mattias - 74

30865 inlägg · 47924 besäkare

Historik

· 135 ·
Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
{8399}:

Otur för Hector, så nära medalj igen.

Idag kör herrarnas hockeyturnering igång med 2 matcher.

0940 Ryssland - Schweiz
1410 Tjeckien - Danmark

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Tarasov:

Allt annat än under tvåsiffrigt är ju en bedrift mot Kanada

Känns som så

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Tarasov:

Iggy Pop tilldelas polarpriset, självklart skall vi hylla punkens gudfader med en låt i tråden

www.youtube.com/watch?v=def3ob2h-1s

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Sven.Savage:

Prickade nästan rätt i mitt tips =)

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Sven.Savage:

Dubbelt svenskt

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Maja får förlita sig på tid nu

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
mattias - 74:

Han blev korrekt diskad tyvärr men synd på ett sätt då han åkte väldigt bra

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
Sven.Savage:

Dopad kines ;)

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
{8399}:

tror mitt tips är rätt så ok som det ser ut nu

hehe

Olympiska spelen > Sv: Vinter OS i Kina 2022
{8399}:

Vilken uppvisning av Jonna i kvalet, stora chanser för att ta guld.

Tippar 1 Sundling 2 Diggins 3 Dahlkvist

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen:

Är beredd och hålla med till viss del men verkar som
Om Thomas får gå det känns ju rätt

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charles:

Eller så lyssnar man på SR och stänger av ljudet på Tv ;)


Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2022-02-07 - 2022-02-08
Tonymontana:

Kollar man på trupperna i hockeyn så är väl Finland, Sverige och Ryssland mest namnkunnigt men man måste utfärda en varning för Kanada och USA när det är OS

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
OS Guld nummer 3. Sara Hector i Storslalom

Heja Sverige

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Robin Moberg:

Japp men tror det kan va bra med en mellansäsong i ett sämre lag

Jag tror att om rätt lag tar honom tror jag han kan bli riktigt bra

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9682}:

sitter och ser AIK - Kristianstad och Max Lindholm i AIK är riktigt bra, bara 24 år och leder deras interna poängliga
Jag tror han kommer bli kontaktad av en del SHL klubbar inom kort

Bra skridskoåkare och duktig med pucken

Känns som han är lite för bra för AIK

Men men återstår och se

Fotboll > Sv: FA-cupen/Ligacupen
puffe:

Boro tog en skalp i förrgår och gav united respass, kanske är det Tottenhams tur nu?

Fotboll > Sv: FA-cupen/Ligacupen
Lottning FA cupen 5:e omgången

Luton - Chelsea
Crystal Palace - Stoke
Peterborough - Manchester City
Liverpool/Cardiff - Norwich
Southampton - West Ham
Middlebrough - Tottenham
Nottingham/Leicester - Huddersfield
Everton - Bornemouth/Boreham Wood

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74:

Senaste snackisen i Borlänge 😂😂😂

Jag är oskyldig som vanligt
Uppladdat:

500x0-4cfce7f9-ca83-45f1-ab6b-57258d7dd8e3.png


Brynäs IF > Sv: Hockeytorsdag!
Brooklyn forever:

Ja man är rätt glad som leksing när man får sådana här spelare till klubben men Ejendal har ju såklart ett finger med i spelet i Hrivik affären annars hade det inte varit möjligt att få honom alls. Han sponsrade Chelarik och honom förra säsongen

Snart måste det bära frukt av alla miljoner han pumpat in i klubben genom åren.

Externa finansiärer är guld värd även om jag personligen inte gillar att man värvar för att nå framgångar men det är ju såhär det ser ut i dagens idrott på denna nivå.

Brynäs IF > Sv: Hockeytorsdag!
BIF Kungen:

Vilket jävla avslut

Brynäs IF > Sv: Hockeytorsdag!
BIF Kungen:

Jaha nu blir det jobbigt sista 20

Brynäs IF > Sv: Hockeytorsdag!
Danne66:

Solklar 2a på Bischel det där skall inte va matchstraff

Helt rätt dömt

Trodde Persson skulle ta en 5a

Brynäs IF > Sv: Hockeytorsdag!
Jugge:

Ja han är klart bäst i Leksand idag

Brynäs IF > Sv: Hockeytorsdag!
Jugge:

Blir mer och mer imponerad av Själin, jösses han blir bara bättre och bättre

Brynäs IF > Sv: Hockeytorsdag!
Jugge:

Där kom 2 - 0

Vi är tacksamma för allt stöd ;)

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:

Äntligen dags för match igen

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK 22-02-04
Tarasov:

Vilka saknas i MoDo idag? Tänkte köra ett powerplay ikväll, var längesedan sist =)

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}:

Man får tycka vad man vill men det där kan ha varit det fulaste jag sett någonsin

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Var väl bara en tidsfråga 😂😂😂

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Henke Lundqvist sågar loggan i direktsändning på efter 5 , nu skall du se att det blir ändring.


Han skall för övrigt vara expertkommentator med foppa i herrarnas os hockey. Detta kommer bli riktigt intressant

Kul med 2 av de största spelarna Sverige haft i en och samma studio under OS


MoDo Hockey > Sv: Silly season
Vad är egentligen vitsen med att ha klausuler i kontraktet som Modigs i det här fallet och många andra spelare.

Jag tycker inte man skall kunna lämna en klubb under pågående säsong, oavsett om du är tränare eller spelare, har jag alltid tyckt.

Klausuler är knepiga, lite som att du som sportchef säger till en spelare när du skriver kontrakt att vi vill ha dig i 3 år men du får en klausul i kontraktet som innebär att du får lämna för SHL när du vill?

Vad är vitsen?

som någon skrev

Det skall kosta för de klubbar som värvar mitt i säsongen, även för min också såklart.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sportnisse:

Hittar inget i länken på Modos sida att han skulle va klar för LHC? bara att de går skilda vägar.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx:

Khl pausar sin serie tills efter os

borde SHL göra samma sak? Vad tycker ni?
Uppladdat:

500x0-ded8b615-d82a-45e1-a486-f489da3f5f64.png


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken:

Klar för Rögle tyvärr

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken:

Rögle verkar vilja vinna SM-guld

Eller iaf va med och slåss om det

Övrig sport > Sv: Snooker
Vino:

Nu märker jag att vi är i en snooker tråd och snackar tennis

Tar på mig den :)

Övrig sport > Sv: Snooker
Charliejfz:

Sitter och ser finalen Australien mellan Medvedev och Nadal. Jösses vilken underbar tennis man bjuds på.

Snart 5 timmar av högklassig tennis, nadal har hämtat upp ett 2 - 0 underläge och dom är inne i 5 sätt nu

Vem säger att tennis är tråkigt ;)

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Max blev tydligen med som reserv till os

Kul och sitta på ett hotell och typ ” kanske få spela ” 😏

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charliejfz:

Lycka till idag.

Så tråkigt att inte vi har match förrän tidigast på tisdag mot just Örebro

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Herminator:

Lika bra ock och avbryta säsongen och fortsätta den när detta lagt sig

Blir ju bara parodi

Eller?


Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Ingen Max i grundtruppen för Canada som det verkar just nu

Bra såklart 👏🏼

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Signature:

Match mot Frölunda idag

Hoppas på 3 sköna poäng men det blir tufft.

Joel kanske är på spelhumör ;)

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:

2 poäng av Axelsson också, jag hävdar fortfarande att han kommer göra skillnad när serien summeras.

Även om det skulle bli kval för DIF så tror jag hans intåg i laget gjort de andra bättre och kommer göra skillnad.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge:

Oj förlåt magister huge :)

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas:

Vad tror vi att Söderlund kan tillföra DIF?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge:

Någon skribent har tom jämfört Bischel med Roman Josi men dit har han en bra bit kvar ;)

Bischel har potential och bli riktigt bra

Återstår och se.

· 135 ·
Om mattias - 74
Hejar på: 0x20-leksandsiflogosvg.png Leksands IF

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Uppsala