Historik
Föregående · 133 · Nästa
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
puffe:
5 milen blev alltså en 3 mil
Aldrig varit med om något liknande.
Finns risk för att Damernas 3 mil ställs in imorgon om det är för kallt men jag har gärna fel.
5 milen blev alltså en 3 mil
Aldrig varit med om något liknande.
Finns risk för att Damernas 3 mil ställs in imorgon om det är för kallt men jag har gärna fel.
IF Björklöven > Sv: Vad i helvete!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978:
Sådär är det alltid i Förlängning eller i ett slutspel
Dom släpper allt i sådana här viktiga lägen. Fattar ärligt talat inte.
Man borde hålla sig till regelverket under hela matchen, dock är kollisionen med den svenske målvakten ingenting då backen knuffar honom och han har ingenstans att ta vägen.
Fattar som sagt inte varför man släpper på nästan allt bara det blir förlängning.
Man borde som sagt blåsa för det som är regelvidrigt,
Det gör dom allt som oftast i NHL
Sådär är det alltid i Förlängning eller i ett slutspel
Dom släpper allt i sådana här viktiga lägen. Fattar ärligt talat inte.
Man borde hålla sig till regelverket under hela matchen, dock är kollisionen med den svenske målvakten ingenting då backen knuffar honom och han har ingenstans att ta vägen.
Fattar som sagt inte varför man släpper på nästan allt bara det blir förlängning.
Man borde som sagt blåsa för det som är regelvidrigt,
Det gör dom allt som oftast i NHL
+ 1
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
vonDöbeln:
Åström är så jävla usel och kommentera, uttalar spelarnas namn fel " Slepyshev " hans säger Slepyshov, sagt så hela matchen sedan vet han inte vilka som har pucken ibland i respektive lag.
Hoppas verkligen man slipper se OS något mer på dessa kanaler.
Kanal 5 har reklam under pausen sedan kommer dom tillbaks och har studiosnack i 1 minut igen sedan är det reklam igen.
Hoppas på SVT under nästa OS. Ber till gudarna att någon hör mig.
Åström är så jävla usel och kommentera, uttalar spelarnas namn fel " Slepyshev " hans säger Slepyshov, sagt så hela matchen sedan vet han inte vilka som har pucken ibland i respektive lag.
Hoppas verkligen man slipper se OS något mer på dessa kanaler.
Kanal 5 har reklam under pausen sedan kommer dom tillbaks och har studiosnack i 1 minut igen sedan är det reklam igen.
Hoppas på SVT under nästa OS. Ber till gudarna att någon hör mig.
+ 8
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-02-17
Hockeyleksing:
Instämmer
Tyckte fö att Timrå kom ut sjukt taggade igår och återigen som jag sagt tidigare så vinner de rättvist. Hartmann är en intressant spelare, riktigt bra
Instämmer
Tyckte fö att Timrå kom ut sjukt taggade igår och återigen som jag sagt tidigare så vinner de rättvist. Hartmann är en intressant spelare, riktigt bra
+ 3
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
eltifoso:
Fast kollar man på trupperna så har enligt mig och många andra Ryssland och Finland bästa trupperna så jag tycker nog de skrämmer lite med det där laget, man vet ju vad de kan i sina bästa stunder.
Men jag hoppas Sverige skräller, för jag ser det som en skräll just med tanke på att Ryssarna var favoriter tillsammans med finnarna innan turneringen startade
Fast kollar man på trupperna så har enligt mig och många andra Ryssland och Finland bästa trupperna så jag tycker nog de skrämmer lite med det där laget, man vet ju vad de kan i sina bästa stunder.
Men jag hoppas Sverige skräller, för jag ser det som en skräll just med tanke på att Ryssarna var favoriter tillsammans med finnarna innan turneringen startade
+ 2
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
eltifoso:
Sverige har turneringens bästa målvakt och ryssarna har turneringens bästa förstakedja
Tror Sverige får det tufft
Ryssarna växlar nog upp ett steg till men hoppas jag har fel
Viktigt att spelare som Klingberg och lander kliver fram idag
Sverige har turneringens bästa målvakt och ryssarna har turneringens bästa förstakedja
Tror Sverige får det tufft
Ryssarna växlar nog upp ett steg till men hoppas jag har fel
Viktigt att spelare som Klingberg och lander kliver fram idag
+ 2
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-02-17
Håkkybåkky:
Vet inte vad regelverket säger faktiskt.
Sedan kom det andra matchstraffet i slutet av matchen när matchen redan var avgjord, jag har dock inte sett den situationen så kan inte yttra mig om den men skall absolut kolla.
Vet inte vad regelverket säger faktiskt.
Sedan kom det andra matchstraffet i slutet av matchen när matchen redan var avgjord, jag har dock inte sett den situationen så kan inte yttra mig om den men skall absolut kolla.
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Sven.Savage:
Slovakiens Slafkovsky kommer bli riktigt intressant och följa
Killen spelar som han inte gjort annat än att spela hockey i sitt liv
Bara 17 år gammal. Född 2004
Slovakiens Slafkovsky kommer bli riktigt intressant och följa
Killen spelar som han inte gjort annat än att spela hockey i sitt liv
Bara 17 år gammal. Född 2004
+ 1
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-02-17
{297}:
Frågan är vad som behövs göras för att domarna skall bli bättre
Detta håller inte
Man får ju snart knappt peta på varandra längre
Frågan är vad som behövs göras för att domarna skall bli bättre
Detta håller inte
Man får ju snart knappt peta på varandra längre
+ 4
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-02-17
She:
Det där är ni fan värda efter en bedrövlig felaktig utvisning
Fattar inte vad domarna håller på med
Det där är ni fan värda efter en bedrövlig felaktig utvisning
Fattar inte vad domarna håller på med
+ 9
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-02-17
{297}:
HAHA vad är det för jävla domarnivå, solklar hakning på Ruouhomaa men domarna släpper
Men man tar för sådant som knappt kameran ser humor
HAHA vad är det för jävla domarnivå, solklar hakning på Ruouhomaa men domarna släpper
Men man tar för sådant som knappt kameran ser humor
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-02-17
Dubbeld:
Ja den där var väldigt konstig men man blir ju inte förvånad längre vilken usel nivå en del domare i SHL håller.
Ja den där var väldigt konstig men man blir ju inte förvånad längre vilken usel nivå en del domare i SHL håller.
+ 3
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Mike.F:
Skidskyttet är flyttat från Lördagen tills imorgon pga kyla
Blir en jobbig Fredag ;)
0510 Hockey Finland - Slovakien
0800 skidskytte Damer masstart
1000 Skidskytte Herrar masstart
1410 Ishockey Ryssland - Sverige
Skidskyttet är flyttat från Lördagen tills imorgon pga kyla
Blir en jobbig Fredag ;)
0510 Hockey Finland - Slovakien
0800 skidskytte Damer masstart
1000 Skidskytte Herrar masstart
1410 Ishockey Ryssland - Sverige
+ 1
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-02-17
Andersson:
Man skall ha respekt för alla motståndare som professionell hockeyspelare
Senast som jag skrev vann ni för att ni var bättre och vi var inte med från början.
Blir spännande och se hur ni startar matchen.
Man skall ha respekt för alla motståndare som professionell hockeyspelare
Senast som jag skrev vann ni för att ni var bättre och vi var inte med från början.
Blir spännande och se hur ni startar matchen.
+ 3
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Sven.Savage:
Sedan är masstarten i skidskytte samt hockeyn och tjejernas 3 mil kvar.
5 milen räknar jag med att vi blir utan medalj
Sedan är masstarten i skidskytte samt hockeyn och tjejernas 3 mil kvar.
5 milen räknar jag med att vi blir utan medalj
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}:
Leksand gör nog allt för att han skall bli påmind om hur roligt det är i SHL :)
Leksand gör nog allt för att han skall bli påmind om hur roligt det är i SHL :)
+ 1
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-02-17
Hockeyleksing:
Vi skall inte ta ut något i förskott, Timrå vann sist för att vi inte var på tårna från början.
Lär bli en tajt match men hoppas såklart vi vinner.
Vi skall inte ta ut något i förskott, Timrå vann sist för att vi inte var på tårna från början.
Lär bli en tajt match men hoppas såklart vi vinner.
Föregående · 133 · Nästa

Blir väl Johaug mot resten
Är det någon svenska som kan rubba henne? Ebba?