Historik
Föregående · 141 · Nästa
Leksands IF > Sv: Silly season
+ 1
Leksands IF > Sv: Silly season
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan:
Instämmer helt
För mig får FBK gärna åka ur men det lär inte hända haha
De har en enorm press på sig.
Instämmer helt
För mig får FBK gärna åka ur men det lär inte hända haha
De har en enorm press på sig.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Jag har full förståelse för att du tycker så men kollar man trupperna så skiljer det mycket, iaf på " papperet " jag vill såklart inte att Brynäs åker ur och det tror jag inte ni gör heller.
Tror detta är sista säsongen för IKO i SHL, nu tar det slut.
Jag har full förståelse för att du tycker så men kollar man trupperna så skiljer det mycket, iaf på " papperet " jag vill såklart inte att Brynäs åker ur och det tror jag inte ni gör heller.
Tror detta är sista säsongen för IKO i SHL, nu tar det slut.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Här är min sluttabell
Vad tror ni?
1. Luleå
2 Växjö
3, FBK
4 Frölunda
5 Örebro
6. Leksand
7. Skellefteå
8. Rögle
9 Djurgården
10 Malmö
11. Brynäs
12 LHC
13 Timrå
14 Oskarshamn
Vad tror ni?
1. Luleå
2 Växjö
3, FBK
4 Frölunda
5 Örebro
6. Leksand
7. Skellefteå
8. Rögle
9 Djurgården
10 Malmö
11. Brynäs
12 LHC
13 Timrå
14 Oskarshamn
+ 1
Leksands IF > Sv: Silly season
Har knåpat ihop en tabell. Svårt såklart men tror på den såklart ;)
1. Luleå
2 Växjö
3, FBK
4 Frölunda
5 Örebro
6. Leksand
7. Skellefteå
8. Rögle
9 Djurgården
10 Malmö
11. Brynäs
12 LHC
13 Timrå
14 Oskarshamn
1. Luleå
2 Växjö
3, FBK
4 Frölunda
5 Örebro
6. Leksand
7. Skellefteå
8. Rögle
9 Djurgården
10 Malmö
11. Brynäs
12 LHC
13 Timrå
14 Oskarshamn
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Silly:
Förlåt om jag avbryter denna tråd men vill bara meddela att världens bästa Thåström skall ut på turne igen i vår och besöker b.la Falun och Västerås som jag siktar på att få biljett till ;)
Förlåt om jag avbryter denna tråd men vill bara meddela att världens bästa Thåström skall ut på turne igen i vår och besöker b.la Falun och Västerås som jag siktar på att få biljett till ;)
Leksands IF > Sv: Silly season
Spock:
Skulle tro att Ejendal har ett finger med i spelet
Han betalade ju mycket av lönen till slovakerna förra säsongen
Skulle tro att Ejendal har ett finger med i spelet
Han betalade ju mycket av lönen till slovakerna förra säsongen
+ 1
Leksands IF > Sv: Silly season
Knåpade ihop en tabell
Jag satte Leksand som 7a då laget känns svagare såklart än förra säsongen
Får man laget att funka kan det såklart bli en högre placering men detta är nog realistiskt,
Vad tror ni
1. Luleå
2 Växjö
3, FBK
4 Rögle
5 Örebro
6. Skellefteå
7. Leksand
8. Frölunda
9 Djurgården
10 Malmö
11. Brynäs
12 LHC
13 Timrå
14 Oskarshamn
Jag satte Leksand som 7a då laget känns svagare såklart än förra säsongen
Får man laget att funka kan det såklart bli en högre placering men detta är nog realistiskt,
Vad tror ni
1. Luleå
2 Växjö
3, FBK
4 Rögle
5 Örebro
6. Skellefteå
7. Leksand
8. Frölunda
9 Djurgården
10 Malmö
11. Brynäs
12 LHC
13 Timrå
14 Oskarshamn
Timrå IK > Sv: Försäsong 2021
{297}:
Jag kanske inte uttryckte mig riktigt tydligt
Jag skrev att Leksand kan komma 4-6 om alla lagdelar fungerar
Laget är inte alls lika bra på papperet som förra säsongen såklart men jag menade att funkar det med laget och nyförvärven kan det bli 4-6 högre tror jag inte på
Blir spännande och följa
Kan bli 4-10 egentligen
Blir spännande att se hur ni klarar er i SHL
Jag tror ni får det tufft men har gärna fel
Ser hellre LHC och Oskarshamn åka ur
Jag kanske inte uttryckte mig riktigt tydligt
Jag skrev att Leksand kan komma 4-6 om alla lagdelar fungerar
Laget är inte alls lika bra på papperet som förra säsongen såklart men jag menade att funkar det med laget och nyförvärven kan det bli 4-6 högre tror jag inte på
Blir spännande och följa
Kan bli 4-10 egentligen
Blir spännande att se hur ni klarar er i SHL
Jag tror ni får det tufft men har gärna fel
Ser hellre LHC och Oskarshamn åka ur
+ 3
Timrå IK > Sv: Försäsong 2021
mikenomad:
Jag tror IKO och Brynäs samt Timrå slåss om de 3 jumboplatserna
Hoppa både Timrå och Brynäs klarar sig men ser man till trupperna så är dessa 3 lag såklart de trupper har sämst lag på "papperet"
Leksand lär inte upprepa samma säsong som förra men jag tror ändå på en placering runt 4-6 om det funkar med alla delar i laget
Luleå och FBK " tyvärr " lär slåss om guldet
Drömmen är dock att LHC åker ur, men det känns ändå som att de på något sätt kommer klara sig " igen "
Jag tror IKO och Brynäs samt Timrå slåss om de 3 jumboplatserna
Hoppa både Timrå och Brynäs klarar sig men ser man till trupperna så är dessa 3 lag såklart de trupper har sämst lag på "papperet"
Leksand lär inte upprepa samma säsong som förra men jag tror ändå på en placering runt 4-6 om det funkar med alla delar i laget
Luleå och FBK " tyvärr " lär slåss om guldet
Drömmen är dock att LHC åker ur, men det känns ändå som att de på något sätt kommer klara sig " igen "
+ 3
Leksands IF > Sv: Silly season
+ 1
Leksands IF > Sv: Silly season
mattias - 74:
Då var det dags för Leksands första match ikväll mot djurgården
Spännande och se nyförvärven vad de kan uträtta 😀
Då var det dags för Leksands första match ikväll mot djurgården
Spännande och se nyförvärven vad de kan uträtta 😀
+ 1
Leksands IF > Sv: Silly season
+ 2
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Silly:
Kolla Springsteens blick efter 26 sekunder.
Han känner nog sig som att han mött sin överman här ;)
www.youtube.com/watch?v=6swgiM9vSEE
Kolla Springsteens blick efter 26 sekunder.
Han känner nog sig som att han mött sin överman här ;)
www.youtube.com/watch?v=6swgiM9vSEE
+ 1
Leksands IF > Sv: Silly season
Tarasov:
Klart man hoppas Leksand skall komma högre men laget är såklart försämrat sedan förra säsongen, svårt att ersätta slovakerna såklart.
DIF känns som om de kan komma varsomhelst i tabellen. Brynäs får nog det jobbigt men jag har gärna fel, tror den där målvakten dom värvat kommer bli oerhört viktig, han är bättre än Ersson och vad jag har sett så agerar han med ett otroligt lugn i kassen. Återstår att se om jag får rätt eller inte
Kommer bli en spännande säsong.
Klart man hoppas Leksand skall komma högre men laget är såklart försämrat sedan förra säsongen, svårt att ersätta slovakerna såklart.
DIF känns som om de kan komma varsomhelst i tabellen. Brynäs får nog det jobbigt men jag har gärna fel, tror den där målvakten dom värvat kommer bli oerhört viktig, han är bättre än Ersson och vad jag har sett så agerar han med ett otroligt lugn i kassen. Återstår att se om jag får rätt eller inte
Kommer bli en spännande säsong.
+ 1
Leksands IF > Sv: Silly season
Jalapeno:
Tänkte jag skulle försöka mig på en tabelltippning bara för att det är så kul ;)
1. Luleå
2 Växjö
3, FBK
4 Rögle
5 Örebro
6. Skellefteå
7. Leksand
8. Frölunda
9 Djurgården
10 Malmö
11. Brynäs
12 LHC
13 Timrå
14 Oskarshamn
Tänkte jag skulle försöka mig på en tabelltippning bara för att det är så kul ;)
1. Luleå
2 Växjö
3, FBK
4 Rögle
5 Örebro
6. Skellefteå
7. Leksand
8. Frölunda
9 Djurgården
10 Malmö
11. Brynäs
12 LHC
13 Timrå
14 Oskarshamn
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or:
Jag tror att den där tabellen kommer visa sig vara rätt bra i slutet av serien.
Nu får jag säkert en del supportrar på mig men går man efter trupperna så har Oskarshamn Timrå Linköping och Brynäs de på papperet sämsta trupperna
Jag tror ändå Luleå vinner SM-guldet
De har ett riktigt bra lag, får dom det och funka blir dom fruktansvärt bra
Drömmen är att Färjestad åker ur 😂😂😂
Leksand är inte lika bra på papperet så som förra säsongen tippar dom 5-8 ca
Svårt att ersätta slovakerna
Jag tror att den där tabellen kommer visa sig vara rätt bra i slutet av serien.
Nu får jag säkert en del supportrar på mig men går man efter trupperna så har Oskarshamn Timrå Linköping och Brynäs de på papperet sämsta trupperna
Jag tror ändå Luleå vinner SM-guldet
De har ett riktigt bra lag, får dom det och funka blir dom fruktansvärt bra
Drömmen är att Färjestad åker ur 😂😂😂
Leksand är inte lika bra på papperet så som förra säsongen tippar dom 5-8 ca
Svårt att ersätta slovakerna
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nyb:
Den där ser rätt realistiskt ut men jag hade bytt plats på Skellefteå och Malmö
Tror Malmö får det svårt.
Personligen hoppas jag Färjestad åker ur men det lär inte hända 😂😂😂
Den där ser rätt realistiskt ut men jag hade bytt plats på Skellefteå och Malmö
Tror Malmö får det svårt.
Personligen hoppas jag Färjestad åker ur men det lär inte hända 😂😂😂
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zzz:
Nashville ser ut att bli svagare än på många år nu när båda Järnkrok lämnat för Seattle och framförallt Ryan Ellis lämnat för Flyers.
Nashville ser ut att bli svagare än på många år nu när båda Järnkrok lämnat för Seattle och framförallt Ryan Ellis lämnat för Flyers.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Av det man såg på videon du skickade så verkar han otroligt lugn och trygg i målet.
Av det man såg på videon du skickade så verkar han otroligt lugn och trygg i målet.
+ 1
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Här är Seattles trupp
Den har läckt ut i förväg
Den har läckt ut i förväg
Länkar:
Seattle Krakens val läckte i förväg ? här är truppen - Hockeysverige ? Mer av sporten du älskar
Seattle Krakens val läckte i förväg ? här är truppen - Hockeysverige ? Mer av sporten du älskar
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Natthaj:
Han är UFA så han är fri att välja och jag tror inte han väljer Seattle
Skulle tro att Avs går med på hans lönekrav eller så hamnar han i någon klubb som har chans att vinna bucklan
Han är UFA så han är fri att välja och jag tror inte han väljer Seattle
Skulle tro att Avs går med på hans lönekrav eller så hamnar han i någon klubb som har chans att vinna bucklan
Leksands IF > Sv: Silly season
Charliejfz:
Ja det känns faktiskt riktigt bra på förhand
Nu skall det in en stabil back så är nog lagbygget klart
Såg förresten att Landeskog är ledig ;)
Ja det känns faktiskt riktigt bra på förhand
Nu skall det in en stabil back så är nog lagbygget klart
Såg förresten att Landeskog är ledig ;)
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Landeskog lämnas oskyddad av Colorado vad det verkar
Spännande och se vart han går nu.
Min gissning är ändå att han stannar trots allt
Spännande och se vart han går nu.
Min gissning är ändå att han stannar trots allt
+ 1
Leksands IF > Sv: Silly season
+ 1
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Nu är det nog många Buffalo supportrar som jublar
” Buffalo Sabres forward Jeff Skinner has agreed to waive his no movement clause to be left unprotected in the Expansion Draft ”
Min gissning är Seattle ;)
” Buffalo Sabres forward Jeff Skinner has agreed to waive his no movement clause to be left unprotected in the Expansion Draft ”
Min gissning är Seattle ;)
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
dempa:
Landeskog kan lämna AVS
Förhandlingarna går trögt.
Skulle det låsa sig vill nog typ alla lag ha honom
Landeskog kan lämna AVS
Förhandlingarna går trögt.
Skulle det låsa sig vill nog typ alla lag ha honom
+ 1
Föregående · 141 · Nästa



Skulle vilja se hela listan 😀