Historik
Föregående · 147 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
eltifoso:
Haha ja det är såklart roligt när Färjestad förlorar
Har dock inget emot er supportrar, tycker bara FBK är ett jävla grislag men du vet ju redan varför jag inte gillar ditt lag
Har suttit och druckit öl i Karlstad med supporters för massa år sedan
Men nog om det
Jag tror Rögle tar hela klabbet dom ser äckligt disciplinerade ut för att citera Timo Lahtinen 😀
Haha ja det är såklart roligt när Färjestad förlorar
Har dock inget emot er supportrar, tycker bara FBK är ett jävla grislag men du vet ju redan varför jag inte gillar ditt lag
Har suttit och druckit öl i Karlstad med supporters för massa år sedan
Men nog om det
Jag tror Rögle tar hela klabbet dom ser äckligt disciplinerade ut för att citera Timo Lahtinen 😀
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Ja helt ofattbart egentligen
Tjomme har verkligen lyckats med att hitta bra spelare samt tränare till klubben
Nästa säsong blir ännu mer spännande och se med tanke på att typ halva laget ryktas utomlands
Ja helt ofattbart egentligen
Tjomme har verkligen lyckats med att hitta bra spelare samt tränare till klubben
Nästa säsong blir ännu mer spännande och se med tanke på att typ halva laget ryktas utomlands
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Fast leksand har haft svårt för Örebro hela säsongen men jag är som sagt nöjd med säsongen redan som den fallit ut
Fast leksand har haft svårt för Örebro hela säsongen men jag är som sagt nöjd med säsongen redan som den fallit ut
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lunkan:
Tror du vet men svarar ändå ;)
1-6 totalt utspelade
Bara att bryta ihop och komma igen
Nya tag imorgon 👍🏻
Tror du vet men svarar ändå ;)
1-6 totalt utspelade
Bara att bryta ihop och komma igen
Nya tag imorgon 👍🏻
+ 3
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
+ 1
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Jalapeno:
Äntligen slutspel för Leksand igen, låter det sjunka in lite.
Sjukt taggad inför nedsläpp ;)
Äntligen slutspel för Leksand igen, låter det sjunka in lite.
Sjukt taggad inför nedsläpp ;)
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Alfred :
Vad har hänt med ersson? Han är sjukt bra idag med
Det man sett i grundserien är ju allt annat än det man ser nu
Ruskigt bra hittills
Vad har hänt med ersson? Han är sjukt bra idag med
Det man sett i grundserien är ju allt annat än det man ser nu
Ruskigt bra hittills
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Älskar också Kramer
Favorit avsnittet är när han skall betala sina Calzone samt att han haft sin skjorta i pizza ugnen och skall betala med mynt 😂😂😂😂
Skrattar så jag dör varje gång han ser det
m.youtube.com/watch?v=kMimygVTgbU
Älskar också Kramer
Favorit avsnittet är när han skall betala sina Calzone samt att han haft sin skjorta i pizza ugnen och skall betala med mynt 😂😂😂😂
Skrattar så jag dör varje gång han ser det
m.youtube.com/watch?v=kMimygVTgbU
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
spolaisen:
Seinfeld är en av världens bästa komediserier enligt mig så jag antar att jag också har en skruv lös?
Dömer du andra efter vad de tittar på för tv program?
Seinfeld är en av världens bästa komediserier enligt mig så jag antar att jag också har en skruv lös?
Dömer du andra efter vad de tittar på för tv program?
+ 11
Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
Svanru:
Har ingenting emot supportrarna till FBK
Det laget som jag ogillar, det är sedan långt tillbaks i tiden
Kan ta det på bubbla 😂😂😂
Har ingenting emot supportrarna till FBK
Det laget som jag ogillar, det är sedan långt tillbaks i tiden
Kan ta det på bubbla 😂😂😂
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic:
Lena är absolut inte det bästa alternativet men Patrik Westberg är fan värst,
Har aldrig klarat av honom, förlåt om jag sårar någon nu =)
Otroligt jobbig att lyssna på
Lena är absolut inte det bästa alternativet men Patrik Westberg är fan värst,
Har aldrig klarat av honom, förlåt om jag sårar någon nu =)
Otroligt jobbig att lyssna på
Timrå IK > Sv: Slutspel 2021
Lub:
Även Delarose är uppsatt på Waivers, man får väl hoppas att han väljer spel i Leksand kommande säsong,
Går ni upp så kan nog mycket väl någon av de du nämner ansluta till Timrå.
Även Delarose är uppsatt på Waivers, man får väl hoppas att han väljer spel i Leksand kommande säsong,
Går ni upp så kan nog mycket väl någon av de du nämner ansluta till Timrå.
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Jalapeno:
Blir att kolla in ångestkvalet mellan Brynäs och hv
Känns märkligt att kunna se en kvalserie utan leksand som alltid är med känns det som
Brynäs kan lösa detta men de får se upp med HV71 powerplay
Bäst i serien och ändå kommer dom sist i
SHL
Vet inte om det inträffar förut
Blir att kolla in ångestkvalet mellan Brynäs och hv
Känns märkligt att kunna se en kvalserie utan leksand som alltid är med känns det som
Brynäs kan lösa detta men de får se upp med HV71 powerplay
Bäst i serien och ändå kommer dom sist i
SHL
Vet inte om det inträffar förut
+ 2
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9386}:
Jag instämmer med dig, trots att jag är leksing så är jag en av de som hoppas BIF stannar kvar tillsammans med en del andra =)
Samtidigt vet jag att många Leksingar sitter och hoppas på att Brynäs skall åka ur och få känna på lite karma för att de har trackat oss i alla år vi har åkt jojo mellan serierna men jag sållar mig inte till den skaran
Finns inget positivt med att åka ur öht och det är såklart inte så enkelt att ta sig tillbaks som man tror, vi leksingar vet.
Lycka till Brynäs men samtidigt måste jag ändå säga att det blir nog en oerhört tuff matchserie mot HV, kan mycket väl gå till 7 matcher, och Hv kan såklart vinna matcheserien de med men jag hoppas inte det,
Jag instämmer med dig, trots att jag är leksing så är jag en av de som hoppas BIF stannar kvar tillsammans med en del andra =)
Samtidigt vet jag att många Leksingar sitter och hoppas på att Brynäs skall åka ur och få känna på lite karma för att de har trackat oss i alla år vi har åkt jojo mellan serierna men jag sållar mig inte till den skaran
Finns inget positivt med att åka ur öht och det är såklart inte så enkelt att ta sig tillbaks som man tror, vi leksingar vet.
Lycka till Brynäs men samtidigt måste jag ändå säga att det blir nog en oerhört tuff matchserie mot HV, kan mycket väl gå till 7 matcher, och Hv kan såklart vinna matcheserien de med men jag hoppas inte det,
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}:
Nu kommer intervjun med campese, skall bli roligt att höra även som utomstående.
Nu kommer intervjun med campese, skall bli roligt att höra även som utomstående.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson:
Supertalangen Holtz uppsatt som 13 forward i DIF
Vad har jag missat? Inte har han varit så solig denna säsongen?
Supertalangen Holtz uppsatt som 13 forward i DIF
Vad har jag missat? Inte har han varit så solig denna säsongen?
+ 1
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Signature:
Härligt att det börjar hetsas lite inför slutspelet
Ligger man 3a i SHL är det knappast pga en kedja även om de såklart är överlägsna så har andra klivit fram och levererat när delar av kedjan varit borta
Tycker Hellkvist fått ihop ett bra kollektiv lagomt till slutspelet
Tror Janne blir viktigast i slutspelet
Han måste fortsätta storspela
Härligt att det börjar hetsas lite inför slutspelet
Ligger man 3a i SHL är det knappast pga en kedja även om de såklart är överlägsna så har andra klivit fram och levererat när delar av kedjan varit borta
Tycker Hellkvist fått ihop ett bra kollektiv lagomt till slutspelet
Tror Janne blir viktigast i slutspelet
Han måste fortsätta storspela
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 7
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Enaranger:
Önskar er all lycka till i kvalet
Inte många leksingar som gör det men jag gör det
Hoppas verkligen ni grejar det
Blir inte samma SHL om inte Brynäs spelar där
Önskar er all lycka till i kvalet
Inte många leksingar som gör det men jag gör det
Hoppas verkligen ni grejar det
Blir inte samma SHL om inte Brynäs spelar där
+ 8
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Charliejfz:
Nya förutsättningar men i grundserien hade leksand problem med Örebro
Jag ville dock hellre möta Örebro än Frölunda som har slutspelsrutin i massor
Leksand måste nog vinna sina 2 första och juvonen måste spela lika bra som han gjort och inte få kvalfrossa som i Mora 😂😂😂
Nya förutsättningar men i grundserien hade leksand problem med Örebro
Jag ville dock hellre möta Örebro än Frölunda som har slutspelsrutin i massor
Leksand måste nog vinna sina 2 första och juvonen måste spela lika bra som han gjort och inte få kvalfrossa som i Mora 😂😂😂
+ 1
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
+ 2
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
+ 2
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Signature:
Jag hoppas verkligen inte BIF åker ur, det blir tomt i SHL utan dom i så fall, vet att det finns leksingar som njuter av att Brynäs kan åka ur precis som det gör med Brynäsare när Leksand åkt ur men jag tillhör inte den kategorin.
Hockeyallsvenskan är ett rent helvete, och alla lag kommer såklart göra sitt yttersta för att slå HV eller BIF.
Läste på ett Leksandsforum idag att vissa tycker bara det är bra att Brynäs får känna av lite motgångar och spela i HA, visst rent sportsligt har det såklart inte funkat denna säsongen det är nog de flesta överens om men man skall ändå komma ihåg att Leksand hade kanske själva kunnat spelat i allsvenskan om inte pandemin brutit ut, sedan vet ju såklart ingen hur det hade gått i kvalet men tycker ändå vi leksingar skall visa lite mer ödmjukhet och vara glada över våran säsong, jag fattar fortfarande inte hur bra det gått denna säsongen.
Jag hoppas verkligen att BIF fixar kontraktet.
Glad Påsk på er.
Jag hoppas verkligen inte BIF åker ur, det blir tomt i SHL utan dom i så fall, vet att det finns leksingar som njuter av att Brynäs kan åka ur precis som det gör med Brynäsare när Leksand åkt ur men jag tillhör inte den kategorin.
Hockeyallsvenskan är ett rent helvete, och alla lag kommer såklart göra sitt yttersta för att slå HV eller BIF.
Läste på ett Leksandsforum idag att vissa tycker bara det är bra att Brynäs får känna av lite motgångar och spela i HA, visst rent sportsligt har det såklart inte funkat denna säsongen det är nog de flesta överens om men man skall ändå komma ihåg att Leksand hade kanske själva kunnat spelat i allsvenskan om inte pandemin brutit ut, sedan vet ju såklart ingen hur det hade gått i kvalet men tycker ändå vi leksingar skall visa lite mer ödmjukhet och vara glada över våran säsong, jag fattar fortfarande inte hur bra det gått denna säsongen.
Jag hoppas verkligen att BIF fixar kontraktet.
Glad Påsk på er.
+ 10
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Signature:
Har som sagt inte plus men det är kul och se att unga spelare som Åhman heineman och Kandegård mfl tagit ytterligare ett steg i sin utveckling under Hellkvist
Har som sagt inte plus men det är kul och se att unga spelare som Åhman heineman och Kandegård mfl tagit ytterligare ett steg i sin utveckling under Hellkvist
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
2017 SM-final mellan HV - Brynäs
2021 negativt kval mellan samma lag
Vad beror detta på?
Helt sjukt egentligen hur det blivit
2021 negativt kval mellan samma lag
Vad beror detta på?
Helt sjukt egentligen hur det blivit
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
eltifoso:
Hatar inte alla älskade många spelare förr men han borde ju blivit utvisad för knuffen han ge brynäsaren in i andren men den missade domaren men annars är dom lika dåliga åt båda håll, 1 lite mer billig utv rödin.
Hatar inte alla älskade många spelare förr men han borde ju blivit utvisad för knuffen han ge brynäsaren in i andren men den missade domaren men annars är dom lika dåliga åt båda håll, 1 lite mer billig utv rödin.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 5
Föregående · 147 · Nästa




Ja verkligen bra nyheter, jag har eftersökt detta ett tag själv.