Historik
Föregående · 127 · Nästa
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage:
Herregud vilken larvig nivå på dina inlägg, bättre kan du väl?
Tråkigt och läsa som utomstående.
Förstår att de flesta av Luleås supportrar inte gillar Skellefteå men snälla, ditt språkbruk är under all kritik.
Styrkekram
Herregud vilken larvig nivå på dina inlägg, bättre kan du väl?
Tråkigt och läsa som utomstående.
Förstår att de flesta av Luleås supportrar inte gillar Skellefteå men snälla, ditt språkbruk är under all kritik.
Styrkekram
+ 3
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
{6908}:
Jag har efterlyst NHL domare i Sverige länge under slutspelet, kosta vad det kosta vill, såg matchen mellan tampa och Boston i natt i efterhand, älskar NHL och följer det frekvent, domarna är inte felfria där heller men de gör väldigt sällan grova misstag som i SHL, framförallt så blåser de inte sönder matcherna, spelarna har respekt för domarna och framförallt Wes Mcaculey som är en personlig favorit av många spelare och supportrar
Man orkar inte med svenska domare de är så förbannat ojämna
www.youtube.com/watch?v=i2lKo2QojBQ
Jag har efterlyst NHL domare i Sverige länge under slutspelet, kosta vad det kosta vill, såg matchen mellan tampa och Boston i natt i efterhand, älskar NHL och följer det frekvent, domarna är inte felfria där heller men de gör väldigt sällan grova misstag som i SHL, framförallt så blåser de inte sönder matcherna, spelarna har respekt för domarna och framförallt Wes Mcaculey som är en personlig favorit av många spelare och supportrar
Man orkar inte med svenska domare de är så förbannat ojämna
www.youtube.com/watch?v=i2lKo2QojBQ
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}:
Härligt med känslor men Lance Ward var ju en riktig jävla gris även om han var otroligt viktig för HV, spelare man avskyr men gärna har i sitt eget lag, Kåberg, Ledin, Jämtin mfl är andra spelare.
Härligt med känslor men Lance Ward var ju en riktig jävla gris även om han var otroligt viktig för HV, spelare man avskyr men gärna har i sitt eget lag, Kåberg, Ledin, Jämtin mfl är andra spelare.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo:
Tar gärna Kovac i Leksand, när han är som bäst är han topp 10 i SHL, han är dock ingen Max men bra. Skall Leksand ersätta Max lär vi värva nåt i stil med Tambellini eller Lasch typ
Tar gärna Kovac i Leksand, när han är som bäst är han topp 10 i SHL, han är dock ingen Max men bra. Skall Leksand ersätta Max lär vi värva nåt i stil med Tambellini eller Lasch typ
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
{9682}:
Jag skall se matchen och hålla tummarna för er, sådana här matcher är ren ångest, fråga oss Leksingar. Vi om någon vet ;)
Jag skall se matchen och hålla tummarna för er, sådana här matcher är ren ångest, fråga oss Leksingar. Vi om någon vet ;)
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Lycka till ikväll alla Modoiter
Tvåla till löven rejält nu ;)
Tvåla till löven rejält nu ;)
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta:
Själin har gjort sig förtjänt av en plats i Tre Kronor, han har haft sin bästa säsong någonsin denna säsong, Caito har nog varit en väldigt bra förebild för honom tror jag
Själin har gjort sig förtjänt av en plats i Tre Kronor, han har haft sin bästa säsong någonsin denna säsong, Caito har nog varit en väldigt bra förebild för honom tror jag
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}:
Själin, Åman och Lang är uttagna i Leksand också, tror kanske man väljer att prova lite nya namn, Rödin har väl spelat i Tre Kronor förut? Dock är Anton så pass bra att han borde få va med
Själin, Åman och Lang är uttagna i Leksand också, tror kanske man väljer att prova lite nya namn, Rödin har väl spelat i Tre Kronor förut? Dock är Anton så pass bra att han borde få va med
+ 3
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}:
Eftersom jag precis fått nytt jobb och bytt bransch och lämnat skolväsendet bakom mig efter 23 år å passar denna låten ikväll ;)
www.youtube.com/watch?v=CXFsWAkLoXQ
Eftersom jag precis fått nytt jobb och bytt bransch och lämnat skolväsendet bakom mig efter 23 år å passar denna låten ikväll ;)
www.youtube.com/watch?v=CXFsWAkLoXQ
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 2
Leksands IF > Sv: Silly season
Nu börjar ryktena florera om nya spelare till Leksand, spelare som nämns är Chelarik, Anton Lindholm, Oscar Fantenberg, Jacob Stenqvist och Andreas Englund.
Kul med Silly ;)
Tyvärr låst artikel
Kul med Silly ;)
Tyvärr låst artikel
+ 1
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Charles:
I slutändan handlar det nog om pengar som för de flesta men hoppas Johan går efter hjärtat istället för pengarna.
I slutändan handlar det nog om pengar som för de flesta men hoppas Johan går efter hjärtat istället för pengarna.
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Jugge:
Är ju bara ett fåtal som Timråiter som beter sig som de vunnit SM guld, bara och ignorera trollen.
Är ju bara ett fåtal som Timråiter som beter sig som de vunnit SM guld, bara och ignorera trollen.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
+ 1
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Peja:
Skulle inte kalla 44 poäng på 46 matcher i Schweiz för oskicklig, eller syftar du på något annat?
Tror de flesta klubbar i SHL hade velat se Daniel i sin egen klubb, även du va?.
Han var väl rätt hyfsad när han var i Brynäs sist?
Skulle inte kalla 44 poäng på 46 matcher i Schweiz för oskicklig, eller syftar du på något annat?
Tror de flesta klubbar i SHL hade velat se Daniel i sin egen klubb, även du va?.
Han var väl rätt hyfsad när han var i Brynäs sist?
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
mk:
Nej den har jag inte hört, tycker nog inte Sörensen varit så jävla kass som många vill få det till, är ju fler spelare som inte lyft sig i DIF, han kan inte göra allt även om han såklart är den stora stjärnan i laget. Visst har han underpresterat men det har ju de flesta i DIF
Såg ju bra ut ett tag då han dick öste in poäng sedan stagnerade det rejält, så man vet ju att Marcus är en bra spelare.
Nej den har jag inte hört, tycker nog inte Sörensen varit så jävla kass som många vill få det till, är ju fler spelare som inte lyft sig i DIF, han kan inte göra allt även om han såklart är den stora stjärnan i laget. Visst har han underpresterat men det har ju de flesta i DIF
Såg ju bra ut ett tag då han dick öste in poäng sedan stagnerade det rejält, så man vet ju att Marcus är en bra spelare.
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
+ 3
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:
Jag förutspådda att han skulle dra efter säsongen i ett tidigare inlägg, han har varit enastående innan skadan.
Jag förutspådda att han skulle dra efter säsongen i ett tidigare inlägg, han har varit enastående innan skadan.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 3
Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
Saik-Småland:
Som neutral var dom helt ok men släppte såklart åt båda hållen, Färjestads lagbygge imponerar tyvärr. De ser mer och mer ut som ett finallag, otroligt tunga när de kommer in i zonen.
Grundserien är såklart en missräkning men nu verkar de ha hittat formen i rätt tid. Tyvärr ;)
Som neutral var dom helt ok men släppte såklart åt båda hållen, Färjestads lagbygge imponerar tyvärr. De ser mer och mer ut som ett finallag, otroligt tunga när de kommer in i zonen.
Grundserien är såklart en missräkning men nu verkar de ha hittat formen i rätt tid. Tyvärr ;)
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen:
Zackrisson har förlängt med 2 år tydligen, det välkomnar jag då han gjorde sin bästa säsong hos oss säsongen som var. Bra förlängning
Zackrisson har förlängt med 2 år tydligen, det välkomnar jag då han gjorde sin bästa säsong hos oss säsongen som var. Bra förlängning
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Giffarna leder premiären borta mot Sirius om någon nu är intresserad ;)
+ 3
Timrå IK > Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Grattis Timrå önskar jag er från ett soligt Dalarna
+ 9
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
munkas:
NI kan få August Berg från oss, han petar gunler och Sallinen som forward, han har spelat bättre som forward än Back som han egentligen är ;)
NI kan få August Berg från oss, han petar gunler och Sallinen som forward, han har spelat bättre som forward än Back som han egentligen är ;)
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage:
Den där kan man lika gärna fria, inte mycket kontakt där. en 2a för varje lag, 2 för örebroaren och 2 för limpan för diving?
Överens?
Den där kan man lika gärna fria, inte mycket kontakt där. en 2a för varje lag, 2 för örebroaren och 2 för limpan för diving?
Överens?
+ 1
Föregående · 127 · Nästa

Så gick snacket förra säsongen med bland en del leksingar som skyllde på domarna trots att Örebro vann med 4 - 0 i matcher så skulle domarna minsann få skulden, Leksand förlorade matchserien pga att de var minst 2 nummer sämre, har inte hört Sam Hallam gnälla på domarna trots att Lakers torskade med 4 - 0 i matcher mot Frölunda
Lite tråkigt att ett av lagen mellan FBK - och Skellefteå skall behöva åka ur, tycker det är en riktigt rolig matchserie och kolla på, hur som helst är det inte domarnas fel att Skellefteå vann idag, hade jag varit tränare i FBK hade jag tagit time out efter 8 -9 minuter, var ett lag på banan i början
Jag gillar inte FBK men är imponerad över deras lagbygge. Man är lite avundsjuk faktiskt. " Ja ni läste rätt "