Historik
Föregående · 145 · Nästa
Leksands IF > Sv: Silly season
Peja:
Oj så fel det blev av mig
Skall tänka till en extra gång innan jag skriver igen
Ber om ursäkt
Är inte mer än människa att jag kan be om ursäkt
Klantigt som fan av mig
Förlåt förlåt
Skall tänka mig för en extra gång nästa gång
” skämskudde ” 🥲
Oj så fel det blev av mig
Skall tänka till en extra gång innan jag skriver igen
Ber om ursäkt
Är inte mer än människa att jag kan be om ursäkt
Klantigt som fan av mig
Förlåt förlåt
Skall tänka mig för en extra gång nästa gång
” skämskudde ” 🥲
Leksands IF > Sv: Silly season
Jalapeno:
Tänkte på en sak ang Berglund historian
Postat hår istället då Brynäs gästbok är invaderade av Timrå supporters som tycker samma sak som jag.
Är man häktad för sannolika skäl skall man inte få spela matcher ” ganska logiskt ”
Detta är så illa skött av Brynäs
Skulle detta gälla en Leksing skulle jag skämmas ögonen ur mig
Läser man på diverse Brynäs hockeyforum så är såklart Leifby okunnig kan inget
Ponera om det varit en spelare i ett annat lag?
Hur hade tongångarna gått i Brynäs då?
Brynäs borde såklart inte låta Berglund spela
Sunt förnuft
Tänkte på en sak ang Berglund historian
Postat hår istället då Brynäs gästbok är invaderade av Timrå supporters som tycker samma sak som jag.
Är man häktad för sannolika skäl skall man inte få spela matcher ” ganska logiskt ”
Detta är så illa skött av Brynäs
Skulle detta gälla en Leksing skulle jag skämmas ögonen ur mig
Läser man på diverse Brynäs hockeyforum så är såklart Leifby okunnig kan inget
Ponera om det varit en spelare i ett annat lag?
Hur hade tongångarna gått i Brynäs då?
Brynäs borde såklart inte låta Berglund spela
Sunt förnuft
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Tarasov:
Ja han skyddas av ligan precis som Crosby
Crosby är en av ligans vidrigaste spelare och en av de som filmar mest också
Ja han skyddas av ligan precis som Crosby
Crosby är en av ligans vidrigaste spelare och en av de som filmar mest också
+ 1
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Spock:
Finns massa vidriga saker
Han försökte slicka en tampa spelare under slutspelet för ett par år sedan under gallret
Jävla äckel
Finns massa vidriga saker
Han försökte slicka en tampa spelare under slutspelet för ett par år sedan under gallret
Jävla äckel
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
+ 1
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
modomille:
Ja Wilson är en riktig gris
Precis som marchand i Boston som jag fullkomligen avskyr
En sådan bra spelare skall inte hålla på med sånt där
Skulle påstå att han är av de fegaste spelarna i NHL trots att han som sagt är en av ligans bästa
Ja Wilson är en riktig gris
Precis som marchand i Boston som jag fullkomligen avskyr
En sådan bra spelare skall inte hålla på med sånt där
Skulle påstå att han är av de fegaste spelarna i NHL trots att han som sagt är en av ligans bästa
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 6
Leksands IF > Sv: Silly season
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}:
Spelar Timrå i SHL kommande säsong stannar han förmodligen annars är det nog någon annan SHL som tar honom,
Han är riktigt bra faktiskt, en otroligt intressant spelare.
Spelar Timrå i SHL kommande säsong stannar han förmodligen annars är det nog någon annan SHL som tar honom,
Han är riktigt bra faktiskt, en otroligt intressant spelare.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
PuckkcuP:
haha nej vet inte vad jag tänkte med haha har iaf dålig koll på honom
fick hjärnsläpp haha
Skämskudde
haha nej vet inte vad jag tänkte med haha har iaf dålig koll på honom
fick hjärnsläpp haha
Skämskudde
+ 1
Leksands IF > Sv: Silly season
Jalapeno:
Bra att man förlänger med Mattias
Hade det varit inför förra säsongen hade jag blivit orolig men han har visat denna säsongen att han håller på denna nivån
Bra med en ”’pappa ” i laget som jag skrev förut
Bra att man förlänger med Mattias
Hade det varit inför förra säsongen hade jag blivit orolig men han har visat denna säsongen att han håller på denna nivån
Bra med en ”’pappa ” i laget som jag skrev förut
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skrubben:
Rögle har varit minst ett nummer för stora i första men ligger ändå under, Blir en spännande fortsättning, Hoppas Rögle vinner, de spelar en väldigt bra och fartfylld hockey och har så gjort hela säsongen.
Rögle har varit minst ett nummer för stora i första men ligger ändå under, Blir en spännande fortsättning, Hoppas Rögle vinner, de spelar en väldigt bra och fartfylld hockey och har så gjort hela säsongen.
+ 2
Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Experterna snackar om Axelsson Lundqvist Hrivík mfl som viktiga spelare
Frågan är vart Skellefteå varit i slutspelet utan Joakim Lindström och Gustaf Lindvall
Har nog aldrig sett 2 spelare växa så mycket under ett slutspel som dessa 2
Lindström är nog alla lags drömspelare i ett slutspel
Frågan är vart Skellefteå varit i slutspelet utan Joakim Lindström och Gustaf Lindvall
Har nog aldrig sett 2 spelare växa så mycket under ett slutspel som dessa 2
Lindström är nog alla lags drömspelare i ett slutspel
Brynäs IF > Sv: Action delux
{8399}:
Handlar om att Reideborn är aktuell för bla för Leksand och Brynäs
Bra målvakt
Handlar om att Reideborn är aktuell för bla för Leksand och Brynäs
Bra målvakt
Brynäs IF > Sv: Action delux
{8399}:
Japp att jag är glad att ni spelar i SHL kommande säsong ❤️
Japp att jag är glad att ni spelar i SHL kommande säsong ❤️
+ 7
Brynäs IF > Sv: Action delux
Auchinleck:
Det har jag gjort men ibland känner man bara för att svara
Spelar ju ingen roll om man svarar eller inte han skriver ju ändå när det passar honom
Det har jag gjort men ibland känner man bara för att svara
Spelar ju ingen roll om man svarar eller inte han skriver ju ändå när det passar honom
+ 1
Brynäs IF > Sv: Action delux
Huge:
Seriöst hur orkar du försvara Brynäs hela tiden. Vi har sådana som dig i diverse Leksands forum också
Kan du inte bara inse att Brynäs gjort en dålig säsong och sluta med alla dina konspirationsteorier
Jag har blivit avstängd på diverse Leksands forum för att jag kritiserat Leksand oavsett om det gällt matcher lagbygge eller enskilda spelare
Frågan är varför inte du blivit avstängd på livstid för längesedan
Jag jobbar på skola och där kan t.o.m mellanstadieelever gnälla över sina lag om de gjort dåliga matcher eller förlorat som de håller på men du bara försvarar hela tiden, det har du gjort i alla år på HS
Hoppas moderatorerna i Brynäs gästbok stänger av dig
Trött på att läsa dina försvarstal nu
Gå och lägg dig
Seriöst hur orkar du försvara Brynäs hela tiden. Vi har sådana som dig i diverse Leksands forum också
Kan du inte bara inse att Brynäs gjort en dålig säsong och sluta med alla dina konspirationsteorier
Jag har blivit avstängd på diverse Leksands forum för att jag kritiserat Leksand oavsett om det gällt matcher lagbygge eller enskilda spelare
Frågan är varför inte du blivit avstängd på livstid för längesedan
Jag jobbar på skola och där kan t.o.m mellanstadieelever gnälla över sina lag om de gjort dåliga matcher eller förlorat som de håller på men du bara försvarar hela tiden, det har du gjort i alla år på HS
Hoppas moderatorerna i Brynäs gästbok stänger av dig
Trött på att läsa dina försvarstal nu
Gå och lägg dig
+ 13
Leksands IF > Sv: Silly season
{9108}:
Jag är lite inne på samma som dig
Jag borde såklart säga Hellkvist eftersom jag är leksing men ingen kan ta ifrån abbot det han gjort med Rögle
Spelare som zaar bristedt ryfors mfl har blivit riktigt bra under hans ledning
Jag är lite inne på samma som dig
Jag borde såklart säga Hellkvist eftersom jag är leksing men ingen kan ta ifrån abbot det han gjort med Rögle
Spelare som zaar bristedt ryfors mfl har blivit riktigt bra under hans ledning
+ 1
Leksands IF > Sv: Silly season
Jalapeno:
Tjomme kommer satsa hårt även nästa säsong
Vore ju intressant och veta vilka spets spelare han snackar om
Skulle tippa på att delarose är en av dom.
Vad tror du?
Tjomme kommer satsa hårt även nästa säsong
Vore ju intressant och veta vilka spets spelare han snackar om
Skulle tippa på att delarose är en av dom.
Vad tror du?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mk:
Handen på hjärtat nu Brynäsare
Skulle ni vilja ha Axelsson i Brynäs?
Jag skulle absolut kunna tänka mig honom i Leksand nästa säsong
Erfaren och fortfarande riktigt bra
Handen på hjärtat nu Brynäsare
Skulle ni vilja ha Axelsson i Brynäs?
Jag skulle absolut kunna tänka mig honom i Leksand nästa säsong
Erfaren och fortfarande riktigt bra
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Skulle Kandegård från leksand vara något i Modo tror du om han inte får nytt kontrakt med oss?
Skulle Kandegård från leksand vara något i Modo tror du om han inte får nytt kontrakt med oss?
Föregående · 145 · Nästa




Det skulle såklart stå misstänkt istället för häktad
Fick hjärnsläpp
Du känner ju mig och vet att jag inte provocerar
Menade såklart ” är man misstänkt skall man inte spela ”
Nu tänker jag som sagt efter en extra gång innan jag skriver igen 😂😂😂