Historik
Föregående · 113 · Nästa
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
NHL smygstartar idag och imorgon mellan 2 möten mellan Nashville och Sharks, matcherna spelas i Tjeckien.
Fortsättningen av serien startar natten mot Onsdag.
Fortsättningen av serien startar natten mot Onsdag.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta:
Enligt Leksands klackledare på
Twitter så har zacke och Hellkvist haft ett snack med Mika och allt skall va löst inför morgondagens match
Stämmer det så betyder nog det att han spelar imorgon
Skall påpeka att han har bra insyn i klubben
Enligt Leksands klackledare på
Twitter så har zacke och Hellkvist haft ett snack med Mika och allt skall va löst inför morgondagens match
Stämmer det så betyder nog det att han spelar imorgon
Skall påpeka att han har bra insyn i klubben
+ 1
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja:
Inget bra för stämningen i laget men hoppas EX gjort en höna av en fjäder som sagt, skulle han skrikit så till tränaren förutsätter jag att han är bänkad imorgon
men det lär inte komma ut iaf, bara vissa parter som vet vad som hänt här
Blir spännande imorgon och se vilket lag som har det bästa psyket imorgon
Inget bra för stämningen i laget men hoppas EX gjort en höna av en fjäder som sagt, skulle han skrikit så till tränaren förutsätter jag att han är bänkad imorgon
men det lär inte komma ut iaf, bara vissa parter som vet vad som hänt här
Blir spännande imorgon och se vilket lag som har det bästa psyket imorgon
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:
Leksand lånar ut Tobias Ekberg till LHC då Fantenberg är skadad, en bra lösning för båda parter säger han.
Leksand lånar ut Tobias Ekberg till LHC då Fantenberg är skadad, en bra lösning för båda parter säger han.
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
eltifoso:
Jag brukar alltid vara ärlig och ödmjuk men får vi in Max så tror jag det kan gå ännu längre, efter de matcher Leksand spelat hittills så ser man redan att målvaktssidan är uppgraderad och likaså backsidan med Lindholm och Alsing.
Jag tror på en 6 - 8 placering men kommer max och om han är lika bra som i fjol så blir det nog minst Semifinal om alla är på tårna
Dessutom är Hrivik spelklar mot Brynäs på Torsdag
Jag brukar alltid vara ärlig och ödmjuk men får vi in Max så tror jag det kan gå ännu längre, efter de matcher Leksand spelat hittills så ser man redan att målvaktssidan är uppgraderad och likaså backsidan med Lindholm och Alsing.
Jag tror på en 6 - 8 placering men kommer max och om han är lika bra som i fjol så blir det nog minst Semifinal om alla är på tårna
Dessutom är Hrivik spelklar mot Brynäs på Torsdag
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Tankar om detta?
Jag tycker som sagt man skall ha tålamod med honom
Tankar om detta?
Jag tycker som sagt man skall ha tålamod med honom
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lite hårdare straff i Schweiz för filmning även om 24 000 inte heller är mycket pengar
+ 1
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Hrivik ansluter imorgon
Länkar:
Marek Hrívik bekräftar: Ansluter imorgon - Hockeysverige ? Sveriges största nyhetssajt om hockey
Marek Hrívik bekräftar: Ansluter imorgon - Hockeysverige ? Sveriges största nyhetssajt om hockey
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Silly:
Idag hyllar tv4 Tommy Körberg och det gör jag med, finns nog ingen bättre röst, skulle va Jussi då ;)
www.youtube.com/watch?v=R7QJe1oxpps
Idag hyllar tv4 Tommy Körberg och det gör jag med, finns nog ingen bättre röst, skulle va Jussi då ;)
www.youtube.com/watch?v=R7QJe1oxpps
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Metalman:
Det är ju alltid tränaren som får bära hundhuvudet oavsett hur laget spelar, så har det alltid varit. Jag tycker Brynäs skall ha tålamod med manner, hans meritlista talar för sig själv, problemet verkar vara kemin på isen, såg 2 sista perioderna och det känns som om många spelare inte riktigt vet vad de ha för roll ute på isen. Hade jag varit Manner hade jag tagit bort C på Rödin med omedelbar verkan, han verkar knappt berörd efter matchen i intervjun, man borde ha en ledare som vågar vara ärlig och säga hur dåligt det faktiskt är, vi har varit där, det är inge roligt. Det är i motvind som draken lyfter.
Ni kommer igen
Det är ju alltid tränaren som får bära hundhuvudet oavsett hur laget spelar, så har det alltid varit. Jag tycker Brynäs skall ha tålamod med manner, hans meritlista talar för sig själv, problemet verkar vara kemin på isen, såg 2 sista perioderna och det känns som om många spelare inte riktigt vet vad de ha för roll ute på isen. Hade jag varit Manner hade jag tagit bort C på Rödin med omedelbar verkan, han verkar knappt berörd efter matchen i intervjun, man borde ha en ledare som vågar vara ärlig och säga hur dåligt det faktiskt är, vi har varit där, det är inge roligt. Det är i motvind som draken lyfter.
Ni kommer igen
+ 14
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
eltifoso:
Ja Frölunda känns lite övervärderade denna säsongen av många sk experter men det är långt kvar av serien
Ja Frölunda känns lite övervärderade denna säsongen av många sk experter men det är långt kvar av serien
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Tarasov:
Ja Hrivik är spelklar mot Brynäs, elvenäs hoppas jag får chansen direkt, riktigt lovande spelare.
Ja Hrivik är spelklar mot Brynäs, elvenäs hoppas jag får chansen direkt, riktigt lovande spelare.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Uppväxt i Mariestad, representerat Colorados organisation
Uppväxt i Mariestad, representerat Colorados organisation
+ 2
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{9742}:
Det är ju Söndag idag, inget stort fan av U2 men denna är bra
www.youtube.com/watch?v=Iqlzoz_jH3c
Det är ju Söndag idag, inget stort fan av U2 men denna är bra
www.youtube.com/watch?v=Iqlzoz_jH3c
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Håller tummarna för er idag
Malmö har överraskat hittills men får ni igång Rödin och timashov så kommer ni klättra i tabellen
Laget är bättre än såhär 🤘
Håller tummarna för er idag
Malmö har överraskat hittills men får ni igång Rödin och timashov så kommer ni klättra i tabellen
Laget är bättre än såhär 🤘
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Starkt av Rönnberg att säga att Leksand vinner rättvist och att han aldrig mött ett bättre Leksand, det inger respekt.
Starkt av Rönnberg att säga att Leksand vinner rättvist och att han aldrig mött ett bättre Leksand, det inger respekt.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge:
Jag avskyr FBK, kan se en Sm Final mellan Brynäs och Färjestad där jag håller på er
Så är det
Jag avskyr FBK, kan se en Sm Final mellan Brynäs och Färjestad där jag håller på er
Så är det
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe:
Den där skall målvakten ha men kul att Roger säger i Pausen att " det var längesedan jag såg Leksand såhär bra "
Anton Lindholm visar varför han är värvad som defensiv klippa. Totalt felfri hittills. Bästa defensiva back på länge i LIF
Den där skall målvakten ha men kul att Roger säger i Pausen att " det var längesedan jag såg Leksand såhär bra "
Anton Lindholm visar varför han är värvad som defensiv klippa. Totalt felfri hittills. Bästa defensiva back på länge i LIF
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lunkz:
Bra start av Leksand, glad att studion lyfter armalis som leksands bästa spelare hittills, många leksandsfans ville ha kvar brage men nu har vi stärkt defensiven rejält när vi fått in Armalis och Lindholm, ger den trygghet till försvarsspelet som de saknade i fjol
Armalis är mycket bättre än Brage
angående Queenville tror jag det lossnar snart, snackas om att han attityds problem som smittar av sig, hoppas Björn tar tag i det
Man vet ju att han är bra sedan tidigare men det har inte riktigt funkat i Leksand
Bra start av Leksand, glad att studion lyfter armalis som leksands bästa spelare hittills, många leksandsfans ville ha kvar brage men nu har vi stärkt defensiven rejält när vi fått in Armalis och Lindholm, ger den trygghet till försvarsspelet som de saknade i fjol
Armalis är mycket bättre än Brage
angående Queenville tror jag det lossnar snart, snackas om att han attityds problem som smittar av sig, hoppas Björn tar tag i det
Man vet ju att han är bra sedan tidigare men det har inte riktigt funkat i Leksand
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken:
Horribel utvisning på Emerson Royal, som neutral är det där inte mer än ett gult. Mitt älskade Liverpool har vänt 0 - 2 till 3 - 2 på Anfield, bara för det så gör Brighton 3 - 3 precis haha
Horribel utvisning på Emerson Royal, som neutral är det där inte mer än ett gult. Mitt älskade Liverpool har vänt 0 - 2 till 3 - 2 på Anfield, bara för det så gör Brighton 3 - 3 precis haha
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pasman:
Hade han spelat i NHL hade det blivit hårda straff även om det dock inte förekommer väldigt ofta, här kommer en av världens bästa spelare som tydligen tror han kan slänga sig hur han vill.
Tror han kan göra som han vill trots att han är storstjärna, detta är vidrigt på riktigt. Hoppas verkligen någon trycker till honom
Hade han spelat i NHL hade det blivit hårda straff även om det dock inte förekommer väldigt ofta, här kommer en av världens bästa spelare som tydligen tror han kan slänga sig hur han vill.
Tror han kan göra som han vill trots att han är storstjärna, detta är vidrigt på riktigt. Hoppas verkligen någon trycker till honom
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mikenomad:
Shinimin fortsätter med sitt vidriga beteende, 5000 tjänar han på ett byte ungefär, stäng av idioten länge. Domarna skulle ju ta tag i filmningar denna säsong, går ju sådär.
Hade någon Leksandsspelare betett sig såhär hade jag krävt att klubben agerat rejält. Vidrigt på riktigt att filmningarna även nått hockeyn.
Shinimin fortsätter med sitt vidriga beteende, 5000 tjänar han på ett byte ungefär, stäng av idioten länge. Domarna skulle ju ta tag i filmningar denna säsong, går ju sådär.
Hade någon Leksandsspelare betett sig såhär hade jag krävt att klubben agerat rejält. Vidrigt på riktigt att filmningarna även nått hockeyn.
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Spiknykter
Jag var ironisk haha
Undra vem som druckit
Jösses
Spiknykter
Jag var ironisk haha
Undra vem som druckit
Jösses
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Förstår att du hoppas det, du har aldrig varit någon glädjespridare här inne. jag till skillnad mot dig ogillar inte Brynäs såsom du gör med Leksand.
Jag vet att det blir torsk, Brynäs vänner guldet. Grattis, ingen ide vi fortsätter spela serien ;)
Förstår att du hoppas det, du har aldrig varit någon glädjespridare här inne. jag till skillnad mot dig ogillar inte Brynäs såsom du gör med Leksand.
Jag vet att det blir torsk, Brynäs vänner guldet. Grattis, ingen ide vi fortsätter spela serien ;)
+ 5
Föregående · 113 · Nästa

Jösses vad spännande på slutet, bra kämpainsats. Grattis