Historik
Föregående · 126 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
{5647}:
Det skrev jag inte heller men jag gillar honom inte hans politik heller som du :)
Det skrev jag inte heller men jag gillar honom inte hans politik heller som du :)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken:
Fast han har ju ha en poäng i sitt uttalande, dom möter Häcken i derby idag.
Jag tycker ändå att man kanske inte bör uttala sig sådär ändå som ordförande i en elitklubb
Fast han har ju ha en poäng i sitt uttalande, dom möter Häcken i derby idag.
Jag tycker ändå att man kanske inte bör uttala sig sådär ändå som ordförande i en elitklubb
MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Robin Ztorken L
Nu har jag köpt hem matchen, lagat mat och sitter med ett glas rött och håller på MoDo ;)
Tar emot och erkänna haha
Lycka till
Nu har jag köpt hem matchen, lagat mat och sitter med ett glas rött och håller på MoDo ;)
Tar emot och erkänna haha
Lycka till
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ful crosschecking av Mursak men hur länge skall Shinimin klara sig från avstängning för sina jävla filmningar och sitt grisiga spel, en sådan där bra spelare skall inte komma undan med att filma och bete sig som en idiot på isen.
I NHL hade han blivit avstängd för längesedan.
Borde han inte få mer än 2 min när han kommer in senare i situationen?
I NHL hade han blivit avstängd för längesedan.
Borde han inte få mer än 2 min när han kommer in senare i situationen?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta:
Ingenting är klart, han har börjat följa Leksands sociala medier och folk drar förhastade slutsatser
Personligen skulle jag gärna se Cederqvist i Leksand, hans utveckling är imponerande och får han spela med spelare som Zacke eller Hrivik så kommer han såklart bli ännu bättre.
Ingenting är klart, han har börjat följa Leksands sociala medier och folk drar förhastade slutsatser
Personligen skulle jag gärna se Cederqvist i Leksand, hans utveckling är imponerande och får han spela med spelare som Zacke eller Hrivik så kommer han såklart bli ännu bättre.
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Tom Topp:
Absolut men det bästa vore ju för er om han stannar också, tycker eran offensiv ser riktigt bra ut inför kommande säsong med eller utan Rattie ändå
Absolut men det bästa vore ju för er om han stannar också, tycker eran offensiv ser riktigt bra ut inför kommande säsong med eller utan Rattie ändå
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Leif Öhman :
En del klubbar i Schweiz har riktigt mycket pengar, tror Klasen var en av de bäst betalda spelarna där någon säsong när han var i Lugano snackades om över 350 K i månaden " bara rykten men kan säkert stämma " , jag hoppas verkligen Rattie stannar i Timrå, han är riktigt bra. men idag är pengarna viktigare för de flesta spelare och jag vet inte vad Timrå har för budget men vore kul och få se honom i SHL även nästa säsong.
En del klubbar i Schweiz har riktigt mycket pengar, tror Klasen var en av de bäst betalda spelarna där någon säsong när han var i Lugano snackades om över 350 K i månaden " bara rykten men kan säkert stämma " , jag hoppas verkligen Rattie stannar i Timrå, han är riktigt bra. men idag är pengarna viktigare för de flesta spelare och jag vet inte vad Timrå har för budget men vore kul och få se honom i SHL även nästa säsong.
+ 1
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Charliejfz:
Skaplig diving på everberg, varför blåser inte domarna för sådant här oftare i SHL, han är knappast ensam, finns i alla lag
Skaplig diving på everberg, varför blåser inte domarna för sådant här oftare i SHL, han är knappast ensam, finns i alla lag
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
henkeiskogen:
Jag hejar absolut inte på FBK men de har hanterat Rögle bra hittills , de är väldigt fysiska och vinner många närkamper
Jag hejar absolut inte på FBK men de har hanterat Rögle bra hittills , de är väldigt fysiska och vinner många närkamper
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge:
Abbott är en idiot han med, jag vill se den tränaren som erkänner att ens eget lag är sämre än att lägga fokus på domarna var och varannan gång.
Gillar inte FBK men de har hanterat Rögle perfekt under 40 minuter
Abbott är en idiot han med, jag vill se den tränaren som erkänner att ens eget lag är sämre än att lägga fokus på domarna var och varannan gång.
Gillar inte FBK men de har hanterat Rögle perfekt under 40 minuter
+ 1
Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
Svanru:
Måste säga att jag är imponerad över hur FBK hanterat rögle första 40 men eftersom jag ser Liverpool på datorn samtidigt så blir det svårt att se hela matchen haha
Du vet ju vad jag tycker om klubben " inte supportrarna " men ni är riktigt bra denna säsongen, trots en sämre placering i grundserien än ni räknat med har ni prickat formen i rätt tillfälle.
Måste säga att jag är imponerad över hur FBK hanterat rögle första 40 men eftersom jag ser Liverpool på datorn samtidigt så blir det svårt att se hela matchen haha
Du vet ju vad jag tycker om klubben " inte supportrarna " men ni är riktigt bra denna säsongen, trots en sämre placering i grundserien än ni räknat med har ni prickat formen i rätt tillfälle.
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}:
En helt fantastisk ihopklippt video som dessvärre inte är äkta ;)
Tror många blev lurade här om man inte har koll på grammyn ;)
www.youtube.com/watch?v=rgfWVjKM0J8
En helt fantastisk ihopklippt video som dessvärre inte är äkta ;)
Tror många blev lurade här om man inte har koll på grammyn ;)
www.youtube.com/watch?v=rgfWVjKM0J8
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vad är det för rykte om Ruohomaa till Brynäs? Har jag missat nåt? ;)
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan:
Vad har det med saken och göra vilka jag håller på? Är du seriös? Har jag gjort dig något?
Jag tycker om att läsa här inne har alltid gjort men på senare tid har det blivit så tråkigt och läsa här inne, jag har aldrig haft intentionen att provocera här inne men när Huge får kritik för sina inlägg och hur han beter sig själv så tar han bort inlägg som inte passar honom. Så otroligt barnsligt. han tror han kan bete sig som han vill själv men när han blir ifrågasatt så tar han bort inlägg, så gör man inte som moderator. Snacka om lättkränkt!
Vad har det med saken och göra vilka jag håller på? Är du seriös? Har jag gjort dig något?
Jag tycker om att läsa här inne har alltid gjort men på senare tid har det blivit så tråkigt och läsa här inne, jag har aldrig haft intentionen att provocera här inne men när Huge får kritik för sina inlägg och hur han beter sig själv så tar han bort inlägg som inte passar honom. Så otroligt barnsligt. han tror han kan bete sig som han vill själv men när han blir ifrågasatt så tar han bort inlägg, så gör man inte som moderator. Snacka om lättkränkt!
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tgl:
Han tog bort mitt inlägg tidigt i morse
Jag skrev inget elakt utan bara ifrågasatte honom som moderator, tragiskt att han inte tål kritik
Den här gästboken är inte vad den en gång varit.
Glad Påsk
Han tog bort mitt inlägg tidigt i morse
Jag skrev inget elakt utan bara ifrågasatte honom som moderator, tragiskt att han inte tål kritik
Den här gästboken är inte vad den en gång varit.
Glad Påsk
+ 7
MoDo Hockey > Sv: Silly season
+ 2
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
KulaShaker:
Här kommer en personlig favorit.
Glad Påsk på er allesammans
www.youtube.com/watch?v=Ua-3H7-QRtM
Här kommer en personlig favorit.
Glad Påsk på er allesammans
www.youtube.com/watch?v=Ua-3H7-QRtM
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja:
Leksand förlorar max till Sharks, var väl bara en tidsfråga men får vi tillbaks Cehlarik vilket nästan är klart är det ju ganska bra ersättare, blir spännande och se hur de går för honom på andra sidan pölen.
Leksand förlorar max till Sharks, var väl bara en tidsfråga men får vi tillbaks Cehlarik vilket nästan är klart är det ju ganska bra ersättare, blir spännande och se hur de går för honom på andra sidan pölen.
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
vonDöbeln:
Domarna blir nästan alltid syndabockar när favoritlaget förlorar, även hos våra anhängare.
Så har det varit i många år, även om man någonstans vet att ens eget lag eller motståndarens lag varit bättre eller sämre så gnälls det på domaren från det andra hållet.
Om inte domarna ställde upp och döma blir det ju inga matcher.
Dock tror jag nog att de flesta här inne är överens om att domarnivån i svensk hockey under all kritik, har sett matchserien mellan FBK - Skellefteå och domarna släpper solklara utv åt båda håll. varför släpper man på regelverket bara för att det är slutspel?
Domarna blir nästan alltid syndabockar när favoritlaget förlorar, även hos våra anhängare.
Så har det varit i många år, även om man någonstans vet att ens eget lag eller motståndarens lag varit bättre eller sämre så gnälls det på domaren från det andra hållet.
Om inte domarna ställde upp och döma blir det ju inga matcher.
Dock tror jag nog att de flesta här inne är överens om att domarnivån i svensk hockey under all kritik, har sett matchserien mellan FBK - Skellefteå och domarna släpper solklara utv åt båda håll. varför släpper man på regelverket bara för att det är slutspel?
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge:
Sandström stod i målet för Flyers i natt, tyvärr blev det torsk med 0 - 4 mot Rangers.
Kul för Felix och få prova på världens bästa liga, han kommer självfallet få fler chanser även om Jones såklart är Phillys förstaval
Sandström stod i målet för Flyers i natt, tyvärr blev det torsk med 0 - 4 mot Rangers.
Kul för Felix och få prova på världens bästa liga, han kommer självfallet få fler chanser även om Jones såklart är Phillys förstaval
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl:
Borde inte Timrå försöka och få hem Strålman?
Hans kontrakt går väl ut efter den här säsongen med Arizona eller är det en orealistisk värvning?
Borde inte Timrå försöka och få hem Strålman?
Hans kontrakt går väl ut efter den här säsongen med Arizona eller är det en orealistisk värvning?
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Cederqvist jagas av några SHL klubbar
Kan Brynäs vara en av dom?
Kan Brynäs vara en av dom?
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Charliejfz:
Grattis till Semifinalplatsen, kör över FBK nu som sagt ;)
Har sett matchserien mot Skellefteå och dom är ruskigt bra denna upplagan av FBK faktiskt, kan mycket väl bli 7 matcher i denna serien
Grattis till Semifinalplatsen, kör över FBK nu som sagt ;)
Har sett matchserien mot Skellefteå och dom är ruskigt bra denna upplagan av FBK faktiskt, kan mycket väl bli 7 matcher i denna serien
+ 3
Leksands IF > Sv: Silly season
Saltmasen:
Berg är för dålig för SHL
Djurgården skulle passa bra för honom även Modo om de inte går upp
Skulle Modo gå upp tycker jag de skall satsa högre men han kanske får en nytändning i Modo 🙂
Berg är för dålig för SHL
Djurgården skulle passa bra för honom även Modo om de inte går upp
Skulle Modo gå upp tycker jag de skall satsa högre men han kanske får en nytändning i Modo 🙂
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Rytter:
Här står det mer om Berg
Han har varit bättre som forward än back i Leksand så kanske Modo skulle låta honom spela forward istället 😎😀
Här står det mer om Berg
Han har varit bättre som forward än back i Leksand så kanske Modo skulle låta honom spela forward istället 😎😀
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov:
" Enligt uppgift till sportbladet har Berg blivit lovad trots 1 år kvar på kontraktet att lämna Leksand, ny klubbar som nämns är MoDo och Djurgården. "
Ett utdrag ur artikeln.
" Enligt uppgift till sportbladet har Berg blivit lovad trots 1 år kvar på kontraktet att lämna Leksand, ny klubbar som nämns är MoDo och Djurgården. "
Ett utdrag ur artikeln.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
August Berg aktuell för Modo enligt Sportbladet
Ni som har plus kan läsa
Ni som har plus kan läsa
+ 1
Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
eltifoso:
Jag menade bara det att FBK spelaren kanske kände på sig att han skulle åka ut och därför inte protesterade
Jag menade bara det att FBK spelaren kanske kände på sig att han skulle åka ut och därför inte protesterade
Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
Svanru:
Ja jösses vad billig utv samtidigt åkte FBK spelaren till båset utan att klaga men kanske var det utv men från TV soffan såg det ut som en vanlig 2a som domarna i SHL tar i omgång 4 i SHL
Ingen känsla öht
Ja jösses vad billig utv samtidigt åkte FBK spelaren till båset utan att klaga men kanske var det utv men från TV soffan såg det ut som en vanlig 2a som domarna i SHL tar i omgång 4 i SHL
Ingen känsla öht
MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
{9682}:
Hinote gjorde sin uppgift i MoDo men det räckte tyvärr inte, minns den här matchserien, FBK hade Chara och Souray, 2 av NHL:s tuffaste backar.
Nästan så man hoppas på en ny Lockout, tänk och se Ryan Reeves i Tegera ;)
www.youtube.com/watch?v=s488Q9GEJ34
Hinote gjorde sin uppgift i MoDo men det räckte tyvärr inte, minns den här matchserien, FBK hade Chara och Souray, 2 av NHL:s tuffaste backar.
Nästan så man hoppas på en ny Lockout, tänk och se Ryan Reeves i Tegera ;)
www.youtube.com/watch?v=s488Q9GEJ34
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
S-vikaren:
Han är nummer 1 i NHL som svensk, finns ingen konkurrens.
Utan honom och Sakic hade Colorado aldrig vunnit SC 1996 och 2001, älskar foppa och brukar se mycket klipp från hans tid i NHL
Detta är min favorit
Snacka om att lyfta laget
www.youtube.com/watch?v=d-clqNzEdgA
Han är nummer 1 i NHL som svensk, finns ingen konkurrens.
Utan honom och Sakic hade Colorado aldrig vunnit SC 1996 och 2001, älskar foppa och brukar se mycket klipp från hans tid i NHL
Detta är min favorit
Snacka om att lyfta laget
www.youtube.com/watch?v=d-clqNzEdgA
+ 3
Föregående · 126 · Nästa

Enligt Sanny och Madhawk så är Cederqvist klar för oss men jag avvaktar tills det står på hemsidan, men Sanny och Johan ser jag som fullt pålitliga källor såklart