Historik
Föregående · 140 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Gameday
Huge:
Är det inte bättre att du skriver vad du tror själv istället för att klanka ner på andra skribenter och deras åsikter på hs som du alltid gjort i alla år
Du vet väl inte vad spolaisen och andra skribenter har för insyn i Brynäs
Hur orkar du va så jävla dryg hela tiden?
Är det inte bättre att du skriver vad du tror själv istället för att klanka ner på andra skribenter och deras åsikter på hs som du alltid gjort i alla år
Du vet väl inte vad spolaisen och andra skribenter har för insyn i Brynäs
Hur orkar du va så jävla dryg hela tiden?
+ 10
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:
Tuff match idag mot våra skräckmotståndare. Kul se Isac Rosen senast.
Hans absolut bästa match i A lags dressen.
Tuff match idag mot våra skräckmotståndare. Kul se Isac Rosen senast.
Hans absolut bästa match i A lags dressen.
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Silly:
Thåström fortsätter imponera med sin otroliga sång.
Ny singel som släpptes i natt
open.spotify.com/track/1BNe1X4ZtuR3gqqIl02Kx6?si=cc2f65a1e34d45dc
Thåström fortsätter imponera med sin otroliga sång.
Ny singel som släpptes i natt
open.spotify.com/track/1BNe1X4ZtuR3gqqIl02Kx6?si=cc2f65a1e34d45dc
Brynäs IF > Sv: Gameday
Brynäsgubbe:
Lycka till ikväll och hoppas på en bra match med en hel del känslor som det skall vara i ett Gävle / Dala Derby
Vågar inte tippa slutresultat så jag låter det vara ;)
Lycka till ikväll och hoppas på en bra match med en hel del känslor som det skall vara i ett Gävle / Dala Derby
Vågar inte tippa slutresultat så jag låter det vara ;)
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}:
Han lär hamna i Frölunda eller Färjestad eller eventuellt Växjö, lag med SM-guld ambitioner
Oavsett så är det en drömvärvning för alla klubbar i SHL
Han lär hamna i Frölunda eller Färjestad eller eventuellt Växjö, lag med SM-guld ambitioner
Oavsett så är det en drömvärvning för alla klubbar i SHL
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:
Leksand värvar Tobias Ekberg
Anmärkningsvärt att han hamnat i frysboxen efter 1 misstag om man nu skall tro på artikeln
Leksand värvar Tobias Ekberg
Anmärkningsvärt att han hamnat i frysboxen efter 1 misstag om man nu skall tro på artikeln
+ 1
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Jalapeno:
Såg sista perioden melan nya laget Seattle och Vegas, Seattle var en pigg nykomling tycker jag
Hämtade upp 3-0 till 3 - 3.
Såg sista perioden melan nya laget Seattle och Vegas, Seattle var en pigg nykomling tycker jag
Hämtade upp 3-0 till 3 - 3.
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:
Undrar hur Leksand formerar laget idag när det är match mot Brynäs på torsdag
Brynäs är spellediga idag så antar att det blir en del juniorer som får chansen eller?
Undrar hur Leksand formerar laget idag när det är match mot Brynäs på torsdag
Brynäs är spellediga idag så antar att det blir en del juniorer som får chansen eller?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Villervalla:
Natten mot söndag 0400 är det premiär mot winnipeg
Jag håller på Edmonton men det skall bli spännande och följa Dahlén samt vilka han får spela med
Natten mot söndag 0400 är det premiär mot winnipeg
Jag håller på Edmonton men det skall bli spännande och följa Dahlén samt vilka han får spela med
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sputnik:
Det är tidigt på säsongen
Allt kan hända i hockey
Svårt för nubben att trolla med en trupp som realistiskt sett skall hamna någonstans mellan 10- 14 om man ser till trupperna
Jag ser gärna att Linköping och DIF hamnar efter er i tabellen
Jag hoppas och tror att Timrå klarar nytt kontrakt
Vi vann enkelt igår för att vi fick utdelning på de flesta av våra chanser
Ni kommer igen
Ha en fin söndag 👍🏻
Det är tidigt på säsongen
Allt kan hända i hockey
Svårt för nubben att trolla med en trupp som realistiskt sett skall hamna någonstans mellan 10- 14 om man ser till trupperna
Jag ser gärna att Linköping och DIF hamnar efter er i tabellen
Jag hoppas och tror att Timrå klarar nytt kontrakt
Vi vann enkelt igår för att vi fick utdelning på de flesta av våra chanser
Ni kommer igen
Ha en fin söndag 👍🏻
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Zäta75:
Alldeles för stora siffror även om Leksand är bättre så skall målvakten ta iaf 2 av målen
Tycker inte Timrå är så dåliga det är nog mer Leksand som är effektiva och mer disciplinerade
Alldeles för stora siffror även om Leksand är bättre så skall målvakten ta iaf 2 av målen
Tycker inte Timrå är så dåliga det är nog mer Leksand som är effektiva och mer disciplinerade
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9386}:
Olyckshändelse missar tajmingen och den tar i huvudet
Reglerna är solklara tyvärr
Stort av lodin och klappa om ahnelöv innan han gick ut
Lodin bet såklart att det inte var hans mening och träffa huvudet
Olyckshändelse missar tajmingen och den tar i huvudet
Reglerna är solklara tyvärr
Stort av lodin och klappa om ahnelöv innan han gick ut
Lodin bet såklart att det inte var hans mening och träffa huvudet
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Godmorgon alla Timråiter och lycka till idag
Kul att ni tillbaks i hockeyns finrum 👍🏻😃
Kul att ni tillbaks i hockeyns finrum 👍🏻😃
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad:
Föga förvånande väljer tv 4 att visa Djurgården - Frölunda på lördag istället för Timrå - Leksand
Man blir så förbannad 🤔
Föga förvånande väljer tv 4 att visa Djurgården - Frölunda på lördag istället för Timrå - Leksand
Man blir så förbannad 🤔
+ 4
Brynäs IF > Sv: Extra Årsmöte
{2064}:
Tack alltid skönt att slå Sveriges mest självgoda förening 😇
Tack alltid skönt att slå Sveriges mest självgoda förening 😇
+ 3
Brynäs IF > Sv: Extra Årsmöte
+ 1
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno
Själv missar jag matchen idag pga att nya James Bond har premiär på Bio ikväll =)
Själv missar jag matchen idag pga att nya James Bond har premiär på Bio ikväll =)
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}:
Egentligen förtjänar han en egen tråd men går väl lika bra och posta här då 😁🤣
Egentligen förtjänar han en egen tråd men går väl lika bra och posta här då 😁🤣
Leksands IF > Sv: Silly season
Jalapeno:
3 raka torsk men ändå ett fall framåt igår, kvällstidningarna väljer att skriva att Skellefteå krossade Leksand, vet inte vilken match de såg.
Tycker Leksand var minst lika bra om än inte bättre, var ju bara målen som saknades.
Vann ju skotten ganska klart med.
Leksand fick ju en tung start även i fjol men vi vet ju alla hur det gick sen.
Inte alls orolig.
3 raka torsk men ändå ett fall framåt igår, kvällstidningarna väljer att skriva att Skellefteå krossade Leksand, vet inte vilken match de såg.
Tycker Leksand var minst lika bra om än inte bättre, var ju bara målen som saknades.
Vann ju skotten ganska klart med.
Leksand fick ju en tung start även i fjol men vi vet ju alla hur det gick sen.
Inte alls orolig.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Någon som vet om Brynäs - Leksand j20 sänds på webben någonstans idag?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Skönt att det äntligen drar igång. Lycka till idag och hoppas ni skräller mot Frölunda
Skönt att det äntligen drar igång. Lycka till idag och hoppas ni skräller mot Frölunda
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JanT:
Tack
Ja det svänger snabbt i hockey. Man är imponerad hur Björn fått nästan alla spelare höja sig ett snäpp
Tycker den här unga schweiziska backen leksand har är ett stort utropstecken, tror han kommer få rejält med speltid i SHL
Endast 17 år
Många menar att han blir nästa Roman Josi
Kul och se hur han utvecklas i SHL
Ang Brynäs så hoppas jag det lossnar för rödin
Han har haft det motigt och inte riktigt kommit upp i hans ordinarie klass som vi är vana att se honom
När han är som bäst är han topp 10 i SHL
Blir en spännande säsong
Lycka till 🙏
Tack
Ja det svänger snabbt i hockey. Man är imponerad hur Björn fått nästan alla spelare höja sig ett snäpp
Tycker den här unga schweiziska backen leksand har är ett stort utropstecken, tror han kommer få rejält med speltid i SHL
Endast 17 år
Många menar att han blir nästa Roman Josi
Kul och se hur han utvecklas i SHL
Ang Brynäs så hoppas jag det lossnar för rödin
Han har haft det motigt och inte riktigt kommit upp i hans ordinarie klass som vi är vana att se honom
När han är som bäst är han topp 10 i SHL
Blir en spännande säsong
Lycka till 🙏
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta:
Ser man den där uppställningen under SHL så är det absolut inget lag som åker ur
Tycker ni supportrar skall va glada att slippa PA
Nya tränaren är bättre
PA hade ingen spelidé öht
Lycka till kommande säsong
Jag tror och hoppas ni har 2 lag bakom er
Helst Färjestad och IKO men det blir nog Timrå ” tyvärr ” och Oskarshamn
Ser man den där uppställningen under SHL så är det absolut inget lag som åker ur
Tycker ni supportrar skall va glada att slippa PA
Nya tränaren är bättre
PA hade ingen spelidé öht
Lycka till kommande säsong
Jag tror och hoppas ni har 2 lag bakom er
Helst Färjestad och IKO men det blir nog Timrå ” tyvärr ” och Oskarshamn
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta:
Hoppas någon trycker till Joel ordentligt snart
Såg första perioden, en jävla gris
Grönborg poängterade att han filmar från båset också.
Fjant
Hoppas någon trycker till Joel ordentligt snart
Såg första perioden, en jävla gris
Grönborg poängterade att han filmar från båset också.
Fjant
+ 3
Leksands IF > Sv: Silly season
+ 1
Leksands IF > Sv: Silly season
mattias - 74:
Vilken start av leksand mot Bratislava
Heineman drar till Florida efter denna säsongen om inte tidigare
Han kommer få sitt stora genombrott denna säsong
Vilken start av leksand mot Bratislava
Heineman drar till Florida efter denna säsongen om inte tidigare
Han kommer få sitt stora genombrott denna säsong
Föregående · 140 · Nästa


Inget ont om Brynäs men vilken skillnad på motstånd mot än i torsdags
Örebro vinner 1a perioden klart tycker jag
Finnen räddar oss från underläge
Ruskigt bra målvaktsspel idag med som likadant som i torsdags