mattias - 74

30863 inlägg · 47924 besäkare

Historik

· 129 ·
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Zappaholic:

Tror de har goda chanser och vända detta ändå, de har varit minst lika bra ikväll men visst är Timrå i förarsätet

Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Zappaholic:

Han skrek ju lika mycket nu när TIK kvitterade, är han verkligen Djurgårdare?


Timrå IK > Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Smokey:

Kämpa Timrå, nu har ni en leksing som sitter och följer sista perioden och håller på er ;)

Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Grattis Brynäs

Vi gjorde vårat jobb också

Blir en lång idrottskväll imorgon, först hockey sedan Polen - Sverige

Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Kom igen nu Brynäs. Hoppas på en avgörande match för våra lag.

Timrå IK > Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Sputnik:

Ok

Hv leder för övrigt med 5 - 0 efter 14 minuter

Timrå IK > Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Bragd-Birger:

Någon speciell anledning till att matchen börjar 1930 och inte 1900 som de andra.

Timrå IK > Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Dubbeld:

Lena sa det på sändningen nyss på Cmore står även på flashscore


MoDo Hockey > Sv: MoDo-Kristianstad 2:7
{8399}:

Japp Måndag och onsdag

Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
eltifoso:

Nej fy fan, säsongen tar nog slut imorgon eller på Tisdag, har svårt och se att laget vinner 2 raka matcher med nuvarande form.

Hjälper ju inte och ha en bra målvakt och seriens kanske bästa offensiv när försvaret är uselt, blir svårt och spela med Ahnelöv Caito occh Själin i 30 min när de andra backarna är rentav kassa

Caito hade 33 minuter mot Brynäs senast.

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}:

Ett häftigt medley från Metallica som jag upplevde 1993 på Sthlm stadion.

www.youtube.com/watch?v=O0SczV1QpuI

Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
nittontolv:

Det sämst placerade laget börjar hemma sedan har det bäst placerade laget 2 raka hemmamatcher

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe:

Idag spelar vi Foo Fighters med anledning av att bandets trummis Taylor Hawkins har hittats död på ett hotellrum i Bogota

R.I.P

www.youtube.com/watch?v=eBG7P-K-r1Y

IF Björklöven > Sv: Apropå nånting...
TIKTok:

Jag har precis kommit hem från matchen mellan Borlänge - Visby / Roma allettan

Domarna är så otroligt kassa även på denna nivån, ibland undrar man om inte vem som helst kan bli domare i hockey, helt sjukt faktiskt

Man ser matcher från NHL och undrar om det är samma sport?

Domarna i NHL är så professionella och har en helt annan känsla för sporten, även om de också såklart gör misstag så är det inte alls lika ofta som domare i SHL och Sverige, hoppas verkligen vi får se NHL domare i Sverige snart under slutspelet, det har jag efterfrågat länge.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Honken72:

Ta med dig flaggan hem 😉


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:

Axel ur led, vet inte hur länge han blir borta.

PK efter matchen, Manner verkar va en härlig person ;)

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Grattis Brynäs, det blev onödigt spännande igår ;)

Hoppas ni lyckas bättre mot Örebro än vad vi gjorde i fjol. Örebro är ett riktigt bra lag

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Max förd till sjukhus

Karma? Eller vad skrev axl?

Han åker inte ens på målvakten

Han åker tom åt sidan innan han skadar sig

Grattis till segern

Leksand är så dåliga nu

Man skäms

Trevlig helg 🙏❤️‍🩹

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:

Karma? Tror du det är meningen

Max är inte känd som en spelare som åker på målvakter

Största idioten är du som jublar över att seriens bästa spelare är skadad

Varför skriver du karma?

Ni är bättre just Idag mycket bättre

Styrkekram ❤️🙏

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2022-03-24
Modano:

haha sjukt, du får börja hålla på ett riktigt hockeylag ;)

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JohnnyBotox:

Jag är Edmonton supporter sedan 1984

Laget lever på 2 spelare, tror snart man trejdar tysken så man får lite fina draftval inför kommande säsonger och kan utmana om bucklan, men som det set ut nu så behövs det backar och en stabil första målis.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JohnnyBotox:

Gillar man NHL som jag så är denna helt överlägsen


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen:

Över 2 gånger pengarna på Oskarshamn idag är ju kittlande

Trodde de skulle stå i betydligt lägre odds

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Davey85:

Ni får ett litet lycka till av mig inför ikväll.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:

Vem bryr sig om MoDo när Sverige spelar ;)

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall:

Inget ont om Sörensen, Hade gärna haft honom i Leksand istället för Kloos Karlsson knuts mm

Han är klass, nu får vi se vad som händer med DIF när han lämnar

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge:

" När du nu har blivit överbevisad om att du har fel så är det helt Ok om du erkänner det "

När skall du erkänna alla dina fel du haft under alla år på HS?

Avdelning kasta stor sten i glashus


MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:

Tippar kvartsfinalerna såhär

Hv vinner 4-1
Modo vinner 4-2
Karlskoga vinner 4-2
Löven vinner 4-2

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Honken:

All press på Brynäs men jag tror ändå ni löser det.

Leksands form är usel även om vi fick 2 p sist så behöver allting bli bättre för att vi öht skall kunna ta oss till kvartsfinal.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Chanzone:

Svenska folket verkar iaf tro mer på er

1.81 på Brynässeger och 3,52 på Leksandsseger.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja:

jaha tråkigt att han skall spela i Sveriges värsta hockeylag

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Werner:

Moras supportrar hävdar att de alltid har mer drag än oss på hemmatcherna,

Jag skrattar mig harmynt, varit i Mora många gånger på hockey när våra lag möts och jag överdriver inte när jag påstår att enda gången det är drag i Smidjegrav är när Leksand är där.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad:

Jag tror tvärtemot de flesta leksingar att vi skulle vila spelare för att va redo inför play in att vi tvärtemot ställer upp med bästa laget och försöker göra så bra match som möjligt inför Lördagen.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad:

Pressen ligger på er.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
eltifoso:

Usel. 2 poäng på senaste 6 matcherna

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge:

Axel Bergkvist i Mora är en riktig bra back för att endast vara 21 år

Bra poängskörd i HA

vore kul och se vad skulle kunna uträtta i SHL

2 mål ikväll

NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
eliassjo :

Rickard Rakell till Pittsburgh

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge:

Stämmer nog tror jag

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Johan Larsson till Capitals

NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
eliassjo :

Blir spännande hur det blir med Filip Forsberg, nytt kontrakt eller inte.

NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
eliassjo :

Ja Florida Carolina och Colorado blir svåra och slå i slutspelet

Brynäs IF > Sv: Bläh
{9659}:

Så har den här gästboken varit sedan Jesus gick i kortbyxor.

Börjar tröttna snart jag med även om jag älskar den här sidan och försöker och inte lägga mig i alltför mycket.

Jag har varit medlem här länge men det är snart slut med det om man fortfarande skall behöva läsa vissa medlemmars svamliga försvarstal och ursäkter.

Kanske dags och byta moderatorer i den här gästboken?

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage:

Leksands back Bischel är född samma år likaså Slafkovsky som imponerade i OS för Slovakien

Blir en spännande draft

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage:

Den där Marco Kasper kommer nog gå tidigt i Draften nästa år

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa:

Och Hampus Lindholm trejdas till Boston, helt obegripligt egentligen då han var tilltänkt som ny lagkapten när Getzlaf slutar.

Florida Carolina eller Colorado vinner Sc.

3 lag som spelar en otroligt rolig ishockey och har imponerat under hela säsongen

· 129 ·
Om mattias - 74
Hejar på: 0x20-leksandsiflogosvg.png Leksands IF

Erfarenhet: Legend

är nu ONLINE

Från Uppsala