Historik
Föregående · 112 · Nästa
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Silly:
Idag har jag bokat biljett till denna fantastisk röst i Falun i Mars nästa år.
En låt som Fletwood mac skall va nöjda över och som hon behärskar hur bra som helst.
En helt fantastisk röst.
www.youtube.com/watch?v=X-3qOkEtml8
Idag har jag bokat biljett till denna fantastisk röst i Falun i Mars nästa år.
En låt som Fletwood mac skall va nöjda över och som hon behärskar hur bra som helst.
En helt fantastisk röst.
www.youtube.com/watch?v=X-3qOkEtml8
Rögle BK > Sv: Säsong 2022-23
eltifoso:
Du har helt rätt och jag vet också det men det är som du säger en märklig regel, Björn va ut i tidningen idag och sa att han vill se en regeländring av detta och att det är farligt och hade kunnat gå rejält illa igår om Noren träffat Rifalk, han kan fan dö om pucken träffar i huvudet.
Jag tycker man skall blåsa av direkt masken åker av. Allt annat är ju fan i mig vansinne
Du har helt rätt och jag vet också det men det är som du säger en märklig regel, Björn va ut i tidningen idag och sa att han vill se en regeländring av detta och att det är farligt och hade kunnat gå rejält illa igår om Noren träffat Rifalk, han kan fan dö om pucken träffar i huvudet.
Jag tycker man skall blåsa av direkt masken åker av. Allt annat är ju fan i mig vansinne
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
Heyerdal:
Se upp för Vela och Brickley, stänger ni ner dom så vinner ni denna match, annars är det tufft i Västervik, Leksand torskade där för ett tag sedan, va med från start så fixar ni detta.
Gäller och inte underskatta den här typen av lag.
Lycka till.
Synd att Berg inte är med idag heller, hade velat se honom. Blir er match på datorn och Mora - Djurgården på TV.
Se upp för Vela och Brickley, stänger ni ner dom så vinner ni denna match, annars är det tufft i Västervik, Leksand torskade där för ett tag sedan, va med från start så fixar ni detta.
Gäller och inte underskatta den här typen av lag.
Lycka till.
Synd att Berg inte är med idag heller, hade velat se honom. Blir er match på datorn och Mora - Djurgården på TV.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge:
Jag har en lösning.
Jag tycker Brynäs IF skall utse dig till Sportchef, tränare, PR ansvarig, massör, damtränare. målvaktstränare etc
Du verkar alltid veta vad som är bäst för klubben, du kan verkligen allt och har såklart inga brister och kan hockey till punkt och prickar.
Skulle vi ha sådana som dig i Leksands gästbok skulle du va avstängd på obestämd framtid.
Tänkte kalla dig för idiot men jag låter bli.
Jag har en lösning.
Jag tycker Brynäs IF skall utse dig till Sportchef, tränare, PR ansvarig, massör, damtränare. målvaktstränare etc
Du verkar alltid veta vad som är bäst för klubben, du kan verkligen allt och har såklart inga brister och kan hockey till punkt och prickar.
Skulle vi ha sådana som dig i Leksands gästbok skulle du va avstängd på obestämd framtid.
Tänkte kalla dig för idiot men jag låter bli.
+ 24
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-10-25
Zäta75:
Ser att Alvarez gör mål, var det inte han som många här inne spydde galla över för ett tag sedan ;)
Grattis förresten, vi fick storstryk men det var väntat efter 5 raka. ;)
Ser att Alvarez gör mål, var det inte han som många här inne spydde galla över för ett tag sedan ;)
Grattis förresten, vi fick storstryk men det var väntat efter 5 raka. ;)
+ 9
Rögle BK > Sv: Säsong 2022-23
+ 1
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Bichsel är osmidig och övertänd, hoppas Björn tar honom i Örat
Rögle BK > Sv: Säsong 2022-23
Charliejfz:
dålig domarnivå, 2 första målen skall inte tillkomma, pinsam utvisning på Ahnelöv som tar på axeln, Leksands kvittering skall självklart inte godkännas Kunnat sluta illa men det ser ut som att det är en Röglespelare som gör arr Rifalk tappar hjälmen men det skall inte godkännas ändå
dålig domarnivå, 2 första målen skall inte tillkomma, pinsam utvisning på Ahnelöv som tar på axeln, Leksands kvittering skall självklart inte godkännas Kunnat sluta illa men det ser ut som att det är en Röglespelare som gör arr Rifalk tappar hjälmen men det skall inte godkännas ändå
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lub:
Detta hade kunnat gå illa, Noren sa att det såklart skall blåsas av och att han glad at ingen skadades efter skottet i pausen
twitter.com/swehockeygifs/status/1584962478982987777
Detta hade kunnat gå illa, Noren sa att det såklart skall blåsas av och att han glad at ingen skadades efter skottet i pausen
twitter.com/swehockeygifs/status/1584962478982987777
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad:
Huge har alltid tyckt Brynäs spelat bra oavsett hur det ser ut, jag har varit medlem här sedan jesus gick i kortbyxor, lika bra du vänjer dig.
Kan även skriva att inget av de 2 första målen i Ängelholm borde kommit till, Leksand får en pinsam utvisning på en tackling som tar i axeln och Rögle gör 1 - 0, sedan gör Leksand 1 - 1 när Rögles målvakt tappar hjälmen och domaren blåser inte av och Leksand gör 1 - 1. Hade kunnat gå riktigt illa om Noren träffar honom i Huvudet, man skäms över och se hur dåliga SHL domarna är. Pinsamt. i NHL hade de såklart inte blivit ett skit
Kom igen nu Brynäs och vänd mot Rogers surgubbar
Huge har alltid tyckt Brynäs spelat bra oavsett hur det ser ut, jag har varit medlem här sedan jesus gick i kortbyxor, lika bra du vänjer dig.
Kan även skriva att inget av de 2 första målen i Ängelholm borde kommit till, Leksand får en pinsam utvisning på en tackling som tar i axeln och Rögle gör 1 - 0, sedan gör Leksand 1 - 1 när Rögles målvakt tappar hjälmen och domaren blåser inte av och Leksand gör 1 - 1. Hade kunnat gå riktigt illa om Noren träffar honom i Huvudet, man skäms över och se hur dåliga SHL domarna är. Pinsamt. i NHL hade de såklart inte blivit ett skit
Kom igen nu Brynäs och vänd mot Rogers surgubbar
+ 4
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
1 -1 med 2 mål som inte borde blivit av, pinsam utvisning på Ahnelöv när Rögle gör 1 - 0 i PP samt att domaren skulle blåst av innan Leksand gör 1 - 1
Tänk om Noren träffar rifalk när han är utan mask.
Fan vad domarna i SHL är kassa, man skäms
Tänk om Noren träffar rifalk när han är utan mask.
Fan vad domarna i SHL är kassa, man skäms
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Rytter:
Jag förstår vad du menar men om man älskar sitt jobb som i detta fallet är att spela hockey på elitnivå så tror jag nog att han är med sin familj ändå när det behövs, och skulle det bli värre med grabben vilket jag såklart inte hoppas så är jag säker på att Linus gör det som är bäst för grabben och familjen. Det tror jag alla skulle göra, jag tycker DIF har gjort en fantastisk bra värvning här.
Jag förstår vad du menar men om man älskar sitt jobb som i detta fallet är att spela hockey på elitnivå så tror jag nog att han är med sin familj ändå när det behövs, och skulle det bli värre med grabben vilket jag såklart inte hoppas så är jag säker på att Linus gör det som är bäst för grabben och familjen. Det tror jag alla skulle göra, jag tycker DIF har gjort en fantastisk bra värvning här.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
grimiss:
Det är pga hans son som han flyttar hem, han är sjuk och har legat i koma tydligen, då förstår jag att han vill hem till sthlm och tom kanske gå ner en del i lön rejält kanske med.
Tråkigt efter omständigheterna men han är fortfarande klass
Han lär lyfta Djurgården rejält
Han lär spela alla sina matcher för sin grabb.
Det är pga hans son som han flyttar hem, han är sjuk och har legat i koma tydligen, då förstår jag att han vill hem till sthlm och tom kanske gå ner en del i lön rejält kanske med.
Tråkigt efter omständigheterna men han är fortfarande klass
Han lär lyfta Djurgården rejält
Han lär spela alla sina matcher för sin grabb.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 16
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2022-10-22
Sputnik:
Tycker Timrå gör rätt som släpper fram sina unga spelare, Värmhed är en spelare som kommer bli riktigt bra, svårt att slå sig in i dagens hockey men jag tror på honom precis som jag tror på Bischel i Leksand, nästa säsong är han förlorad så man får passa på och njuta
Blir spännande och se
Tycker Timrå gör rätt som släpper fram sina unga spelare, Värmhed är en spelare som kommer bli riktigt bra, svårt att slå sig in i dagens hockey men jag tror på honom precis som jag tror på Bischel i Leksand, nästa säsong är han förlorad så man får passa på och njuta
Blir spännande och se
+ 18
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen:
Hade aldrig kunnat drömma om denna starten i serien, Armalis och Lindholm kan vara de 2 viktigaste värvningarna på bra länge.
Undrar hur långt det kan bära
Hade aldrig kunnat drömma om denna starten i serien, Armalis och Lindholm kan vara de 2 viktigaste värvningarna på bra länge.
Undrar hur långt det kan bära
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-10-15
Andersson:
Han och Westberg är bedrövliga, då lyssnar jag hellre på Lena, tycker inte hon är så dålig som många tycker.
Han och Westberg är bedrövliga, då lyssnar jag hellre på Lena, tycker inte hon är så dålig som många tycker.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hemmagjorda burgare med kall mjölk och HV - Brynäs som förmatch innan Leksand spelar. Jag tror på Brynässeger med 3 - 2
+ 2
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
{9386}:
Det var 2 otroligt bra målvakter igår, det hade lika gärna kunnat bli seger för er, tyckte ni var bra igår. den klassiska klyschan " små marginaler "
Ni kommer igen
Det var 2 otroligt bra målvakter igår, det hade lika gärna kunnat bli seger för er, tyckte ni var bra igår. den klassiska klyschan " små marginaler "
Ni kommer igen
+ 3
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
Ni faller med flaggan i topp, en riktigt bra match från er sida, ni kommer garanterat lyfta i tabellen. eran målis kommer bli otroligt viktigt, era hemvändare bör dock steppa upp lite men de kommer dom absolut göra.
+ 4
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
Smokey:
Inget nytt under solen, såhär ojämna är domarna i SHL. Bara att vänja dig
Den där2an på lander är väl korrekt men dom har missat mycket till eran fördel
Inget nytt under solen, såhär ojämna är domarna i SHL. Bara att vänja dig
Den där2an på lander är väl korrekt men dom har missat mycket till eran fördel
+ 1
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
Lycka till ikväll och hoppas på en underhållande match.
+ 10
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Åman om sin NHL debut inatt!
Länkar:
HockeyNews - Nobbades av klubben som draftade honom ? nu gör han NHL-debut: "Känns overkligt"
HockeyNews - Nobbades av klubben som draftade honom ? nu gör han NHL-debut: "Känns overkligt"
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen:
Blackhawks var ju riktigt bra 2013 när de vann finalen mot Boston, en av de bästa finaler jag sett, finalen mot Tampa 2015 var lite mer jämn, där var Crawford riktigt bra, där hade det kunnat gå hur som helst.
Nu är de under uppbyggnad, blir kul och se hur det blir med Kane och Toews som båda är födda 88
35 nästa år.
Vad tror du?
Blackhawks var ju riktigt bra 2013 när de vann finalen mot Boston, en av de bästa finaler jag sett, finalen mot Tampa 2015 var lite mer jämn, där var Crawford riktigt bra, där hade det kunnat gå hur som helst.
Nu är de under uppbyggnad, blir kul och se hur det blir med Kane och Toews som båda är födda 88
35 nästa år.
Vad tror du?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen:
Åman tar plats i Vancouver i premiären mot Oilers, jag håller på Edmonton men det skall bli kul och se hur han klarar sig i NHL.
Roligt att han får denna chansen
Åman tar plats i Vancouver i premiären mot Oilers, jag håller på Edmonton men det skall bli kul och se hur han klarar sig i NHL.
Roligt att han får denna chansen
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby:
Tråkigt, men det blir fler gånger. Hade det varit en Lördagsmatch hade den med största sannolikhet blivit av, är ju en bit och åka.
Tråkigt, men det blir fler gånger. Hade det varit en Lördagsmatch hade den med största sannolikhet blivit av, är ju en bit och åka.
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Är det någon resa till Leksand på Torsdag från Timrå med supportrar?
Föregående · 112 · Nästa

Hehe
Hon är helt fantastisk, såg Thåström 2009 på 3 spelningar på hans turne och hon gästspelade på nästan alla, hon har en sådan fantastisk röst, så glad att hon är med i Så mycket bättre så man får höra lite bra sång.
www.youtube.com/watch?v=fRi_MoZBgNU