mattias - 74

30860 inlägg · 47924 besäkare

Historik

· 127 ·
Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
Iceman99:

Så gick snacket förra säsongen med bland en del leksingar som skyllde på domarna trots att Örebro vann med 4 - 0 i matcher så skulle domarna minsann få skulden, Leksand förlorade matchserien pga att de var minst 2 nummer sämre, har inte hört Sam Hallam gnälla på domarna trots att Lakers torskade med 4 - 0 i matcher mot Frölunda

Lite tråkigt att ett av lagen mellan FBK - och Skellefteå skall behöva åka ur, tycker det är en riktigt rolig matchserie och kolla på, hur som helst är det inte domarnas fel att Skellefteå vann idag, hade jag varit tränare i FBK hade jag tagit time out efter 8 -9 minuter, var ett lag på banan i början

Jag gillar inte FBK men är imponerad över deras lagbygge. Man är lite avundsjuk faktiskt. " Ja ni läste rätt "

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
{6908}:

Helt enig, han är helt underbar

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage:

Herregud vilken larvig nivå på dina inlägg, bättre kan du väl?

Tråkigt och läsa som utomstående.

Förstår att de flesta av Luleås supportrar inte gillar Skellefteå men snälla, ditt språkbruk är under all kritik.

Styrkekram

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
{6908}:

Jag har efterlyst NHL domare i Sverige länge under slutspelet, kosta vad det kosta vill, såg matchen mellan tampa och Boston i natt i efterhand, älskar NHL och följer det frekvent, domarna är inte felfria där heller men de gör väldigt sällan grova misstag som i SHL, framförallt så blåser de inte sönder matcherna, spelarna har respekt för domarna och framförallt Wes Mcaculey som är en personlig favorit av många spelare och supportrar

Man orkar inte med svenska domare de är så förbannat ojämna

www.youtube.com/watch?v=i2lKo2QojBQ

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales:

Sant men han är en gris ändå

NHL:s fulaste spelare tillsammans med Wilson

Fotboll > Sv: Premier League
Som Liverpoolsupporter så är det skönt och se United såhär usla ;)

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}:

Härligt med känslor men Lance Ward var ju en riktig jävla gris även om han var otroligt viktig för HV, spelare man avskyr men gärna har i sitt eget lag, Kåberg, Ledin, Jämtin mfl är andra spelare.



MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo:

Tar gärna Kovac i Leksand, när han är som bäst är han topp 10 i SHL, han är dock ingen Max men bra. Skall Leksand ersätta Max lär vi värva nåt i stil med Tambellini eller Lasch typ

MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
{9682}:

Jag skall se matchen och hålla tummarna för er, sådana här matcher är ren ångest, fråga oss Leksingar. Vi om någon vet ;)

MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Lycka till ikväll alla Modoiter

Tvåla till löven rejält nu ;)

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta:

Själin har gjort sig förtjänt av en plats i Tre Kronor, han har haft sin bästa säsong någonsin denna säsong, Caito har nog varit en väldigt bra förebild för honom tror jag

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}:

Själin, Åman och Lang är uttagna i Leksand också, tror kanske man väljer att prova lite nya namn, Rödin har väl spelat i Tre Kronor förut? Dock är Anton så pass bra att han borde få va med

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Silly:

Dags och få lite Fredags feeling ;)

www.youtube.com/watch?v=AQ0ktXH3LfI

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
KulaShaker:

Tack snälla

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}:

Eftersom jag precis fått nytt jobb och bytt bransch och lämnat skolväsendet bakom mig efter 23 år å passar denna låten ikväll ;)

www.youtube.com/watch?v=CXFsWAkLoXQ

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pettisbif:

Fantenberg ryktas till en del SHL klubbar , kan det vara något för Brynäs?


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta:

Frölunda till semi med 4 - 0 i matcher mot Lakers. Imponerande



Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
munkas:

Underskatta inte en god Stroganoff ;)

Leksands IF > Sv: Silly season
Nu börjar ryktena florera om nya spelare till Leksand, spelare som nämns är Chelarik, Anton Lindholm, Oscar Fantenberg, Jacob Stenqvist och Andreas Englund.

Kul med Silly ;)

Tyvärr låst artikel

Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Charles:

I slutändan handlar det nog om pengar som för de flesta men hoppas Johan går efter hjärtat istället för pengarna.

Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Grabola:

Kul för victor

Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Jugge:

Är ju bara ett fåtal som Timråiter som beter sig som de vunnit SM guld, bara och ignorera trollen.

Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Silfverkroken:

HAHA läster fel kolumn ;)

Även solen har sina ;)

Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Peja:

Skulle inte kalla 44 poäng på 46 matcher i Schweiz för oskicklig, eller syftar du på något annat?
Tror de flesta klubbar i SHL hade velat se Daniel i sin egen klubb, även du va?.

Han var väl rätt hyfsad när han var i Brynäs sist?

Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
mk:

Nej den har jag inte hört, tycker nog inte Sörensen varit så jävla kass som många vill få det till, är ju fler spelare som inte lyft sig i DIF, han kan inte göra allt även om han såklart är den stora stjärnan i laget. Visst har han underpresterat men det har ju de flesta i DIF

Såg ju bra ut ett tag då han dick öste in poäng sedan stagnerade det rejält, så man vet ju att Marcus är en bra spelare.

Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Tigerhjärta:

Daniel Brodin återvänder till Djurgården trots degraderingen

Skaplig värvning

Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
munkas:

Gelinas är för övrigt klar för Bern til kommande säsong.

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:

Jag förutspådda att han skulle dra efter säsongen i ett tidigare inlägg, han har varit enastående innan skadan.

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen:

Heineman skriver 3 årskontrakt med Montreal

Lycka till Emil


MoDo Hockey > Sv: MoDo - Kristianstad 6:7
Grattis Modo 😀🙏

Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
Saik-Småland:

Som neutral var dom helt ok men släppte såklart åt båda hållen, Färjestads lagbygge imponerar tyvärr. De ser mer och mer ut som ett finallag, otroligt tunga när de kommer in i zonen.

Grundserien är såklart en missräkning men nu verkar de ha hittat formen i rätt tid. Tyvärr ;)


Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen:

Zackrisson har förlängt med 2 år tydligen, det välkomnar jag då han gjorde sin bästa säsong hos oss säsongen som var. Bra förlängning

Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
Iceman99:

Går fort i hockey, Skellefteå har knappt haft något innan målet

Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
eltifoso:

Otroligt bra 2a av er hittills, klasskillnad faktiskt

Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
DenRöda:

Hellberg är väl ledig eller är det en helt orealistisk värvning?

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Giffarna leder premiären borta mot Sirius om någon nu är intresserad ;)

Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
eltifoso:

En rolig match och kolla på som neutral. 2 bra lag och en underhållande match.

Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Davey85:

Riktigt bra offensiv må jag säga.

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}:

Dylans version är också riktigt bra.

Timrå IK > Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Grattis Timrå önskar jag er från ett soligt Dalarna

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
mattias - 74

Nu är brynäsarna glada, Emil Larsson avgjorde ;)

Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
munkas:

NI kan få August Berg från oss, han petar gunler och Sallinen som forward, han har spelat bättre som forward än Back som han egentligen är ;)

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage:

Den där kan man lika gärna fria, inte mycket kontakt där. en 2a för varje lag, 2 för örebroaren och 2 för limpan för diving?

Överens?

· 127 ·
Om mattias - 74
Hejar på: 0x20-leksandsiflogosvg.png Leksands IF

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Uppsala