mattias - 74

30866 inlägg · 47924 besäkare

Historik

· 145 ·
Leksands IF > Sv: Silly season
Peja

Det skulle såklart stå misstänkt istället för häktad

Fick hjärnsläpp

Du känner ju mig och vet att jag inte provocerar

Menade såklart ” är man misstänkt skall man inte spela ”

Nu tänker jag som sagt efter en extra gång innan jag skriver igen 😂😂😂

Leksands IF > Sv: Silly season
Peja:

Oj så fel det blev av mig

Skall tänka till en extra gång innan jag skriver igen

Ber om ursäkt

Är inte mer än människa att jag kan be om ursäkt

Klantigt som fan av mig

Förlåt förlåt

Skall tänka mig för en extra gång nästa gång

” skämskudde ” 🥲

Leksands IF > Sv: Silly season
Jalapeno:

Tänkte på en sak ang Berglund historian

Postat hår istället då Brynäs gästbok är invaderade av Timrå supporters som tycker samma sak som jag.

Är man häktad för sannolika skäl skall man inte få spela matcher ” ganska logiskt ”

Detta är så illa skött av Brynäs

Skulle detta gälla en Leksing skulle jag skämmas ögonen ur mig

Läser man på diverse Brynäs hockeyforum så är såklart Leifby okunnig kan inget

Ponera om det varit en spelare i ett annat lag?

Hur hade tongångarna gått i Brynäs då?

Brynäs borde såklart inte låta Berglund spela

Sunt förnuft

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad:

sorry 😀

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Auchinleck:

Synd att han har hemlängtan annars hade det varit perfekt för Brynäs

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charliejfz:

Ja tror ni tar det

Håller alla tummar jag har 🙏

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charliejfz: :

Spelar ni inte imorgon? ;)

NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Tarasov:

Ja han skyddas av ligan precis som Crosby

Crosby är en av ligans vidrigaste spelare och en av de som filmar mest också

NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Spock:

Finns massa vidriga saker

Han försökte slicka en tampa spelare under slutspelet för ett par år sedan under gallret

Jävla äckel

NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Tarasov:

Bra jämförelse

Äcklig är bara förnamnet

Han är ett riktigt svin

NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
modomille:

Ja Wilson är en riktig gris

Precis som marchand i Boston som jag fullkomligen avskyr

En sådan bra spelare skall inte hålla på med sånt där

Skulle påstå att han är av de fegaste spelarna i NHL trots att han som sagt är en av ligans bästa

NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Nu är han i farten igen Crosby

Räknar med en lång avstängning

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic:

Robert Ohlsson är klar för Skellefteå
Uppladdat:

500x0-7a09f513-8e02-4762-aa9d-f7c589ce2985.png



Leksands IF > Sv: Silly season
Uppladdat:

500x0-3cf77655-7f96-4d9f-b9c0-da2ed09f4297.png


Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
Svanru:

Ingen poängspruta, bra spelförståelse och bra att använda i boxplay.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}:

Spelar Timrå i SHL kommande säsong stannar han förmodligen annars är det nog någon annan SHL som tar honom,

Han är riktigt bra faktiskt, en otroligt intressant spelare.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
PuckkcuP:

haha nej vet inte vad jag tänkte med haha har iaf dålig koll på honom

fick hjärnsläpp haha

Skämskudde

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Chanzone:

Frölunda värvar mästarback

Vet väldigt lite om honom faktiskt

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bifbenny:

Det var inte jalapeno det var den där andra leksingen som trollar

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:

Klockare ny tränare för Örebro

Leksands IF > Sv: Silly season
Jalapeno:

Bra att man förlänger med Mattias

Hade det varit inför förra säsongen hade jag blivit orolig men han har visat denna säsongen att han håller på denna nivån

Bra med en ”’pappa ” i laget som jag skrev förut

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skrubben:

Rögle har varit minst ett nummer för stora i första men ligger ändå under, Blir en spännande fortsättning, Hoppas Rögle vinner, de spelar en väldigt bra och fartfylld hockey och har så gjort hela säsongen.

Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
Charliejfz:

Håller på er i finalen.

Hoppas ni tar guldet

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:

Tommy Samuelsson klar som tränare för HV

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62:

Som Filip Forsberg för oss 😀

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
eltifoso:

Usch 😂😂😂

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Experterna snackar om Axelsson Lundqvist Hrivík mfl som viktiga spelare

Frågan är vart Skellefteå varit i slutspelet utan Joakim Lindström och Gustaf Lindvall

Har nog aldrig sett 2 spelare växa så mycket under ett slutspel som dessa 2

Lindström är nog alla lags drömspelare i ett slutspel

Leksands IF > Sv: Silly season
Jalapeno:

Vilka trevliga nyheter

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Dags för en hyllning till Dan Andersson.

www.youtube.com/watch?v=V9LBHr92Rr4

Leksands IF > Sv: Silly season
Jalapeno:

Ja han är riktigt bra men går Timrå upp så väljer han såklart dom.

Brynäs IF > Sv: Action delux
Auchinleck:

Huge kallade mig just för mellanstadieelev

Säger det mesta. 😂😃

Brynäs IF > Sv: Action delux
bradberry:

Exakt

Brynäs IF > Sv: Action delux
{8399}:

Handlar om att Reideborn är aktuell för bla för Leksand och Brynäs

Bra målvakt


Brynäs IF > Sv: Action delux
{8399}:

Japp att jag är glad att ni spelar i SHL kommande säsong ❤️

Brynäs IF > Sv: Action delux
Auchinleck:

Det har jag gjort men ibland känner man bara för att svara

Spelar ju ingen roll om man svarar eller inte han skriver ju ändå när det passar honom

Brynäs IF > Sv: Action delux
Huge:

Seriöst hur orkar du försvara Brynäs hela tiden. Vi har sådana som dig i diverse Leksands forum också

Kan du inte bara inse att Brynäs gjort en dålig säsong och sluta med alla dina konspirationsteorier

Jag har blivit avstängd på diverse Leksands forum för att jag kritiserat Leksand oavsett om det gällt matcher lagbygge eller enskilda spelare

Frågan är varför inte du blivit avstängd på livstid för längesedan

Jag jobbar på skola och där kan t.o.m mellanstadieelever gnälla över sina lag om de gjort dåliga matcher eller förlorat som de håller på men du bara försvarar hela tiden, det har du gjort i alla år på HS

Hoppas moderatorerna i Brynäs gästbok stänger av dig

Trött på att läsa dina försvarstal nu

Gå och lägg dig

Brynäs IF > Sv: Action delux
{8399}:

Såhär spelas första omgång i SHL kommande säsong
Uppladdat:

500x0-9b63a678-fba8-4bb0-ad09-52bb881a0228.png



Leksands IF > Sv: Silly season
{9108}:

Jag är lite inne på samma som dig

Jag borde såklart säga Hellkvist eftersom jag är leksing men ingen kan ta ifrån abbot det han gjort med Rögle

Spelare som zaar bristedt ryfors mfl har blivit riktigt bra under hans ledning


Leksands IF > Sv: Silly season
Jalapeno:

Tjomme kommer satsa hårt även nästa säsong

Vore ju intressant och veta vilka spets spelare han snackar om

Skulle tippa på att delarose är en av dom.

Vad tror du?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic:

5 matcher för Melart

Blir tufft för lakers nu utan melart och Fasth

Leksands IF > Sv: Silly season
Jalapeno:

Är det bara jag som vill se Axelsson i Leksand?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mk:

Handen på hjärtat nu Brynäsare

Skulle ni vilja ha Axelsson i Brynäs?

Jag skulle absolut kunna tänka mig honom i Leksand nästa säsong

Erfaren och fortfarande riktigt bra

Leksands IF > Sv: Silly season


MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:

Skulle Kandegård från leksand vara något i Modo tror du om han inte får nytt kontrakt med oss?

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage:

Det handlar om kalmarsund i innebandy 😃

· 145 ·
Om mattias - 74
Hejar på: 0x20-leksandsiflogosvg.png Leksands IF

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Uppsala