mattias - 74

30866 inlägg · 47924 besäkare

Historik

· 144 ·
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas:

Hahaha

Tre Kronor > Sv: 2021 IIHF ICE HOCKEY WORLD CHAMPIONSHIP
Spock:

Matchstraff på Komarov i Belarus efter en ful tackling på den slovakiske supertalangen Nemec

Leksands IF > Sv: Silly season
Jalapeno:

Ja det var goda nyheter

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:

Apropå etik och moral 😊

Ha en fin kväll
Uppladdat:

500x0-446148d3-205e-4466-b694-9de6dcbc9717.png


Tre Kronor > Sv: 2021 IIHF ICE HOCKEY WORLD CHAMPIONSHIP
Tarasov:

Tittar man på trupperna så är väl Ryssland det laget som har mest namnkunnigt lag med de flesta spelare från KHL, Kanadas lag vet jag inget om men många av spelarna i de andra inhemska ligorna brukar vara riktigt bra så det blir intressant och se.

Slovakien har ett intressant lag likaså Finland, svårt att tippa. Sverige känns som det kan bli fågel eller fisk.

Spännande match direkt idag mellan Ryssland och Tjeckien.

Jag tippar att Ryssland vinner guld bara baserat på trupperna ;)

Tre Kronor > Sv: 2021 IIHF ICE HOCKEY WORLD CHAMPIONSHIP
Tarasov:

Vart kan man se alla lags trupper?

Länk?

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Silly:

Enligt SMHI skall det bli april väder någon vecka nu så det blir perfekt att sitta hemma i lägenheten och glo på hockey vm med lite god mat och några finöl 🍺😊

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Silly:

Eftersom det regnat nästan hela jävla dagen i Borlänge idag så behöver jag få ut lite aggressioner 😂


NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
mattias - 74:

Tillägg överfall kanske var en överdrift men motståndarna tillåts göra som dom vill mot honom

Mcdavid kommer vara bäst i många år till även om mckinnon inte är långt efter

5 + 2 på 2 slutspelsmatcher

NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Tarasov:

Blir tufft för Edmonton nu

Domarna tillåter ju överfall på mcdavid men det är ju så motståndarna lär spela mot honom om de skall kunna ta pucken av honom

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:

Bara att lämna WO när den matchen kommer om det nu blir Belarus som spelplats

Är ju inte klart än


NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Tarasov:

Kan nog få ett bra lag, är inte riktigt insatt i hur de får välja spelare men antar att de har en del och välja på

Är det någon som vet?

Vegas fick ju välja typ från alla lag har jag för mig, vet inte hur det funkar alls faktiskt även om ja borde då jag älskar NHL

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:

Han menade nog Andren och skrev fel 😉

NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Jalapeno:

Dags och ställa klockan på 0300 inatt om jag orkar upp och se game 1 mellan Edmonton - Winnipeg

0430 börjar även game 2 mellan Colorado / blues


Leksands IF > Sv: Silly season
Jalapeno:

Otroligt välförtjänt, det han gjorde med laget är helt sjukt faktiskt.


Leksands IF > Sv: Silly season
Jalapeno:

Vi kan glömma Lander iaf, han är klar för ZUG

Trodde faktiskt han skulle välja Tmrå men man ser återigen att pengarna spelar roll. Frågan är om det ens var nära SHL spel för Anton?

Är nog inte många SHL klubbar som kan mäta sig med pengarna i Schweiz? Vad tror du?

Leksands IF > Sv: Silly season
Jalapeno:

Idag gratulerar vi Leksandslegendaren Mats åhlberg på hans 74 års dag 💙💙💙

NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Jalapeno:

1- 0 i matcher till Washington mot Boston

Busen Wilson målskytt



Café > Sv: Puffes frizon för god musik
KulaShaker:

Tror jag lyssnat på denna tolkningen 10 gånger denna v.

Den är fantastisk.

www.youtube.com/watch?v=FDBvAaUuW5o

NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Jalapeno:

Instämmer, det är en fröjd och se honom spela.

Blir kul och se hur länge det räcker i slutspelet,

NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Jalapeno:

Oilers sedan tidigt 80 tal =)

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan:

Håller med dig

Sveriges i särklass bästa och mest ödmjuka tränare

Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Respekt av zäta att köra över 90 mil för att vara med och fira

Hade nog känts ganska jobbigt för honom om löven hade vunnit 😁 😉

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Spock:

Godmorgon från ett soligt Dalarna ☀️

m.youtube.com/watch?v=WmdmxNuCuKk

Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
{9386}:

Varannan vatten för fan, klockan är 06.58 ;)

Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Stort grattis till SHL platsen 👏🏼👏🏼👏🏼


Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Smokey:

Haha

Dalarna är vackert 😘

Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Smokey:

Lite OT men Victor Lodins pappa är presenters av Borlänge hockey som deras ass tränare

Jag som infödd Borlängebo tycker detta är väldigt spännande 😀

Hur ser Viktors kontraktsläge ut?

Leksands IF > Sv: Ny matchtröja
Jalapeno:

Är väl bättre att Brynäs bryter med spelarna istället ”
Om det visar sig att dom är skyldiga ”

Istället för att unicef skall bryta sig ur.

Är ju inte Brynäs som klubbs fel att 2 spelare gjort bort sig rejält. Hur hade du sett på detta om det varit omvänt och Ejendal slutat slängt in pengar om 2 spelare i Leksand gjort samma sak?

Bättre att klubbarna bryter med spelarna istället

Är ju som sagt inte sponsorer eller andra samarbetspartners fel även om man såklart har förståelse för detta

Leksands IF > Sv: Silly season
Jalapeno:

Rhekshani förlänger med Djurgården

En viktig pjäs i deras lagbygge

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kotten81:

Fan vilket osmakligt inlägg.

Gå och lägg dig, du drar skam över oss leksingar. Idiot

Leksands IF > Sv: Silly season
Jalapeno:

Håller med

Riktigt bra initiativ 👏🏼👏🏼👏🏼

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:

HAHA jag vet =)

inte det som var meningen, uttryckte bara min åsikt

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:

Folk gnäller på Lena men det finns nog ingen sämre kommentator än Harald. Har alltid haft svårt för honom som kommentator.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62:

Nja vet inte det jag haha 😂😝

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan:

Jag fick hjärnsläpp och har bett om ursäkt

Jag är vare sig kvinnohatare eller provokatör

Har varit medlem länge och de flesta kan gå i godo för det

Men ibland blir det fel

Jag lovar dig att jag i fortsättningen skall jag tänka till lite extra innan jag skriver

I vilket fall som helst så tycker jag väldigt bra på en Brynäsare

Har aldrig någonsin försökt provocera

Jag skall skärpa mig och som du säkert vet

Ingen är perfekt

Ha en fin kväll ❤️

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Berge:

Är väl egentligen bara Niva och Bank som skriver bra krönikor i AB.

Iaf enligt mig.

Leksands IF > Sv: Silly season
Huge:

Jag var en av dom som tyckte Hellkvist affären sköttes ruttet av Tjomme, samtidigt har ju även Hellkvist själv gjort bort sig då han sa i tidningen nånting i stil med att " klart det kittlar och få träna Leksand " eller nåt liknande.

Leksand kunde såklart skött detta med BH mycket snyggare.

Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
Charliejfz:

Lycka till idag

Hoppas ni tar guldet

Leksands IF > Sv: Silly season
Zappaholic:

Jag ber om ursäkt igen och förstår hur du menar

Ha en fin lördag

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9386}:

Ja den är rolig haha

Leksands IF > Sv: Silly season
Zappaholic:

Jag förstår dig men det skall ändå inte stå häktad

Klart som fan man inte kan spela match från häktet

Det jag menade är att om en spelare delgivits misstanke om brott så skall såklart klubben inte låta honom spela

Det är väl rätt?

Det hade jag tyckt även om det var en leksing

Ibland blir allt bara så fel i min värld när jag skall förklara

Jag ber återigen om ursäkt om du / nu vill ta emot den

Leksands IF > Sv: Silly season
{9386}:

Jag håller med dig helt

Att försvara sin klubb är ju faktiskt det man skall göra i ett sådant här läge

Sedan är ju det som Berglund gjort såklart riktigt vidrigt ” om han nu är skyldig ”

· 144 ·
Om mattias - 74
Hejar på: 0x20-leksandsiflogosvg.png Leksands IF

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Uppsala