Historik
Föregående · 149 · Nästa
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Jalapeno:
Lätt och va efterklok jag hade leksand som 10 Brynäs 9 och hv 6 samt Frölunda som 1 tror jag 😂😂😂
Kollar man på truppen hv har så har dom alldeles för bra lag för att kvala likadant med Brynäs
Allting händer i hockeyn. Hade du sagt till mig innan säsongen att Rögle vinner grundserien och att leksand kommer topp 6 sant att Brynäs kanske får kvala hade jag nog idiotförklarat dig 😂😂😂
Lätt och va efterklok jag hade leksand som 10 Brynäs 9 och hv 6 samt Frölunda som 1 tror jag 😂😂😂
Kollar man på truppen hv har så har dom alldeles för bra lag för att kvala likadant med Brynäs
Allting händer i hockeyn. Hade du sagt till mig innan säsongen att Rögle vinner grundserien och att leksand kommer topp 6 sant att Brynäs kanske får kvala hade jag nog idiotförklarat dig 😂😂😂
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
SWEATT:
Jösses vilket bra Brynäs
Hade ni spelat såhär under hela säsongen hade ni varit längre upp i tabellen
Grymt hittills
Jösses vilket bra Brynäs
Hade ni spelat såhär under hela säsongen hade ni varit längre upp i tabellen
Grymt hittills
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic:
Kan det va så att han är klar för ny klubb? Minns när Niklas Persson skrev på för LHC mitt under brinnande kvalserie och han blev utanför truppen när det uppdagades
Låter såklart långsökt men kan det va så?
Kan det va så att han är klar för ny klubb? Minns när Niklas Persson skrev på för LHC mitt under brinnande kvalserie och han blev utanför truppen när det uppdagades
Låter såklart långsökt men kan det va så?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic:
Då blir det att sitta bänkad framför tv apparaten och äta köttfärspaj och hålla på Brynäs i eftermiddag 😅😆
Då blir det att sitta bänkad framför tv apparaten och äta köttfärspaj och hålla på Brynäs i eftermiddag 😅😆
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ticko :
Skulle inte bli förvånad, svårt borta mot HV
En seger efter ordinarie tid i Jönköping sedan 2014 och den kom denna säsongen
Skulle inte bli förvånad, svårt borta mot HV
En seger efter ordinarie tid i Jönköping sedan 2014 och den kom denna säsongen
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Känns ju skönt att hela Gästrikland håller på Leksand imorgon 😉🤪
+ 3
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Jalapeno:
Kul att Ashton fortsätter leverera.
Lider dock med Brynäs, var längesedan jag såg ett sådant uselt försvarsspel av ett Brynäslag. Kan inte minnas mig när det var faktiskt, Man får nog gå tillbaks långt i historieböckerna.
Kul att Ashton fortsätter leverera.
Lider dock med Brynäs, var längesedan jag såg ett sådant uselt försvarsspel av ett Brynäslag. Kan inte minnas mig när det var faktiskt, Man får nog gå tillbaks långt i historieböckerna.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe:
Billig 2a på 2-0 målet men samtidigt stänger han leksingen så att han inte kommer fram, Brage skulle såklart varit utvisad men jag tycker nog ändå att vi är bättre ändå hittills. men detta är inte avgjort på långa vägar.
Billig 2a på 2-0 målet men samtidigt stänger han leksingen så att han inte kommer fram, Brage skulle såklart varit utvisad men jag tycker nog ändå att vi är bättre ändå hittills. men detta är inte avgjort på långa vägar.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lindström:
Ja märklig bedömningsnivå hittills men man är inte förvånad alls när det gäller SHL domare.
Ja märklig bedömningsnivå hittills men man är inte förvånad alls när det gäller SHL domare.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8975}:
Hans första start på väldigt länge, hoppas såklart han spikar igen ;)
Hans första start på väldigt länge, hoppas såklart han spikar igen ;)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ett tips i all välmening till Leksingar som skriver här inne, om nu Leksand vinner ikväll så provocera inte utan försök och diskutera som vuxna människor, det tänker iaf jag göra oavsett hur det går. Hoppas verkligen man slipper läsa massa skit härinne efter matchen oavsett hur det går.
MVH Mattias ;)
MVH Mattias ;)
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kotten81:
Det är inte riktigt läge nu att vara här inne och provocera, Leksand är mycket bättre än Brynäs denna säsong det behöver man inte va raketforskare för att begripa men att kalla oss topplag är ju inte riktigt sant. Många leksingar jag pratat med är nöjda om vi går slutspel vilket jag också är även om målsättningen inför denna säsongen var att hålla sig kvar. Nu ser det bättre ut än på länge och jag är som sagt mer än nöjd med en kvartsfinal
Bara att acceptera att det är 2 skilda världar för våra lag just nu. Jag hoppas verkligen Brynäs fixar detta men det ser onekligen tungt ut för dom men jag håller alla tummar jag har.
Det är inte riktigt läge nu att vara här inne och provocera, Leksand är mycket bättre än Brynäs denna säsong det behöver man inte va raketforskare för att begripa men att kalla oss topplag är ju inte riktigt sant. Många leksingar jag pratat med är nöjda om vi går slutspel vilket jag också är även om målsättningen inför denna säsongen var att hålla sig kvar. Nu ser det bättre ut än på länge och jag är som sagt mer än nöjd med en kvartsfinal
Bara att acceptera att det är 2 skilda världar för våra lag just nu. Jag hoppas verkligen Brynäs fixar detta men det ser onekligen tungt ut för dom men jag håller alla tummar jag har.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel:
Nej det stavas inte Leksand alls
Saken är ju den att han får med största sannolikhet 3 matcher för att han inte varit avstängd för sådant här tidigare. Jag köper 3 men hade även köpt 5 då jag faktiskt trodde han skulle få fler
Tacklingen är onödig och skall såklart beivras
I SHL får återfallsförbrytare längre avstängning vilket såklart är rätt likadant i NHL där straffen är riktigt hårda ibland
Högström sa i en intervju igår att han och zacke hade snackat och att Patrik var ångerfull för det han gjorde och att Högström även sa att inte Patrik är någon ful spelare annars.
Samtidigt måste zacke och andra som blir avstängda för sådant här visa respekt för vad man gör på isen
Man kan inte hela tiden säga hockey är en tuff sports, heads up och att man får skylla sig själv mm
För mig ligger det största ansvaret hos den som tacklar.
Nej det stavas inte Leksand alls
Saken är ju den att han får med största sannolikhet 3 matcher för att han inte varit avstängd för sådant här tidigare. Jag köper 3 men hade även köpt 5 då jag faktiskt trodde han skulle få fler
Tacklingen är onödig och skall såklart beivras
I SHL får återfallsförbrytare längre avstängning vilket såklart är rätt likadant i NHL där straffen är riktigt hårda ibland
Högström sa i en intervju igår att han och zacke hade snackat och att Patrik var ångerfull för det han gjorde och att Högström även sa att inte Patrik är någon ful spelare annars.
Samtidigt måste zacke och andra som blir avstängda för sådant här visa respekt för vad man gör på isen
Man kan inte hela tiden säga hockey är en tuff sports, heads up och att man får skylla sig själv mm
För mig ligger det största ansvaret hos den som tacklar.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Jalapeno:
Undrar vad 35K innebär för lön? Någon som har koll på hur dom räknar? Lär ju knappast va hans månadslön då böter alltsom oftast är vad du tjänar
Undrar vad 35K innebär för lön? Någon som har koll på hur dom räknar? Lär ju knappast va hans månadslön då böter alltsom oftast är vad du tjänar
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
{9108}:
Han är tillbaks på isen
En kollision med en DIF spelare med knäna som gav 2 min korrekt dömt.
Han är tillbaks på isen
En kollision med en DIF spelare med knäna som gav 2 min korrekt dömt.
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
{9108}:
Nej han har inte varit avstängd denna säsongen, kommer inte ihåg hur det var i fjol..
Blir nog 3 -4 matcher, väldigt onödigt.
Nej han har inte varit avstängd denna säsongen, kommer inte ihåg hur det var i fjol..
Blir nog 3 -4 matcher, väldigt onödigt.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
En sund och bra inställning
Jag hoppas också Brynäs spelar SHL nästa säsong
Mitt drömscenario är att Brynäs klarar sig kvar Färjestad ryker i kvarten och vi vinner guld men det sista lär inte hända men man kan väl få drömma ;)
Reflektioner efter matchen igår är att rödin och Danielsson var bäst i Brynäs
Lite besviken på Ersson då jag sett honom förut när ni spelat men igår var det inte bra men det är ju ännu mer bevisat igår efter målkalaset i Gävle att har man en målvakt som inte är på topp så blir försvaret darrigt också, även hos oss . Juvonen hade inte heller någon av sina bästa matcher igår heller
Ni kan mycket väl få revansch på torsdag, har sagt det förut och säger det igen, ni har ett alldeles för bra lag för att åka ur
En sund och bra inställning
Jag hoppas också Brynäs spelar SHL nästa säsong
Mitt drömscenario är att Brynäs klarar sig kvar Färjestad ryker i kvarten och vi vinner guld men det sista lär inte hända men man kan väl få drömma ;)
Reflektioner efter matchen igår är att rödin och Danielsson var bäst i Brynäs
Lite besviken på Ersson då jag sett honom förut när ni spelat men igår var det inte bra men det är ju ännu mer bevisat igår efter målkalaset i Gävle att har man en målvakt som inte är på topp så blir försvaret darrigt också, även hos oss . Juvonen hade inte heller någon av sina bästa matcher igår heller
Ni kan mycket väl få revansch på torsdag, har sagt det förut och säger det igen, ni har ett alldeles för bra lag för att åka ur
+ 1
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Jalapeno:
2a perioden är ju Brynäs mycket bättre än oss. Sedan är det tycker jag en solklar utvisning på en Leksing innan Hrivik gör 3-4 men Erssons minst sagt svajiga målvaktspel och Bynäs slarv i egna zonen gör att vi vinner men tycker inte heller det är så kul när det blir såhär spännande ;)
Rödin är bäst i Brynäs tycket jag tillsammans med Danielsson och Palve.
Bäst i Leksand är Heinman och Camper.
2a perioden är ju Brynäs mycket bättre än oss. Sedan är det tycker jag en solklar utvisning på en Leksing innan Hrivik gör 3-4 men Erssons minst sagt svajiga målvaktspel och Bynäs slarv i egna zonen gör att vi vinner men tycker inte heller det är så kul när det blir såhär spännande ;)
Rödin är bäst i Brynäs tycket jag tillsammans med Danielsson och Palve.
Bäst i Leksand är Heinman och Camper.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62:
Förlåt men ja vill inte verka dryg på något sätt men varför skall " Ahnelöv " han som blir intervjuad bry sig om något annat än sin egen och lagets prestation, har väl inget med dryghet och göra, snarare sunt och logiskt tänkande. Ponera om läget hade varit tvärtom.
Fokus för alla lag oavsett tabellplacering är väl att koncentrera sig på sitt eget lags prestation och inte bry sig om hur det går för andra, eller har jag fel?
Intervjun finns i Leksands gästbok med från DT i sin helhet.
Sedan kan jag såklart hålla med dig om att en lokaltidning borde prioritera egna spelare i intervjuer och reportage
Förlåt men ja vill inte verka dryg på något sätt men varför skall " Ahnelöv " han som blir intervjuad bry sig om något annat än sin egen och lagets prestation, har väl inget med dryghet och göra, snarare sunt och logiskt tänkande. Ponera om läget hade varit tvärtom.
Fokus för alla lag oavsett tabellplacering är väl att koncentrera sig på sitt eget lags prestation och inte bry sig om hur det går för andra, eller har jag fel?
Intervjun finns i Leksands gästbok med från DT i sin helhet.
Sedan kan jag såklart hålla med dig om att en lokaltidning borde prioritera egna spelare i intervjuer och reportage
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja:
Varför skulle man inte kunna gå hem till grannarna om man inte har kanalerna? Är ju knappast ensam om att inte ha C more
Jag betalar inte för varje match jag betalar ibland men oftast går jag hem till grannen och kollar tillsammans med honom
Vi håller såklart avstånd
Jag har som sagt bundit upp mig med Comhem och skall skaffa IP-TV när abonnemanget upphör
Hänger du med? 😀
Varför skulle man inte kunna gå hem till grannarna om man inte har kanalerna? Är ju knappast ensam om att inte ha C more
Jag betalar inte för varje match jag betalar ibland men oftast går jag hem till grannen och kollar tillsammans med honom
Vi håller såklart avstånd
Jag har som sagt bundit upp mig med Comhem och skall skaffa IP-TV när abonnemanget upphör
Hänger du med? 😀
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Kostar pengar om jag skall se matchen via cmore då jag måste registrera mig som kund
Hade cmore förut men sade upp det när vi ramlade ut sist haha
Kostar pengar om jag skall se matchen via cmore då jag måste registrera mig som kund
Hade cmore förut men sade upp det när vi ramlade ut sist haha
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 4
Föregående · 149 · Nästa


Hoppas på 3 nya poäng.