Historik
Föregående · 114 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lunkz:
Bra start av Leksand, glad att studion lyfter armalis som leksands bästa spelare hittills, många leksandsfans ville ha kvar brage men nu har vi stärkt defensiven rejält när vi fått in Armalis och Lindholm, ger den trygghet till försvarsspelet som de saknade i fjol
Armalis är mycket bättre än Brage
angående Queenville tror jag det lossnar snart, snackas om att han attityds problem som smittar av sig, hoppas Björn tar tag i det
Man vet ju att han är bra sedan tidigare men det har inte riktigt funkat i Leksand
Bra start av Leksand, glad att studion lyfter armalis som leksands bästa spelare hittills, många leksandsfans ville ha kvar brage men nu har vi stärkt defensiven rejält när vi fått in Armalis och Lindholm, ger den trygghet till försvarsspelet som de saknade i fjol
Armalis är mycket bättre än Brage
angående Queenville tror jag det lossnar snart, snackas om att han attityds problem som smittar av sig, hoppas Björn tar tag i det
Man vet ju att han är bra sedan tidigare men det har inte riktigt funkat i Leksand
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken:
Horribel utvisning på Emerson Royal, som neutral är det där inte mer än ett gult. Mitt älskade Liverpool har vänt 0 - 2 till 3 - 2 på Anfield, bara för det så gör Brighton 3 - 3 precis haha
Horribel utvisning på Emerson Royal, som neutral är det där inte mer än ett gult. Mitt älskade Liverpool har vänt 0 - 2 till 3 - 2 på Anfield, bara för det så gör Brighton 3 - 3 precis haha
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pasman:
Hade han spelat i NHL hade det blivit hårda straff även om det dock inte förekommer väldigt ofta, här kommer en av världens bästa spelare som tydligen tror han kan slänga sig hur han vill.
Tror han kan göra som han vill trots att han är storstjärna, detta är vidrigt på riktigt. Hoppas verkligen någon trycker till honom
Hade han spelat i NHL hade det blivit hårda straff även om det dock inte förekommer väldigt ofta, här kommer en av världens bästa spelare som tydligen tror han kan slänga sig hur han vill.
Tror han kan göra som han vill trots att han är storstjärna, detta är vidrigt på riktigt. Hoppas verkligen någon trycker till honom
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mikenomad:
Shinimin fortsätter med sitt vidriga beteende, 5000 tjänar han på ett byte ungefär, stäng av idioten länge. Domarna skulle ju ta tag i filmningar denna säsong, går ju sådär.
Hade någon Leksandsspelare betett sig såhär hade jag krävt att klubben agerat rejält. Vidrigt på riktigt att filmningarna även nått hockeyn.
Shinimin fortsätter med sitt vidriga beteende, 5000 tjänar han på ett byte ungefär, stäng av idioten länge. Domarna skulle ju ta tag i filmningar denna säsong, går ju sådär.
Hade någon Leksandsspelare betett sig såhär hade jag krävt att klubben agerat rejält. Vidrigt på riktigt att filmningarna även nått hockeyn.
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Spiknykter
Jag var ironisk haha
Undra vem som druckit
Jösses
Spiknykter
Jag var ironisk haha
Undra vem som druckit
Jösses
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Förstår att du hoppas det, du har aldrig varit någon glädjespridare här inne. jag till skillnad mot dig ogillar inte Brynäs såsom du gör med Leksand.
Jag vet att det blir torsk, Brynäs vänner guldet. Grattis, ingen ide vi fortsätter spela serien ;)
Förstår att du hoppas det, du har aldrig varit någon glädjespridare här inne. jag till skillnad mot dig ogillar inte Brynäs såsom du gör med Leksand.
Jag vet att det blir torsk, Brynäs vänner guldet. Grattis, ingen ide vi fortsätter spela serien ;)
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KulaShaker:
Lycka till mot kräkers ikväll
Hoppas ni får igång Palve, tycker han får oförtjänt mycket skit här inne
Lycka till mot kräkers ikväll
Hoppas ni får igång Palve, tycker han får oförtjänt mycket skit här inne
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mk:
Bra agerat av Brynäs och stänga av tjejerna
Otrolig korkat gjort även om man har en personlig anknytning till Örebro
Representanter man Brynäs eller någon annan klubb är det det som gäller och inget annat
Sunt förnuft, logik, självklarhet sunt bondförnuft och allt det där
Bra agerat av Brynäs och stänga av tjejerna
Otrolig korkat gjort även om man har en personlig anknytning till Örebro
Representanter man Brynäs eller någon annan klubb är det det som gäller och inget annat
Sunt förnuft, logik, självklarhet sunt bondförnuft och allt det där
+ 10
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Dagens kedjor
Lite spännande
1️⃣ Ashton - Östman - Camper
2️⃣ Lang - Ruohomaa - Kloos
3️⃣ Quenneville - Knuts - Zacke
4️⃣ Eljas - Kandergård - Karlberg
1️⃣ Lindholm - Caito
2️⃣ Norén - Alsing
3️⃣ Bichsel - Ahnelöv
⏸️ Lundqvist
1️⃣ Armalis
⏸️ Kaskisuo
Lite spännande
1️⃣ Ashton - Östman - Camper
2️⃣ Lang - Ruohomaa - Kloos
3️⃣ Quenneville - Knuts - Zacke
4️⃣ Eljas - Kandergård - Karlberg
1️⃣ Lindholm - Caito
2️⃣ Norén - Alsing
3️⃣ Bichsel - Ahnelöv
⏸️ Lundqvist
1️⃣ Armalis
⏸️ Kaskisuo
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter:
Igår fyllde bröderna sedin 42 år
Vet inte om ni uppmärksammat detta men här kommer ett grattis från Dalarna iaf 💙🤘
Igår fyllde bröderna sedin 42 år
Vet inte om ni uppmärksammat detta men här kommer ett grattis från Dalarna iaf 💙🤘
+ 5
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Idag fyller en av de största Leksandsspelarna genom tiderna 60 år 💙
Hur många gilla får vi för Jonas Bergqvist 💙🤘
Grattis Jonas
Hur många gilla får vi för Jonas Bergqvist 💙🤘
Grattis Jonas
+ 1
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
” Keith Yandle spoke with Jonathan Huberdeau this summer and confirmed that after being informed of the trade, Huberdeau simply said “F*ck you” to Bill Zito then hung up the phone. ”
😂😂😂
😂😂😂
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Premiär!! MoDo - AIK 2022-09-23
Heyerdal:
8 - 0 nu. Vad händer med Modos J20? Är dom verkligen såhär dåliga? Ser inte matchen så kan inte uttala mig men resultatet gör ju att man reagerar.
8 - 0 nu. Vad händer med Modos J20? Är dom verkligen såhär dåliga? Ser inte matchen så kan inte uttala mig men resultatet gör ju att man reagerar.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Jag tror på en jämn drabbning, tippar oavgjort efter 60 minuter sedan tar ni bonuspoängen genom Friman
Jag tror på en jämn drabbning, tippar oavgjort efter 60 minuter sedan tar ni bonuspoängen genom Friman
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Premiär!! MoDo - AIK 2022-09-23
Rytter:
3 assist av Berg hittills, hoppas han fortsätter såhär. Grattis MoDo
Tror han kommer bli en personlig favorit i Modo
3 assist av Berg hittills, hoppas han fortsätter såhär. Grattis MoDo
Tror han kommer bli en personlig favorit i Modo
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Luddf:
Är nog Blaine Byron du tänker på, vet inte hans kontraktssituation men vet att han var väldigt bra i Eisbären Berlin förra säsongen, han kommer göra massor med poäng för IKO tror jag
42 poäng på 43 matcher är riktigt bra senaste säsongen
Är nog Blaine Byron du tänker på, vet inte hans kontraktssituation men vet att han var väldigt bra i Eisbären Berlin förra säsongen, han kommer göra massor med poäng för IKO tror jag
42 poäng på 43 matcher är riktigt bra senaste säsongen
+ 2
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen:
Vilken match Armalis gör, Starkt att vinna mot Skellefteå som jag tycker är bättre sett över 60 min, Campers mål riktigt snyggt.
Vilken match Armalis gör, Starkt att vinna mot Skellefteå som jag tycker är bättre sett över 60 min, Campers mål riktigt snyggt.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Någon som har koll på om man kan se matchen mellan Leksand och MoDo i U 20 på fredag på någon webbkanal?
Brukar inte J 20 matcherna visas på nätet?
Någon som har koll på om man kan se matchen mellan Leksand och MoDo i U 20 på fredag på någon webbkanal?
Brukar inte J 20 matcherna visas på nätet?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 16
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Nordström var feg som fan, vidrig spelare. Jag har för mig att jag läste eller hörde någonstans att Hinote skulle skydda Foppa men är jag felunderrättad ber jag om ursäkt, oavsett så var FBK denna säsong äckligt bra fysiskt
De hade Sheldon Souray samt Chara som alltid spelade över gränsen men spelade otroligt smart
Nordström var feg som fan, vidrig spelare. Jag har för mig att jag läste eller hörde någonstans att Hinote skulle skydda Foppa men är jag felunderrättad ber jag om ursäkt, oavsett så var FBK denna säsong äckligt bra fysiskt
De hade Sheldon Souray samt Chara som alltid spelade över gränsen men spelade otroligt smart
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Gillar Chara, finns spelare i NHL jag avskyr som pesten men han har så länge jag följt NHL aldrig varit feg utan alltid stått upp för sina medspelare, viktigaste spelaren för Boston när de vann SC
Hinote skulle väl skydda foppa under Lockouten vill jag minnas, gick ju sådär.
Men var ju inte många som lyckades vinna en fight mot Chara.
Hoppas han får sin tröja hissad i TD Garden
Gillar Chara, finns spelare i NHL jag avskyr som pesten men han har så länge jag följt NHL aldrig varit feg utan alltid stått upp för sina medspelare, viktigaste spelaren för Boston när de vann SC
Hinote skulle väl skydda foppa under Lockouten vill jag minnas, gick ju sådär.
Men var ju inte många som lyckades vinna en fight mot Chara.
Hoppas han får sin tröja hissad i TD Garden
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}:
Vi kör en låt med Borlänges största. En otroligt bra röst, synd man inte fick uppleva det live, han är och kommer och va störst någonsin i Borlänge
Mando Diao, Sator och MIss Li all ära men Ingen slår Jussi Björling
www.youtube.com/watch?v=bUbA5y1hnFg
Vi kör en låt med Borlänges största. En otroligt bra röst, synd man inte fick uppleva det live, han är och kommer och va störst någonsin i Borlänge
Mando Diao, Sator och MIss Li all ära men Ingen slår Jussi Björling
www.youtube.com/watch?v=bUbA5y1hnFg
+ 1
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
dempa:
Zdeno Chara has announced his retirement and will sign a one day contract with the Boston Bruins to officially finish his career with Boston
Snacka om hjärta 💖
Zdeno Chara has announced his retirement and will sign a one day contract with the Boston Bruins to officially finish his career with Boston
Snacka om hjärta 💖
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nu skall jag se Robert Gustafssons karriär på 4an och skratta lite ;)
Sverige i särklass bästa komiker
Sverige i särklass bästa komiker
+ 5
Brynäs IF > Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:15
{5246}:
Han är denna tids Robert Lahti.
Han är denna tids Robert Lahti.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:15
{8399}:
Nu börjar det hetta till redan i omgång 1, underbart.
Nu börjar det hetta till redan i omgång 1, underbart.
+ 4
Brynäs IF > Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:15
Honken72:
Betydligt bättre 2a period av Brynäs, gillar Björninen tror han kommer bli en av era viktigaste spelare.
Mycket bra jobb i det tysta
Betydligt bättre 2a period av Brynäs, gillar Björninen tror han kommer bli en av era viktigaste spelare.
Mycket bra jobb i det tysta
+ 3
Brynäs IF > Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:15
{9382}:
Bellman 6,0 här samt en hemmagjord kycklingsallad. Skall bli intressant och se vad era hemvändare kan bidra med.
Bellman 6,0 här samt en hemmagjord kycklingsallad. Skall bli intressant och se vad era hemvändare kan bidra med.
+ 1
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Bragd-Birger:
Lycka till idag, hoppas Lander och Dahlen täpper till truten på Rönnberg och Grin Joel
Lycka till idag, hoppas Lander och Dahlen täpper till truten på Rönnberg och Grin Joel
+ 11
Rögle BK > Sv: Säsong 2022-23
Charliejfz:
Tittar men senaste 4 - 5 matcherna i Ängelholm mot Brynäs så har ni vunnit så statistiken talar för er
Tittar men senaste 4 - 5 matcherna i Ängelholm mot Brynäs så har ni vunnit så statistiken talar för er
+ 1
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen:
Leksands lönelista
Månadslön i svenska kronor brutto
250 000 kronor i månaden eller mer
Olle Alsing, back
Anton Lindholm, back
200 000 - 250 000 kronor i månaden
Patrik Zackrisson, forward
150 000 - 200 000 kronor i månaden
Mantas Armalis, målvakt
Jonas Ahnelöv, back
120 000 - 150 000 kronor i månaden
Patrik Norén, back
80 000 - 120 000 kronor i månaden
Martin Karlsson, forward
Jon Knuts, forward
Oskar Lang, forward
50 000 - 80 000 kronor i månaden
Tobias Ekberg, back
Alexander Lundqvist, back
Kalle Östman, forward
30 000 - 50 000 kronor i månaden
Jesper Kandergård, forward
30 000 kronor i månaden eller mindre
Lian Bichsel, back
Marcus Karlberg, forward
Nettolön i antingen Euro eller US-dollar för hela säsongen
250 000 och uppåt (motsvarar 220 000 svenska kr/mån)
Marek Hrivik, forward
Mikael Ruohomaa, forward
200 000 - 250 000 (175 000-220 000 svenska kr/mån)
Matt Caito, back
Carter Camper, forward
John Quenneville, forward
150 000 - 200 000 (130 000-175 000 svenska kr/mån)
Kasimir Kaskisuo, målvakt
Carter Ashton, forward
Justin Kloos, forward
Leksands lönelista
Månadslön i svenska kronor brutto
250 000 kronor i månaden eller mer
Olle Alsing, back
Anton Lindholm, back
200 000 - 250 000 kronor i månaden
Patrik Zackrisson, forward
150 000 - 200 000 kronor i månaden
Mantas Armalis, målvakt
Jonas Ahnelöv, back
120 000 - 150 000 kronor i månaden
Patrik Norén, back
80 000 - 120 000 kronor i månaden
Martin Karlsson, forward
Jon Knuts, forward
Oskar Lang, forward
50 000 - 80 000 kronor i månaden
Tobias Ekberg, back
Alexander Lundqvist, back
Kalle Östman, forward
30 000 - 50 000 kronor i månaden
Jesper Kandergård, forward
30 000 kronor i månaden eller mindre
Lian Bichsel, back
Marcus Karlberg, forward
Nettolön i antingen Euro eller US-dollar för hela säsongen
250 000 och uppåt (motsvarar 220 000 svenska kr/mån)
Marek Hrivik, forward
Mikael Ruohomaa, forward
200 000 - 250 000 (175 000-220 000 svenska kr/mån)
Matt Caito, back
Carter Camper, forward
John Quenneville, forward
150 000 - 200 000 (130 000-175 000 svenska kr/mån)
Kasimir Kaskisuo, målvakt
Carter Ashton, forward
Justin Kloos, forward
Färjestads BK > Sv: Det elfte Guldet
eltifoso:
Leksand kommer med 350 fans från Dalarna tyckte jag mig läsa någonstans samt de som såklart är och bor i Värmlandstrakten som också är leksingar ;)
Leksand kommer med 350 fans från Dalarna tyckte jag mig läsa någonstans samt de som såklart är och bor i Värmlandstrakten som också är leksingar ;)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Grattis till Strömgren, en spännande spelare som jag tror passar perfekt in i erat lagbygge.
+ 6
Föregående · 114 · Nästa

En riktigt rolig match och titta på.