mattias - 74

30865 inlägg · 47924 besäkare

Historik

· 134 ·
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
falconuggla:

Han ansluter när Slovakien spelat klart OS

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge:

Jag skrev inte hellre en rutinerad spelare än en junior, jag skrev att han har rutin och det kan va viktigt i ett slutspel eller kvalspel

Finns juniorer som kan bidra i ett kvalspel ,/ slutspel med

Jag tror inte Wandell blir den injektionen ni behöver men jag har gärna fel för eran skull

Frågan är varför inte Alcen värvar från KHL när det finns många bra spelare lediga. Är pengarna slut i Brynäs?

Sedan undrar jag varför inte någon extern finansiär går in i Brynäs och betalar ev nyförvärv?

Borde ju finnas massa företag eller privatpersoner i gävletrakten som vill hjälpa Brynäs? eller?

Kan Leksand värva med hjälp av Ejendall borde väl Brynäs hitta någon?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas:

Finns ju mycket hockey i Wandell men är detta verkligen vad Brynäs behöver?

Känns som en rejäl chansning detta om ni frågar mig men jag ger honom en chans innan jag sågar honom. Han har ju en massa erfarenhet och sådant är ju alltid viktigt i ett kval / Slutspel

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
DenRöda:

Grattis från Dalarna

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Sven.Savage:

2 straffrundor på Norge

Härligt ;)

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen:

Vi får vänta på Hrivik ett tag till, Slovakien till Semifinal i OS och Hrivik målskytt i slutet av matchen

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
eltifoso:

Jag är inte lika säker

Kanada brukar alltid höja sig när det blir tuffare motstånd

Säger inte att de vinner lätt men de har alla chanser att göra det

Finns många spelare som gick på halvfart idag när motståndet är sämre

Dessutom har de matchtempo i kroppen vilket kan vara en fördel ibland

Har gärna fel men att Sverige skall städa av dom lätt det tror jag inte

Visst kan Sverige vinna men det blir tuffare än många tror

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen:

Johansson om Hrivik

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta:

Magkänslan säger att Ojamäki hamnar i Skellefteå


Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
puffe:

Tjeckerna har verkligen gått ner sig som hockeynation.

Schweizarna gör lite som de vill emellanåt känns det som och visar att de fortfarande är en nation och räkna med.

Finnarna är förvarnade.

4-1 nyss

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9037}:

Vem har de värvat?



Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
puffe:

Rysk kollaps i Skidskyttet

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:

Som sagt

Skaplig offensiv 😎

Véronneau - Hrivik - Camper
Kloos - Ruohomaa - Ashton
Åman - Zackrisson - Andersson
Karlsson - Knuts - Heineman

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
eliassjo :

Här skänks jävlar i mig inga poäng ;)

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:

Vilken offensiv vi kommer och ha

Jag hade gärna sett att man tagit en en fysisk back i slutspelet också men tjomme vet nog vad han gör ;)

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen:

Börjar bli så jävla trött på en del kommentarer på sociala medier om Hriviks övergång till Leksand.

Gatstenar, nedlagda skolor mm kommundoping

Folk fortsätter visa tecken på att va dumma i huvudet.

Det tjatas om detta än. Humor

Folk är så jävla avundsjuka på att en sådan klubb som Leksand kan knyta till sig den här typen av spelare.

Hade Hrivik skrivit på för Växjö hade ingen brytt sig men bara för att det är Leksand så skall det diskuteras i all oändlighet.

Hoppas vi vinner SM guld nu, skulle smaka att sätta alla haters på plats

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Mora 220213
MODOJohan:

HAHA syftade hur har har det idag på matchen men det fattade du nog

Roligt dock =) haha

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Mora 220213
Hur ser Isak Rosen ut i Mora?

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
jonsson:

Underbart och se :)

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Huge:

Tycker nog domarna kunde ta en 2a på Fantenberg också

Varför ens knuffa in motståndaren i målvakten.

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Fantenberg knuffar in finnen i Hellberg, skall det där ens vara utvisning?

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
{9108}:

Fantastiska nyheter

Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Charliejfz:

Snyggt mål av Seider nyss i matchen mot Flyers.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
PuckkcuP:

Kollar man på tv.nu så står det att de skall visa Rögle - Växjö på tv4 , antar att det skall stå Brynäs - Växjö ;)

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Hrivik om en återkomst till Leksand

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
eltifoso:

Detta var ju väntat tyvärr

Skiljer ju en hel del i både skridskoåkning och kunnande

Blir inte förvånad om Kanada vinner herrturneringen också. Man skall aldrig räkna bort Kanada i stora mästerskap

Deras vinnarmentalitet är något vi svenskar saknar


MoDo Hockey > Sv: Silly season
puffe:

Lycka till ikväll i Mora

Se till och tvåla till lillebror ordentligt ;)

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
{8839}:

Helt sjukt

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Dubbeld:

Jösses vilket lopp av Van Der Poel


Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Sanslöst dåligt att de inte visar hockeyn på kanal 5 eller 9

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
jonsson:

Går på Kanal 9 nu

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Sven.Savage:

Tack

Ja den är riktigt proffsigt gjord, synd att inte SVT fick OS, men blir otroligt besviken på många av kommentatorerna, Barrling är fruktansvärt usel

Man saknar Hård och Blomqvist oerhört under skidloppen.


Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
eltifoso:

Nu

Hoppas Cologna kan ta en medalj

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sputnik:

Har ni missat att Mat Robinson spelar back i Kanada under OS men det har ni såklart inte ;)


Café > Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Ingvar Oldsberg har lämnat oss

Vila i frid ❤️

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
{8399}:

Ja att Finland torskar i hockeyn.

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Tarasov:

0,4 sekunder

Haha sjukt vilket tur

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
{8399}:

Inte slut än men det ser bra ut

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Mike.F:

En termos kaffe framför tv:n.

Nu kör vi. tror detta blir en nagelbitare

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen:

Nu börjar det florera rykten om att Hrivik presenteras imorgon under matchen.

Vore ju för bra för att vara sant.

NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Hockeyvärldens största gris har gjort det igen.

Frågan är vad han lider av?

Vilken idiot

Hoppas fan nån sänker honom snart

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Tarasov:

Alatalo i Schweiz är en riktigt bra back med mycket poäng i Lugano.

31 år, vore kul och se honom i Tegera ;)

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
{8399}:

Snarare tidig morgon ;)

0510

· 134 ·
Om mattias - 74
Hejar på: 0x20-leksandsiflogosvg.png Leksands IF

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Uppsala