mattias - 74

30865 inlägg · 47924 besäkare

Historik

· 140 ·
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:

Inget ont om Brynäs men vilken skillnad på motstånd mot än i torsdags

Örebro vinner 1a perioden klart tycker jag

Finnen räddar oss från underläge

Ruskigt bra målvaktsspel idag med som likadant som i torsdags

Brynäs IF > Sv: Gameday
Huge:

Är det inte bättre att du skriver vad du tror själv istället för att klanka ner på andra skribenter och deras åsikter på hs som du alltid gjort i alla år

Du vet väl inte vad spolaisen och andra skribenter har för insyn i Brynäs

Hur orkar du va så jävla dryg hela tiden?

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:

Tuff match idag mot våra skräckmotståndare. Kul se Isac Rosen senast.

Hans absolut bästa match i A lags dressen.

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Silly:

Jag svarar med lite Alice In Chains

www.youtube.com/watch?v=Nco_kh8xJDs

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Silly:

Thåström fortsätter imponera med sin otroliga sång.

Ny singel som släpptes i natt

open.spotify.com/track/1BNe1X4ZtuR3gqqIl02Kx6?si=cc2f65a1e34d45dc

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:

Händemark presenterad av Malmö

Brynäs IF > Sv: Gameday
Forsberg 1978:

Bra individuell prestation

Brynäs IF > Sv: Gameday
Brynäsgubbe:

Lycka till ikväll och hoppas på en bra match med en hel del känslor som det skall vara i ett Gävle / Dala Derby

Vågar inte tippa slutresultat så jag låter det vara ;)

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:

Ekberg är registrerad och spelklar redan ikväll

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin:

Vi är förberedda ;)

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:

Möjligt

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}:
Han lär hamna i Frölunda eller Färjestad eller eventuellt Växjö, lag med SM-guld ambitioner

Oavsett så är det en drömvärvning för alla klubbar i SHL

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:

Leksand värvar Tobias Ekberg

Anmärkningsvärt att han hamnat i frysboxen efter 1 misstag om man nu skall tro på artikeln

NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Jalapeno:

Såg sista perioden melan nya laget Seattle och Vegas, Seattle var en pigg nykomling tycker jag

Hämtade upp 3-0 till 3 - 3.

Fotboll > Sv: Vmkval
puffe:

Luktar x 🙌

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe:

Gillar inte alls takida 😂😂😂Ånge va?

Bott i Borlänge i 30 år av mina 47😀

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
En passande låt från ett band från min barndomsstad

www.youtube.com/watch?v=JJNQgJmYgy4

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Silly:

HAHA den där är så jävla rolig.

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:

Undrar hur Leksand formerar laget idag när det är match mot Brynäs på torsdag

Brynäs är spellediga idag så antar att det blir en del juniorer som får chansen eller?

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Villervalla:

Natten mot söndag 0400 är det premiär mot winnipeg

Jag håller på Edmonton men det skall bli spännande och följa Dahlén samt vilka han får spela med

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sputnik:

Det är tidigt på säsongen

Allt kan hända i hockey

Svårt för nubben att trolla med en trupp som realistiskt sett skall hamna någonstans mellan 10- 14 om man ser till trupperna

Jag ser gärna att Linköping och DIF hamnar efter er i tabellen

Jag hoppas och tror att Timrå klarar nytt kontrakt

Vi vann enkelt igår för att vi fick utdelning på de flesta av våra chanser

Ni kommer igen

Ha en fin söndag 👍🏻

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
sargad:

Horribelt domslut

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Zäta75:

Den där var riktigt billig tyvärr men SHL domarna är ju sämst i Europa

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Zäta75:

Alldeles för stora siffror även om Leksand är bättre så skall målvakten ta iaf 2 av målen

Tycker inte Timrå är så dåliga det är nog mer Leksand som är effektiva och mer disciplinerade

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mattias - 74:

Tacklingen skall det stå

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9386}:

Olyckshändelse missar tajmingen och den tar i huvudet

Reglerna är solklara tyvärr

Stort av lodin och klappa om ahnelöv innan han gick ut

Lodin bet såklart att det inte var hans mening och träffa huvudet

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:

Heja Brynäs

Krossa hela Sveriges skitlag 😎🙌

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Godmorgon alla Timråiter och lycka till idag

Kul att ni tillbaks i hockeyns finrum 👍🏻😃


Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad:

Föga förvånande väljer tv 4 att visa Djurgården - Frölunda på lördag istället för Timrå - Leksand

Man blir så förbannad 🤔

Brynäs IF > Sv: Extra Årsmöte
{2064}:

Tack alltid skönt att slå Sveriges mest självgoda förening 😇

Brynäs IF > Sv: Extra Årsmöte
mk:

Nej det är bättre att diskutera hockey och slänga lite käft

Det mår alla bäst av ❤️

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Signature:

Det har gått mig förbi

Vad vet det om? Handlade det om sörensen grejen?

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:

Instämmer

Riktigt bra hockeymatch

Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
eltifoso:

Har du sett statistiken mellan lagen när fbk spelat hemma?
Uppladdat:

500x0-7451174c-88d8-481e-8991-962874e011cb.png


Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
Svanru:

Idag vinner ni, Leksand har otroligt svårt och vinna i Karlstad.

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno

Själv missar jag matchen idag pga att nya James Bond har premiär på Bio ikväll =)

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:

Match mot Linköping idag

Underskatta inget motstånd

Tror på en seger trots allt

5-2?

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}:

Egentligen förtjänar han en egen tråd men går väl lika bra och posta här då 😁🤣


Leksands IF > Sv: Silly season
Jalapeno:

3 raka torsk men ändå ett fall framåt igår, kvällstidningarna väljer att skriva att Skellefteå krossade Leksand, vet inte vilken match de såg.

Tycker Leksand var minst lika bra om än inte bättre, var ju bara målen som saknades.

Vann ju skotten ganska klart med.

Leksand fick ju en tung start även i fjol men vi vet ju alla hur det gick sen.

Inte alls orolig.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Någon som vet om Brynäs - Leksand j20 sänds på webben någonstans idag?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:

Skönt att det äntligen drar igång. Lycka till idag och hoppas ni skräller mot Frölunda

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Silly:

Inspelad nu inatt

Vad tycker ni? Tolkningarna är fria 😀

Hon har en jävla röst iaf 😀

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JanT:

Tack

Ja det svänger snabbt i hockey. Man är imponerad hur Björn fått nästan alla spelare höja sig ett snäpp

Tycker den här unga schweiziska backen leksand har är ett stort utropstecken, tror han kommer få rejält med speltid i SHL

Endast 17 år

Många menar att han blir nästa Roman Josi

Kul och se hur han utvecklas i SHL

Ang Brynäs så hoppas jag det lossnar för rödin

Han har haft det motigt och inte riktigt kommit upp i hans ordinarie klass som vi är vana att se honom

När han är som bäst är han topp 10 i SHL

Blir en spännande säsong

Lycka till 🙏

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta:

Ser man den där uppställningen under SHL så är det absolut inget lag som åker ur

Tycker ni supportrar skall va glada att slippa PA

Nya tränaren är bättre

PA hade ingen spelidé öht

Lycka till kommande säsong

Jag tror och hoppas ni har 2 lag bakom er

Helst Färjestad och IKO men det blir nog Timrå ” tyvärr ” och Oskarshamn


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta:

Hoppas någon trycker till Joel ordentligt snart

Såg första perioden, en jävla gris

Grönborg poängterade att han filmar från båset också.

Fjant

Leksands IF > Sv: Silly season
Tarasov:

Viaplay och viasat sport extra 👍🏻

Leksands IF > Sv: Silly season
mattias - 74:

Vilken start av leksand mot Bratislava

Heineman drar till Florida efter denna säsongen om inte tidigare

Han kommer få sitt stora genombrott denna säsong

· 140 ·
Om mattias - 74
Hejar på: 0x20-leksandsiflogosvg.png Leksands IF

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Uppsala