Historik
Föregående · 129 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Grattis Brynäs
Vi gjorde vårat jobb också
Blir en lång idrottskväll imorgon, först hockey sedan Polen - Sverige
Vi gjorde vårat jobb också
Blir en lång idrottskväll imorgon, först hockey sedan Polen - Sverige
+ 11
Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
eltifoso:
Nej fy fan, säsongen tar nog slut imorgon eller på Tisdag, har svårt och se att laget vinner 2 raka matcher med nuvarande form.
Hjälper ju inte och ha en bra målvakt och seriens kanske bästa offensiv när försvaret är uselt, blir svårt och spela med Ahnelöv Caito occh Själin i 30 min när de andra backarna är rentav kassa
Caito hade 33 minuter mot Brynäs senast.
Nej fy fan, säsongen tar nog slut imorgon eller på Tisdag, har svårt och se att laget vinner 2 raka matcher med nuvarande form.
Hjälper ju inte och ha en bra målvakt och seriens kanske bästa offensiv när försvaret är uselt, blir svårt och spela med Ahnelöv Caito occh Själin i 30 min när de andra backarna är rentav kassa
Caito hade 33 minuter mot Brynäs senast.
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}:
Ett häftigt medley från Metallica som jag upplevde 1993 på Sthlm stadion.
www.youtube.com/watch?v=O0SczV1QpuI
Ett häftigt medley från Metallica som jag upplevde 1993 på Sthlm stadion.
www.youtube.com/watch?v=O0SczV1QpuI
+ 1
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
nittontolv:
Det sämst placerade laget börjar hemma sedan har det bäst placerade laget 2 raka hemmamatcher
Det sämst placerade laget börjar hemma sedan har det bäst placerade laget 2 raka hemmamatcher
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe:
Idag spelar vi Foo Fighters med anledning av att bandets trummis Taylor Hawkins har hittats död på ett hotellrum i Bogota
R.I.P
www.youtube.com/watch?v=eBG7P-K-r1Y
Idag spelar vi Foo Fighters med anledning av att bandets trummis Taylor Hawkins har hittats död på ett hotellrum i Bogota
R.I.P
www.youtube.com/watch?v=eBG7P-K-r1Y
+ 2
IF Björklöven > Sv: Apropå nånting...
TIKTok:
Jag har precis kommit hem från matchen mellan Borlänge - Visby / Roma allettan
Domarna är så otroligt kassa även på denna nivån, ibland undrar man om inte vem som helst kan bli domare i hockey, helt sjukt faktiskt
Man ser matcher från NHL och undrar om det är samma sport?
Domarna i NHL är så professionella och har en helt annan känsla för sporten, även om de också såklart gör misstag så är det inte alls lika ofta som domare i SHL och Sverige, hoppas verkligen vi får se NHL domare i Sverige snart under slutspelet, det har jag efterfrågat länge.
Jag har precis kommit hem från matchen mellan Borlänge - Visby / Roma allettan
Domarna är så otroligt kassa även på denna nivån, ibland undrar man om inte vem som helst kan bli domare i hockey, helt sjukt faktiskt
Man ser matcher från NHL och undrar om det är samma sport?
Domarna i NHL är så professionella och har en helt annan känsla för sporten, även om de också såklart gör misstag så är det inte alls lika ofta som domare i SHL och Sverige, hoppas verkligen vi får se NHL domare i Sverige snart under slutspelet, det har jag efterfrågat länge.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Axel ur led, vet inte hur länge han blir borta.
PK efter matchen, Manner verkar va en härlig person ;)
Axel ur led, vet inte hur länge han blir borta.
PK efter matchen, Manner verkar va en härlig person ;)
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Grattis Brynäs, det blev onödigt spännande igår ;)
Hoppas ni lyckas bättre mot Örebro än vad vi gjorde i fjol. Örebro är ett riktigt bra lag
Hoppas ni lyckas bättre mot Örebro än vad vi gjorde i fjol. Örebro är ett riktigt bra lag
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Max förd till sjukhus
Karma? Eller vad skrev axl?
Han åker inte ens på målvakten
Han åker tom åt sidan innan han skadar sig
Grattis till segern
Leksand är så dåliga nu
Man skäms
Trevlig helg 🙏❤️🩹
Karma? Eller vad skrev axl?
Han åker inte ens på målvakten
Han åker tom åt sidan innan han skadar sig
Grattis till segern
Leksand är så dåliga nu
Man skäms
Trevlig helg 🙏❤️🩹
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Karma? Tror du det är meningen
Max är inte känd som en spelare som åker på målvakter
Största idioten är du som jublar över att seriens bästa spelare är skadad
Varför skriver du karma?
Ni är bättre just Idag mycket bättre
Styrkekram ❤️🙏
Karma? Tror du det är meningen
Max är inte känd som en spelare som åker på målvakter
Största idioten är du som jublar över att seriens bästa spelare är skadad
Varför skriver du karma?
Ni är bättre just Idag mycket bättre
Styrkekram ❤️🙏
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JohnnyBotox:
Jag är Edmonton supporter sedan 1984
Laget lever på 2 spelare, tror snart man trejdar tysken så man får lite fina draftval inför kommande säsonger och kan utmana om bucklan, men som det set ut nu så behövs det backar och en stabil första målis.
Jag är Edmonton supporter sedan 1984
Laget lever på 2 spelare, tror snart man trejdar tysken så man får lite fina draftval inför kommande säsonger och kan utmana om bucklan, men som det set ut nu så behövs det backar och en stabil första målis.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen:
Över 2 gånger pengarna på Oskarshamn idag är ju kittlande
Trodde de skulle stå i betydligt lägre odds
Över 2 gånger pengarna på Oskarshamn idag är ju kittlande
Trodde de skulle stå i betydligt lägre odds
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall:
Inget ont om Sörensen, Hade gärna haft honom i Leksand istället för Kloos Karlsson knuts mm
Han är klass, nu får vi se vad som händer med DIF när han lämnar
Inget ont om Sörensen, Hade gärna haft honom i Leksand istället för Kloos Karlsson knuts mm
Han är klass, nu får vi se vad som händer med DIF när han lämnar
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge:
" När du nu har blivit överbevisad om att du har fel så är det helt Ok om du erkänner det "
När skall du erkänna alla dina fel du haft under alla år på HS?
Avdelning kasta stor sten i glashus
" När du nu har blivit överbevisad om att du har fel så är det helt Ok om du erkänner det "
När skall du erkänna alla dina fel du haft under alla år på HS?
Avdelning kasta stor sten i glashus
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Tippar kvartsfinalerna såhär
Hv vinner 4-1
Modo vinner 4-2
Karlskoga vinner 4-2
Löven vinner 4-2
Tippar kvartsfinalerna såhär
Hv vinner 4-1
Modo vinner 4-2
Karlskoga vinner 4-2
Löven vinner 4-2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Honken:
All press på Brynäs men jag tror ändå ni löser det.
Leksands form är usel även om vi fick 2 p sist så behöver allting bli bättre för att vi öht skall kunna ta oss till kvartsfinal.
All press på Brynäs men jag tror ändå ni löser det.
Leksands form är usel även om vi fick 2 p sist så behöver allting bli bättre för att vi öht skall kunna ta oss till kvartsfinal.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 9
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Werner:
Moras supportrar hävdar att de alltid har mer drag än oss på hemmatcherna,
Jag skrattar mig harmynt, varit i Mora många gånger på hockey när våra lag möts och jag överdriver inte när jag påstår att enda gången det är drag i Smidjegrav är när Leksand är där.
Moras supportrar hävdar att de alltid har mer drag än oss på hemmatcherna,
Jag skrattar mig harmynt, varit i Mora många gånger på hockey när våra lag möts och jag överdriver inte när jag påstår att enda gången det är drag i Smidjegrav är när Leksand är där.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad:
Jag tror tvärtemot de flesta leksingar att vi skulle vila spelare för att va redo inför play in att vi tvärtemot ställer upp med bästa laget och försöker göra så bra match som möjligt inför Lördagen.
Jag tror tvärtemot de flesta leksingar att vi skulle vila spelare för att va redo inför play in att vi tvärtemot ställer upp med bästa laget och försöker göra så bra match som möjligt inför Lördagen.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge:
Axel Bergkvist i Mora är en riktig bra back för att endast vara 21 år
Bra poängskörd i HA
vore kul och se vad skulle kunna uträtta i SHL
2 mål ikväll
Axel Bergkvist i Mora är en riktig bra back för att endast vara 21 år
Bra poängskörd i HA
vore kul och se vad skulle kunna uträtta i SHL
2 mål ikväll
Brynäs IF > Sv: Bläh
{9659}:
Så har den här gästboken varit sedan Jesus gick i kortbyxor.
Börjar tröttna snart jag med även om jag älskar den här sidan och försöker och inte lägga mig i alltför mycket.
Jag har varit medlem här länge men det är snart slut med det om man fortfarande skall behöva läsa vissa medlemmars svamliga försvarstal och ursäkter.
Kanske dags och byta moderatorer i den här gästboken?
Så har den här gästboken varit sedan Jesus gick i kortbyxor.
Börjar tröttna snart jag med även om jag älskar den här sidan och försöker och inte lägga mig i alltför mycket.
Jag har varit medlem här länge men det är snart slut med det om man fortfarande skall behöva läsa vissa medlemmars svamliga försvarstal och ursäkter.
Kanske dags och byta moderatorer i den här gästboken?
+ 5
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage:
Leksands back Bischel är född samma år likaså Slafkovsky som imponerade i OS för Slovakien
Blir en spännande draft
Leksands back Bischel är född samma år likaså Slafkovsky som imponerade i OS för Slovakien
Blir en spännande draft
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa:
Och Hampus Lindholm trejdas till Boston, helt obegripligt egentligen då han var tilltänkt som ny lagkapten när Getzlaf slutar.
Florida Carolina eller Colorado vinner Sc.
3 lag som spelar en otroligt rolig ishockey och har imponerat under hela säsongen
Och Hampus Lindholm trejdas till Boston, helt obegripligt egentligen då han var tilltänkt som ny lagkapten när Getzlaf slutar.
Florida Carolina eller Colorado vinner Sc.
3 lag som spelar en otroligt rolig ishockey och har imponerat under hela säsongen
Föregående · 129 · Nästa

Tror de har goda chanser och vända detta ändå, de har varit minst lika bra ikväll men visst är Timrå i förarsätet