mattias - 74

30860 inlägg · 47924 besäkare

Historik

· 125 ·

MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
modomille:

Har man representerar Brynäs skall man alltid va bänkad ;)


MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
{5647}:

Rahimi är på dekis

MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
henkeiskogen:

Jösses vad bra Bernhardt är. Hoppas verkligen han stannar hos er, han lär va rejält eftertraktad av SHL klubbar inför kommande säsong

MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
{5647}:

Kört ett spel på x efter 60 min på er match samt seger för Frölunda.

Hoppas Modo vinner men bra odds på x. Håller tummarna för er

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Luddf:

Hur mycket spelade Ljungkrantz i fjol? Tycker han har potential och bli riktigt bra, har han bara spelat i J20?

Leksands IF > Sv: Silly season
Jalapeno:

Nu har lagbygget kommit upp på hemsidan, det skall alltså in 4 forwards till?

Cehlarik? Cederqvist? Nordström? Vore för bra för att va sant, lägg därtill att det skall in en toppback också.

MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Rytter:

Ja Rahimi behöver absolut ta fram golfklubborna imorgon ;)

MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Lycka till ikväll. håller alla tummar jag har för att ni fixar det, tror Sveningsson avgör idag, gillar honom skarpt.

Det är sådana här matcher som är roliga att kolla på som neutral och avskyr att kolla på när ens eget lag spelar.

Stort lycka till från ett soligt Dalarna

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kul och se Dick Tärnström stå i studion och berätta att han inte påverkade sin sons klubbval när han visade sig va en talang, " Du är 18 och gör som du vill " exakt så det skall vara

Bra förebild som förälder

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen:

Fys är viktigt, har spelat innebandy i div 2 och fick veta vad Fys var när vi körde hårda intervallpass i mellsta motionsspår i Borlänge inför seriepremiären med vikter bar varandra på axlarna mm kräktes och hade mardrömmar om träningarna men det gav resultat, vi kom 4 som nykomlingar sedan slutade jag, fyllde 35 och kroppen sa ifrån haha

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
HAHA vilken match i Ängelholm

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge:

Bara för att man är bra behöver man väl inte nödvändigtvis va bra betald? Själin har runt 75 000 om man skall tro på de som " vet " han var Leksands bästa back denna säsong ändå har vi caito och Ahnelöv som förmodligen har betydligt mer

Fast detta är bara " rykten "

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
eltifoso:

Det tror faktiskt jag också, Leksand ligger nog skapligt högt också men kanske inte topp 5

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge:

tror du inte Lakers har större lönebudget? Eller luleå?

Omark? Tyrväinen? Shinimin?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen:

Ja Grundserien var ju absolut inte bra av FBK men de har prickat in formen i rätt läge, torskar dom denna matchserie är dom inte värda att vinna, har nog aldrig sett ett lag dominera såhär som FBK gör i en Sm Semifinal

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad:

3 - 14 i skott till FBK, hur fan kunde Rögle vinna serien? de är helt utspelade

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen:

Hellre Lena än Patrik Westberg, klarar inte av honom alls, Lena är inte bra heller men lyssnar hellre på henne. Blir fan illamående när jag hör Westberg


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charles:

Han lär nog bli väldigt dyr

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
MickeTheProphet:

Vad har detta med musik och göra?

Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Villervalla:

Var någon snubbe på Leksands svenska fans sida som påstod att Leksand kontaktat Rattie men när han blev ifrågasatt om vart han hört eller läst det blev det tyst haha

Silly är underbart ;)

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lemp:

"och man ska akta sig för dyra kontrakt med defensiva backar"

varför det

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lemp:

Undrar var Anton Lindholm hamnar, han är eftertraktad av många SHL klubbar. Tror ni Brynäs har kontaktat honom?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja:

förstår vad du menar men det är så dålig fart på Leksands Forum haha

Det har ju diskuterats Cederqvist här förut så jag bara la ut en enkel fråga, finns ju de som följer silly intensivt och även intresserar sig för vad andra lag värvar, b.la jag

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mk:

Kan Leksand ha gjort klart med Cederqvist nu?

Vore en riktigt intressant värvning med tanke på den säsong han haft.

Den där backtalangen Nils Stranberg Saren vet jag inget om faktiskt, borde man ha på sig en skämskudde? ;)

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja:

Magkänslan säger att Nordström väljer FBK om De la rose drar till Schweiz som det snackas om. Men vore kul om han valde Brynäs före dom såklart.

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}:

Idag är det Lillördag ;)

OBS videon kan innehålla lite naket ;)

En bortglömd Cover

www.youtube.com/watch?v=wsrvmNtWU4E

MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Bad_Brett:

Bedrövligt, domarna behöver utbildning jösses


MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
{5647}:

Värsta Mcdavid avslutet ;)


MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Rytter:

Blev en 2a som jag trodde borde varit en på lövenspelaren med såklart

MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
{5647}:

Menar att jag kan köpa 2 min men egentligen är det inget öht men man vet ju inte med shl domare

blir det en 5a är det skandal

MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
modoitmagnus:

HAHA han blir inknuffad max 2 min


MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Rytter:

;)

Ja men man vinner inga matcher på det men hoppas verkligen ni tar den här matchen, Sveningsson är ruskigt bra, hoppas för hans skull att ni går upp annars är han nog tyvärr förlorad till SHL


MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
mikenomad: vet skrev fel, haha menade sylwander

MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Herregud vilken groda

Tråkigt


MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Lycka till, hoppas någon trycker till Rahimi rejält

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter:

Lycka till, hoppas någon trycker till Rahimi rejält


Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
hubbenorlen:

Kimmo Lotvonen? En av de trevligaste människor jag någonsin träffat " i Leksand "

Fast detta var senare kom jag på ;)

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta:

Imponerande av DIF att få hem Kruger och Brodin trots att de spelar i Allsvenskan.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bra match av Boqvist i natt

Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
eltifoso:

Grattis, ni spelar en helt fantastisk hockey just nu, erkänner gärna det.

Har svårt och se Rögle vända detta, tror deras 7 matcher mot IKO sitter i fortfarande.

Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
OlliJanne:

Finns ju Nackdelar med Lönetak också även om det såklart skulle va det bästa för alla parter.

Tampa har ju " fuskat " en gång

· 125 ·
Om mattias - 74
Hejar på: 0x20-leksandsiflogosvg.png Leksands IF

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Uppsala