Historik
Föregående · 132 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
För övrigt känns det som om dessa matcher mellan Leksand och Brynäs tappat lite i rivalitet.
Händer ingenting, knappt tacklingar öht
Vad har hänt?
Sådana här matcher skall innehålla tuffa tacklingar, efterslängar könsord, fan och hans moster men det känns som om det blir mer och mer som vilket möte som helst.
Vad fan händer?
Händer ingenting, knappt tacklingar öht
Vad har hänt?
Sådana här matcher skall innehålla tuffa tacklingar, efterslängar könsord, fan och hans moster men det känns som om det blir mer och mer som vilket möte som helst.
Vad fan händer?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge:
Minsta motgång? Ni har inte gjort mål på 4 matcher och du skriver att alla andra är gamnackar och verkar helt oberörd.
Hur vore det att faktiskt rannsaka sig själv och inse att Brynäs i bästa fall slipper kvala
Ni har Palve Rödin och "Danielsson# som jag gillar bland forwards
Backarna är det Bertilsson Björk och Genoway som jag tycker ni skall försöka behålla
Jag vet vad ni går igenom då Leksand varit där flera gånger men att sitta och gnälla på andra istället för att faktiskt se allvaret med sitt eget lag. Brynäs är just nu en klubb med oerhörda problem
Jag hoppas ni klarar er kvar. Brynäs hör hemma i högsta serien.
Ha en fin Söndagskväll
Minsta motgång? Ni har inte gjort mål på 4 matcher och du skriver att alla andra är gamnackar och verkar helt oberörd.
Hur vore det att faktiskt rannsaka sig själv och inse att Brynäs i bästa fall slipper kvala
Ni har Palve Rödin och "Danielsson# som jag gillar bland forwards
Backarna är det Bertilsson Björk och Genoway som jag tycker ni skall försöka behålla
Jag vet vad ni går igenom då Leksand varit där flera gånger men att sitta och gnälla på andra istället för att faktiskt se allvaret med sitt eget lag. Brynäs är just nu en klubb med oerhörda problem
Jag hoppas ni klarar er kvar. Brynäs hör hemma i högsta serien.
Ha en fin Söndagskväll
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge:
Guldkandidat?
Är du seriös? Vart har du fått detta ifrån?
Vad jag vet är det ingen av experterna som tippat Leksand som guldkandidat
Rögle, Frölunda Skellefteå samt kanske Lakers är favoriter till guldet
Brynäs är bra idag fö
Guldkandidat?
Är du seriös? Vart har du fått detta ifrån?
Vad jag vet är det ingen av experterna som tippat Leksand som guldkandidat
Rögle, Frölunda Skellefteå samt kanske Lakers är favoriter till guldet
Brynäs är bra idag fö
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bifhjärta:
Varför släppte LHC Palve? Tycker han har varit en av era bästa spelare under säsongen av det jag sett av Brynäs
Varför släppte LHC Palve? Tycker han har varit en av era bästa spelare under säsongen av det jag sett av Brynäs
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge:
Vi har Caito Själin och Ahnelöv som stabila backar
Resten är alldeles för ojämna
Noren är bra men slarvig
Bischel är bra och spelar respektlöst, men otroligt osmidig
Han kommer oavsett gå tidigt i Draften
Blir spännande och följa honom
Vi har Caito Själin och Ahnelöv som stabila backar
Resten är alldeles för ojämna
Noren är bra men slarvig
Bischel är bra och spelar respektlöst, men otroligt osmidig
Han kommer oavsett gå tidigt i Draften
Blir spännande och följa honom
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge:
Du får fira att Leksand tappade ledning igen
otroligt bra offensiv i Leksand men bakåt är det sämre
Blir spännande imorgon
Du får fira att Leksand tappade ledning igen
otroligt bra offensiv i Leksand men bakåt är det sämre
Blir spännande imorgon
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen:
Bedrövligt att tappa 4 - 1
Räknar med utskåpning imorgon
Brynäs har inte gjort mål på 6 perioder
blir inte förvånad om de vinner imorgon
Blir så less
Bedrövligt att tappa 4 - 1
Räknar med utskåpning imorgon
Brynäs har inte gjort mål på 6 perioder
blir inte förvånad om de vinner imorgon
Blir så less
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage:
Helt rätt att ta Ekberg för en 2a där
Mer skall det inte va, Shinnimin spelar över
Crosscheckingen tar i halsen och inte i ansiktet
Helt rätt att ta Ekberg för en 2a där
Mer skall det inte va, Shinnimin spelar över
Crosscheckingen tar i halsen och inte i ansiktet
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage:
3 -1 nu
Hade kunnat stå 2 -2
Mycket slarv i Leksands försvar som Luleå hade kunnat ta till vara på
3 -1 nu
Hade kunnat stå 2 -2
Mycket slarv i Leksands försvar som Luleå hade kunnat ta till vara på
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad:
Han är uppsatt som extraforward i laget så han kommer nog inte få mycket speltid men det är ytterst märkligt
Han är uppsatt som extraforward i laget så han kommer nog inte få mycket speltid men det är ytterst märkligt
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
BlackBay:
Vet att man får ha vissa överåriga i en del turneringar men vet inte hur det funkar i SHL
kanske är så att han får spela med j20 eftersom han inte är avstängd från all hockey? märkligt är det hursomhelst
Lite som att Ronaldo skulle bli avstängd i landslaget men få spela med u20?
Finns ingen logik öht
Vet att man får ha vissa överåriga i en del turneringar men vet inte hur det funkar i SHL
kanske är så att han får spela med j20 eftersom han inte är avstängd från all hockey? märkligt är det hursomhelst
Lite som att Ronaldo skulle bli avstängd i landslaget men få spela med u20?
Finns ingen logik öht
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Annaaa:
Han blir 32 i september
Matchen började nu klockan 11
skall kolla hur det går,
Jag förstår om de unga killarna i laget som får spela med honom om de tycker det känns spännande men jag ser det såhär, är du avstängd från att spela i SHL skall du således inte spela med J 20 heller.
Han blir 32 i september
Matchen började nu klockan 11
skall kolla hur det går,
Jag förstår om de unga killarna i laget som får spela med honom om de tycker det känns spännande men jag ser det såhär, är du avstängd från att spela i SHL skall du således inte spela med J 20 heller.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
TD:
Ytterst märkligt att man får spela med J20 när man är avstängd från spel i SHL.
Märkligt regelverk.
Ytterst märkligt att man får spela med J20 när man är avstängd från spel i SHL.
Märkligt regelverk.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad:
Borde man inte va avstängd från all hockey när man blivit avstängd i SHL
Kul iaf för de yngre spelarna att få spela med Luleås stjärna
Det lär ge självförtroende hos många juniorer
Borde man inte va avstängd från all hockey när man blivit avstängd i SHL
Kul iaf för de yngre spelarna att få spela med Luleås stjärna
Det lär ge självförtroende hos många juniorer
+ 2
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Matchstraff för Bristedt
haha känslorna utanpå utrustningen
Solklar spearing
haha känslorna utanpå utrustningen
Solklar spearing
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage:
Saken är ju den att han tar alldeles för många skär
Solklar 5a och hård kraft
Kan gå riktigt illa det där
Tycker straffet är helt i sin ordning
I NHL hade han inte bara fått matchstraff utan han hade fått mer spö än vad han fick sist också
Skulle inte kalla honom feg men i ett sådant här läge måste han ha mer känsla
// Mattias
Saken är ju den att han tar alldeles för många skär
Solklar 5a och hård kraft
Kan gå riktigt illa det där
Tycker straffet är helt i sin ordning
I NHL hade han inte bara fått matchstraff utan han hade fått mer spö än vad han fick sist också
Skulle inte kalla honom feg men i ett sådant här läge måste han ha mer känsla
// Mattias
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta:
Jag instämmer
Gillar och läsa här inne , läst i många många år här inne men nu börjar det bli tröttsamt
Huge kommer aldrig se några som helst problem med vare sig tränare spelare eller annat inom Brynäs oavsett hur mycket folk överbevisar honom att det finns problem i klubben
Snälla myling och Huge ta erat tjafs i bubblor
Och till dig Huge snälla bete dig som en vuxen när du diskuterar
Du upprepar dig värre än än gammal grammofonskiva
Samma sak hela jävla tiden
På söndag skall jag förresten åka upp till Leksand och se matchen och jag väntar redan nu på att läsa alla dina bortförklaringar ” som alltid ” om det skulle visa sig att Leksand vinner
Tänkte kalla dig för idiot men låter bli
Trevlig kväll
Jag instämmer
Gillar och läsa här inne , läst i många många år här inne men nu börjar det bli tröttsamt
Huge kommer aldrig se några som helst problem med vare sig tränare spelare eller annat inom Brynäs oavsett hur mycket folk överbevisar honom att det finns problem i klubben
Snälla myling och Huge ta erat tjafs i bubblor
Och till dig Huge snälla bete dig som en vuxen när du diskuterar
Du upprepar dig värre än än gammal grammofonskiva
Samma sak hela jävla tiden
På söndag skall jag förresten åka upp till Leksand och se matchen och jag väntar redan nu på att läsa alla dina bortförklaringar ” som alltid ” om det skulle visa sig att Leksand vinner
Tänkte kalla dig för idiot men låter bli
Trevlig kväll
+ 18
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Tippar att han trejdas till ett lag som kan utmana om SC
Länkar:
Uppgifter: Nashville försöker trejda Filip Forsberg - Hockeysverige ? Mer av sporten du älskar
Uppgifter: Nashville försöker trejda Filip Forsberg - Hockeysverige ? Mer av sporten du älskar
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe:
Idag kör vi lite Dansk dynamit, det är ju trots allt Lillördag
Bra fart på Baskaggarna och rösten sitter
Låten som den här skivan släpptes på är från 1984, ett va mina favoritband när jag var yngre och denna låten spelades flitig i pojkrummet i Borlänge ;)
www.youtube.com/watch?v=SpZku76xjFs
Idag kör vi lite Dansk dynamit, det är ju trots allt Lillördag
Bra fart på Baskaggarna och rösten sitter
Låten som den här skivan släpptes på är från 1984, ett va mina favoritband när jag var yngre och denna låten spelades flitig i pojkrummet i Borlänge ;)
www.youtube.com/watch?v=SpZku76xjFs
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen:
Verkligen
Deras målvakt har räddat Leksands 2 -3 vassa chanser riktigt snyggt med men som du säger klasskillnad
Verkligen
Deras målvakt har räddat Leksands 2 -3 vassa chanser riktigt snyggt med men som du säger klasskillnad
+ 1
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen:
Ja verkligen men det är ju ingen som förväntar sig att det skall va fullsatt varje match.
Mitt i veckan 3 dagar innan lön är 2 saker som spelar in samt priserna
340 spänn för en biljett på sittplats så en kompis som var upp senast
Jag skall förresten upp på Söndag ;)
Ja verkligen men det är ju ingen som förväntar sig att det skall va fullsatt varje match.
Mitt i veckan 3 dagar innan lön är 2 saker som spelar in samt priserna
340 spänn för en biljett på sittplats så en kompis som var upp senast
Jag skall förresten upp på Söndag ;)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson:
Att Rysslands högsta ledare tar ett beslut att gå in i Ukraina och få ett lag ursprungligen från Finland att överväga att lämna khl är väl politiskt eller?
Tycker man skall fokusera på hockey istället för att bry sig om sådant här som hockeyförening
Vad tycker du?
Att Rysslands högsta ledare tar ett beslut att gå in i Ukraina och få ett lag ursprungligen från Finland att överväga att lämna khl är väl politiskt eller?
Tycker man skall fokusera på hockey istället för att bry sig om sådant här som hockeyförening
Vad tycker du?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta:
Vet inte vad jag skall tycka om detta men man skall som bekant inte blanda in politik och ishockey
Jokerit har gjort det väldigt bra i KHL sedan de kom med men som sagt vet inte vad man skall tycka om detta?
Låt politik vara politik och hockey vara hockey
Så ser jag på det
Vad tycker ni? Känsligt ämne jag vet
Vet inte vad jag skall tycka om detta men man skall som bekant inte blanda in politik och ishockey
Jokerit har gjort det väldigt bra i KHL sedan de kom med men som sagt vet inte vad man skall tycka om detta?
Låt politik vara politik och hockey vara hockey
Så ser jag på det
Vad tycker ni? Känsligt ämne jag vet
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hetaste svensken i NHL just nu måste vara Adrian Kempe
2 mål hittills i pågående matchen mot Arizona och 2 mål senast mot Vegas
Kul verkligen 😀
2 mål hittills i pågående matchen mot Arizona och 2 mål senast mot Vegas
Kul verkligen 😀
+ 5
Föregående · 132 · Nästa



Brynäs gjorde en hyfsad insats idag men det har en del saker de lär jobba på
målskyttet tex