Historik
Föregående · 134 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge:
Jag skrev inte hellre en rutinerad spelare än en junior, jag skrev att han har rutin och det kan va viktigt i ett slutspel eller kvalspel
Finns juniorer som kan bidra i ett kvalspel ,/ slutspel med
Jag tror inte Wandell blir den injektionen ni behöver men jag har gärna fel för eran skull
Frågan är varför inte Alcen värvar från KHL när det finns många bra spelare lediga. Är pengarna slut i Brynäs?
Sedan undrar jag varför inte någon extern finansiär går in i Brynäs och betalar ev nyförvärv?
Borde ju finnas massa företag eller privatpersoner i gävletrakten som vill hjälpa Brynäs? eller?
Kan Leksand värva med hjälp av Ejendall borde väl Brynäs hitta någon?
Jag skrev inte hellre en rutinerad spelare än en junior, jag skrev att han har rutin och det kan va viktigt i ett slutspel eller kvalspel
Finns juniorer som kan bidra i ett kvalspel ,/ slutspel med
Jag tror inte Wandell blir den injektionen ni behöver men jag har gärna fel för eran skull
Frågan är varför inte Alcen värvar från KHL när det finns många bra spelare lediga. Är pengarna slut i Brynäs?
Sedan undrar jag varför inte någon extern finansiär går in i Brynäs och betalar ev nyförvärv?
Borde ju finnas massa företag eller privatpersoner i gävletrakten som vill hjälpa Brynäs? eller?
Kan Leksand värva med hjälp av Ejendall borde väl Brynäs hitta någon?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas:
Finns ju mycket hockey i Wandell men är detta verkligen vad Brynäs behöver?
Känns som en rejäl chansning detta om ni frågar mig men jag ger honom en chans innan jag sågar honom. Han har ju en massa erfarenhet och sådant är ju alltid viktigt i ett kval / Slutspel
Finns ju mycket hockey i Wandell men är detta verkligen vad Brynäs behöver?
Känns som en rejäl chansning detta om ni frågar mig men jag ger honom en chans innan jag sågar honom. Han har ju en massa erfarenhet och sådant är ju alltid viktigt i ett kval / Slutspel
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
+ 3
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen:
Vi får vänta på Hrivik ett tag till, Slovakien till Semifinal i OS och Hrivik målskytt i slutet av matchen
Vi får vänta på Hrivik ett tag till, Slovakien till Semifinal i OS och Hrivik målskytt i slutet av matchen
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
eltifoso:
Jag är inte lika säker
Kanada brukar alltid höja sig när det blir tuffare motstånd
Säger inte att de vinner lätt men de har alla chanser att göra det
Finns många spelare som gick på halvfart idag när motståndet är sämre
Dessutom har de matchtempo i kroppen vilket kan vara en fördel ibland
Har gärna fel men att Sverige skall städa av dom lätt det tror jag inte
Visst kan Sverige vinna men det blir tuffare än många tror
Jag är inte lika säker
Kanada brukar alltid höja sig när det blir tuffare motstånd
Säger inte att de vinner lätt men de har alla chanser att göra det
Finns många spelare som gick på halvfart idag när motståndet är sämre
Dessutom har de matchtempo i kroppen vilket kan vara en fördel ibland
Har gärna fel men att Sverige skall städa av dom lätt det tror jag inte
Visst kan Sverige vinna men det blir tuffare än många tror
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
puffe:
Tjeckerna har verkligen gått ner sig som hockeynation.
Schweizarna gör lite som de vill emellanåt känns det som och visar att de fortfarande är en nation och räkna med.
Finnarna är förvarnade.
4-1 nyss
Tjeckerna har verkligen gått ner sig som hockeynation.
Schweizarna gör lite som de vill emellanåt känns det som och visar att de fortfarande är en nation och räkna med.
Finnarna är förvarnade.
4-1 nyss
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
+ 1
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:
Som sagt
Skaplig offensiv 😎
Véronneau - Hrivik - Camper
Kloos - Ruohomaa - Ashton
Åman - Zackrisson - Andersson
Karlsson - Knuts - Heineman
Som sagt
Skaplig offensiv 😎
Véronneau - Hrivik - Camper
Kloos - Ruohomaa - Ashton
Åman - Zackrisson - Andersson
Karlsson - Knuts - Heineman
+ 1
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:
Vilken offensiv vi kommer och ha
Jag hade gärna sett att man tagit en en fysisk back i slutspelet också men tjomme vet nog vad han gör ;)
Vilken offensiv vi kommer och ha
Jag hade gärna sett att man tagit en en fysisk back i slutspelet också men tjomme vet nog vad han gör ;)
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen:
Börjar bli så jävla trött på en del kommentarer på sociala medier om Hriviks övergång till Leksand.
Gatstenar, nedlagda skolor mm kommundoping
Folk fortsätter visa tecken på att va dumma i huvudet.
Det tjatas om detta än. Humor
Folk är så jävla avundsjuka på att en sådan klubb som Leksand kan knyta till sig den här typen av spelare.
Hade Hrivik skrivit på för Växjö hade ingen brytt sig men bara för att det är Leksand så skall det diskuteras i all oändlighet.
Hoppas vi vinner SM guld nu, skulle smaka att sätta alla haters på plats
Börjar bli så jävla trött på en del kommentarer på sociala medier om Hriviks övergång till Leksand.
Gatstenar, nedlagda skolor mm kommundoping
Folk fortsätter visa tecken på att va dumma i huvudet.
Det tjatas om detta än. Humor
Folk är så jävla avundsjuka på att en sådan klubb som Leksand kan knyta till sig den här typen av spelare.
Hade Hrivik skrivit på för Växjö hade ingen brytt sig men bara för att det är Leksand så skall det diskuteras i all oändlighet.
Hoppas vi vinner SM guld nu, skulle smaka att sätta alla haters på plats
+ 3
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Huge:
Tycker nog domarna kunde ta en 2a på Fantenberg också
Varför ens knuffa in motståndaren i målvakten.
Tycker nog domarna kunde ta en 2a på Fantenberg också
Varför ens knuffa in motståndaren i målvakten.
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Fantenberg knuffar in finnen i Hellberg, skall det där ens vara utvisning?
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
PuckkcuP:
Kollar man på tv.nu så står det att de skall visa Rögle - Växjö på tv4 , antar att det skall stå Brynäs - Växjö ;)
Kollar man på tv.nu så står det att de skall visa Rögle - Växjö på tv4 , antar att det skall stå Brynäs - Växjö ;)
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
eltifoso:
Detta var ju väntat tyvärr
Skiljer ju en hel del i både skridskoåkning och kunnande
Blir inte förvånad om Kanada vinner herrturneringen också. Man skall aldrig räkna bort Kanada i stora mästerskap
Deras vinnarmentalitet är något vi svenskar saknar
Detta var ju väntat tyvärr
Skiljer ju en hel del i både skridskoåkning och kunnande
Blir inte förvånad om Kanada vinner herrturneringen också. Man skall aldrig räkna bort Kanada i stora mästerskap
Deras vinnarmentalitet är något vi svenskar saknar
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
+ 2
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Sanslöst dåligt att de inte visar hockeyn på kanal 5 eller 9
+ 2
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Sven.Savage:
Tack
Ja den är riktigt proffsigt gjord, synd att inte SVT fick OS, men blir otroligt besviken på många av kommentatorerna, Barrling är fruktansvärt usel
Man saknar Hård och Blomqvist oerhört under skidloppen.
Tack
Ja den är riktigt proffsigt gjord, synd att inte SVT fick OS, men blir otroligt besviken på många av kommentatorerna, Barrling är fruktansvärt usel
Man saknar Hård och Blomqvist oerhört under skidloppen.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sputnik:
Har ni missat att Mat Robinson spelar back i Kanada under OS men det har ni såklart inte ;)
Har ni missat att Mat Robinson spelar back i Kanada under OS men det har ni såklart inte ;)
+ 5
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen:
Nu börjar det florera rykten om att Hrivik presenteras imorgon under matchen.
Vore ju för bra för att vara sant.
Nu börjar det florera rykten om att Hrivik presenteras imorgon under matchen.
Vore ju för bra för att vara sant.
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Hockeyvärldens största gris har gjort det igen.
Frågan är vad han lider av?
Vilken idiot
Hoppas fan nån sänker honom snart
Frågan är vad han lider av?
Vilken idiot
Hoppas fan nån sänker honom snart
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Tarasov:
Alatalo i Schweiz är en riktigt bra back med mycket poäng i Lugano.
31 år, vore kul och se honom i Tegera ;)
Alatalo i Schweiz är en riktigt bra back med mycket poäng i Lugano.
31 år, vore kul och se honom i Tegera ;)
+ 1
Föregående · 134 · Nästa

Han ansluter när Slovakien spelat klart OS