mattias - 74

30860 inlägg · 47924 besäkare

Historik

· 124 ·

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky:

Det är väl hans enda svaghet som jag ser det men jag han är absolut inte dålig men han kan som sagt användas på olika sätt.

Han har en härlig inställning och ger alltid 100 %, iaf när han spelat med oss. Han kommer bli en personlig favorit hos er tror jag ;)

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky:

Som någon skrev han kan spela forward också och har gjort det med bravur i Leksand, lite småful i sin spelstil, tacklar mycket, energisk

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen:

Tjomme öser lovord över honom

Önskar honom all lycka

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen:

Han är riktigt bra, hoppas för eran skull att han får va kvar.

Magkänslan säger att han lämnar för SHL och typ Frölunda eller Lakers men jag har gärna fel

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
{6908}:

Nord och Öhlund borde få döma alla matcherna i finalen

Sveriges i särklass 2 bästa domare

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage:

Nej det vore verkligen en fin 50 års present ;)

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage:

Det är min barndomskompis som fyller, jag har 2 år kvar ;)

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage:

Lycka till idag, missar matchen pga 50 års fest ;)

FBK är sannerligen ingen lätt nöt att knäcka, de har prickat in storformen i rätt läge efter en medioker grundserie.

Leksands IF > Sv: Silly season
Saltmasen:

Johan Sundström köps ut från Frölunda. Kan det vara något för Leksand? Ringer varningsklockor om man köper ut en spelare med en dessutom riktigt hög lön, kan va något strul på sidan av isen?

NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
mattias - 74:

Första matchen spelas Måndag kväll mellan Edmonton - LA Kings klockan 22:00 svensk tid

NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
dempa:

Då var det klart
Uppladdat:

500x0-1581ca77-4866-417e-ab87-15ac6f86504e.png


Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
BlackBay:

Riktigt roligt om det blir så, Flyers har ett av ligans svajigaste försvar så det är målgaranti.

Hoppas jag inte jinxar alltför mycket nu haha

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
RommeTigern:

Stämmer, han gick på Gylle skola som mig och är några år yngre.

NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
dempa:

Verkligen, Edmontonfan som jag är hoppas jag såklart de kan gå hela vägen men det känns som att de är alldeles för beroende av Mcdavid och Draisaitl, målvakterna har varit ojämna hela säsongen, tippar att de går vidare till andra rundan, kanske conferencefinal men blir svårt att gå hela vägen.

Rangers ser jag som en outsider de har ett riktigt bra lag och en målvakt i Shesterkin som haft en enastående säsong, favoriterna är dock Florida Carolina och Colorado

NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
dempa:

Första rundan i princip klar inför slutspelet.

Florida - Washington
Toronto - Tampa
Edmonton - Los Angeles
Carolina - Boston
Rangers - Pittsburgh
Minnesota - St Louis

Colorado och Calgary möter Dallas respektive Nashville beroende på hur poängen blir för dessa lag, just nu möter Colorado Nashville beroende på att de har färre poäng än Dallas eftersom Colorado hade mest poäng i Grundserien så möter de laget med minst poäng av Dallas och Predators.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JawKee:

Vore det någon rättvisa skall Rahimi bli avstängd, det där är inte ok nånstans.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mrassarson:

Fråga Skellefteåfansen vad de tycker. han var otroligt populär när han var där men prislappen kan såklart diskuteras, alla lag behöver bra defensiva backar.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa:

Jag tror Östersund fixar detta, följt Borlänge i DIV 1 och Hudik och Östersund är 2 av de bästa lagen i div 1 tillsammans med Nybro så det är helt rätt lag som spelar slutkval

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Octagon:

Jag håller stenhårt på löven, HV var ett av lagen som ville stänga SHL och jag tror på Karma ;)

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge:

Cederqvist klar också, jag har full respekt för dig men snälla, sluta med inlägg om gatstenar, det börjar bli rätt tröttsamt, är man leksing vet man att ejendal är inblandad på ett eller annat sätt kring vissa spelare, utan honom så hade vi inte varit i den här situationen, luktar avundsjuka? ;)

Att folk aldrig slutar med att dryga sig om gatstenar, nedlagda skolar mm

det är snart 10 år sedan

Leksands IF > Sv: Silly season
Saltmasen:

Vadå? Vem vill inte bo i Dalarna liksom ;)

Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
Grattis till finalplatsen.

Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
HAHA sjuk match


Leksands IF > Sv: Silly season
Då var Styf presenterad som assisterande tränare.

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe:

Blondie i all ära men här har du attityd från Tyskland ;)

www.youtube.com/watch?v=JII3fek34sI

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ang Brynäs Juniorer så är väl holmli och Lindstein de som är de bästa. Lindstein är dock född 05 så det är klart killen komma blir bra, han har ju redan spelat i SHL

Skall bli intressant om Leksand törs ge Eljas mer speltid, jag har en förkärlek för unga lovande spelare och jag följer många av de som spelar i SHL samt de i USA Kanada i de mindre ligorna

Lindstein går samtidigt som Bedard i draften om är den största talangen som Kanada fått fram sedan Mcavid, tror Lindstein har potential och bli riktigt bra.

Bedard är sjukt bra, helt vansinnigt

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:

Vore det bästa så alla lag får en del av kakan.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{6870}:

Ja det skulle va helt sjukt om de landade Claesson och Gustafsson men det är nog mer attraktivt att bo Sthlm än andra städer för många spelare, jag är dock ganska säker på att det kommer finnas SHL klubbar som kommer vilja ha dessa spelare också.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Detroit ser ut att få ett riktigt bra lag för framtiden med b.la Raymond, Edvinsson Seider


HV71 > Sv: Hv71 - Björklöven final matchserie
Jan-Erik :

Vi hade sådan jävla tur den där serien, totalt utspelade ändå vann vi, jag tror dock HV kör över löven, tippar 4 - 1

Skiljer mycket

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
{6908}:

Rögle verkar ha käkat taggtråd idag ;)

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}:

Magisk spelning av Pimme igår,

Överraskningen var denna låten igår.

www.youtube.com/watch?v=JiW6GShPm3Y

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo:

Plastfans i JKPG

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Wesley:

Mer porr till folket ;)

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
{6908}:

Tyvärr så vet man vad man får när domarna i SHL dömer, de är inte alls lika bra utbildade och har samma fingertoppskänsla som i NHL tex, i SHL kan de ta 2 minuter för en solklar halkning i grundserien medans de släpper den i slutspelet.

Det är sådant som gör att man som supporter tappar förtroendet för domarna i SHL, otroligt ojämna, en del kaptener får inte ens åka fram och prata med dom trots att de är de enda som har rätt och göra det, man måste få höra som domare att de gjort fel utan att de skall ta till sin " makt " jag hopas verkligen vi får se NHL domare i Sm Slutspelet men det kostar nog för mycket för ligan skulle jag tro.

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
{6908}:

Det är så jag ser på det också.

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage:

Det där borde va mål

Ser ju ut som luleåspelaren fastnar i målvaktsklubban?

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
{6908}:

Vilken passning av Omark, sjukt.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Samsung:

HAHA va fan

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}:

Underbar tolkning

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:

Jag vill citera en god vän på en fest för ett tag sedan, " jag är inte rasist jag hatar alla " ;)

Släpp och gå vidare. jag blev också avstängd förut för enligt mig larviga saker

Trevlig kväll

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}:

Om drygt 6 timmar står han på scen i Falun på magasinet, kommer bli magiskt som vanligt och min 11 konsert med honom.

Vilken röst. karln är 65

www.youtube.com/watch?v=Qibs_dhY1hM

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov:

Vad minns ni Modoiter om Linus Sandin när han spelade hos er? Börjar florera rykten om att några SHL klubbar jagar honom.

Han gjorde ju en del säsonger med MoDo som junior.

Leksands IF > Sv: Silly season
" Rykten " gör gällande att Leksand samt några andra SHL klubbar förhandlar med Linus Sandin


MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
{5647}:

Som neutral verkar det som om ni har för stor respekt för löven ikväll, de vinner många andra puckar och närkamper, sådana här matcher är aldrig roliga, fråga oss Leksingar, vi vet, villi absolut inte provocera med mitt inlägg men rätta mig gärna om jag har fel

MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Gavelo:

Du får sätta ner foten och visa vem som bestämmer över fjärrkontrollen ;)

· 124 ·
Om mattias - 74
Hejar på: 0x20-leksandsiflogosvg.png Leksands IF

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Uppsala