mattias - 74

30860 inlägg · 47924 besäkare

Historik

· 128 ·
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
{6908}:

Den där 2an var billig


Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
{8399}:

Stor chans eller så blir det 1 - 2 år till innan han drar, han gick i 5e rundan, hade det varit idag hade han gått i första tror jag, Buffalo behöver ju fylla tomrummet efter Eichel och har ju några höga draftval nu i och med Eichels trejd till Vegas

Timrå IK > Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
vonDöbeln:

Är ju otroligt spelvärt kan jag tycka, det är ju deras sista chans.

Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Skrubben:

Cederqvist kommer absolut va jagad av många SHL klubbar om DIF åker ur.

Tycker han är riktigt bra

Timrå IK > Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
vonDöbeln:

Vad får du om de vinner? Får jag köpa in mig på halva ;)

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Realisten:

Sharks tappade 3 - 0 mot Kings i Finalen 2014 så det är klart att det förekommer men när hände det i SHL / Elitserien? Har det hänt att ett lag hämtat upp 3 - 0 i en final eller i ett kval och vunnit?

Syftar på matchserien mellan TIK - DIF såklart.

Fotboll > Sv: Premier League
Skönt med Premier League igen, alldeles för mycket landslagsfotboll på slutet ;)

YNWA

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}:

Jag vill ha 2 ;)

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ben Perrault:

Då ber jag om ursäkt

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:

Hoppa vi slipper mötas igen

6 år sedan idag vi kvalade mot er och gick upp 😉

Tiden går onekligen fort 😂😂😂

Hoppas vi ses i SHL kommande säsong

Vi hade sådant enormt flyt så jag fattar fortfarande inte haha

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage:

Du vet vad det är för datum idag va? ;)

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe:

Mitt absoluta favoritklipp med honom, skrattar så jag dör varje gång

Vila i Frid Sven, du var fantastisk


Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}:

Har vi spelat Magnum förut i den här tråden?

Ett band som jag hade förmånen att se på Kupolen i Borlänge i början av 90 talet, finns många bra låtar och välja mellan men denna är en personlig favorit.

www.youtube.com/watch?v=z5Pj8OK5lCE

Timrå IK > Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Ikväll skall jag bjuda över grannen " Djurgårdare " och laga mat och se på matchen, funderar på Torsk? Är det populärt innan matchen ens börjat? ;)

Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
{7981}:

Jag tror faktiskt Järnkrok kan dyka upp i SHL inom ett par år, han är otroligt bra, har följt NHL i många många år men han har en tendens att försvinna i många matcher, tror Brynäs skulle va perfekt för honom, frågan är vad det skulle kosta bara?

Han låg på - 15 i Seattle och har 1 poäng på 6 matcher för Calgary, är det en neråt trend?

Vem fan orkar med Sm slutspelet, tacka vet jag silly season ;)

Timrå IK > Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
eltifoso:

Jag har inget emot dig jag vet bara att många ogillar FBK och kanske du vet svaret?

Att Leksand åkte ur är ju väntat det fattade jag redan efter första matchen mot IKO


Timrå IK > Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
mikenomad:

FBK har ju spelat en rolig hockey i många år nu på slutet men på 90 talet och i början på 2000 talet var det mycker hugg och slå FBK

Spelar ingen roll egentligen, ser gärna att Skellefteå vinner matchserien oavsett, jag ogillar FBK starkt, hata är ett starkt ord men inte långt ifrån sanningen ;)

Läste en omröstning för något år sedan där de frågade supportrar till andra lag vilket lag de helst INTE såg fick vinna Sm guld och över 60 % svarade Färjestad, vad beror det på? Knappast avundsjuka va med tanke på deras framgångar


Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Forsberg 1978:

HAHA Hollywood, borde få en örfil som Chris Rock fick

Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Anders Berg

Målsättningen denna säsong var inte att åka ut mot Oskarshamn i åttondelen, är mer nöjd med förra säsongen även om det blev respass då med men då kom vi ändå 3a

Mest besviken på placeringen då vi har ett lag för topp 6 på " papperet "

Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Tigerhjärta:

Realistiska menas med det man har råd med typ inte mcdavid eller Mckinnon ;)

Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
Svanru:

Jag har varit i Leksand och sett båda Skellefteå och er samt en del andra lag och påstår att de är de 2 bästa lagen jag sett spela i Leksand denna säsong, ni var riktigt bra mot oss senast

Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Vilka är era drömnamn till Brynäs nästa säsong " realistiska "

För mig är det Rattie, Kovac, samt Chelarik till oss.

Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
BIF Kungen:

Leksand har ju iaf princip gjort klart med Armalis så hoppas finnen stannar då har vi ett riktigt bra målvaktspar nästa säsong, längesedan det var så.

Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
Svanru:

Vad har du emot Brynäs?

Jag tror på 7 matcher mellan er och SAIK

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
tjobba:

De kan ta fler än 1 match, de spelar en bra och rolig hockey, och deras förstakedja är grym,

tråkigt för oss, fiasko faktiskt men nästa år då jävlar ;)

Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Skönt med golfsemester eller vad säger ni Brynäsare?

Fy fan jag kräks på våran säsong 🤮🤮

Fiasko

Men nästa år då jävlar 😂😂😂

Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Jugge: Leksand har en 03:a Eljas istället för Zacke, talang men inte lika bra såklart

Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Brynäsgubbe:

Snygg jinx ;)

Sorry trodde du kommenterade mitt inlägg haha

Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Jugge:

Tack

Ja nu visar det sig om LIF klarar pressen utan sina 2 bästa

Zacke gör sin bästa säsong i LIF

Jag tror på seger ändå vi har camper Ruhoumaa hrivik kloos mfl

Finns klass men frågan är om det räcker när försvaret är ojämnt, man kan inte spela med caito, själin och ahnelöv i 40 min när resten är ojämna

Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Nu fixar vi det här tillsammans Brynäs, nu gör vi topplagen skitnödiga.

Heja Heja ;)

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage:

Ok då ber jag om ursäkt jag fattar dock inte hur man kan göra ett slutspelsträd utan att ha koll haha

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
{7536}: Menas inte rank 7 att ni får vinnaren mellan Brynäs - Örebro eftersom de kom 7a får höra vad de säger ikväll.

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
{7536}:

ok jag har andra uppgifter, man undrar varför de gör ett slutspelsträd annars? ;)

Timrå IK > Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Sputnik:

Håller med dig om Promenaderna, jag går 1 timme / 1 mil om dagen beror på hur trött jag är haha ibland blir det längre,

Egentligen är det ganska enkelt, så länge du förbränner mer än du stoppar i dig så är det väl ingen fara?

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage:

Det är redan lottat att ni möter vinnaren mellan Örebro - Brynäs

Timrå IK > Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
{9386}:

Det är jag med

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}:

Bättre än såhär blir det inte.

För övrigt Beatles bästa låt utan konkurrens

www.youtube.com/watch?v=Tpr_IDKVv9k

Timrå IK > Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Jag vill med detta inlägg inte på något sätt provocera men jag gillar inte Dick speciellt mycket som spelare även om han såklart besitter en massa kunskaper så är han en dryg jävel allt som oftast men att sitta och skämta om någons övervikt är väl ändå inte ok, jag är själv överviktig och försöker varje dag bli av med den med promenader ändra kosten m.m, inte många kilon men tillräckligt för att jag skall tycka synd om mig själv när jag ser mig i spegeln.

Hur hade ni reagerat om Dick spelat i Timrå och någon annan supporter skämtat om hans övervikt? förmodligen hade ni försvarat honom till 100 %

Lycka till mot DIF och hoppas ni håller er kvar i SHL

Puss och kram från Dalarna

Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
NoMercy:

Nej Skellefteå möter vinnaren mellan Rögle - Leksand / Oskarshamn i Semi således kan inte Rögle spela final mot Skellefteå

Timrå IK > Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Bragd-Birger:

Sanny skriver mycket positivt om Timrå från igår


Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Charliejfz:

Går Leksand vidare tar vi förhoppningsvis iaf 1 match kanske 2, fler blir det inte, håller er och Skellefteå som de 2 bästa lagen i SHL, synd att det inte kan bli final mellan era lag

Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Charliejfz:

Fast det är redan klart att det blir vinnaren mellan Leksand - Oskarshamn för er

Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Zappaholic:

Tror de har goda chanser och vända detta ändå, de har varit minst lika bra ikväll men visst är Timrå i förarsätet

Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Zappaholic:

Han skrek ju lika mycket nu när TIK kvitterade, är han verkligen Djurgårdare?


· 128 ·
Om mattias - 74
Hejar på: 0x20-leksandsiflogosvg.png Leksands IF

Erfarenhet: Legend

är nu ONLINE

Från Uppsala