Historik
Föregående · 115 · Nästa
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{9742}:
HAHA klassiker, gillar tjejen som läser gud som haver ;)
Tegner bara sitter och tycker allt är pinsamt haha
W.A.S.P är så bra, sett dom 3 gånger live, otroligt bra musik om man gillar metal ;)
HAHA klassiker, gillar tjejen som läser gud som haver ;)
Tegner bara sitter och tycker allt är pinsamt haha
W.A.S.P är så bra, sett dom 3 gånger live, otroligt bra musik om man gillar metal ;)
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
dempa:
BAG SECURED 💰
Blues agree to a 8 year $8.125M extension for Jordan Kyrou.
Jösses vilka pengar 😀😂
BAG SECURED 💰
Blues agree to a 8 year $8.125M extension for Jordan Kyrou.
Jösses vilka pengar 😀😂
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mk:
Vi är knappast bortskämda med framgångar men denna säsong känns det som om det kan bli allt mellan 4-10
Otroligt svårbedömda
Vi är knappast bortskämda med framgångar men denna säsong känns det som om det kan bli allt mellan 4-10
Otroligt svårbedömda
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Khall92:
Enligt SHL upptakten är Frölunda och Hv favoriter till guldet
Hv? Nja de åker såklart inte ur men vinner nog inte heller
Tror Skellefteå Frölunda och Luleå har större chans
Enligt SHL upptakten är Frölunda och Hv favoriter till guldet
Hv? Nja de åker såklart inte ur men vinner nog inte heller
Tror Skellefteå Frölunda och Luleå har större chans
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}:
Finns massvis med lediga jobb i Dalarna, du kan säkert få en 2a i Leksand ;)
Började nytt jobb idag förresten, skall provjobba ett tag får se hur det går men idag kändes det bra ;)
Finns massvis med lediga jobb i Dalarna, du kan säkert få en 2a i Leksand ;)
Började nytt jobb idag förresten, skall provjobba ett tag får se hur det går men idag kändes det bra ;)
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
MoDo Hockey > Sv: J F Ks allsvenska tips
S-vikaren:
Djurgårdens IF
MoDo
Karlskoga
Björklöven
Västerås
AIK
------------------------------
Kristianstad
Mora
Södertälje
Almtuna
------------------------------
Tingsryd
Västervik
------------------------------
Östersund
Vita Hästen
Djurgårdens IF
MoDo
Karlskoga
Björklöven
Västerås
AIK
------------------------------
Kristianstad
Mora
Södertälje
Almtuna
------------------------------
Tingsryd
Västervik
------------------------------
Östersund
Vita Hästen
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Här kommer min sluttabell
Topp 6 är nog dessa lag sedan är det svårare ;)
Djurgårdens IF
MoDo
Karlskoga
Björklöven
Västerås
AIK
------------------------------
Kristianstad
Mora
Södertälje
Almtuna
------------------------------
Tingsryd
Västervik
------------------------------
Östersund
Vita Hästen
Topp 6 är nog dessa lag sedan är det svårare ;)
Djurgårdens IF
MoDo
Karlskoga
Björklöven
Västerås
AIK
------------------------------
Kristianstad
Mora
Södertälje
Almtuna
------------------------------
Tingsryd
Västervik
------------------------------
Östersund
Vita Hästen
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{6870}:
Tänkte inte på vilken tråd jag lade den i men jag ändrar gärna, håller med dig
Tänkte inte på vilken tråd jag lade den i men jag ändrar gärna, håller med dig
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Svårtippad serie men topp 6 blir nog såhär ungefär ;)
Under är det svårt.
Djurgårdens IF
MoDo
Karlskoga
Björklöven
Västerås
AIK
------------------------------
Kristianstad
Mora
Södertälje
Almtuna
------------------------------
Tingsryd
Västervik
------------------------------
Östersund
Vita Hästen
Svårtippad serie men topp 6 blir nog såhär ungefär ;)
Under är det svårt.
Djurgårdens IF
MoDo
Karlskoga
Björklöven
Västerås
AIK
------------------------------
Kristianstad
Mora
Södertälje
Almtuna
------------------------------
Tingsryd
Västervik
------------------------------
Östersund
Vita Hästen
Leksands IF > Sv: Silly season
Tarasov:
Kloos kommer göra en bra säsong, känner det på mig
Längtar till Lördagen, tuff bortamatch mot svenska mästarna i SHL premiären
Kloos kommer göra en bra säsong, känner det på mig
Längtar till Lördagen, tuff bortamatch mot svenska mästarna i SHL premiären
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen:
Samtidigt har han ju alltid sagt vad han tycker men kanske dumt och såga laget jäms med fotknölarna innan säsongen börjat även om det ser mörkt ut
Förstår om spelarna blir oroliga, tänk en ny tränare som säger likadant i SHL i ex Brynäs " exempel " tror inte tränare överlag inte törs säga vad de vill inför säsong
Vad tror du?
Samtidigt har han ju alltid sagt vad han tycker men kanske dumt och såga laget jäms med fotknölarna innan säsongen börjat även om det ser mörkt ut
Förstår om spelarna blir oroliga, tänk en ny tränare som säger likadant i SHL i ex Brynäs " exempel " tror inte tränare överlag inte törs säga vad de vill inför säsong
Vad tror du?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen:
Jag är oilersfan sedan 80 talet så förra säsongen var ett fall framåt men målvaktssidan är fortfarande deras stora akilleshäl
Jag är oilersfan sedan 80 talet så förra säsongen var ett fall framåt men målvaktssidan är fortfarande deras stora akilleshäl
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen:
Kollar man deras trupp så är det såklart ett lag som får svårt och gå till slutspel men de har fått in Ellis från Nashville på backsidan som är ett rejält lyft såklart.
Skulle jag ge mig på ett tips så tror jag Islanders hamnar sist i Metropolitan, de känns riktigt svaga denna säsong.
Kollar man deras trupp så är det såklart ett lag som får svårt och gå till slutspel men de har fått in Ellis från Nashville på backsidan som är ett rejält lyft såklart.
Skulle jag ge mig på ett tips så tror jag Islanders hamnar sist i Metropolitan, de känns riktigt svaga denna säsong.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2022
Hockeyleksing:
Instämmer i det du skriver, sedan kan ju Berg användas även som forward vilket han gjorde riktigt bra i Leksand.
Instämmer i det du skriver, sedan kan ju Berg användas även som forward vilket han gjorde riktigt bra i Leksand.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2022
{7639}:
Kom precis hem och hittar ingen stream, någon som kan redogöra för vad det står och hur spelet är
Mvh Mattias
Kom precis hem och hittar ingen stream, någon som kan redogöra för vad det står och hur spelet är
Mvh Mattias
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9682}:
Clarke va ett praktsvin, likaså Cam Neely
Pronger var en riktig skitstövel, likaså wendel clarke i Toronto samt Tie Domi, lite kuriosa är att Teemu Selläne döpte sin Rotweiller till just Tie Domi
Clarke va ett praktsvin, likaså Cam Neely
Pronger var en riktig skitstövel, likaså wendel clarke i Toronto samt Tie Domi, lite kuriosa är att Teemu Selläne döpte sin Rotweiller till just Tie Domi
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Försäsong 2022
+ 1
Fotboll > Sv: Premier League
{9742}:
min fd jobbarkompis håller på Sunderland, det är ju kul att de är uppe i Championship
min fd jobbarkompis håller på Sunderland, det är ju kul att de är uppe i Championship
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{9742}:
Pistols var bra, såg dom på Peace And Love i Borlänge 2008
Rotten är ruskigt bra på scen.
www.youtube.com/watch?v=S1O0m9UXAwk
Pistols var bra, såg dom på Peace And Love i Borlänge 2008
Rotten är ruskigt bra på scen.
www.youtube.com/watch?v=S1O0m9UXAwk
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae:
Vad jag vet så är han kontraktslös och står utan klubb, han är 33 tror jag men chansen finns ju att han spelar i en lägre division för i SHL är han inte tillräckligt bra
Vad jag vet så är han kontraktslös och står utan klubb, han är 33 tror jag men chansen finns ju att han spelar i en lägre division för i SHL är han inte tillräckligt bra
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kulltorp:
Det är många här i Dalarna som också tycker som du men jag låter det gå 15 matcher ca innan jag bedömer laget.
Malmö och Oskarshamn tror jag får det svårt, Skellefteå är mina favoriter till gulder tillsammans med Frölunda
Det är många här i Dalarna som också tycker som du men jag låter det gå 15 matcher ca innan jag bedömer laget.
Malmö och Oskarshamn tror jag får det svårt, Skellefteå är mina favoriter till gulder tillsammans med Frölunda
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby:
Vad jag vet så är det bara Hrivik som inte kommit samt de spelare som är i NHL, det återstår dock och se hur det blir med Heineman men allt tyder på att han spelar för oss kommande säsong, synd att man inte fick se Cederqvist spela innan han drog över, tror han hade gjort riktigt bra ifrån sig hos oss. Bischel lär också spela 1 säsong till i Leksand innan han drar till Dallas.
Gillar Bischel skarpt, spelar redan tufft och respektlöst, dock ibland lite för ovårdat men han kommer garanterat få spela i Dallas inom 1 -2 år. Killen är riktigt bra och har sin styrka i sitt fysiska spel
Vad jag vet så är det bara Hrivik som inte kommit samt de spelare som är i NHL, det återstår dock och se hur det blir med Heineman men allt tyder på att han spelar för oss kommande säsong, synd att man inte fick se Cederqvist spela innan han drog över, tror han hade gjort riktigt bra ifrån sig hos oss. Bischel lär också spela 1 säsong till i Leksand innan han drar till Dallas.
Gillar Bischel skarpt, spelar redan tufft och respektlöst, dock ibland lite för ovårdat men han kommer garanterat få spela i Dallas inom 1 -2 år. Killen är riktigt bra och har sin styrka i sitt fysiska spel
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad:
Ja Kloos tror jag kommer göra en bra säsong, ang Lindholm så är jag inte det minsta orolig, han är ju värvad till att ge trygghet till det defensiva spelet vilket Leksand saknade förra säsongen.
Jag är mer orolig för målvaktssidan, även om Armalis är bättre än Brage så blir det svårt att ersätta Kausiksso om han skulle bli skadad, bakom finns 2 målvakter i j 20 som är helt oprövade i SHL, Albihn är dock en spännande målvakt med stor utvecklingspotential men hans tid kommer.
Ja Kloos tror jag kommer göra en bra säsong, ang Lindholm så är jag inte det minsta orolig, han är ju värvad till att ge trygghet till det defensiva spelet vilket Leksand saknade förra säsongen.
Jag är mer orolig för målvaktssidan, även om Armalis är bättre än Brage så blir det svårt att ersätta Kausiksso om han skulle bli skadad, bakom finns 2 målvakter i j 20 som är helt oprövade i SHL, Albihn är dock en spännande målvakt med stor utvecklingspotential men hans tid kommer.
+ 2
Fotboll > Sv: Premier League
mattias - 74:
Och där blev det officiellt att Potter tar över Chelsea
Vilken resa han har gjort
En av Englands populäraste tränare just nu
Blir intressant och se hur han gör med laget nu
Och där blev det officiellt att Potter tar över Chelsea
Vilken resa han har gjort
En av Englands populäraste tränare just nu
Blir intressant och se hur han gör med laget nu
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad:
Missade matchen igår pga innebandyträning, kan du redogöra för hur lagen spelade? Var det fult eller är det överdrivet det som skrivs om lang? Inte sett en sekund av matchen, skall man tror leksingarna på ex svenska fans var det knappt en tackling och läser man här inne verkar det varit rena överfallet, någon som kan ge en objektiv bedömning av matchen?
Missade matchen igår pga innebandyträning, kan du redogöra för hur lagen spelade? Var det fult eller är det överdrivet det som skrivs om lang? Inte sett en sekund av matchen, skall man tror leksingarna på ex svenska fans var det knappt en tackling och läser man här inne verkar det varit rena överfallet, någon som kan ge en objektiv bedömning av matchen?
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{7533}:
Tack, finns ju inget bättre än bra metal, skulle va Thåström då ;)
Tack, finns ju inget bättre än bra metal, skulle va Thåström då ;)
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}:
Sett maiden 10 gånger, ett av mina absoluta favoritband tillsammans med Metallica som jag också sett åtskilliga gånger.
Här är inte Bruce gammal, hans första band som han var med i innan han började med maiden.
www.youtube.com/watch?v=-nP4AZt0_tc
Sett maiden 10 gånger, ett av mina absoluta favoritband tillsammans med Metallica som jag också sett åtskilliga gånger.
Här är inte Bruce gammal, hans första band som han var med i innan han började med maiden.
www.youtube.com/watch?v=-nP4AZt0_tc
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{9682}:
1986 var ett bra år
Då släpptes ett av världens bästa Heavy Metal album
Här är öppningsspåret 🤘🤘🤘
1986 var ett bra år
Då släpptes ett av världens bästa Heavy Metal album
Här är öppningsspåret 🤘🤘🤘
Länkar:
https://youtu.be/_yHJBDeshPA
https://youtu.be/_yHJBDeshPA
+ 2
Föregående · 115 · Nästa

Just nu spelas tiggarens tal med Imperiet
En helt fantastisk skiva