Historik
Föregående · 144 · Nästa
Tre Kronor > Sv: 2021 IIHF ICE HOCKEY WORLD CHAMPIONSHIP
Tarasov:
Tittar man på trupperna så är väl Ryssland det laget som har mest namnkunnigt lag med de flesta spelare från KHL, Kanadas lag vet jag inget om men många av spelarna i de andra inhemska ligorna brukar vara riktigt bra så det blir intressant och se.
Slovakien har ett intressant lag likaså Finland, svårt att tippa. Sverige känns som det kan bli fågel eller fisk.
Spännande match direkt idag mellan Ryssland och Tjeckien.
Jag tippar att Ryssland vinner guld bara baserat på trupperna ;)
Tittar man på trupperna så är väl Ryssland det laget som har mest namnkunnigt lag med de flesta spelare från KHL, Kanadas lag vet jag inget om men många av spelarna i de andra inhemska ligorna brukar vara riktigt bra så det blir intressant och se.
Slovakien har ett intressant lag likaså Finland, svårt att tippa. Sverige känns som det kan bli fågel eller fisk.
Spännande match direkt idag mellan Ryssland och Tjeckien.
Jag tippar att Ryssland vinner guld bara baserat på trupperna ;)
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Silly:
Enligt SMHI skall det bli april väder någon vecka nu så det blir perfekt att sitta hemma i lägenheten och glo på hockey vm med lite god mat och några finöl 🍺😊
Enligt SMHI skall det bli april väder någon vecka nu så det blir perfekt att sitta hemma i lägenheten och glo på hockey vm med lite god mat och några finöl 🍺😊
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Silly:
Eftersom det regnat nästan hela jävla dagen i Borlänge idag så behöver jag få ut lite aggressioner 😂
Eftersom det regnat nästan hela jävla dagen i Borlänge idag så behöver jag få ut lite aggressioner 😂
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
mattias - 74:
Tillägg överfall kanske var en överdrift men motståndarna tillåts göra som dom vill mot honom
Mcdavid kommer vara bäst i många år till även om mckinnon inte är långt efter
5 + 2 på 2 slutspelsmatcher
Tillägg överfall kanske var en överdrift men motståndarna tillåts göra som dom vill mot honom
Mcdavid kommer vara bäst i många år till även om mckinnon inte är långt efter
5 + 2 på 2 slutspelsmatcher
+ 1
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Tarasov:
Blir tufft för Edmonton nu
Domarna tillåter ju överfall på mcdavid men det är ju så motståndarna lär spela mot honom om de skall kunna ta pucken av honom
Blir tufft för Edmonton nu
Domarna tillåter ju överfall på mcdavid men det är ju så motståndarna lär spela mot honom om de skall kunna ta pucken av honom
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Bara att lämna WO när den matchen kommer om det nu blir Belarus som spelplats
Är ju inte klart än
Bara att lämna WO när den matchen kommer om det nu blir Belarus som spelplats
Är ju inte klart än
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Tarasov:
Kan nog få ett bra lag, är inte riktigt insatt i hur de får välja spelare men antar att de har en del och välja på
Är det någon som vet?
Vegas fick ju välja typ från alla lag har jag för mig, vet inte hur det funkar alls faktiskt även om ja borde då jag älskar NHL
Kan nog få ett bra lag, är inte riktigt insatt i hur de får välja spelare men antar att de har en del och välja på
Är det någon som vet?
Vegas fick ju välja typ från alla lag har jag för mig, vet inte hur det funkar alls faktiskt även om ja borde då jag älskar NHL
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Jalapeno:
Dags och ställa klockan på 0300 inatt om jag orkar upp och se game 1 mellan Edmonton - Winnipeg
0430 börjar även game 2 mellan Colorado / blues
Dags och ställa klockan på 0300 inatt om jag orkar upp och se game 1 mellan Edmonton - Winnipeg
0430 börjar även game 2 mellan Colorado / blues
Leksands IF > Sv: Silly season
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
{9108}:
Hur ser ni Luleåfans på denna värvningen?
Hur ser ni Luleåfans på denna värvningen?
+ 2
Leksands IF > Sv: Silly season
Jalapeno:
Vi kan glömma Lander iaf, han är klar för ZUG
Trodde faktiskt han skulle välja Tmrå men man ser återigen att pengarna spelar roll. Frågan är om det ens var nära SHL spel för Anton?
Är nog inte många SHL klubbar som kan mäta sig med pengarna i Schweiz? Vad tror du?
Vi kan glömma Lander iaf, han är klar för ZUG
Trodde faktiskt han skulle välja Tmrå men man ser återigen att pengarna spelar roll. Frågan är om det ens var nära SHL spel för Anton?
Är nog inte många SHL klubbar som kan mäta sig med pengarna i Schweiz? Vad tror du?
Leksands IF > Sv: Silly season
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
KulaShaker:
Tror jag lyssnat på denna tolkningen 10 gånger denna v.
Den är fantastisk.
www.youtube.com/watch?v=FDBvAaUuW5o
Tror jag lyssnat på denna tolkningen 10 gånger denna v.
Den är fantastisk.
www.youtube.com/watch?v=FDBvAaUuW5o
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Jalapeno:
Instämmer, det är en fröjd och se honom spela.
Blir kul och se hur länge det räcker i slutspelet,
Instämmer, det är en fröjd och se honom spela.
Blir kul och se hur länge det räcker i slutspelet,
+ 2
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
+ 2
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Respekt av zäta att köra över 90 mil för att vara med och fira
Hade nog känts ganska jobbigt för honom om löven hade vunnit 😁 😉
Hade nog känts ganska jobbigt för honom om löven hade vunnit 😁 😉
+ 5
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
{9386}:
Varannan vatten för fan, klockan är 06.58 ;)
Varannan vatten för fan, klockan är 06.58 ;)
+ 2
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Smokey:
Lite OT men Victor Lodins pappa är presenters av Borlänge hockey som deras ass tränare
Jag som infödd Borlängebo tycker detta är väldigt spännande 😀
Hur ser Viktors kontraktsläge ut?
Lite OT men Victor Lodins pappa är presenters av Borlänge hockey som deras ass tränare
Jag som infödd Borlängebo tycker detta är väldigt spännande 😀
Hur ser Viktors kontraktsläge ut?
+ 1
Leksands IF > Sv: Ny matchtröja
Jalapeno:
Är väl bättre att Brynäs bryter med spelarna istället ”
Om det visar sig att dom är skyldiga ”
Istället för att unicef skall bryta sig ur.
Är ju inte Brynäs som klubbs fel att 2 spelare gjort bort sig rejält. Hur hade du sett på detta om det varit omvänt och Ejendal slutat slängt in pengar om 2 spelare i Leksand gjort samma sak?
Bättre att klubbarna bryter med spelarna istället
Är ju som sagt inte sponsorer eller andra samarbetspartners fel även om man såklart har förståelse för detta
Är väl bättre att Brynäs bryter med spelarna istället ”
Om det visar sig att dom är skyldiga ”
Istället för att unicef skall bryta sig ur.
Är ju inte Brynäs som klubbs fel att 2 spelare gjort bort sig rejält. Hur hade du sett på detta om det varit omvänt och Ejendal slutat slängt in pengar om 2 spelare i Leksand gjort samma sak?
Bättre att klubbarna bryter med spelarna istället
Är ju som sagt inte sponsorer eller andra samarbetspartners fel även om man såklart har förståelse för detta
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 12
Leksands IF > Sv: Silly season
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Folk gnäller på Lena men det finns nog ingen sämre kommentator än Harald. Har alltid haft svårt för honom som kommentator.
Folk gnäller på Lena men det finns nog ingen sämre kommentator än Harald. Har alltid haft svårt för honom som kommentator.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan:
Jag fick hjärnsläpp och har bett om ursäkt
Jag är vare sig kvinnohatare eller provokatör
Har varit medlem länge och de flesta kan gå i godo för det
Men ibland blir det fel
Jag lovar dig att jag i fortsättningen skall jag tänka till lite extra innan jag skriver
I vilket fall som helst så tycker jag väldigt bra på en Brynäsare
Har aldrig någonsin försökt provocera
Jag skall skärpa mig och som du säkert vet
Ingen är perfekt
Ha en fin kväll ❤️
Jag fick hjärnsläpp och har bett om ursäkt
Jag är vare sig kvinnohatare eller provokatör
Har varit medlem länge och de flesta kan gå i godo för det
Men ibland blir det fel
Jag lovar dig att jag i fortsättningen skall jag tänka till lite extra innan jag skriver
I vilket fall som helst så tycker jag väldigt bra på en Brynäsare
Har aldrig någonsin försökt provocera
Jag skall skärpa mig och som du säkert vet
Ingen är perfekt
Ha en fin kväll ❤️
+ 7
Leksands IF > Sv: Silly season
Huge:
Jag var en av dom som tyckte Hellkvist affären sköttes ruttet av Tjomme, samtidigt har ju även Hellkvist själv gjort bort sig då han sa i tidningen nånting i stil med att " klart det kittlar och få träna Leksand " eller nåt liknande.
Leksand kunde såklart skött detta med BH mycket snyggare.
Jag var en av dom som tyckte Hellkvist affären sköttes ruttet av Tjomme, samtidigt har ju även Hellkvist själv gjort bort sig då han sa i tidningen nånting i stil med att " klart det kittlar och få träna Leksand " eller nåt liknande.
Leksand kunde såklart skött detta med BH mycket snyggare.
+ 3
Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
+ 3
Leksands IF > Sv: Silly season
Zappaholic:
Jag förstår dig men det skall ändå inte stå häktad
Klart som fan man inte kan spela match från häktet
Det jag menade är att om en spelare delgivits misstanke om brott så skall såklart klubben inte låta honom spela
Det är väl rätt?
Det hade jag tyckt även om det var en leksing
Ibland blir allt bara så fel i min värld när jag skall förklara
Jag ber återigen om ursäkt om du / nu vill ta emot den
Jag förstår dig men det skall ändå inte stå häktad
Klart som fan man inte kan spela match från häktet
Det jag menade är att om en spelare delgivits misstanke om brott så skall såklart klubben inte låta honom spela
Det är väl rätt?
Det hade jag tyckt även om det var en leksing
Ibland blir allt bara så fel i min värld när jag skall förklara
Jag ber återigen om ursäkt om du / nu vill ta emot den
Leksands IF > Sv: Silly season
{9386}:
Jag håller med dig helt
Att försvara sin klubb är ju faktiskt det man skall göra i ett sådant här läge
Sedan är ju det som Berglund gjort såklart riktigt vidrigt ” om han nu är skyldig ”
Jag håller med dig helt
Att försvara sin klubb är ju faktiskt det man skall göra i ett sådant här läge
Sedan är ju det som Berglund gjort såklart riktigt vidrigt ” om han nu är skyldig ”
Föregående · 144 · Nästa


Hahaha