Historik
Föregående · 151 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8525}:
Syftar du på sista raden menade jag generellt
Hänger inte ut någon
Syftar du på sista raden menade jag generellt
Hänger inte ut någon
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8525}:
Då får du nog läsa mitt inlägg igen
Skrev inte att någon är dum i huvudet skrev att många är kvar på dagis stadlet
Tog du åt dig?
Då får du nog läsa mitt inlägg igen
Skrev inte att någon är dum i huvudet skrev att många är kvar på dagis stadlet
Tog du åt dig?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8525}:
Är väl annat som diskuteras än hur bra eller dåliga våra lag är. Problemet på detta forumet och en del andra är att utomstående supportrar inte ens kan försöka föra en vettig debatt om olika saker utan att bli otrevligt bemötta av vissa skribenter med massa dumma kommentarer och annat. Antar att flesta här inne på forumet är vuxna och vet hur man skall bete sig
Jobbar som lärare i årskurs 3 och ibland undrar man om många här inne ” oavsett lagtillhörighet ” fortfarande är kvar på dagis.
Att vara otrevlig och dryg tjänar ingen på öht
Är väl annat som diskuteras än hur bra eller dåliga våra lag är. Problemet på detta forumet och en del andra är att utomstående supportrar inte ens kan försöka föra en vettig debatt om olika saker utan att bli otrevligt bemötta av vissa skribenter med massa dumma kommentarer och annat. Antar att flesta här inne på forumet är vuxna och vet hur man skall bete sig
Jobbar som lärare i årskurs 3 och ibland undrar man om många här inne ” oavsett lagtillhörighet ” fortfarande är kvar på dagis.
Att vara otrevlig och dryg tjänar ingen på öht
+ 1
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Till er leksingar som är nya på forumet och går på som en ångvält i Brynäs forum. Ta det lite lugnt och försök och inte provocera, finns Brynäsare som inte gillar att någon leksing skriver här öht och det får man acceptera. Det är 2 olika världar i SHL mellan våra lag just nu men blir ju knappast bättre om några försöker elda på och hetsa här inne. Tycker en del leksingar saknar ödmjukhet här inne. Klart vi skall va stolta över säsongen men lite ödmjukhet skadar inte
Jag vet vad vad jag tycker om denna diskussion men jag låter bli och kommentera och nöjer mig med att läsa istället 💙👍🏻
Jag vet vad vad jag tycker om denna diskussion men jag låter bli och kommentera och nöjer mig med att läsa istället 💙👍🏻
+ 15
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
magr:
Håller med om det du skriver angående formen på lagen men det är fortfarande ingen som vet hur det skulle gå i kvalet
Att de flesta Brynäsare hoppades på att Leksand skulle åka är inte samma sak som att sitta på internet och såga att minsann så är fallet då matcherna inte ens spelats
Jag personligen tror det hade blivit väldigt tufft
Håller med om det du skriver angående formen på lagen men det är fortfarande ingen som vet hur det skulle gå i kvalet
Att de flesta Brynäsare hoppades på att Leksand skulle åka är inte samma sak som att sitta på internet och såga att minsann så är fallet då matcherna inte ens spelats
Jag personligen tror det hade blivit väldigt tufft
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ratta:
Sedan kan jag också bekräfta att den skolan som folk tjatar om som lades ner till ” förmån ” för att leksand skulle få mer pengar inte stämmer alls. Skolan skulle lagts ner ändå pga för dåligt elevunderlag, jag har kompisar som skulle haft barn på den skolan samt att jag själv jobbar inom skolan, dock i en annan kommun i Dalarna och att ärendet råkade hamna på kommunens bord samtidigt som Leksands IF ekonomiska förehavanden var såklart bara olyckligt
Folk tjatar om detta fortfarande och det är så tröttsamt att höra på efter alla år, folk borde skaffa sig lite fakta innan man öppnar käften.
För övrigt så hoppas jag Brynäs fixar slutspel och inget slår mötena mellan våra lag. Både hat och kärlek skall det vara 💙👍🏻
Sedan kan jag också bekräfta att den skolan som folk tjatar om som lades ner till ” förmån ” för att leksand skulle få mer pengar inte stämmer alls. Skolan skulle lagts ner ändå pga för dåligt elevunderlag, jag har kompisar som skulle haft barn på den skolan samt att jag själv jobbar inom skolan, dock i en annan kommun i Dalarna och att ärendet råkade hamna på kommunens bord samtidigt som Leksands IF ekonomiska förehavanden var såklart bara olyckligt
Folk tjatar om detta fortfarande och det är så tröttsamt att höra på efter alla år, folk borde skaffa sig lite fakta innan man öppnar käften.
För övrigt så hoppas jag Brynäs fixar slutspel och inget slår mötena mellan våra lag. Både hat och kärlek skall det vara 💙👍🏻
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
{9108}:
Håller med faktiskt
Tycker det känns lagomt med 2 matcher
Håller med faktiskt
Tycker det känns lagomt med 2 matcher
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry:
Nej det är alltid skönt när FBK tappar poäng
Bara bra om de blir lite motgångar för den klubben också. Jag njuter
Nej det är alltid skönt när FBK tappar poäng
Bara bra om de blir lite motgångar för den klubben också. Jag njuter
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales:
Ja fy fan vad alkoholen är farlig, levde i en relation där det förekom väldigt mycket sprit av en av familjemedlemmarna. Tragiskt och se vad det gjorde med honom. Han dog 3 år efter att vi separerat pga att han drack
Har själv varit illa ute själv en gång i livet men nu är jag väldigt restriktiv med alkoholen. Slinker ner en öl då och då
Skulle vilja påstå att det är världens farligaste drog.
Skönt att Brasher är ren nu och en väldigt stark berättelse av honom.
Ja fy fan vad alkoholen är farlig, levde i en relation där det förekom väldigt mycket sprit av en av familjemedlemmarna. Tragiskt och se vad det gjorde med honom. Han dog 3 år efter att vi separerat pga att han drack
Har själv varit illa ute själv en gång i livet men nu är jag väldigt restriktiv med alkoholen. Slinker ner en öl då och då
Skulle vilja påstå att det är världens farligaste drog.
Skönt att Brasher är ren nu och en väldigt stark berättelse av honom.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62:
Själv var jag bäst i min bekantskapskrets på att blanda Hotshots på festerna förr 😎
Händer än idag att det slinker ner någon ibland ;)
Själv var jag bäst i min bekantskapskrets på att blanda Hotshots på festerna förr 😎
Händer än idag att det slinker ner någon ibland ;)
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Jalapeno:
Instämmer, ser fram emot matchen mellan hv - Brynäs på Torsdag, snacka om 6 poängsmatch.
Skönt och slippa sådana ångestmatcher nu. Dom är inte roliga.
Instämmer, ser fram emot matchen mellan hv - Brynäs på Torsdag, snacka om 6 poängsmatch.
Skönt och slippa sådana ångestmatcher nu. Dom är inte roliga.
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
hanzon:
Trevlig tisdag önskar jag er med en underbar tolkning av Sinatras klassiker ;)
www.youtube.com/watch?v=rDyb_alTkMQ
Trevlig tisdag önskar jag er med en underbar tolkning av Sinatras klassiker ;)
www.youtube.com/watch?v=rDyb_alTkMQ
+ 1
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
+ 1
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Jalapeno:
Kollade på Brynäs - Malmö igår
Första gången man slår på en ångestmatch och leksand inte är med känns det som.
Skönt att Brynäs vann tillslut 😁
Kollade på Brynäs - Malmö igår
Första gången man slår på en ångestmatch och leksand inte är med känns det som.
Skönt att Brynäs vann tillslut 😁
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62:
Tex
Du vet redan vad jag tycker om den
Om det är berg du syftar på. Han hade tur som inte åkte på en 5a
Tex
Du vet redan vad jag tycker om den
Om det är berg du syftar på. Han hade tur som inte åkte på en 5a
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Auchinleck:
Jag tänker såhär
Bara tanken av vad som kan hända med en gooner i klubbarna skulle nog få många att avstå från att dela ut en del tjuvsmällar
Jag tänker såhär
Bara tanken av vad som kan hända med en gooner i klubbarna skulle nog få många att avstå från att dela ut en del tjuvsmällar
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}:
” Hellkvist understryker att han inte uttrycker sina åsikter i syftet att komma åt Frölunda eller smutskasta Joel Lundqvist.
Leksands tränare vill måla med en större pensel och bortse från klubbsympatier ”
” Hellkvist understryker att han inte uttrycker sina åsikter i syftet att komma åt Frölunda eller smutskasta Joel Lundqvist.
Leksands tränare vill måla med en större pensel och bortse från klubbsympatier ”
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
mk:
Jag avskyr Joel men i detta fallet är det en olycklig tackling som skall rendera i 2 min vilket det gör
Det jag opponerar mig mot är att han hånflinar efteråt
Vidrigt
Jag avskyr Joel men i detta fallet är det en olycklig tackling som skall rendera i 2 min vilket det gör
Det jag opponerar mig mot är att han hånflinar efteråt
Vidrigt
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brooklyn forever:
Han kom i onsdags och har gjort 1 träning med laget
Men helt klart en mindre bra premiär av honom
Blir förhoppningvis bättre
Grattis till segern idag 👍🏻
Han kom i onsdags och har gjort 1 träning med laget
Men helt klart en mindre bra premiär av honom
Blir förhoppningvis bättre
Grattis till segern idag 👍🏻
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Berge:
En 2a för interference är det inte mer eftersom inte cehlarik har pucken
Joel sa själv att han inte borde tacklat och att det var en 2a
Visste inte ens om att man kunde döma matchstraff för interference men det sa dom i studion
En 2a för interference är det inte mer eftersom inte cehlarik har pucken
Joel sa själv att han inte borde tacklat och att det var en 2a
Visste inte ens om att man kunde döma matchstraff för interference men det sa dom i studion
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Jalapeno:
Tror ändå inte Joel är ute efter att skada men joel är ju Joel
Han erkänner ju i pausen att han borde varit utvisad för interference
Frågan är varför man skall få matchstraff för interference? Vad är det som gäller då?
Tror ändå inte Joel är ute efter att skada men joel är ju Joel
Han erkänner ju i pausen att han borde varit utvisad för interference
Frågan är varför man skall få matchstraff för interference? Vad är det som gäller då?
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Jalapeno:
Det har jag inte läst tyvärr
Hoppas någon sätter in en riktigt fet tackling så hånflinet försvinner på honom
Det har jag inte läst tyvärr
Hoppas någon sätter in en riktigt fet tackling så hånflinet försvinner på honom
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
+ 2
Föregående · 151 · Nästa



Starta nu inget som du inte kan backa upp
Vi är rätt dryga ibland vi med