Historik
Föregående · 142 · Nästa
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Mitt kära oilers får in lite rutin på backsidan i form av Duncan Keith
Fotboll > Sv: Fotbolls EM 2021
{8839}:
England förväntas få 111 miljoner kronor vid en eventuell vinst i em ikväll
Laget har bestämt att ge pengarna till landets sjukvård
Otroligt fint
England förväntas få 111 miljoner kronor vid en eventuell vinst i em ikväll
Laget har bestämt att ge pengarna till landets sjukvård
Otroligt fint
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
+ 1
Fotboll > Sv: Fotbolls EM 2021
puffe:
Jag har alltid haft England som andralag liksom många andra svenskar som är uppväxt med PL under 80 talet och har själv haft förmånen att ha varit i England 3 gånger och sett enligt mig världens roligaste liga. ” Liverpool såklart ”
Tror England har alla möjligheter att vinna idag. Enligt mig är det dom 2 bästa lagen i turneringen som möts i finalen.
Jag har alltid haft England som andralag liksom många andra svenskar som är uppväxt med PL under 80 talet och har själv haft förmånen att ha varit i England 3 gånger och sett enligt mig världens roligaste liga. ” Liverpool såklart ”
Tror England har alla möjligheter att vinna idag. Enligt mig är det dom 2 bästa lagen i turneringen som möts i finalen.
+ 1
Leksands IF > Sv: Silly season
+ 1
Leksands IF > Sv: Silly season
Signature:
Truppen ser för närvarande lite tunnare ut än förra säsongen
Tappet av Hrivik och Chelarik blir såklart tungt men jag tror mycket på Max och den nya målvakten
Kanske ingen juvonen men tror ändå på honom
Truppen ser för närvarande lite tunnare ut än förra säsongen
Tappet av Hrivik och Chelarik blir såklart tungt men jag tror mycket på Max och den nya målvakten
Kanske ingen juvonen men tror ändå på honom
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Alfred :
Ullström, Billins, Önnerud
3 spelare som går in i princip alla SHL lag i första femman
Sjukt
Ullström, Billins, Önnerud
3 spelare som går in i princip alla SHL lag i första femman
Sjukt
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
Visst vann Kuusela poängligan i slutspelet eller är jag fel ute. Minns att jag gillade honom skarpt
Visst vann Kuusela poängligan i slutspelet eller är jag fel ute. Minns att jag gillade honom skarpt
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja:
Ja jag tror inte Leksand gör om fjolårets säsong. Jämför man med förra säsongen så blir det nog ett mellanår beroende på vad vi får för lag på isen till hösten men en plats någonstans mellan 7-10 är nog realistiskt som det är nu
Ja jag tror inte Leksand gör om fjolårets säsong. Jämför man med förra säsongen så blir det nog ett mellanår beroende på vad vi får för lag på isen till hösten men en plats någonstans mellan 7-10 är nog realistiskt som det är nu
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charliejfz:
Bodde i Uppsala i 12 år och bodde inte så långt ifrån Lindvalls, Det kaffet var riktigt bra och brukar köpa det när jag får syn på det, det är inte så vanligt i Dalarna men det finns på vissa ställen.
Bodde i Uppsala i 12 år och bodde inte så långt ifrån Lindvalls, Det kaffet var riktigt bra och brukar köpa det när jag får syn på det, det är inte så vanligt i Dalarna men det finns på vissa ställen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 10
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Jag borde skrivit jag tror också Mora överraskar
Jag går efter vad jag också tror
Inte alla experter tippar Mora 4a jag menade att de är nog precis så bra som de rankas av mittmedia
Löven kan mycket väl floppa. Tror förra säsongen var en rejäl missräkning, de räknade såklart med att spela i SHL kommande säsong med tanke på vad de satsade. Skulle inte bli överraskad om de kom 6-7 men jag tror ändå hv vinner serien jag med
Kan vara den bästa allsvenska trupp på bra länge
Jag borde skrivit jag tror också Mora överraskar
Jag går efter vad jag också tror
Inte alla experter tippar Mora 4a jag menade att de är nog precis så bra som de rankas av mittmedia
Löven kan mycket väl floppa. Tror förra säsongen var en rejäl missräkning, de räknade såklart med att spela i SHL kommande säsong med tanke på vad de satsade. Skulle inte bli överraskad om de kom 6-7 men jag tror ändå hv vinner serien jag med
Kan vara den bästa allsvenska trupp på bra länge
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey:
Västerås känns som flipp eller flopp om de får sina nyförvärv att leverera
Jag tror Mora kan överraska, jag har såklart fel men Hedberg gjorde ett bra jobb förra säsongen med laget som relativt ny tränare på den här nivån
Västerås känns som flipp eller flopp om de får sina nyförvärv att leverera
Jag tror Mora kan överraska, jag har såklart fel men Hedberg gjorde ett bra jobb förra säsongen med laget som relativt ny tränare på den här nivån
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Vad får mittmedia att tippa AIK så högt?
Jag tror AIK kan åka ur.
Att HV är favoriter känns ju logiskt men sedan känns det jämt bakom dom med en hel del lag.
Jag tippar MoDo någonstans mellan 4-7. Tror ni kan överraska många sk experter.
Vad får mittmedia att tippa AIK så högt?
Jag tror AIK kan åka ur.
Att HV är favoriter känns ju logiskt men sedan känns det jämt bakom dom med en hel del lag.
Jag tippar MoDo någonstans mellan 4-7. Tror ni kan överraska många sk experter.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Om du noterar mina smileys så försökte jag skoja.
Tror de flesta fattade det utom du tydligen eller så skojar du med vilket jag betvivlar.
Om du noterar mina smileys så försökte jag skoja.
Tror de flesta fattade det utom du tydligen eller så skojar du med vilket jag betvivlar.
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Treklövern1912:
Grattis, passa på och njut för när hockeyn drar igång till hösten är det ombytta roller 😇😉
Grattis, passa på och njut för när hockeyn drar igång till hösten är det ombytta roller 😇😉
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bifbiffen:
Det har han också sagt men det andra vet jag att jag hört honom säga kommer dock inte ihåg i vilket sammanhang
Det har han också sagt men det andra vet jag att jag hört honom säga kommer dock inte ihåg i vilket sammanhang
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Spock:
Visst är det så. Vet när Leksand granskades av SVT för ” gatstenen ” hur plötsligt supportrar från andra lag kom in på diverse forum och spydde galla över föreningen och moderatorerna hade fullt upp att rensa inlägg hela dagarna. Vissa håller på än idag med det där och jag skrattar bara åt eländet. Bara släppa allt sådant gammalt och gå vidare men alla klarar inte det
Ang Brynäs sk ” kris ” tror jag sådant här gör att klubben blir starkare och fylld av revanschlusta. Det är ju i motvind som draken lyfter
Trots att jag är leksing vill jag inte se Brynäs åka ur även om många leksingar vill det med tanke på hur en del Brynäsare hånat oss i alla år som laget åkt jojo fram och tillbaks mellan SHL och hockeyallsvenskan
Visst är det så. Vet när Leksand granskades av SVT för ” gatstenen ” hur plötsligt supportrar från andra lag kom in på diverse forum och spydde galla över föreningen och moderatorerna hade fullt upp att rensa inlägg hela dagarna. Vissa håller på än idag med det där och jag skrattar bara åt eländet. Bara släppa allt sådant gammalt och gå vidare men alla klarar inte det
Ang Brynäs sk ” kris ” tror jag sådant här gör att klubben blir starkare och fylld av revanschlusta. Det är ju i motvind som draken lyfter
Trots att jag är leksing vill jag inte se Brynäs åka ur även om många leksingar vill det med tanke på hur en del Brynäsare hånat oss i alla år som laget åkt jojo fram och tillbaks mellan SHL och hockeyallsvenskan
+ 4
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
hanzon:
Ja det förstår jag inget konstigt med det men han har ju redan 1 titel
Han är ligans bästa back tillsammans med bla macar som kommer bli hur bra som helst
Spelare som price som varit trogen klubben hela karriären unnar man bucklan lite extra såklart
Ja det förstår jag inget konstigt med det men han har ju redan 1 titel
Han är ligans bästa back tillsammans med bla macar som kommer bli hur bra som helst
Spelare som price som varit trogen klubben hela karriären unnar man bucklan lite extra såklart
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{5246}:
Fast varför skall inte utomstående lags supportrar kunna kommentera i andra forum?
Är väl bara för moderatorerna i respektive forum och stänga av de som provocerar och låta de som sköter sig få fortsätta skriva. Ser inte problemet. öht.
Det är ju det som är själva grejen med ett diskussionsforum.
Ha en fin dag i Solen
Fast varför skall inte utomstående lags supportrar kunna kommentera i andra forum?
Är väl bara för moderatorerna i respektive forum och stänga av de som provocerar och låta de som sköter sig få fortsätta skriva. Ser inte problemet. öht.
Det är ju det som är själva grejen med ett diskussionsforum.
Ha en fin dag i Solen
+ 5
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
hanzon:
Tycker synd om Montreal
Unnar price den där bucklan men blir svårt nu när Tampa fullkomligen krossar Montreal
Helt sjukt vilken bredd de har.
Blir nog 4-1 tror Montreal tar nästa sedan avgör tampa hemma kommande match. Spelare som cirelli palat och Johnson är otroligt viktiga
Tycker synd om Montreal
Unnar price den där bucklan men blir svårt nu när Tampa fullkomligen krossar Montreal
Helt sjukt vilken bredd de har.
Blir nog 4-1 tror Montreal tar nästa sedan avgör tampa hemma kommande match. Spelare som cirelli palat och Johnson är otroligt viktiga
+ 2
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Spock:
Blir tampa - Montreal i final. Tampa är såklart favoriter men underskatta inte Montreal.
Tycker de har en bra chans att vinna, stabilt försvarsspel genom hela serien och har en bra ledare i Weber även om han var som bäst för runt 10 år sedan så har han visat att hans rutin kommer bli viktig i slutspelet precis som Price målvaktsspel.
Jag tror ändå tampa vinner detta pga sin enorma bredd men det vore jätteroligt om ett kanadensiskt lag äntligen kunde vinna.
Blir tampa - Montreal i final. Tampa är såklart favoriter men underskatta inte Montreal.
Tycker de har en bra chans att vinna, stabilt försvarsspel genom hela serien och har en bra ledare i Weber även om han var som bäst för runt 10 år sedan så har han visat att hans rutin kommer bli viktig i slutspelet precis som Price målvaktsspel.
Jag tror ändå tampa vinner detta pga sin enorma bredd men det vore jätteroligt om ett kanadensiskt lag äntligen kunde vinna.
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
+ 19
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
+ 1
Fotboll > Sv: Fotbolls EM 2021
Tarasov:
Hasse Backe borde sparkas av tv 4
Sitter och säger att polen inte har någonting under hela matchen. Jösses vilken tomte
Expert? 😂😂😂
Borde man inte va lite mer nyanserad som sk ” expert ”?
Hasse Backe borde sparkas av tv 4
Sitter och säger att polen inte har någonting under hela matchen. Jösses vilken tomte
Expert? 😂😂😂
Borde man inte va lite mer nyanserad som sk ” expert ”?
+ 3
Leksands IF > Sv: Silly season
Tarasov:
Ang turbulensen i Brynäs
Dom är sannerligen på väg åt fel håll tror jag.
Att rekrytera Johan Alcen som sportchef känns väldigt chansartat. Iof är det ganska vanligt att klubbar rekryterar spelare till höga poster inom föreningen men frågan är om Alcen är rätt kille? Han får nog rejäl stöttning från de andra i föreningen hoppas jag.
Brynäs måste rekrytera utifrån som de gjorde med tränarna som inte har anknytning till klubben på viktiga poster. Laget ser otroligt svagt ut och att ersätta Ersson blir såklart Alcens första stora utmaning.
Leksand har sysslat med svågerpolitik i så många år inom föreningen att det hade kunnat gått käpprätt åt helvete, säsongerna med Salo samt den senaste är Leksands bästa
Tyvärr fick inte Salo fria händer och göra vad han ville då slutade han. Hoppas Brynäs fixat detta. Iof på något sätt förstår jag de leksingar som vill att Brynäs skall åka ur med tanke på hur många av dom hånat oss i alla år då vi åkt jojo mellan SHL och allsvenskan men jag sållar mig inte till den skaran. Matcherna mot Brynäs är ju dom man vill uppleva som Leksands supporter
Ang turbulensen i Brynäs
Dom är sannerligen på väg åt fel håll tror jag.
Att rekrytera Johan Alcen som sportchef känns väldigt chansartat. Iof är det ganska vanligt att klubbar rekryterar spelare till höga poster inom föreningen men frågan är om Alcen är rätt kille? Han får nog rejäl stöttning från de andra i föreningen hoppas jag.
Brynäs måste rekrytera utifrån som de gjorde med tränarna som inte har anknytning till klubben på viktiga poster. Laget ser otroligt svagt ut och att ersätta Ersson blir såklart Alcens första stora utmaning.
Leksand har sysslat med svågerpolitik i så många år inom föreningen att det hade kunnat gått käpprätt åt helvete, säsongerna med Salo samt den senaste är Leksands bästa
Tyvärr fick inte Salo fria händer och göra vad han ville då slutade han. Hoppas Brynäs fixat detta. Iof på något sätt förstår jag de leksingar som vill att Brynäs skall åka ur med tanke på hur många av dom hånat oss i alla år då vi åkt jojo mellan SHL och allsvenskan men jag sållar mig inte till den skaran. Matcherna mot Brynäs är ju dom man vill uppleva som Leksands supporter
Fotboll > Sv: Fotbolls EM 2021
Olli Hahl:
Själv håller jag på England när inte Sverige spelar, alltid gjort. Uppväxt med PL som enligt mig är världens bästa liga, varit i Liverpool 3 gånger och kollat live, det är en magisk upplevelse och se matcher live i England.
Idag ger jag Skottland 15-20 % chans att vinna
Det är inte det bästa engelska landslaget som jag sett som ställs på planen men de är betydligt bättre än Skottland.
Som Liverpoolsupporter är det extra kul och se Robertson
Själv håller jag på England när inte Sverige spelar, alltid gjort. Uppväxt med PL som enligt mig är världens bästa liga, varit i Liverpool 3 gånger och kollat live, det är en magisk upplevelse och se matcher live i England.
Idag ger jag Skottland 15-20 % chans att vinna
Det är inte det bästa engelska landslaget som jag sett som ställs på planen men de är betydligt bättre än Skottland.
Som Liverpoolsupporter är det extra kul och se Robertson
Fotboll > Sv: Fotbolls EM 2021
{8399}:
Skulle Sverige gå vidare som en av de bästa treorna kan det bli match mot Belgien tror jag.
Den skall vi undvika.
Skulle Sverige gå vidare som en av de bästa treorna kan det bli match mot Belgien tror jag.
Den skall vi undvika.
Fotboll > Sv: Fotbolls EM 2021
{8839}:
Trots att jag håller på Liverpool så har jag sagt det i 2-3 år.
Kevin De Bruyne är världens mest komplette fotbollsspelare.
Herregud vad bra han är.
Trots att jag håller på Liverpool så har jag sagt det i 2-3 år.
Kevin De Bruyne är världens mest komplette fotbollsspelare.
Herregud vad bra han är.
+ 1
Fotboll > Sv: Fotbolls EM 2021
jens_88:
Instämmer helt men tydligen har båda lagen också gått med på det så det måste innebära att statusen på Eriksen är god nu då?
men som du säger, det är helt sjukt.
Hade gärna sett att den fortsatt imorgon
Instämmer helt men tydligen har båda lagen också gått med på det så det måste innebära att statusen på Eriksen är god nu då?
men som du säger, det är helt sjukt.
Hade gärna sett att den fortsatt imorgon
Fotboll > Sv: Fotbolls EM 2021
+ 1
Fotboll > Sv: Fotbolls EM 2021
+ 1
Fotboll > Sv: Fotbolls EM 2021
+ 2
Fotboll > Sv: Fotbolls EM 2021
+ 2
Fotboll > Fotbolls EM 2021
Ikväll drar det igång med match mellan Italien och Turkiet som spelas i Rom.
Som fotbollsälskare är det sådant här man längtar efter.
Vad tror vi om Sveriges chanser?
Som fotbollsälskare är det sådant här man längtar efter.
Vad tror vi om Sveriges chanser?
+ 1
Föregående · 142 · Nästa


Lägger lagtillhörigheten åt sidan ❤️
Skickar en tanke till Jacob delarose som förlorat sin mamma endast vid 53 års ålder. Livet är orättvist
Vila i frid 🙏❤️