Historik
Föregående · 143 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
{5647}:
Smaken är som baken 😃
de har gjort mycket skräp också men jag växte upp med deras musik och köpte ride the lightning på vinyl
men st anger och samarbetet med Lou reed borde såklart aldrig släppts
Bedrövligt 😂😂😂
Smaken är som baken 😃
de har gjort mycket skräp också men jag växte upp med deras musik och köpte ride the lightning på vinyl
men st anger och samarbetet med Lou reed borde såklart aldrig släppts
Bedrövligt 😂😂😂
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Zäta75:
Här är konserten
Min första av totalt 10
Hade haft körkort i 2 v och fick såklart köra 25!mil för att se dom men det var det värt 😂😂😂
Här är konserten
Min första av totalt 10
Hade haft körkort i 2 v och fick såklart köra 25!mil för att se dom men det var det värt 😂😂😂
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Zäta75:
Jag kanske var lite otydlig men jag menade såklart att svarta skivan är bäst utan cliff
Metallicas absolut bästa skiva är master of puppets
Spelade den i bilen senast idag
And justice for all är också en riktigt bra skiva
The four horseman spelar jag väldigt ofta
Svårt och välja en låt som är favorit 😀
Jag kanske var lite otydlig men jag menade såklart att svarta skivan är bäst utan cliff
Metallicas absolut bästa skiva är master of puppets
Spelade den i bilen senast idag
And justice for all är också en riktigt bra skiva
The four horseman spelar jag väldigt ofta
Svårt och välja en låt som är favorit 😀
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
{9386}:
Där är vi överens
Såg turnén på stadion i slutet av maj 1993
Helt sjukt bra spelning
Favoriten på plattan är nog för många oväntat ”
Of Wolf and man ” ❤️
Där är vi överens
Såg turnén på stadion i slutet av maj 1993
Helt sjukt bra spelning
Favoriten på plattan är nog för många oväntat ”
Of Wolf and man ” ❤️
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mk:
Påminn mig inte om dom där tyskarna
Nu var det hv vi diskuterade 😂😂😂
Kul med lite hjärta i hv med
Dom där 2 hade ju lätt gått in i vilken förstafemma som helst i SHL
Påminn mig inte om dom där tyskarna
Nu var det hv vi diskuterade 😂😂😂
Kul med lite hjärta i hv med
Dom där 2 hade ju lätt gått in i vilken förstafemma som helst i SHL
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9037}:
Lite hjärta där också, respekt
Dessa t hade gått i vilken förstafemma som helst i SHL 👍🏻
Riktigt kul för hockeyallsvenskan
Lite hjärta där också, respekt
Dessa t hade gått i vilken förstafemma som helst i SHL 👍🏻
Riktigt kul för hockeyallsvenskan
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mk:
Hv verkar iaf inte vilja spela i HA mer än 1 säsong
2 riktigt bra spelare som hade slagit sig in i vilket SHL lag som helst
Hv verkar iaf inte vilja spela i HA mer än 1 säsong
2 riktigt bra spelare som hade slagit sig in i vilket SHL lag som helst
Leksands IF > Sv: Silly season
Jalapeno:
Minsk får inte va med i CHL efter ett uttalande av Champions hockey League under dagen
Vilket lag som ersätter är ännu inte klart
Minsk får inte va med i CHL efter ett uttalande av Champions hockey League under dagen
Vilket lag som ersätter är ännu inte klart
Tre Kronor > Sv: 2021 IIHF ICE HOCKEY WORLD CHAMPIONSHIP
Wauzsig:
Hellre ett avgörande i 3 mot 3 än straffar tycker iaf jag
Håller helt med dig om Lundell. likaså den där kanadensiska backen Power som spelade. Fruktansvärt bra genom hela turneringen endast 18 år.
Hellre ett avgörande i 3 mot 3 än straffar tycker iaf jag
Håller helt med dig om Lundell. likaså den där kanadensiska backen Power som spelade. Fruktansvärt bra genom hela turneringen endast 18 år.
Tre Kronor > Sv: 2021 IIHF ICE HOCKEY WORLD CHAMPIONSHIP
Spock:
Kanada visar återigen att de är bäst när det gäller trots ett uselt gruppspel
Tänk om alla SHL lag hade hälften av Kanadas vinnarmentalitet och sin positiva inställning till sporten så hade det nog gått bättre ganska ofta
Kanada visar återigen att de är bäst när det gäller trots ett uselt gruppspel
Tänk om alla SHL lag hade hälften av Kanadas vinnarmentalitet och sin positiva inställning till sporten så hade det nog gått bättre ganska ofta
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 8
Leksands IF > Sv: Silly season
Jalapeno:
Roligt att brynäsarna redan driver med våran nya målvakt i deras forum ” även om det är på skoj såklart ”
Frågan är om de inte kastar rejält med stora stenar i glashus nu när de själva inte har någon uttalad förstamålvakt.
Härligt med silly season och slänga käft ;)
Roligt att brynäsarna redan driver med våran nya målvakt i deras forum ” även om det är på skoj såklart ”
Frågan är om de inte kastar rejält med stora stenar i glashus nu när de själva inte har någon uttalad förstamålvakt.
Härligt med silly season och slänga käft ;)
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
OlliJanne:
Önskar Dahlén lycka till i NHL
Synd för er. Hade faktiskt velat se honom i SHL men killen är sjukt lovande så förstår om han tar chansen 👊🏻👍🏻
Önskar Dahlén lycka till i NHL
Synd för er. Hade faktiskt velat se honom i SHL men killen är sjukt lovande så förstår om han tar chansen 👊🏻👍🏻
+ 2
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
+ 1
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Charliejfz:
Tyler Matson till hv
Riktigt bra värvning
De vill tydligen inte vara i allsvenskan mer än i 1 år
Tyler Matson till hv
Riktigt bra värvning
De vill tydligen inte vara i allsvenskan mer än i 1 år
+ 1
Leksands IF > Sv: Silly season
Jalapeno:
Det är alltid skönt att slå Färjestad men på något sätt så var detta väntat
Han har värmländska rötter och fick säkert bättre betalt också. personligen hoppas jag han floppar men det spelar egentligen ingen roll så länge inte vi ersätter Hrivik Chelarik och juvonen med jämnbördiga spelare om det inte blir en tung säsong igen
Vi åker såklart inte ur men det måste hända något snart innan vi spelar kvalserien mot Brynäs
Brynäs har iof fått en riktigt bra tränare men laget är detsamma de har såklart också ett svagt lag på papperet som vi har
Det är alltid skönt att slå Färjestad men på något sätt så var detta väntat
Han har värmländska rötter och fick säkert bättre betalt också. personligen hoppas jag han floppar men det spelar egentligen ingen roll så länge inte vi ersätter Hrivik Chelarik och juvonen med jämnbördiga spelare om det inte blir en tung säsong igen
Vi åker såklart inte ur men det måste hända något snart innan vi spelar kvalserien mot Brynäs
Brynäs har iof fått en riktigt bra tränare men laget är detsamma de har såklart också ett svagt lag på papperet som vi har
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Tarasov:
Carolina vidare och ställs nu mot Tampa
Gillar Carolina, de har ett riktigt bra och strukturerat lag
Tampa får det inte lätt
Carolina vidare och ställs nu mot Tampa
Gillar Carolina, de har ett riktigt bra och strukturerat lag
Tampa får det inte lätt
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Spännande namn 👍🏻
En rejäl uppgradering sedan PA och Sundqvist
Spännande namn 👍🏻
En rejäl uppgradering sedan PA och Sundqvist
Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
eltifoso:
Luktar stor guldchans med det där laget om ni får det och funka på isen
Imponerande laguppställning 👍🏻
Luktar stor guldchans med det där laget om ni får det och funka på isen
Imponerande laguppställning 👍🏻
+ 1
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Jalapeno:
Man skäms och vara supporter till Edmonton.
Jösses vilket ras i i natt, tappar 1 - 4 i i sista perioden och förlorar i OT
Tar man bort Draisaitl och Mcdavid känns laget som ett mediokert SHL lag, typ
Något måste göras.
Man skäms och vara supporter till Edmonton.
Jösses vilket ras i i natt, tappar 1 - 4 i i sista perioden och förlorar i OT
Tar man bort Draisaitl och Mcdavid känns laget som ett mediokert SHL lag, typ
Något måste göras.
Tre Kronor > Sv: 2021 IIHF ICE HOCKEY WORLD CHAMPIONSHIP
ante08:
Kanada har ju ett ungefärligt lag som Sverige
Många debutanter från de inhemska lägre ligorna
Schweiz ser bra ut
Meier är klass
Kanada har ju ett ungefärligt lag som Sverige
Många debutanter från de inhemska lägre ligorna
Schweiz ser bra ut
Meier är klass
+ 1
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Nu blir det Nashville - Carolina
Riktigt bra matchserie hittills
Carolina borde vunnit senast med men Saros var fruktansvärt bra
Han tar nog första spaden i Os om han spelar såhär
Riktigt bra matchserie hittills
Carolina borde vunnit senast med men Saros var fruktansvärt bra
Han tar nog första spaden i Os om han spelar såhär
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Jalapeno:
Grinigt i Tampa igår kväll med mycket utvisningar.
Kucherov utgick samt sergachev i tampa.
Tampa vann för övrigt matchen med klara 6 - 2 och leder matchserien med 3 - 1
Grinigt i Tampa igår kväll med mycket utvisningar.
Kucherov utgick samt sergachev i tampa.
Tampa vann för övrigt matchen med klara 6 - 2 och leder matchserien med 3 - 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ber om ursäkt om jag postar Leksands relaterade länkar här men tänkte upplysa vissa vem Dan Söderström är
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Pappa till Fredrik och en legend i Hockeysverige på 70 talet
Pappa till Fredrik och en legend i Hockeysverige på 70 talet
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tom Bissett:
Söderström tror jag skulle passa bra i Brynäs. Bara min magkänsla
Tycker han alltid visat upp en professionell inställning till sporten och har varit självkritisk många gånger
Hittade en bra intervju med honom här
Jag hoppas verkligen Brynäs kommer på fötter snabbt och tar sig ur den här ” krisen ”
Leksand har denna säsong haft 2 st som betytt mycket för klubben i Johansson och Hellkvist och som inte har någon som helst anknytning till klubben
Kanske borde Brynäs göra samma sak?
Vad tror du?
Söderström tror jag skulle passa bra i Brynäs. Bara min magkänsla
Tycker han alltid visat upp en professionell inställning till sporten och har varit självkritisk många gånger
Hittade en bra intervju med honom här
Jag hoppas verkligen Brynäs kommer på fötter snabbt och tar sig ur den här ” krisen ”
Leksand har denna säsong haft 2 st som betytt mycket för klubben i Johansson och Hellkvist och som inte har någon som helst anknytning till klubben
Kanske borde Brynäs göra samma sak?
Vad tror du?
+ 3
Tre Kronor > Sv: 2021 IIHF ICE HOCKEY WORLD CHAMPIONSHIP
Jalapeno:
svårt att veta vart Kanada står men de behöver kanske en match på sig för att veta vart de står
svårt att veta vart Kanada står men de behöver kanske en match på sig för att veta vart de står
Tre Kronor > Sv: 2021 IIHF ICE HOCKEY WORLD CHAMPIONSHIP
Jalapeno:
Dom vänder nog nu och plockar fram vinnarskallen ;)
Det fysiska spelet från kanadensarna känner man inte igen som tidigare
Dom vänder nog nu och plockar fram vinnarskallen ;)
Det fysiska spelet från kanadensarna känner man inte igen som tidigare
+ 1
Tre Kronor > Sv: 2021 IIHF ICE HOCKEY WORLD CHAMPIONSHIP
Jalapeno:
Kollar man Kanadas trupp är det ju spelare som knappt gjort en landskamp förut
Många är från ligorna under AHL
Kollar man Kanadas trupp är det ju spelare som knappt gjort en landskamp förut
Många är från ligorna under AHL
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Rytter:
Förlåt men borde egentligen inte kommentera men Leksand har ju en extern finansiär i Ejendal som pumpat in pengar i föreningen i många år, Leksand sponsrade inte Hrivik, Juvonen och Chelarik ensamma utan hade ejendal som stod för nästan 2 tredjedelar av deras lön.
Johansson vet nog att han inte kunde värvat dessa spelare utan P-O Ejendals hjälp.
Min fråga till dig är. Varför skulle man inte kunna värva så länge det finns pengar? oavsett externa finansiärer eller inte, Hur skulle du ställa dig till om MoDo hade en ejendal?
Hockeyn idag handlar ju nästan idag om bara pengar.
Förlåt men borde egentligen inte kommentera men Leksand har ju en extern finansiär i Ejendal som pumpat in pengar i föreningen i många år, Leksand sponsrade inte Hrivik, Juvonen och Chelarik ensamma utan hade ejendal som stod för nästan 2 tredjedelar av deras lön.
Johansson vet nog att han inte kunde värvat dessa spelare utan P-O Ejendals hjälp.
Min fråga till dig är. Varför skulle man inte kunna värva så länge det finns pengar? oavsett externa finansiärer eller inte, Hur skulle du ställa dig till om MoDo hade en ejendal?
Hockeyn idag handlar ju nästan idag om bara pengar.
Tre Kronor > Sv: 2021 IIHF ICE HOCKEY WORLD CHAMPIONSHIP
Spock:
Helt enig, det jag menar är att jag som följer NHL ser väldigt sällan spelare klaga på domslut, klart det förekommer men inte som i SHL där domarna faktiskt många gånger gör horribla domslut och såklart måste få höra det.
Vet inte hur utbildningen av domare går till i USA / Kanada men bra verkar det iaf vara
Helt enig, det jag menar är att jag som följer NHL ser väldigt sällan spelare klaga på domslut, klart det förekommer men inte som i SHL där domarna faktiskt många gånger gör horribla domslut och såklart måste få höra det.
Vet inte hur utbildningen av domare går till i USA / Kanada men bra verkar det iaf vara
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}:
En av mina absoluta favoriter när det begav sig. Synd att Noel är City supporter ;)
www.youtube.com/watch?v=cmpRLQZkTb8
En av mina absoluta favoriter när det begav sig. Synd att Noel är City supporter ;)
www.youtube.com/watch?v=cmpRLQZkTb8
+ 1
Tre Kronor > Sv: 2021 IIHF ICE HOCKEY WORLD CHAMPIONSHIP
Spock:
Eller så skaffar vi bättre domare eller låter internationella domare komma och döma i Sverige i ex slutspel eller kval.
Har alltid varit för att NHL domare skall döma det svenska slutspelet.
Eller så skaffar vi bättre domare eller låter internationella domare komma och döma i Sverige i ex slutspel eller kval.
Har alltid varit för att NHL domare skall döma det svenska slutspelet.
Föregående · 143 · Nästa

Boston utslaget av Islanders
Semifinalerna blir som följer
Tampa - Islanders
Montreal - Colorado / Vegas
Lite synd om Colorado åker ur, de har spelat en bra hockey genom hela slutspelet
Det bästa är ändå att Brad Marchand är ute ur slutspelet
Hata är ett starkt ort men jag ogillar honom jättemycket
Ett riktigt svin