Historik
Föregående · 150 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Har fortfarande inte cmore återigen
Com hem har matcher man kan köpa bla SHL och hockeyallsvenskan men idag är inte Brynäs - Leksand med
Har fortfarande inte cmore återigen
Com hem har matcher man kan köpa bla SHL och hockeyallsvenskan men idag är inte Brynäs - Leksand med
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Kanske uppdateras det senare under dagen
Lycka till idag ☺️
Kanske uppdateras det senare under dagen
Lycka till idag ☺️
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Ja men jag har inte cmore
Brukar ju köpa matcher ibland från com hem ppv men idag fanns inte Brynäs - Leksand med utan endast 2 matcher från HA
Ja men jag har inte cmore
Brukar ju köpa matcher ibland från com hem ppv men idag fanns inte Brynäs - Leksand med utan endast 2 matcher från HA
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja:
Tror Brynäs kam vinna idag faktiskt.
Ni har några matcher i benen vilket jag bara ser fördelar med
leksand har inte spelat sedan 25 februari
Tippar att ni vinner efter SD
Tror Brynäs kam vinna idag faktiskt.
Ni har några matcher i benen vilket jag bara ser fördelar med
leksand har inte spelat sedan 25 februari
Tippar att ni vinner efter SD
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja:
Jag kollar inte varje match via ppv ytterst få faktiskt brukar gå hem till grannen
Blev bara förvånad att den inte var med som PPV bara
Har bindningstid på mitt comhem abonnemang så fort det går ut skall jag skaffa IP-TV
Tydligen hur bra som helst
Jag kollar inte varje match via ppv ytterst få faktiskt brukar gå hem till grannen
Blev bara förvånad att den inte var med som PPV bara
Har bindningstid på mitt comhem abonnemang så fort det går ut skall jag skaffa IP-TV
Tydligen hur bra som helst
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Tydligen går matchen inte och beställa via com
Hem som PPV . Ytterst märkligt
Bara 2 matcher från hockeyallsvenskan men inte Brynäs - Leksand
Suck
Får bli webbradion eller springa in till grannen 😂😂😂
Tydligen går matchen inte och beställa via com
Hem som PPV . Ytterst märkligt
Bara 2 matcher från hockeyallsvenskan men inte Brynäs - Leksand
Suck
Får bli webbradion eller springa in till grannen 😂😂😂
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Äntligen match mellan våra lag igen. Som man längtat
Lycka till 🙂👍🏻
Äntligen match mellan våra lag igen. Som man längtat
Lycka till 🙂👍🏻
+ 2
Fotboll > Sv: Allsvenskan
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Ni slipper kvala jag är helt övertygad om att ni slipper kval
Ni har 6 matcher mindre spelade än Linköping och laget är alldeles för bra för att åka ur
Gör er av med PA och se till och få en tränare som har en bra spelidé och som prioriterar anfallsspelet
Jag borde kanske inte säga detta egentligen men jag tycker Brynäs spelar väldigt tråkig ishockey nu och det klär inte er öht
För mig är Brynäs glad och rolig anfallshockey och så skall det förbli
Lycka till ikväll
Ha en härlig fredag 👍🏻
Ni slipper kvala jag är helt övertygad om att ni slipper kval
Ni har 6 matcher mindre spelade än Linköping och laget är alldeles för bra för att åka ur
Gör er av med PA och se till och få en tränare som har en bra spelidé och som prioriterar anfallsspelet
Jag borde kanske inte säga detta egentligen men jag tycker Brynäs spelar väldigt tråkig ishockey nu och det klär inte er öht
För mig är Brynäs glad och rolig anfallshockey och så skall det förbli
Lycka till ikväll
Ha en härlig fredag 👍🏻
+ 5
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Jalapeno
Lindbäck skulle va smaka mumma men tror inte Brynäs supportar skulle uppskatta den övergången speciellt mycket 😂😂😂
Lindbäck skulle va smaka mumma men tror inte Brynäs supportar skulle uppskatta den övergången speciellt mycket 😂😂😂
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 14
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
{9108}:
Fast jag har många vänner som är leksingar som absolut inte är dryga
Sedan finns dom såklart även hos oss precis som i alla andra lag med 👍🏻
Fast jag har många vänner som är leksingar som absolut inte är dryga
Sedan finns dom såklart även hos oss precis som i alla andra lag med 👍🏻
+ 2
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
{9108}:
Ser hellre att Oskarshamn och Linköping åker ur
Lag som ex Brynäs och DIF skall såklart vara kvar i SHL pga att det är 2 klassiska lag och dessutom har de en lång och gedigen hockeyhistoria.
Många leksingar njuter säkert över Brynäs usla säsong och Brynäsarna har nog känt likadant när leksand har åkt jojo genom SHL och allsvenskan de senaste 10-15 åren
Tycker många leksingar saknat ödmjukhet men samtidigt måste vi få ha lite hybris med tanke på hur bra det faktiskt går just nu ;)
Ser hellre att Oskarshamn och Linköping åker ur
Lag som ex Brynäs och DIF skall såklart vara kvar i SHL pga att det är 2 klassiska lag och dessutom har de en lång och gedigen hockeyhistoria.
Många leksingar njuter säkert över Brynäs usla säsong och Brynäsarna har nog känt likadant när leksand har åkt jojo genom SHL och allsvenskan de senaste 10-15 åren
Tycker många leksingar saknat ödmjukhet men samtidigt måste vi få ha lite hybris med tanke på hur bra det faktiskt går just nu ;)
+ 1
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Jalapeno:
Tydligen är det något mattesnille som räknat ut detta men det känns ju ändå på något sätt klart ändå
Grattis Leksands IF, ni spelar i SHL nästa säsong!
HV71 och Linköping kan få maximalt 68poäng och det är nu matematiskt omöjligt för dem att komma ifatt!
Hoppas verkligen inte Brynäs åker ur
Vill ha dom kvar, blir ingen SHL utan Gävle dala derbyn 👍🏻
Tydligen är det något mattesnille som räknat ut detta men det känns ju ändå på något sätt klart ändå
Grattis Leksands IF, ni spelar i SHL nästa säsong!
HV71 och Linköping kan få maximalt 68poäng och det är nu matematiskt omöjligt för dem att komma ifatt!
Hoppas verkligen inte Brynäs åker ur
Vill ha dom kvar, blir ingen SHL utan Gävle dala derbyn 👍🏻
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Berge:
Håller med men samtidigt måste vi få ha lite hybris
Vi har inte haft sådan här bra placering i hockeys finrum sedan Jesus gick i kortbyxor ;)
Håller med men samtidigt måste vi få ha lite hybris
Vi har inte haft sådan här bra placering i hockeys finrum sedan Jesus gick i kortbyxor ;)
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lunkan:
Haha underbart svar jag bjuder på den
Är ändå inte här för att provocera utan ställde en allmän fråga
sedan tycker jag inte att man skall dra in alla leksingar som dryga i det här forumet
jag har varit medlem här inne väldigt länge och har alltid respekterat alla här inne oavsett vilket lag man håller på, att vara otrevlig tjänar ingen på, syftar inte på dig utan en del andra här på forumet " även leksingar *
Skall man kunna föra en vettig debatt så måste alla parter vara snälla och diskutera med en god ton.
Tråkigt att inte våra lag spelar idag, nu får man göra något annat på eftermiddagen, kanske gå ut i det fina vädret.
Ha en fin dag på er alla Brynäsare.
Haha underbart svar jag bjuder på den
Är ändå inte här för att provocera utan ställde en allmän fråga
sedan tycker jag inte att man skall dra in alla leksingar som dryga i det här forumet
jag har varit medlem här inne väldigt länge och har alltid respekterat alla här inne oavsett vilket lag man håller på, att vara otrevlig tjänar ingen på, syftar inte på dig utan en del andra här på forumet " även leksingar *
Skall man kunna föra en vettig debatt så måste alla parter vara snälla och diskutera med en god ton.
Tråkigt att inte våra lag spelar idag, nu får man göra något annat på eftermiddagen, kanske gå ut i det fina vädret.
Ha en fin dag på er alla Brynäsare.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lemp
Roligt att ni diskuterar Leksand här inne,’det glädjer oss ;)
En sak som jag alltid undrat är hur många Brynäsare som innerst inne vill ha leksand kvar i SHL
Jag njuter såklart när Brynäs förlorar och vice versa tror jag men vill såklart ha dom kvar i SHL, matcherna mellan våra lag är ju klassiska och man hoppas såklart på många fler härliga matcher mellan våra lag 💙😀
Roligt att ni diskuterar Leksand här inne,’det glädjer oss ;)
En sak som jag alltid undrat är hur många Brynäsare som innerst inne vill ha leksand kvar i SHL
Jag njuter såklart när Brynäs förlorar och vice versa tror jag men vill såklart ha dom kvar i SHL, matcherna mellan våra lag är ju klassiska och man hoppas såklart på många fler härliga matcher mellan våra lag 💙😀
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
+ 1
Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
Svanru:
Märks att det börjar närma sig.
Högre tempo, mer välspelat.
Känns som att det är 8 lag som kan ta guld.
Märks att det börjar närma sig.
Högre tempo, mer välspelat.
Känns som att det är 8 lag som kan ta guld.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charles:
Vet att man inte skall önska andra spelare olycka man jag hoppas verkligen någon ger honom en rejäl omgång snart
Vet att man inte skall önska andra spelare olycka man jag hoppas verkligen någon ger honom en rejäl omgång snart
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Va tror vi?
Jag skulle säga minst 5 matcher
mobile.twitter.com/cmoresport/status/1365006173234208769
Va tror vi?
Jag skulle säga minst 5 matcher
mobile.twitter.com/cmoresport/status/1365006173234208769
+ 2
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
+ 2
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Idag skulle det kännas extra skönt med seger mot FBK
jag kan inte se matchen så skulle uppskatta om någon ville redogöra för hur matchen är 😀
jag kan inte se matchen så skulle uppskatta om någon ville redogöra för hur matchen är 😀
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}:
Nu gräver vi ner stridsyxan och snackar hockey
Puss och kram ❤️
Nu gräver vi ner stridsyxan och snackar hockey
Puss och kram ❤️
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan:
Hade förmodligen blivit skitförbannad men jag hade vid tillfället min dåvarande flickvän med mig och hon skrattade åt min kommentar till kvinnan.
Vad gör det henne till? Sexistisk?
Hade förmodligen blivit skitförbannad men jag hade vid tillfället min dåvarande flickvän med mig och hon skrattade åt min kommentar till kvinnan.
Vad gör det henne till? Sexistisk?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
majk:
Nej det är det inte men jag ville ändå bara påtala det
Att sedan några tycker jag skall lämna forumet är ju bara löjligt
Jag ber om ursäkt och skall i fortsättningen tänka mig för innan jag postar så jag inte kränker någon
Ha en fin kväll
Nu skall jag in till grannen ” kvinna ” och hjälpa henne med hennes tvättmaskin ❤️☺️
Puss och kram
Nej det är det inte men jag ville ändå bara påtala det
Att sedan några tycker jag skall lämna forumet är ju bara löjligt
Jag ber om ursäkt och skall i fortsättningen tänka mig för innan jag postar så jag inte kränker någon
Ha en fin kväll
Nu skall jag in till grannen ” kvinna ” och hjälpa henne med hennes tvättmaskin ❤️☺️
Puss och kram
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}:
Exakt så.
Jag är världens snällaste människa och absolut ingen kvinnohatare jag svarade bara som jag gjorde för att hon va otrevlig mot mig.
Förstod att det var känsligt och dra upp detta verkar som om folk här inne tror jag är värsta sexistiska kvinnohataren
Skall tillägga att så inte är fallet och det kan mina vänner intyga. Bara för att jag är leksing skall jag lämna forumet? Frågan är vilka som är lättkränkta egentligen
Herregud
Exakt så.
Jag är världens snällaste människa och absolut ingen kvinnohatare jag svarade bara som jag gjorde för att hon va otrevlig mot mig.
Förstod att det var känsligt och dra upp detta verkar som om folk här inne tror jag är värsta sexistiska kvinnohataren
Skall tillägga att så inte är fallet och det kan mina vänner intyga. Bara för att jag är leksing skall jag lämna forumet? Frågan är vilka som är lättkränkta egentligen
Herregud
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
magr:
Jag var i Skellefteå för massa år sedan och såg Skellefteå - leksand. När jag ställde mig i kön för att handla kaffe så säger kvinnan bakom disken ” varför har du så ful tröja på dig ” jag svarade för att jag älskar mitt lag precis som du älskar ditt och du behöver inte va otrevlig.
Hon svarade att hon minsann tyckte att den var ful varpå jag svarade att du behöver nog lite kuk så du blir lite snällare
Kan tilläggas att jag aldrig fick mitt kaffe 😂😂😂
Trodde verkligen inte någon kunde bli så otrevlig
Kan tilläggas att jag var nykter och hade kört runt 70 mil men leksand vann och det blev en skön hemresa till Dalarna på ytterligare 70 mil 😂😂😂
Jag var i Skellefteå för massa år sedan och såg Skellefteå - leksand. När jag ställde mig i kön för att handla kaffe så säger kvinnan bakom disken ” varför har du så ful tröja på dig ” jag svarade för att jag älskar mitt lag precis som du älskar ditt och du behöver inte va otrevlig.
Hon svarade att hon minsann tyckte att den var ful varpå jag svarade att du behöver nog lite kuk så du blir lite snällare
Kan tilläggas att jag aldrig fick mitt kaffe 😂😂😂
Trodde verkligen inte någon kunde bli så otrevlig
Kan tilläggas att jag var nykter och hade kört runt 70 mil men leksand vann och det blev en skön hemresa till Dalarna på ytterligare 70 mil 😂😂😂
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9179}:
Så är det med alla
Slutar man svara dom så blir det oftast inte mer tjafs
Så är det med alla
Slutar man svara dom så blir det oftast inte mer tjafs
+ 3
Föregående · 150 · Nästa




Ödmjukhet tack