Historik
Föregående · 135 · Nästa
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Tarasov:
Iggy Pop tilldelas polarpriset, självklart skall vi hylla punkens gudfader med en låt i tråden
www.youtube.com/watch?v=def3ob2h-1s
Iggy Pop tilldelas polarpriset, självklart skall vi hylla punkens gudfader med en låt i tråden
www.youtube.com/watch?v=def3ob2h-1s
+ 2
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
{8399}:
tror mitt tips är rätt så ok som det ser ut nu
hehe
tror mitt tips är rätt så ok som det ser ut nu
hehe
+ 2
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
{8399}:
Vilken uppvisning av Jonna i kvalet, stora chanser för att ta guld.
Tippar 1 Sundling 2 Diggins 3 Dahlkvist
Vilken uppvisning av Jonna i kvalet, stora chanser för att ta guld.
Tippar 1 Sundling 2 Diggins 3 Dahlkvist
+ 3
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2022-02-07 - 2022-02-08
Tonymontana:
Kollar man på trupperna i hockeyn så är väl Finland, Sverige och Ryssland mest namnkunnigt men man måste utfärda en varning för Kanada och USA när det är OS
Kollar man på trupperna i hockeyn så är väl Finland, Sverige och Ryssland mest namnkunnigt men man måste utfärda en varning för Kanada och USA när det är OS
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Robin Moberg:
Japp men tror det kan va bra med en mellansäsong i ett sämre lag
Jag tror att om rätt lag tar honom tror jag han kan bli riktigt bra
Japp men tror det kan va bra med en mellansäsong i ett sämre lag
Jag tror att om rätt lag tar honom tror jag han kan bli riktigt bra
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9682}:
sitter och ser AIK - Kristianstad och Max Lindholm i AIK är riktigt bra, bara 24 år och leder deras interna poängliga
Jag tror han kommer bli kontaktad av en del SHL klubbar inom kort
Bra skridskoåkare och duktig med pucken
Känns som han är lite för bra för AIK
Men men återstår och se
sitter och ser AIK - Kristianstad och Max Lindholm i AIK är riktigt bra, bara 24 år och leder deras interna poängliga
Jag tror han kommer bli kontaktad av en del SHL klubbar inom kort
Bra skridskoåkare och duktig med pucken
Känns som han är lite för bra för AIK
Men men återstår och se
Fotboll > Sv: FA-cupen/Ligacupen
Lottning FA cupen 5:e omgången
Luton - Chelsea
Crystal Palace - Stoke
Peterborough - Manchester City
Liverpool/Cardiff - Norwich
Southampton - West Ham
Middlebrough - Tottenham
Nottingham/Leicester - Huddersfield
Everton - Bornemouth/Boreham Wood
Luton - Chelsea
Crystal Palace - Stoke
Peterborough - Manchester City
Liverpool/Cardiff - Norwich
Southampton - West Ham
Middlebrough - Tottenham
Nottingham/Leicester - Huddersfield
Everton - Bornemouth/Boreham Wood
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 3
Brynäs IF > Sv: Hockeytorsdag!
Brooklyn forever:
Ja man är rätt glad som leksing när man får sådana här spelare till klubben men Ejendal har ju såklart ett finger med i spelet i Hrivik affären annars hade det inte varit möjligt att få honom alls. Han sponsrade Chelarik och honom förra säsongen
Snart måste det bära frukt av alla miljoner han pumpat in i klubben genom åren.
Externa finansiärer är guld värd även om jag personligen inte gillar att man värvar för att nå framgångar men det är ju såhär det ser ut i dagens idrott på denna nivå.
Ja man är rätt glad som leksing när man får sådana här spelare till klubben men Ejendal har ju såklart ett finger med i spelet i Hrivik affären annars hade det inte varit möjligt att få honom alls. Han sponsrade Chelarik och honom förra säsongen
Snart måste det bära frukt av alla miljoner han pumpat in i klubben genom åren.
Externa finansiärer är guld värd även om jag personligen inte gillar att man värvar för att nå framgångar men det är ju såhär det ser ut i dagens idrott på denna nivå.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Hockeytorsdag!
+ 3
Brynäs IF > Sv: Hockeytorsdag!
Danne66:
Solklar 2a på Bischel det där skall inte va matchstraff
Helt rätt dömt
Trodde Persson skulle ta en 5a
Solklar 2a på Bischel det där skall inte va matchstraff
Helt rätt dömt
Trodde Persson skulle ta en 5a
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}:
Man får tycka vad man vill men det där kan ha varit det fulaste jag sett någonsin
Man får tycka vad man vill men det där kan ha varit det fulaste jag sett någonsin
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Henke Lundqvist sågar loggan i direktsändning på efter 5 , nu skall du se att det blir ändring.
Han skall för övrigt vara expertkommentator med foppa i herrarnas os hockey. Detta kommer bli riktigt intressant
Kul med 2 av de största spelarna Sverige haft i en och samma studio under OS
Han skall för övrigt vara expertkommentator med foppa i herrarnas os hockey. Detta kommer bli riktigt intressant
Kul med 2 av de största spelarna Sverige haft i en och samma studio under OS
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Vad är egentligen vitsen med att ha klausuler i kontraktet som Modigs i det här fallet och många andra spelare.
Jag tycker inte man skall kunna lämna en klubb under pågående säsong, oavsett om du är tränare eller spelare, har jag alltid tyckt.
Klausuler är knepiga, lite som att du som sportchef säger till en spelare när du skriver kontrakt att vi vill ha dig i 3 år men du får en klausul i kontraktet som innebär att du får lämna för SHL när du vill?
Vad är vitsen?
som någon skrev
Det skall kosta för de klubbar som värvar mitt i säsongen, även för min också såklart.
Jag tycker inte man skall kunna lämna en klubb under pågående säsong, oavsett om du är tränare eller spelare, har jag alltid tyckt.
Klausuler är knepiga, lite som att du som sportchef säger till en spelare när du skriver kontrakt att vi vill ha dig i 3 år men du får en klausul i kontraktet som innebär att du får lämna för SHL när du vill?
Vad är vitsen?
som någon skrev
Det skall kosta för de klubbar som värvar mitt i säsongen, även för min också såklart.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sportnisse:
Hittar inget i länken på Modos sida att han skulle va klar för LHC? bara att de går skilda vägar.
Hittar inget i länken på Modos sida att han skulle va klar för LHC? bara att de går skilda vägar.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Övrig sport > Sv: Snooker
Charliejfz:
Sitter och ser finalen Australien mellan Medvedev och Nadal. Jösses vilken underbar tennis man bjuds på.
Snart 5 timmar av högklassig tennis, nadal har hämtat upp ett 2 - 0 underläge och dom är inne i 5 sätt nu
Vem säger att tennis är tråkigt ;)
Sitter och ser finalen Australien mellan Medvedev och Nadal. Jösses vilken underbar tennis man bjuds på.
Snart 5 timmar av högklassig tennis, nadal har hämtat upp ett 2 - 0 underläge och dom är inne i 5 sätt nu
Vem säger att tennis är tråkigt ;)
+ 1
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Max blev tydligen med som reserv till os
Kul och sitta på ett hotell och typ ” kanske få spela ” 😏
Kul och sitta på ett hotell och typ ” kanske få spela ” 😏
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charliejfz:
Lycka till idag.
Så tråkigt att inte vi har match förrän tidigast på tisdag mot just Örebro
Lycka till idag.
Så tråkigt att inte vi har match förrän tidigast på tisdag mot just Örebro
+ 2
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Herminator:
Lika bra ock och avbryta säsongen och fortsätta den när detta lagt sig
Blir ju bara parodi
Eller?
Lika bra ock och avbryta säsongen och fortsätta den när detta lagt sig
Blir ju bara parodi
Eller?
+ 1
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Ingen Max i grundtruppen för Canada som det verkar just nu
Bra såklart 👏🏼
Bra såklart 👏🏼
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Signature:
Match mot Frölunda idag
Hoppas på 3 sköna poäng men det blir tufft.
Joel kanske är på spelhumör ;)
Match mot Frölunda idag
Hoppas på 3 sköna poäng men det blir tufft.
Joel kanske är på spelhumör ;)
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
2 poäng av Axelsson också, jag hävdar fortfarande att han kommer göra skillnad när serien summeras.
Även om det skulle bli kval för DIF så tror jag hans intåg i laget gjort de andra bättre och kommer göra skillnad.
2 poäng av Axelsson också, jag hävdar fortfarande att han kommer göra skillnad när serien summeras.
Även om det skulle bli kval för DIF så tror jag hans intåg i laget gjort de andra bättre och kommer göra skillnad.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge:
Någon skribent har tom jämfört Bischel med Roman Josi men dit har han en bra bit kvar ;)
Bischel har potential och bli riktigt bra
Återstår och se.
Någon skribent har tom jämfört Bischel med Roman Josi men dit har han en bra bit kvar ;)
Bischel har potential och bli riktigt bra
Återstår och se.
+ 1
Föregående · 135 · Nästa



Otur för Hector, så nära medalj igen.
Idag kör herrarnas hockeyturnering igång med 2 matcher.
0940 Ryssland - Schweiz
1410 Tjeckien - Danmark