Historik
Föregående · 148 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mike.F:
Haha varit i Liverpool 4 gånger
Hade biljetter till Cl Finalen 2005 men hade inte råd
Ångrar mig kan jag säga 😂😂😂
Haha varit i Liverpool 4 gånger
Hade biljetter till Cl Finalen 2005 men hade inte råd
Ångrar mig kan jag säga 😂😂😂
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mike.F:
Varit i England en del genom åren och sett på fotboll och där har man testat massa gött på pubarna
Öl är livets dryck 🍺🍺
Varit i England en del genom åren och sett på fotboll och där har man testat massa gött på pubarna
Öl är livets dryck 🍺🍺
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic:
Blev en Newcastle ” ale ” jag. vet
Innis and Gun är en av favoriterna
Brukar köpa Oppigårds ibland men inte idag
Blev en Newcastle ” ale ” jag. vet
Innis and Gun är en av favoriterna
Brukar köpa Oppigårds ibland men inte idag
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Lycka till idag
Har inhandlat lite goda IPA och skall hålla tummarna för er ikväll
Vinst idag och i sista omgången så är saken biff
Kämpa Brynäs 🍺👍🏻
Lycka till idag
Har inhandlat lite goda IPA och skall hålla tummarna för er ikväll
Vinst idag och i sista omgången så är saken biff
Kämpa Brynäs 🍺👍🏻
+ 6
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Tarasov:
Kollade SVT nyss på en dokumentär i 4 delar om punken och hur den revolutionerade musikvärlden. Johnny Rotten saknar SID och beskriver honom som ett musikaliskt geni och påtalar även i intervjun att det var Nancys fel att han började ta Heroin. Enligt honom
www.youtube.com/watch?v=XWF9MMxnekQ
Kollade SVT nyss på en dokumentär i 4 delar om punken och hur den revolutionerade musikvärlden. Johnny Rotten saknar SID och beskriver honom som ett musikaliskt geni och påtalar även i intervjun att det var Nancys fel att han började ta Heroin. Enligt honom
www.youtube.com/watch?v=XWF9MMxnekQ
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Jag namngav ingen när jag skrev ” dryga Brynäsare”
Jag tror och hoppas ni klarar er det har jag sagt förut men blir det kval så vill jag inte vara i era skor
Vi vet hur tufft det är
Lycka till ❤️
Jag namngav ingen när jag skrev ” dryga Brynäsare”
Jag tror och hoppas ni klarar er det har jag sagt förut men blir det kval så vill jag inte vara i era skor
Vi vet hur tufft det är
Lycka till ❤️
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic:
Jag kan inte prata för andra supportrar hur de beter sig
Jag vet hur jag fungerar men syftet med mitt inlägg var att det är sådant jävla konstant gnällande på leksand här inne
Hur är det vissa här inne brukar säga när man skriver här inne ” diskutera leksand i erat eget forum och inte här inne”
Ibland känns det meningslöst att ens försöka skriva här inne pga ” dryga ” Brynäsare
Jag älskar hockey och förväntar mig att man skall kunna få ett trevligt bemötande här inne efter alla år vilket jag får av de flesta ” inte alla såklart
Jag lider med er och vet vad ni går igenom men det blir inte bättre för att man sitter och är avundsjuk på Leksand men vi är såklart glada att ni diskuterar oss och vi måste få passa på att njuta nu när det onekligen går så bra för oss.
Nästa år kan vi kanske vara ett bottenlag igen, det är det ingen som vet
Jag kan inte prata för andra supportrar hur de beter sig
Jag vet hur jag fungerar men syftet med mitt inlägg var att det är sådant jävla konstant gnällande på leksand här inne
Hur är det vissa här inne brukar säga när man skriver här inne ” diskutera leksand i erat eget forum och inte här inne”
Ibland känns det meningslöst att ens försöka skriva här inne pga ” dryga ” Brynäsare
Jag älskar hockey och förväntar mig att man skall kunna få ett trevligt bemötande här inne efter alla år vilket jag får av de flesta ” inte alla såklart
Jag lider med er och vet vad ni går igenom men det blir inte bättre för att man sitter och är avundsjuk på Leksand men vi är såklart glada att ni diskuterar oss och vi måste få passa på att njuta nu när det onekligen går så bra för oss.
Nästa år kan vi kanske vara ett bottenlag igen, det är det ingen som vet
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja:
Jag vill med detta inlägg först säga att jag inte har som avsikt och provocera men nu börjar det bli tjatigt med att Leksand klarade sig kvar tack vare Corona
Ingen vet om leksand hade åkt ut eller inte, det skall ju trots allt spelas om det.
Ponera om det varit tvärtom och Brynäs ” räddats ” av pandemin. Då hade tongångarna såklart låtit annorlunda här inne
Leksand gör det bra men att det skulle gå såhär bra trodde nog ingen leksing förutom de som alltid tror på laget oavsett hur dåliga dom är ” som Huge ” tex
Jag hoppas verkligen Brynäs klarar sig kvar och att du och de som alltid klankar ner på leksand här inne börjar koncentrera er på erat eget lag istället för att kasta skit på leksand hela tiden
Jag har varit medlem här väldigt länge och har aldrig någonsin upplevt sådan avundsjuka som nu gentemot Leksand.
Låt oss njuta av detta och va glada för nästa år kan det mycket väl se annorlunda ut om vi tappar hela våran första kedja eller Hellkvist
Godmorgon 🥰
Jag vill med detta inlägg först säga att jag inte har som avsikt och provocera men nu börjar det bli tjatigt med att Leksand klarade sig kvar tack vare Corona
Ingen vet om leksand hade åkt ut eller inte, det skall ju trots allt spelas om det.
Ponera om det varit tvärtom och Brynäs ” räddats ” av pandemin. Då hade tongångarna såklart låtit annorlunda här inne
Leksand gör det bra men att det skulle gå såhär bra trodde nog ingen leksing förutom de som alltid tror på laget oavsett hur dåliga dom är ” som Huge ” tex
Jag hoppas verkligen Brynäs klarar sig kvar och att du och de som alltid klankar ner på leksand här inne börjar koncentrera er på erat eget lag istället för att kasta skit på leksand hela tiden
Jag har varit medlem här väldigt länge och har aldrig någonsin upplevt sådan avundsjuka som nu gentemot Leksand.
Låt oss njuta av detta och va glada för nästa år kan det mycket väl se annorlunda ut om vi tappar hela våran första kedja eller Hellkvist
Godmorgon 🥰
+ 6
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe:
Just nu spelas denna skiva, ett mästerverk av Imperiet.
Trevlig kväll och frattis på 100 års dagen :)
www.youtube.com/watch?v=ebpkIScL-QE
Just nu spelas denna skiva, ett mästerverk av Imperiet.
Trevlig kväll och frattis på 100 års dagen :)
www.youtube.com/watch?v=ebpkIScL-QE
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
TikShank:
Såklart inte men det kommer ändå inte bli lätt att slå hv tror jag
Tycker det är helt sjukt att de tvingas kvala med det där laget men allt händer i hockey som sagt
Såklart inte men det kommer ändå inte bli lätt att slå hv tror jag
Tycker det är helt sjukt att de tvingas kvala med det där laget men allt händer i hockey som sagt
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry:
Ang diskussionen om hur dåliga HV är.
De spelar ju bara av säsongen nu och inväntar kvalet, de behöver ju inte gå på halvfart ens när kvalet är klart sedan ett tag
Jag är övertygad om att de inte är såhär kassa i kvalet, tror faktiskt det kommer va ett helt annat lag än det vi ser nu
0-13 på 2 matcher hade det knappast blivit om det gällt något.
Försöker inte provocera på något sätt men HV kommer sälja sig dyrt, jag hoppas såklart Brynäs klarar sig utan kval, det har jag sagt förut men skulle det bli kval för er så är det helt andra förutsättningar för HV än vad det är nu
Jag utfärdar en rejäl varning för att inte underskatta HV i kvalet.
Tack för mig
Ang diskussionen om hur dåliga HV är.
De spelar ju bara av säsongen nu och inväntar kvalet, de behöver ju inte gå på halvfart ens när kvalet är klart sedan ett tag
Jag är övertygad om att de inte är såhär kassa i kvalet, tror faktiskt det kommer va ett helt annat lag än det vi ser nu
0-13 på 2 matcher hade det knappast blivit om det gällt något.
Försöker inte provocera på något sätt men HV kommer sälja sig dyrt, jag hoppas såklart Brynäs klarar sig utan kval, det har jag sagt förut men skulle det bli kval för er så är det helt andra förutsättningar för HV än vad det är nu
Jag utfärdar en rejäl varning för att inte underskatta HV i kvalet.
Tack för mig
+ 2
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
+ 1
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Davey85:
Kan så vara men jag har många vänner som delar min åsikt, alla leksingar är inte skadeglada för att det går dåligt för er ex, Jag hoppas verkligen ni klarar er för livet i hockeyallsvenskan är inget jag önskar min värsta fiende, det är ett rent helvete även om man tor att man skall fixa de galant.
Sedan vill man såklart ha matcherna mot er kvar. Dom rubbar man inte på.
Ser du eller någon annan något positivt som Brynäsare att Brynäs ev skulle åka ut. Finns ju inget positivt öht mer att det kanske är bra om man vill starta ett nytt ungt lagbygge men det behöver ju inte Brynäs eller?
Kan så vara men jag har många vänner som delar min åsikt, alla leksingar är inte skadeglada för att det går dåligt för er ex, Jag hoppas verkligen ni klarar er för livet i hockeyallsvenskan är inget jag önskar min värsta fiende, det är ett rent helvete även om man tor att man skall fixa de galant.
Sedan vill man såklart ha matcherna mot er kvar. Dom rubbar man inte på.
Ser du eller någon annan något positivt som Brynäsare att Brynäs ev skulle åka ut. Finns ju inget positivt öht mer att det kanske är bra om man vill starta ett nytt ungt lagbygge men det behöver ju inte Brynäs eller?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charliejfz: Inte alla, jag är tro det eller nöjd med kvart, skulle vi gå längre så är det iaf över målet jag satte upp innan säsongen. Men nu är laget riktigt bra och stabila så hoppas att det går vägen men Rögle är såklart bättre och varit så hela säsongen.
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe:
Apropå festivaler så är detta min första som jag upplevde, konserten med RATM är en av de absolut bästa jag sett och då har jag sett hundratals konserter med de störta rockbanden samt varit på en massa festivaler. Står någonstans i publikvimlet endast 19 år gammal ;)
www.youtube.com/watch?v=pqmuTKeB5nk
Apropå festivaler så är detta min första som jag upplevde, konserten med RATM är en av de absolut bästa jag sett och då har jag sett hundratals konserter med de störta rockbanden samt varit på en massa festivaler. Står någonstans i publikvimlet endast 19 år gammal ;)
www.youtube.com/watch?v=pqmuTKeB5nk
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9386}:
Såhär ligger det till
Skolan skulle ha lagts ner ändå pga för dåligt elevunderlag
Har kompisar som haft barn på skolan det handlar om
Att folk orkar tjata om detta än idag utan att ta reda på fakta. Inte ofta jag brukar tillrättavisa folk men här är du rejält ute och cyklar
Ha en fin dag
Såhär ligger det till
Skolan skulle ha lagts ner ändå pga för dåligt elevunderlag
Har kompisar som haft barn på skolan det handlar om
Att folk orkar tjata om detta än idag utan att ta reda på fakta. Inte ofta jag brukar tillrättavisa folk men här är du rejält ute och cyklar
Ha en fin dag
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Andersson:
Gäller att Hv inte tänker för mycket på kval nu för spelar dom såhär kan det lätt bli degradering även om de såklart inte skall åka ut med detta laget men allt kan ju hända i hockey.
Tycker HV har alldeles för bra lag på " papperet " för att åka ur men det är ju detta som är tjusningen med sporten man älskar ;)
Ser såklart hellre Timrå än Hv i SHL också.
Gäller att Hv inte tänker för mycket på kval nu för spelar dom såhär kan det lätt bli degradering även om de såklart inte skall åka ut med detta laget men allt kan ju hända i hockey.
Tycker HV har alldeles för bra lag på " papperet " för att åka ur men det är ju detta som är tjusningen med sporten man älskar ;)
Ser såklart hellre Timrå än Hv i SHL också.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Kan fortfarande inte fatta hur HV och Brynäs kan ligga dör dom gör,
Kollar man på spelarmaterialet är det faktiskt helt sjukt egentligen.
Borde lagen ha en mental coach eller vad är det som gått fel?
Kan fortfarande inte fatta hur HV och Brynäs kan ligga dör dom gör,
Kollar man på spelarmaterialet är det faktiskt helt sjukt egentligen.
Borde lagen ha en mental coach eller vad är det som gått fel?
+ 3
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage:
Oj vilket vackert 2-0 mål Luleå har dock spelat upp sig rejält så det hade lika gärna kunnat stå 1 - 1
små marginaler
Oj vilket vackert 2-0 mål Luleå har dock spelat upp sig rejält så det hade lika gärna kunnat stå 1 - 1
små marginaler
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage:
Kan vi vara överens om att det är ett tveksamt matchstraff för Forsberg. Såg inte avsiktligt ut heller
Hade kunnat köpa en 2a men det där är ju inte alls meningen,
Kan vi vara överens om att det är ett tveksamt matchstraff för Forsberg. Såg inte avsiktligt ut heller
Hade kunnat köpa en 2a men det där är ju inte alls meningen,
+ 2
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
1-0 genom heineman
Undrar hur bra grabben kan bli
Han har sett riktigt bra ut på slutet
Han fyller 20 i november
Undrar hur bra grabben kan bli
Han har sett riktigt bra ut på slutet
Han fyller 20 i november
Brynäs IF > Sv: Viktigaste matchen
+ 9
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Tuff match idag mot Luleå trots att de har usel form
Hoppas på 3 nya poäng.
Hoppas på 3 nya poäng.
+ 1
Föregående · 148 · Nästa



Han har ju varit planens bästa spelare innan.
Utan honom hade nog FBK haft ledningen