Historik
Föregående · 128 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
{8399}:
Stor chans eller så blir det 1 - 2 år till innan han drar, han gick i 5e rundan, hade det varit idag hade han gått i första tror jag, Buffalo behöver ju fylla tomrummet efter Eichel och har ju några höga draftval nu i och med Eichels trejd till Vegas
Stor chans eller så blir det 1 - 2 år till innan han drar, han gick i 5e rundan, hade det varit idag hade han gått i första tror jag, Buffalo behöver ju fylla tomrummet efter Eichel och har ju några höga draftval nu i och med Eichels trejd till Vegas
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Skrubben:
Cederqvist kommer absolut va jagad av många SHL klubbar om DIF åker ur.
Tycker han är riktigt bra
Cederqvist kommer absolut va jagad av många SHL klubbar om DIF åker ur.
Tycker han är riktigt bra
+ 3
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Realisten:
Sharks tappade 3 - 0 mot Kings i Finalen 2014 så det är klart att det förekommer men när hände det i SHL / Elitserien? Har det hänt att ett lag hämtat upp 3 - 0 i en final eller i ett kval och vunnit?
Syftar på matchserien mellan TIK - DIF såklart.
Sharks tappade 3 - 0 mot Kings i Finalen 2014 så det är klart att det förekommer men när hände det i SHL / Elitserien? Har det hänt att ett lag hämtat upp 3 - 0 i en final eller i ett kval och vunnit?
Syftar på matchserien mellan TIK - DIF såklart.
+ 2
Fotboll > Sv: Premier League
Skönt med Premier League igen, alldeles för mycket landslagsfotboll på slutet ;)
YNWA
YNWA
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:
Hoppa vi slipper mötas igen
6 år sedan idag vi kvalade mot er och gick upp 😉
Tiden går onekligen fort 😂😂😂
Hoppas vi ses i SHL kommande säsong
Vi hade sådant enormt flyt så jag fattar fortfarande inte haha
Hoppa vi slipper mötas igen
6 år sedan idag vi kvalade mot er och gick upp 😉
Tiden går onekligen fort 😂😂😂
Hoppas vi ses i SHL kommande säsong
Vi hade sådant enormt flyt så jag fattar fortfarande inte haha
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe:
Mitt absoluta favoritklipp med honom, skrattar så jag dör varje gång
Vila i Frid Sven, du var fantastisk
Mitt absoluta favoritklipp med honom, skrattar så jag dör varje gång
Vila i Frid Sven, du var fantastisk
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}:
Har vi spelat Magnum förut i den här tråden?
Ett band som jag hade förmånen att se på Kupolen i Borlänge i början av 90 talet, finns många bra låtar och välja mellan men denna är en personlig favorit.
www.youtube.com/watch?v=z5Pj8OK5lCE
Har vi spelat Magnum förut i den här tråden?
Ett band som jag hade förmånen att se på Kupolen i Borlänge i början av 90 talet, finns många bra låtar och välja mellan men denna är en personlig favorit.
www.youtube.com/watch?v=z5Pj8OK5lCE
Timrå IK > Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Ikväll skall jag bjuda över grannen " Djurgårdare " och laga mat och se på matchen, funderar på Torsk? Är det populärt innan matchen ens börjat? ;)
+ 18
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
{7981}:
Jag tror faktiskt Järnkrok kan dyka upp i SHL inom ett par år, han är otroligt bra, har följt NHL i många många år men han har en tendens att försvinna i många matcher, tror Brynäs skulle va perfekt för honom, frågan är vad det skulle kosta bara?
Han låg på - 15 i Seattle och har 1 poäng på 6 matcher för Calgary, är det en neråt trend?
Vem fan orkar med Sm slutspelet, tacka vet jag silly season ;)
Jag tror faktiskt Järnkrok kan dyka upp i SHL inom ett par år, han är otroligt bra, har följt NHL i många många år men han har en tendens att försvinna i många matcher, tror Brynäs skulle va perfekt för honom, frågan är vad det skulle kosta bara?
Han låg på - 15 i Seattle och har 1 poäng på 6 matcher för Calgary, är det en neråt trend?
Vem fan orkar med Sm slutspelet, tacka vet jag silly season ;)
+ 9
Timrå IK > Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
eltifoso:
Jag har inget emot dig jag vet bara att många ogillar FBK och kanske du vet svaret?
Att Leksand åkte ur är ju väntat det fattade jag redan efter första matchen mot IKO
Jag har inget emot dig jag vet bara att många ogillar FBK och kanske du vet svaret?
Att Leksand åkte ur är ju väntat det fattade jag redan efter första matchen mot IKO
+ 2
Timrå IK > Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
mikenomad:
FBK har ju spelat en rolig hockey i många år nu på slutet men på 90 talet och i början på 2000 talet var det mycker hugg och slå FBK
Spelar ingen roll egentligen, ser gärna att Skellefteå vinner matchserien oavsett, jag ogillar FBK starkt, hata är ett starkt ord men inte långt ifrån sanningen ;)
Läste en omröstning för något år sedan där de frågade supportrar till andra lag vilket lag de helst INTE såg fick vinna Sm guld och över 60 % svarade Färjestad, vad beror det på? Knappast avundsjuka va med tanke på deras framgångar
FBK har ju spelat en rolig hockey i många år nu på slutet men på 90 talet och i början på 2000 talet var det mycker hugg och slå FBK
Spelar ingen roll egentligen, ser gärna att Skellefteå vinner matchserien oavsett, jag ogillar FBK starkt, hata är ett starkt ord men inte långt ifrån sanningen ;)
Läste en omröstning för något år sedan där de frågade supportrar till andra lag vilket lag de helst INTE såg fick vinna Sm guld och över 60 % svarade Färjestad, vad beror det på? Knappast avundsjuka va med tanke på deras framgångar
+ 2
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
+ 5
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Anders Berg
Målsättningen denna säsong var inte att åka ut mot Oskarshamn i åttondelen, är mer nöjd med förra säsongen även om det blev respass då med men då kom vi ändå 3a
Mest besviken på placeringen då vi har ett lag för topp 6 på " papperet "
Målsättningen denna säsong var inte att åka ut mot Oskarshamn i åttondelen, är mer nöjd med förra säsongen även om det blev respass då med men då kom vi ändå 3a
Mest besviken på placeringen då vi har ett lag för topp 6 på " papperet "
+ 1
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
+ 1
Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
Svanru:
Jag har varit i Leksand och sett båda Skellefteå och er samt en del andra lag och påstår att de är de 2 bästa lagen jag sett spela i Leksand denna säsong, ni var riktigt bra mot oss senast
Jag har varit i Leksand och sett båda Skellefteå och er samt en del andra lag och påstår att de är de 2 bästa lagen jag sett spela i Leksand denna säsong, ni var riktigt bra mot oss senast
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Vilka är era drömnamn till Brynäs nästa säsong " realistiska "
För mig är det Rattie, Kovac, samt Chelarik till oss.
För mig är det Rattie, Kovac, samt Chelarik till oss.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
BIF Kungen:
Leksand har ju iaf princip gjort klart med Armalis så hoppas finnen stannar då har vi ett riktigt bra målvaktspar nästa säsong, längesedan det var så.
Leksand har ju iaf princip gjort klart med Armalis så hoppas finnen stannar då har vi ett riktigt bra målvaktspar nästa säsong, längesedan det var så.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
tjobba:
De kan ta fler än 1 match, de spelar en bra och rolig hockey, och deras förstakedja är grym,
tråkigt för oss, fiasko faktiskt men nästa år då jävlar ;)
De kan ta fler än 1 match, de spelar en bra och rolig hockey, och deras förstakedja är grym,
tråkigt för oss, fiasko faktiskt men nästa år då jävlar ;)
+ 3
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Skönt med golfsemester eller vad säger ni Brynäsare?
Fy fan jag kräks på våran säsong 🤮🤮
Fiasko
Men nästa år då jävlar 😂😂😂
Fy fan jag kräks på våran säsong 🤮🤮
Fiasko
Men nästa år då jävlar 😂😂😂
+ 3
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Jugge: Leksand har en 03:a Eljas istället för Zacke, talang men inte lika bra såklart
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Jugge:
Tack
Ja nu visar det sig om LIF klarar pressen utan sina 2 bästa
Zacke gör sin bästa säsong i LIF
Jag tror på seger ändå vi har camper Ruhoumaa hrivik kloos mfl
Finns klass men frågan är om det räcker när försvaret är ojämnt, man kan inte spela med caito, själin och ahnelöv i 40 min när resten är ojämna
Tack
Ja nu visar det sig om LIF klarar pressen utan sina 2 bästa
Zacke gör sin bästa säsong i LIF
Jag tror på seger ändå vi har camper Ruhoumaa hrivik kloos mfl
Finns klass men frågan är om det räcker när försvaret är ojämnt, man kan inte spela med caito, själin och ahnelöv i 40 min när resten är ojämna
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Nu fixar vi det här tillsammans Brynäs, nu gör vi topplagen skitnödiga.
Heja Heja ;)
Heja Heja ;)
+ 4
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage:
Ok då ber jag om ursäkt jag fattar dock inte hur man kan göra ett slutspelsträd utan att ha koll haha
Ok då ber jag om ursäkt jag fattar dock inte hur man kan göra ett slutspelsträd utan att ha koll haha
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
{7536}: Menas inte rank 7 att ni får vinnaren mellan Brynäs - Örebro eftersom de kom 7a får höra vad de säger ikväll.
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
{7536}:
ok jag har andra uppgifter, man undrar varför de gör ett slutspelsträd annars? ;)
ok jag har andra uppgifter, man undrar varför de gör ett slutspelsträd annars? ;)
+ 1
Timrå IK > Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Sputnik:
Håller med dig om Promenaderna, jag går 1 timme / 1 mil om dagen beror på hur trött jag är haha ibland blir det längre,
Egentligen är det ganska enkelt, så länge du förbränner mer än du stoppar i dig så är det väl ingen fara?
Håller med dig om Promenaderna, jag går 1 timme / 1 mil om dagen beror på hur trött jag är haha ibland blir det längre,
Egentligen är det ganska enkelt, så länge du förbränner mer än du stoppar i dig så är det väl ingen fara?
+ 2
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}:
Bättre än såhär blir det inte.
För övrigt Beatles bästa låt utan konkurrens
www.youtube.com/watch?v=Tpr_IDKVv9k
Bättre än såhär blir det inte.
För övrigt Beatles bästa låt utan konkurrens
www.youtube.com/watch?v=Tpr_IDKVv9k
+ 1
Timrå IK > Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Jag vill med detta inlägg inte på något sätt provocera men jag gillar inte Dick speciellt mycket som spelare även om han såklart besitter en massa kunskaper så är han en dryg jävel allt som oftast men att sitta och skämta om någons övervikt är väl ändå inte ok, jag är själv överviktig och försöker varje dag bli av med den med promenader ändra kosten m.m, inte många kilon men tillräckligt för att jag skall tycka synd om mig själv när jag ser mig i spegeln.
Hur hade ni reagerat om Dick spelat i Timrå och någon annan supporter skämtat om hans övervikt? förmodligen hade ni försvarat honom till 100 %
Lycka till mot DIF och hoppas ni håller er kvar i SHL
Puss och kram från Dalarna
Hur hade ni reagerat om Dick spelat i Timrå och någon annan supporter skämtat om hans övervikt? förmodligen hade ni försvarat honom till 100 %
Lycka till mot DIF och hoppas ni håller er kvar i SHL
Puss och kram från Dalarna
+ 14
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
NoMercy:
Nej Skellefteå möter vinnaren mellan Rögle - Leksand / Oskarshamn i Semi således kan inte Rögle spela final mot Skellefteå
Nej Skellefteå möter vinnaren mellan Rögle - Leksand / Oskarshamn i Semi således kan inte Rögle spela final mot Skellefteå
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Charliejfz:
Går Leksand vidare tar vi förhoppningsvis iaf 1 match kanske 2, fler blir det inte, håller er och Skellefteå som de 2 bästa lagen i SHL, synd att det inte kan bli final mellan era lag
Går Leksand vidare tar vi förhoppningsvis iaf 1 match kanske 2, fler blir det inte, håller er och Skellefteå som de 2 bästa lagen i SHL, synd att det inte kan bli final mellan era lag
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
+ 1
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Zappaholic:
Tror de har goda chanser och vända detta ändå, de har varit minst lika bra ikväll men visst är Timrå i förarsätet
Tror de har goda chanser och vända detta ändå, de har varit minst lika bra ikväll men visst är Timrå i förarsätet
Föregående · 128 · Nästa

Den där 2an var billig