers surgubbar

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
1 -1 med 2 mål som inte borde blivit av, pinsam utvisning på Ahnelöv när Rögle gör 1 - 0 i PP samt att domaren skulle blåst av innan Leksand gör 1 - 1

Tänk om Noren träffar rifalk när han är utan mask.

Fan vad domarna i SHL är kassa, man skäms

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:

Match i Ängelholm ikväll, blir nog tufft och tätt

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Rytter:

Jag förstår vad du menar men om man älskar sitt jobb som i detta fallet är att spela hockey på elitnivå så tror jag nog att han är med sin familj ändå när det behövs, och skulle det bli värre med grabben vilket jag såklart inte hoppas så är jag säker på att Linus gör det som är bäst för grabben och familjen. Det tror jag alla skulle göra, jag tycker DIF har gjort en fantastisk bra värvning här.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
grimiss:

Det är pga hans son som han flyttar hem, han är sjuk och har legat i koma tydligen, då förstår jag att han vill hem till sthlm och tom kanske gå ner en del i lön rejält kanske med.

Tråkigt efter omständigheterna men han är fortfarande klass

Han lär lyfta Djurgården rejält

Han lär spela alla sina matcher för sin grabb.


Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Signature:

Anton är den defensiva klippan som laget saknat.

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2022-10-22
Sputnik:

Tycker Timrå gör rätt som släpper fram sina unga spelare, Värmhed är en spelare som kommer bli riktigt bra, svårt att slå sig in i dagens hockey men jag tror på honom precis som jag tror på Bischel i Leksand, nästa säsong är han förlorad så man får passa på och njuta

Blir spännande och se

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen:

Hade aldrig kunnat drömma om denna starten i serien, Armalis och Lindholm kan vara de 2 viktigaste värvningarna på bra länge.

Undrar hur långt det kan bära

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
Sven.Savage:

Dags för Time out i Luleå snart, ni blir helt uppkäkade ;)


Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen:

Satan vad bra Kloos är denna säsongen

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen:

Vad tycker du om Queenvilles avstängning?

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen:

2 defensivt skickliga lag, Anton är fan kung


Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-10-15
Vilken slakt.

Grattis Timrå från Dalarna

Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-10-15
Kerstin_k:

Nu börjar Malmös ras, de såg bleka ut mot oss

Hoppas dom åker ur

Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-10-15
Andersson:

Han och Westberg är bedrövliga, då lyssnar jag hellre på Lena, tycker inte hon är så dålig som många tycker.

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
Sven.Savage:

Ejendal är nog sugen ;)

Nejdå jag tror det enda för honom är Luleå.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hemmagjorda burgare med kall mjölk och HV - Brynäs som förmatch innan Leksand spelar. Jag tror på Brynässeger med 3 - 2

Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
Sputnik:

Ja det borde va en självklarhet

Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
{9386}:

Det var 2 otroligt bra målvakter igår, det hade lika gärna kunnat bli seger för er, tyckte ni var bra igår. den klassiska klyschan " små marginaler "

Ni kommer igen

Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
Ni faller med flaggan i topp, en riktigt bra match från er sida, ni kommer garanterat lyfta i tabellen. eran målis kommer bli otroligt viktigt, era hemvändare bör dock steppa upp lite men de kommer dom absolut göra.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
vonDöbeln:

Blåvita sjunger dom ;)

Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
The great one:

2 riktigt bra målvakter idag.

Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
Kulltorp:

underskatta inte Twisted Sister ;)

Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
Smokey:

Inget nytt under solen, såhär ojämna är domarna i SHL. Bara att vänja dig

Den där2an på lander är väl korrekt men dom har missat mycket till eran fördel

Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
Degenerate:

Ja där missade domaren en solklar 2a

Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
Rico01:

Bra period av er, ni är verkligen med i matchen, eran målvakt är bäst hittills

Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
Villervalla:

Skulle tippa mellan 5 och 5500 ungefär, bra start av eran målis

Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
Villervalla:

Gäller att vara vaken på deras spelvändningar säger Mikael Karlberg

Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
Lycka till ikväll och hoppas på en underhållande match.


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen:

Blackhawks var ju riktigt bra 2013 när de vann finalen mot Boston, en av de bästa finaler jag sett, finalen mot Tampa 2015 var lite mer jämn, där var Crawford riktigt bra, där hade det kunnat gå hur som helst.

Nu är de under uppbyggnad, blir kul och se hur det blir med Kane och Toews som båda är födda 88

35 nästa år.

Vad tror du?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen:

Åman tar plats i Vancouver i premiären mot Oilers, jag håller på Edmonton men det skall bli kul och se hur han klarar sig i NHL.

Roligt att han får denna chansen


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
undrar vart janmark hamnar?

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby:

Tråkigt, men det blir fler gånger. Hade det varit en Lördagsmatch hade den med största sannolikhet blivit av, är ju en bit och åka.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Är det någon resa till Leksand på Torsdag från Timrå med supportrar?

· 112 ·
Om mattias - 74
Hejar på: 0x20-leksandsiflogosvg.png Leksands IF

Erfarenhet: Legend

är nu ONLINE

Från Uppsala